BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: oproep terror Jaap

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 26 november 2008 - 11:24   quote  deeplink  
Vanaf nu kan de Terror Jaap show bekeken worden op www.terrorjaap.tv!!

Ik heb jullie hulp hard nodig! Op dinsdag 25 november staat op de website van de Telegraaf een gedeelte van mijn proefaflevering waarin het interview met Caroline, een anorexia patiënte, vertoond wordt.

Het is uitermate belangrijk dat dit filmpje massaal bekeken wordt en van positief commentaar wordt voorzien om zo mijn kansen om door te kunnen gaan met gave TV maken te vergroten. Dus maak ff een account aan en spam 't lekker vol onder het filmpje op de site van De Telegraaf.

Er zijn genoeg tegenstanders van mij, vandaar lekker deze propaganda op mijn Hyves, want jullie zijn mijn matties!!!

Hoort zegt 't voort!
Terror Jaap is terug!
Mail dit bericht aub door naar al je vrienden!!!!

Thxxx!

[bron hyves]

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 november 2008 door Izz@headliner --
henk Dane
 henk Dane - woensdag 26 november 2008 - 23:34   quote  deeplink  
Goser ik heb je gemist op de buis en pc via de streams, ik was dan ook verheugd je weer is te zien op terrorjaap tv .
Ik weet zeker dat het wat gaat worden met jou als verslaggever of interviewer in een of ander programma ,je was weer sterk en je bent terug nou wat wil je nog meer .
Ik hoop echt dat je binnen niet al te afzienbare tijd terug komt met iets nieuws.
Ik heb ook een idee misschien is het wat voor je .
Ga een dag of een paar dagen voor het oud en nieuw bij zo veel mogelijk oude kooi bewoners langs met je camera en vraag ze hoe het met ze is vergaan sinds het verlaten van de kooi en wat ze voor plannen hebben of wat ze al gedaan hebben na de kooi ach jij maakt er je eigen ding van en er is nog niemand geen enkele omroep die ook maar iets heeft laten zien als het gaat om de oud bewoners van de kooi waar ze zijn heen gegaan wat ze nu doen wat te denken van micky de zwerver of Palma een van de vele medewerkers de butlers ach er is een heel groot programma van te maken en geloof me er is vraag naar .
Goser zie maar de groeten van eeen hele zware 140 kilo fan. later Henk
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 27 november 2008 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2008 - 23:34 schreef henk Dane het volgende:
Goser ik heb je gemist op de buis en pc via de streams, ik was dan ook verheugd je weer is te zien op terrorjaap tv .
Ik weet zeker dat het wat gaat worden met jou als verslaggever of interviewer in een of ander programma ,je was weer sterk en je bent terug nou wat wil je nog meer .
Ik hoop echt dat je binnen niet al te afzienbare tijd terug komt met iets nieuws.
Ik heb ook een idee misschien is het wat voor je .
Ga een dag of een paar dagen voor het oud en nieuw bij zo veel mogelijk oude kooi bewoners langs met je camera en vraag ze hoe het met ze is vergaan sinds het verlaten van de kooi en wat ze voor plannen hebben of wat ze al gedaan hebben na de kooi ach jij maakt er je eigen ding van en er is nog niemand geen enkele omroep die ook maar iets heeft laten zien als het gaat om de oud bewoners van de kooi waar ze zijn heen gegaan wat ze nu doen wat te denken van micky de zwerver of Palma een van de vele medewerkers de butlers ach er is een heel groot programma van te maken en geloof me er is vraag naar .
Goser zie maar de groeten van eeen hele zware 140 kilo fan. later Henk
beste Henk, ik denk niet dat Jaapie hier leest, waarom probeer je niet op zijn site of op hyves, een ber. te plaatsen.
ik vind het een top id van je, en als 1 toegang tot de oud bewoners kan krijgen dan is het Japio wel.

btw, welkom op dit forum, we hopen dat je blijft komen, dat lijkt me heel gezellig.
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 27 november 2008 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2008 - 15:32 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

beste Henk, ik denk niet dat Jaapie hier leest, waarom probeer je niet op zijn site of op hyves, een ber. te plaatsen.
ik vind het een top id van je, en als 1 toegang tot de oud bewoners kan krijgen dan is het Japio wel.

btw, welkom op dit forum, we hopen dat je blijft komen, dat lijkt me heel gezellig. [ afbeelding ]
Reken maar dat Jaap hier leest, hij post niet, want heeft zijn eigen website, maar lezen doet hij wel.
Praatpaal
 Praatpaal - donderdag 27 november 2008 - 18:27   quote  deeplink  
Okay Japio, als je het bovenstaande leest,
wees dan vooral niet bevreesd.
Volg gewoon die goed bedoelde raad
en voeg bij die woorden jouw daad.
By the way, heb je nog dat grote schilderij,
daarop staat ook die gekke naam van mij.
Dus datte :-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 november 2008 door Praatpaal --
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zaterdag 29 november 2008 - 17:48   quote  deeplink  
Ahh.. Jaapie leest hier ook? Móói!! Jaap, vervelende saaie klier, je hebt je schijnwerpers én je poen gehad,je draagt met je zogenaamde "brutale" gezemel niets meer bij tot algemaan vermaak! ga nou lekker van je poen genieten en val ons via Media niet steeds meer lastig já? Brááf..
Praatpaal
 Praatpaal - zaterdag 29 november 2008 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 - 17:48 schreef GherAhnAhmon het volgende:
Ahh.. Jaapie leest hier ook? Móói!! Jaap, vervelende saaie klier, je hebt je schijnwerpers én je poen gehad,je draagt met je zogenaamde "brutale" gezemel niets meer bij tot algemaan vermaak! ga nou lekker van je poen genieten en val ons via Media niet steeds meer lastig já? Brááf.. [ afbeelding ]
Whahahaha ... ziezo, deze persoon heeft gesproken, is dat duidelijk ?
Het zal toch zeker wel :-)?
Ach ja, een goed verstaander heeft in principe maar een half woord nodig ?
En zo niet, dan tochhhhh !!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: oproep terror Jaap









0.0063130