BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 71 (26-11-2008)

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 26 november 2008 - 20:10   quote  deeplink  
Video: Can't Buy me Love - Aflevering 71 (26-11-2008)

Het laatste koppel gaat naar huis!

GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - woensdag 26 november 2008 - 20:20   quote  deeplink  
Tsjonge, ik heb zowaar gekeken...en het ratte-koppel mocht winnen.En dat is niet zo verwonderlijk en ook logisch eigenlijk omdat we inmiddels weten dat die twee het best in staat zijn om over 3 dagen de beste fuck-TV te maken..De een omdat die het beste rondneukgedrag vertoond, en die andere omdat ze een chronische leugenaar is die voor geen flikker om de ene geeft...
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 26 november 2008 - 20:22   quote  deeplink  
Nu ze is ietwat in mijn beleving gestegen, als zij daadwerkelijk een karretje gekocht heeft, da heeft ze net iets meer da niets, waarmee Mafco haar naar hus wilde sturen. hij gaat dan lopend naar huis met niets, en zij met een autootje.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 november 2008 door Izz@headliner --
Mara
 Mara - woensdag 26 november 2008 - 20:24   quote  deeplink  
wat zag dat er grappig uit, oppeens verscheen nikki met een sjaal.. -_- pff heel sensueel en sexy proberen te praten en dan in die sjaal haha vind het er grappig uit zien

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 november 2008 door Mara --
Maaike
 Maaike - woensdag 26 november 2008 - 20:31   quote  deeplink  
Ik baal ervan dat Yasmin en Ribas eruit liggen!!!!!!!!

Zolang Marco niet met het geld ervandoor gaat is alles goed..
Zelfs Lisa mag het winnen!!! Als het maar geen fucking Marco wordt!!!!!!
Mara
 Mara - woensdag 26 november 2008 - 20:32   quote  deeplink  
idd maaike

agh ik vond het echt naar yasmin zien huilen :(

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 november 2008 door Mara --
leiden
 leiden - woensdag 26 november 2008 - 20:36   quote  deeplink  
Yasmin en Ribas mogen tot vrijdag niet naar huis komen, dus er kan nog van alles gebeuren!!
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - woensdag 26 november 2008 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2008 - 20:24 schreef Mara het volgende:
wat zag dat er grappig uit, oppeens verscheen nikki met een sjaal.. -_- pff heel sensueel en sexy proberen te praten en dan in die sjaal haha vind het er grappig uit zien
Ik vind Nikkie ook grappig..
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 26 november 2008 - 20:39   quote  deeplink  
ik zei het al dat mafco en kelly in de finale zouden komen, want ribas en yasmin zou geen spannende finale worden, omdat zij hoe dan ook voor de liefde zouden gaan en dus delen.

bij mafco en kelly word het een heel ander verhaal, want wie gaat wie naaien, ze heeft iig een statement gemaakt door een auto te kopen.

ik denk dat ze beiden voor het spel kiezen, en zo winnen de dames die terug gekomen zijn toch nog een leuk bedrag. het zou alleen eerlijker zijn als het geld onder alle andere spelers verdeeld zou worden.

ik kijk iig uit naar de finale.
Maaike
 Maaike - woensdag 26 november 2008 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2008 - 20:36 schreef leiden het volgende:
Yasmin en Ribas mogen tot vrijdag niet naar huis komen, dus er kan nog van alles gebeuren!!
Er is op de site al een exit filmpje!!
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 26 november 2008 - 20:49   quote  deeplink  
Ribas: "we zijn hier gekomen met niks, en wel hebben elkaar, weet je..."
Yasmin: "Ja maar misschien ook niet, je weet het niet en het maakt toch allemaal niet uit..."
...of zou dat geknipt zijn?

Marco in de finale! WHOEHOE.. ;)
Nu alleen nog het hartje kapot slaan en Kelly niet en HOPPA!
Maar eigenlijk denk ik dat juist Marco het hartje heel laat en Kelly niet... hij had beter bij Ziba kunnen blijven!

Dionne, Fiona en wie zag ik nog meer terug??
En Kelly een auto gekocht, die ziet vast de bui al hangen!

Maar wat is de deal nou met de overige dames? Hoe kunnen die nou geld verdienen (als team)?
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 26 november 2008 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2008 - 20:43 schreef Maaike het volgende:

[..]

Er is op de site al een exit filmpje!!
waar dan? zie hem niet...
Mara
 Mara - woensdag 26 november 2008 - 20:55   quote  deeplink  
ppf ik wilde echt niet dat kellywat zou winnen...
ze heeft gvd een auto en dan ook nog al die spullen die ze tot nu toe bijelkaar heeft geshopt. en marco dan?
als kelly en marco bijde stelen heeft kelly alsnog haar gekochte spulletjes..
en als alleen kelly steelt ook nog eens t bedrag plus de gekochte
als ze beiden het hartje heel laten heeft kelly alsnog meer
pff had haar echt niets gegund
Mara
 Mara - woensdag 26 november 2008 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2008 - 20:55 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

waar dan? zie hem niet...
op rtl gewoon bij uitzending gemis, ribas en yasmin gaan de poort uit
Jacqueline
 Jacqueline - woensdag 26 november 2008 - 20:59   quote  deeplink  
joepie marco in dse finale yesss
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - woensdag 26 november 2008 - 21:01   quote  deeplink  
Enkel nog die ene geile zwarte nog terug als cadeautje voor die laatste Ladyfucker, en die 3 saaie Ex-Exit-Trutten oprotten, en mijn "Finale" is rond...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 november 2008 door GherAhnAhmon --
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 26 november 2008 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2008 - 21:01 schreef GherAhnAhmon het volgende:
Enkel nog die ene geile zwarte nog terug als cadeautje voor die laatste Ladyfucker, en die 3 saaie Ex-Exit-Trutten oprotten, en mijn "Finale" is rond... [ afbeelding ]
die is ook terug hoor.
Tuintje
 Tuintje - woensdag 26 november 2008 - 21:21   quote  deeplink  
Hahaha!
Een hoop rumoer hier op het forum!
En in het huis:
waar sláát dat nou op, al die domme dozen weer erin?
En waar maken die nou eigenlijk kans op? Ik snap er de ballen niet meer van, kan iemand mij even bijpraten???
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 26 november 2008 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2008 - 21:21 schreef Tuintje het volgende:
Hahaha!
Een hoop rumoer hier op het forum!
En in het huis:
waar sláát dat nou op, al die domme dozen weer erin?
En waar maken die nou eigenlijk kans op? Ik snap er de ballen niet meer van, kan iemand mij even bijpraten???
wanneer het de meiden lukt om tweestrijd te zaaien, tussen Mafco en Kally, en beide kiezen voor stelen word de buite verdeeld tussen de meiden en heft Kally een toet toet, en Mafco 3 x niks. dat in het kort.
Maaike
 Maaike - woensdag 26 november 2008 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2008 - 21:21 schreef Tuintje het volgende:
Hahaha!
Een hoop rumoer hier op het forum!
En in het huis:
waar sláát dat nou op, al die domme dozen weer erin?
En waar maken die nou eigenlijk kans op? Ik snap er de ballen niet meer van, kan iemand mij even bijpraten???
Als Kelly en Marco voor het geld gaan, dus het hart keihard kapot slaan..

Winnen die vrouwen het geld, dus ze moeten er alles aan doen om te zorgen dat Kelly en Marco stelen zeggen..
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - woensdag 26 november 2008 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2008 - 21:21 schreef Tuintje het volgende:
Hahaha!
Een hoop rumoer hier op het forum!
En in het huis:
waar sláát dat nou op, al die domme dozen weer erin?
En waar maken die nou eigenlijk kans op? Ik snap er de ballen niet meer van, kan iemand mij even bijpraten???
Fuck-TV maken, nu 't nog kan die laatste dagen... iets wat die sukkel-Regie al 2 maanden eerder had moeten verzinnen...
Tuintje
 Tuintje - woensdag 26 november 2008 - 21:25   quote  deeplink  
Ooooooh....!!!
Maar nu zitten er al 6 van die ouwe speelsters, delen die dan allemaal mee???
Maaike
 Maaike - woensdag 26 november 2008 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2008 - 21:25 schreef Tuintje het volgende:
Ooooooh....!!!
Maar nu zitten er al 6 van die ouwe speelsters, delen die dan allemaal mee???
Jep, 10.000 per stuk dus..
Tuintje
 Tuintje - woensdag 26 november 2008 - 21:32   quote  deeplink  
Zoooo, nou, daar wil ik ook wel even een paar dagen flink voor liegen, bedriegen, stoken en zo verders...
Ik mag lijden dat Marco én Kally allebei met lege handen naar huis gaan en die 6 troela's de champagne laten knallen als ze de pport uitgaan!
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - woensdag 26 november 2008 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2008 - 21:18 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

die is ook terug hoor. [ afbeelding ]
Ohhww?? De "Grand Finale" wordt ineens gehouden met álle ouwe ex-wijven ( geen flauw idee met welk recht die ex-kutten daar ineens rondlopen, maar dat terzijde..) en één onbetrouwbaar en zeer manipuleerbaar sukkel-kereltje? Tsja, dan is het sturen van het Eindspel voor de Regie nog maar kinderspel...
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 26 november 2008 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2008 - 21:35 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Ohhww?? De "Grand Finale" wordt ineens gehouden met álle ouwe ex-wijven ( geen flauw idee met welk recht die ex-kutten daar ineens rondlopen, maar dat terzijde..) en één onbetrouwbaar en zeer manipuleerbaar sukkel-kereltje? Tsja, dan is het sturen van het Eindspel voor de Regie nog maar kinderspel... [ afbeelding ]
daarom waren ze ook zo slim om geen spelregels te maken, nu kan de regie alle kanten op.
Belinea
 Belinea - woensdag 26 november 2008 - 21:42   quote  deeplink  
Zo het einde komt eraan ben erg benieuwd naar de finale, kan niet wachten, vind het leuk dat Marco en Kelly in de finale zitten, hoop dat ze allebei voor het geld gaan, dan gaan ze met lege handen naar huis, alleen Kelly heeft het erg slim gedaan, om een auto te kopen, dus toch wel een slimme meid, had ik nooit gedacht.
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - woensdag 26 november 2008 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2008 - 21:42 schreef Belinea het volgende:
Zo het einde komt eraan ben erg benieuwd naar de finale, kan niet wachten, vind het leuk dat Marco en Kelly in de finale zitten, hoop dat ze allebei voor het geld gaan, dan gaan ze met lege handen naar huis, alleen Kelly heeft het erg slim gedaan, om een auto te kopen, dus toch wel een slimme meid, had ik nooit gedacht.
Dat geeft haar ratte-gedrag al aan.. "Binnen is Binnen, wat er straks ook gebeurd" ze vertrouwd zichzelf dus al niet eens..oftewel de reactie van die ander "Alles of Niets" is dan duidelijk...
Maaike
 Maaike - woensdag 26 november 2008 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2008 - 21:42 schreef Belinea het volgende:
Zo het einde komt eraan ben erg benieuwd naar de finale, kan niet wachten, vind het leuk dat Marco en Kelly in de finale zitten, hoop dat ze allebei voor het geld gaan, dan gaan ze met lege handen naar huis, alleen Kelly heeft het erg slim gedaan, om een auto te kopen, dus toch wel een slimme meid, had ik nooit gedacht.
En toch denk ik dat Marco haar kan ompraten om toch voor de liefde te kiezen..En dat ze het doet ook nog.
Zou me niets verbazen!!
Tjonge
 Tjonge - woensdag 26 november 2008 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2008 - 20:55 schreef Mara het volgende:
ppf ik wilde echt niet dat kellywat zou winnen...
ze heeft gvd een auto en dan ook nog al die spullen die ze tot nu toe bijelkaar heeft geshopt. en marco dan?
als kelly en marco bijde stelen heeft kelly alsnog haar gekochte spulletjes..
en als alleen kelly steelt ook nog eens t bedrag plus de gekochte
als ze beiden het hartje heel laten heeft kelly alsnog meer
pff had haar echt niets gegund
TOET TOET!!!!
Tjonge
 Tjonge - woensdag 26 november 2008 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2008 - 21:32 schreef Tuintje het volgende:
Zoooo, nou, daar wil ik ook wel even een paar dagen flink voor liegen, bedriegen, stoken en zo verders...
Ik mag lijden dat Marco én Kally allebei met lege handen naar huis gaan en die 6 troela's de champagne laten knallen als ze de pport uitgaan!
Marco gaat met lege handen, kelly met duizende euro's aan spullen en een toet toet, slim gedaan!!!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 26 november 2008 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2008 - 21:57 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Marco gaat met lege handen, kelly met duizende euro's aan spullen en een toet toet, slim gedaan!!!
het mooiste zou dan nog zijn als ze dan toch nog ff op het eind zegt: zo ik heb een auto en dure spullen en jij niets, wil je lift naar huis? hahahaha ga maar lopen.
Tjonge
 Tjonge - woensdag 26 november 2008 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2008 - 22:06 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

het mooiste zou dan nog zijn als ze dan toch nog ff op het eind zegt: zo ik heb een auto en dure spullen en jij niets, wil je lift naar huis? hahahaha ga maar lopen.
hahahahha.....pak de trein maar loser!!!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 26 november 2008 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2008 - 22:08 schreef Tjonge het volgende:

[..]

hahahahha.....pak de trein maar loser!!!
daar heeft hij dan ook geen geld voor
Tjonge
 Tjonge - woensdag 26 november 2008 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2008 - 22:08 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

daar heeft hij dan ook geen geld voor [ afbeelding ]
Moet ie zijn x-box maar terug geven aan Kelly, krijgt ie misschien van haar wel een kaartje......enkeltje Suriname, wilde ie toch zo graag heen??
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 26 november 2008 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2008 - 22:11 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Moet ie zijn x-box maar terug geven aan Kelly, krijgt ie misschien van haar wel een kaartje......enkeltje Suriname, wilde ie toch zo graag heen??
Belinea
 Belinea - woensdag 26 november 2008 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2008 - 21:52 schreef Maaike het volgende:

[..]

En toch denk ik dat Marco haar kan ompraten om toch voor de liefde te kiezen..En dat ze het doet ook nog.
Zou me niets verbazen!!
Het zou kunnen, maar ik denk dat ze heel slim is, kan fout zitten, maar ik heb het vermoede.
Tjonge
 Tjonge - woensdag 26 november 2008 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2008 - 22:26 schreef Belinea het volgende:

[..]

Het zou kunnen, maar ik denk dat ze heel slim is, kan fout zitten, maar ik heb het vermoede.
Als ze dan toch weinig kans maakt op de ton, heeft ze het slim gedaan om te wachten tot er genoeg op de CC stond.....ik vind het een super zet..
Still
 Still - donderdag 27 november 2008 - 00:31   quote  deeplink  
je ziet nu wel dat ze toch wel erg onzeker is geworden en dat komt denk ik omdat Nikky zo overduidelijk zei ...Ribas gaat echt voor de liefde en jij marco voor het spel '' waar op hij "ja "knikte.
Ik denk dat dat "ja schatje ik begrijp je heel goed "' van marco nu niet meer zoveel invloed op haar zou hebben
Butterfly
 Butterfly - donderdag 27 november 2008 - 13:13   quote  deeplink  
Ik denk dat die Kelly echt gewoon een domme doos is, en ze weet wel dat marco niet 100% te vertrouwen is. Maar ja als ze niet deelt weet ze zeker dat het nooit wat wordt tussen hun, dus zit ze met een goed dillemma:

PS Geweldig die Smilies!!!!!!
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 28 november 2008 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2008 - 13:13 schreef Butterfly het volgende:
Ik denk dat die Kelly echt gewoon een domme doos is, en ze weet wel dat marco niet 100% te vertrouwen is. Maar ja als ze niet deelt weet ze zeker dat het nooit wat wordt tussen hun, dus zit ze met een goed dillemma: [ afbeelding ]

PS Geweldig die Smilies!!!!!!
zolang ze dat hartje uit die domme doos maar breekt
Solis
 Solis - zaterdag 29 november 2008 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2008 - 21:57 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Marco gaat met lege handen, kelly met duizende euro's aan spullen en een toet toet, slim gedaan!!!
Daar heeft ze flink veel voor moeten doen: gebruikt en misbruikt worden door Marco.
Still
 Still - zaterdag 29 november 2008 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 00:17 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

zolang ze dat hartje uit die domme doos maar breekt
je kunt met deze woorden ook een andere zin maken : )

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 71 (26-11-2008)









0.0077619