BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Cooootje: Yasmin zou toch winnen ; - (

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Maaike
 Maaike - woensdag 26 november 2008 - 21:37   quote  deeplink  
Kom maar op met je uitleg!!!!!
Maaike
 Maaike - woensdag 26 november 2008 - 21:40   quote  deeplink  
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 26 november 2008 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2008 - 21:37 schreef Maaike het volgende:
Kom maar op met je uitleg!!!!!
hij hoopte dat ze zou winnen, dus raadde hij maar wat denk ik.
Belinea
 Belinea - woensdag 26 november 2008 - 21:43   quote  deeplink  
Ben benieuwd!!
Maaike
 Maaike - woensdag 26 november 2008 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2008 - 21:42 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

hij hoopte dat ze zou winnen, dus raadde hij maar wat denk ik.
Hij zei niet "ik hoop"..
Hij wist het 100% zeker dat Ribas en Yasmin zouden winnen..
Tjonge
 Tjonge - woensdag 26 november 2008 - 21:59   quote  deeplink  
Cootje wist niets, die is nu uitleg aan zijn huidige vriendin aan het geven.....en Yas en Ribas zijn in love....heerlijk toch Coot, je gunt je ex toch het beste!!!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 26 november 2008 - 22:03   quote  deeplink  
auch
Maaike
 Maaike - woensdag 26 november 2008 - 22:23   quote  deeplink  
Cooooooooooooooooooooooooooooooooooootje waar ben je??
Solis
 Solis - woensdag 26 november 2008 - 22:38   quote  deeplink  
Zometeen komt hij online om te vertellen dat hij Yasmin gesproken heeft en dat ze nu weer bij elkaar zijn.
Maaike
 Maaike - woensdag 26 november 2008 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2008 - 22:38 schreef Solis het volgende:
Zometeen komt hij online om te vertellen dat hij Yasmin gesproken heeft en dat ze nu weer bij elkaar zijn.
Dat kan niet!!

Yasmin en Ribas schijnen nog niet thuis te zijn!!
Solis
 Solis - woensdag 26 november 2008 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2008 - 23:39 schreef Maaike het volgende:

[..]

Dat kan niet!!

Yasmin en Ribas schijnen nog niet thuis te zijn!! [ afbeelding ]
Dat was ook cynisch bedoeld.
Maaike
 Maaike - woensdag 26 november 2008 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2008 - 23:42 schreef Solis het volgende:

[..]

Dat was ook cynisch bedoeld.
Echt waar, joh..
Maaike
 Maaike - woensdag 26 november 2008 - 23:49   quote  deeplink  
Cooooooooooooooooooooooooooooooooooootje waar ben je toch??
Solis
 Solis - woensdag 26 november 2008 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2008 - 23:48 schreef Maaike het volgende:

[..]

Echt waar, joh.. [ afbeelding ]
Nee, was een grap!
Maaike
 Maaike - woensdag 26 november 2008 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2008 - 23:49 schreef Solis het volgende:

[..]

Nee, was een grap!
Meen je dit??
Ik ben je eigenlijk een beetje aan het plagen, tuurlijk had ik door dat je het niet meende!!
Solis
 Solis - woensdag 26 november 2008 - 23:53   quote  deeplink  
Hoe bedoel je? Natuurlijk meende ik het!
Maaike
 Maaike - woensdag 26 november 2008 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2008 - 23:53 schreef Solis het volgende:
Hoe bedoel je? Natuurlijk meende ik het!
Laat maar...hahahhahhahah
Solis
 Solis - woensdag 26 november 2008 - 23:55   quote  deeplink  
hihi! (sorry, weet niet hoe ik smileys kan gebruiken!)
Maaike
 Maaike - woensdag 26 november 2008 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2008 - 23:55 schreef Solis het volgende:
hihi! (sorry, weet niet hoe ik smileys kan gebruiken!)
http://www.cosgan.de/smilie.php?wahl=0&ziel=froehlich
Maaike
 Maaike - donderdag 27 november 2008 - 00:01   quote  deeplink  
Cooooooooooooooooooooooooooooooooooootje waar blijf je toch??
Solis
 Solis - donderdag 27 november 2008 - 00:01   quote  deeplink  
Dank je! Weet alleen niet hoe ik ze nu hier moet krijgen.
Solis
 Solis - donderdag 27 november 2008 - 00:04   quote  deeplink  
Ohhh wacht even! Ik heb het door!
Butterfly
 Butterfly - donderdag 27 november 2008 - 12:58   quote  deeplink  
Nou die Cooooootje zien we hier in elk geval niet meer, die is goed door de mand gevallen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 november 2008 door Butterfly --
Maddox
 Maddox - donderdag 27 november 2008 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2008 - 12:58 schreef Butterfly het volgende:
Nou die Cooooootje zien we hier in elk geval niet meer, die is goed door de mand gevallen [ afbeelding ]

Ja inderdaad, Hij denkt alles zo goed te weten Whahaha
Butterfly
 Butterfly - donderdag 27 november 2008 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2008 - 00:04 schreef Solis het volgende:
Ohhh wacht even! Ik heb het door! [ afbeelding ]
Ja leuk hè die smilies
Maaike
 Maaike - donderdag 27 november 2008 - 16:12   quote  deeplink  
Dacht na een dagje werken dat hij al langs geweest zou zijn, nee dus!!!
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 27 november 2008 - 16:41   quote  deeplink  
Denk dat Cootje beetje de weg kwijt is.
Butterfly
 Butterfly - donderdag 27 november 2008 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2008 - 16:41 schreef Izz@headliner het volgende:
Denk dat Cootje beetje de weg kwijt is. [ afbeelding ]
Denk dat Cootje al een beetje de weg kwijt WAS!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 november 2008 door Butterfly --
pauline
 pauline - donderdag 27 november 2008 - 17:24   quote  deeplink  
cootje Ik denk dat er ene butterfly verliefd op je is, je naam komt op elke comment van dit persoon voor.. als dat geen ware liefde is??
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 27 november 2008 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2008 - 17:24 schreef pauline het volgende:
cootje Ik denk dat er ene butterfly verliefd op je is, je naam komt op elke comment van dit persoon voor.. als dat geen ware liefde is??
haha :)

ik kan me nog wel meer mensen herinneren toen ze de eerste foto's zagen van Cooootje...
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 27 november 2008 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2008 - 17:29 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

haha :)

ik kan me nog wel meer mensen herinneren toen ze de eerste foto's zagen van Cooootje...
Inderdaad, Mr. Blue eyes
Cooootje
 Cooootje - donderdag 27 november 2008 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2008 - 17:24 schreef pauline het volgende:
cootje Ik denk dat er ene butterfly verliefd op je is, je naam komt op elke comment van dit persoon voor.. als dat geen ware liefde is??
ik kom nooit aandacht te kort lieve mensen , zit ook nooit zonder vriendin , dus achteraan sluiten maar ;)

voor mij is aandacht heerlijk , net als yasmin geniet ik daarvan .

of het nu positief of negatief is haha .heerlijk

quote:
Op donderdag 27 november 2008 - 17:42 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Inderdaad, Mr. Blue eyes [ afbeelding ]
haaiiiii ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 november 2008 door Cooootje --
Belinea
 Belinea - donderdag 27 november 2008 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2008 - 18:00 schreef Cooootje het volgende:

[..]

ik kom nooit aandacht te kort lieve mensen , zit ook nooit zonder vriendin , dus achteraan sluiten maar ;)

voor mij is aandacht heerlijk , net als yasmin geniet ik daarvan .

of het nu positief of negatief is haha .

[..]

haaiiiii ;)

heerlijk
Foutje.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 november 2008 door Belinea --
Cooootje
 Cooootje - donderdag 27 november 2008 - 18:05   quote  deeplink  
Beste mensen , zoals ik een paar dagen eerder al heb gezegt niet meer te reageeren , zal ik nu nogaals een laatste reactie geven , hierna zal ik echt geen reactie meer achterlaten .

Nogmaals ik had afspraken met yasmin betreft het progamma , zoals het geen sex hebben etc etc etc , ik kwam terug van vakantie toen ging ik weer met yas om en alles wat daarbij kwam kijken , we hadden niet echt een 100 % vast relatie , we zagen erkaar wel weer dagenlijks , ikzelf ben nog 2 tot 3 x toe meegeweest naar de screening en gesprekken die yasmin moest hebben voordat ze erin ging , en we konden immers ook niet echt zonder elkaar , ik neem yasmin niks kwalijk , echt niet ., ik ben immers zelf naar de villa geweest omdat ik het toch niet meer aankon zien wat er daar allemaal gebeurde , ik vond het in het begin een waardeloos progamma, yasmin en ik hebben afschijd genomen van elkaar toen ik in de villa was . dus toen was het pas echt klaar . { neemt niet weg dat ik vind dat ze niet zomaar weg kan blijven van de mensen die nog geen afscheid hebben genomen van yasmin } onder andere mijn dochter en mijn moeder , die ook veel van yasmin hielden .

Tis nooit mijn bedoeling geweest yasmin in een kwaad daglicht te zetten , anders had ik de beelden wel uit laten zenden die er gamaakt waren van yasmin en mij , want de gesprekken die volgde na de opnamens van yasmin en mij { na een week } gingen zo ,

Wat wil je nou meer marco ? iedereen kan zien dat een stoere vent afschijd komt nemen van yasmin op tv , en iedereen kan zien dat yasmin tegen jou staat te liegen ! ze hadden zelfs geen goed woord over over ribas , die nota bene werkte voor hun progamma , nadat rtl mij geld wou aanbieden voor die paar minuten uitzend tijd , { wat ik geweigerd heb } toen besefte ik dat talpa echt alles doet voor de kijkcijfers . mijn woorden aan talpa waren letterlijk . yasmin heeft haarzelf al te veel schade aangericht bij onze vrienden en familie en heel NL door sex te hebben met ribas op tv , iedereen had die week voor het eerst gezien dat ze sex had op tv , iedereen kende onze afspraken .

Maar dat was nu bijna 2,5 maand geleden , nu momenteel is het weer helemaal anders , Nu is iedereen aan de beelden gewent nu , yas en rib zijn happy en ik ben ook weer terug op mijn oude nest waar ik al 3 jaar lang was . en die tevens het hele verhaal ook kent .

Yasmin is dus geen bedriegster , yasmin is altijd eerlijk geweest tegen mij , ik kan echt niks slechts zeggen over haar . het eninge wat raar was , is dat toen ik haar gezien had in de villa , yasmin 1 week later al tegen ribas zei , ik hou van je , wat hier toen in de buitenwerled raar aankwam , want iedereen weet immers dat ze van mij hield , en dus kreeg ik heeeeeeeeel veeeeeeeel vragen , van hoe kan dat marco ? ik zeg ja wel snel ja . das het eninge wat raar was ja .

Zoals ik al eerder zei hier op het forum , heb ik mezelf mee laten slepen door het gezeik allemaal hier , ja ik heb soms dingen te veel gezegt ja , mijn fout , ik heb al gezegt yasmin erg gemist te hebben ja , mischien zat ik in een rouw proces betreft yasmin , nogmaals het viel me zwaarder dat ik dacht , na mijn bezoek aan de villa was ik vrij nuchter en dacht idd zo nu is het eindelijk klaar tussen yas en mij , maar het gemis werd toch erger , valt ook niet mee haar dagenlijks op tv te zien , en op internet , ook zijn staan er hier nog spullen van yasmin in huis , en komt er veel post voor haar nog steeds bij mij , daarkomt bij dat ik al de vragen steeds van mensen moet beantwoorden over de afspraken die ik met haar had , dat alles gaat je toch niet in je koude kleren zitten .

Ik denk dat yasmin het aardig druk heeft de komende dagen , toch hoop ik haar volgende week ergens eens te zien , zodat we elkaar eens recht in de ogen kunnen kijken , en zij haar spulletjes mee kan nemen / haar post / en nog een stuk of 1000 foto’s die hier op mijn pc staan.

In dat gesprek zou ik haar toch dringend vragen nog 1 malig contact met mijn dochter en mijn moeder op te nemen , al is het per telefoon of briefje , want het blijft toch vreemd dat ze nu ineens over ribas zijn familie praat terwijl ze de dagen voor het progamma steeds bij mijn moeder over de vloer kwam en mijn dochter geregeld zag .

Verders wens ik yasmin en ribas het beste , en ben ik terecht blij voor haar dat ze iemand heeft die wel 100 % voor yasmin kan gaan .

Ook is het jammer dat ze niet gewonnen hebben. Want dat zou het voor hun toch makkelijker gemaakt hebben . en hun verdienden het toch ook meer als geen ander , daar ribas en yasmin het hele spel elkaar niet hebben laten zitten .

Dus nogmaals ik heb me meelaten slepen , en heb soms te veel gezegt , al was het wel zo , tis nu emaal zo gelopen , maar ik durf mijn fouten wel toe te geven , daar schaam ik mij niet voor , ik had haar nooit in het progamma moeten laten en ik had hier niet te veel moeten reageeren .
Yasmin was ooit mijn engeltje , ze heeft mij alleen maar positiefe dingen gebracht , de liefde die yas mij gaf , kan nooit door een ander persoon vervangen worden , Dus Ribas wees er een beetje zuining op , want een man weet pas wat ie mist . . . als ze er niet meer is .

Nogmaals ik ga nu niet meer reageren ,

Yasin en ribas , sorry van dit geziek , maar toch veel geluk samen ,

groetjes marco .
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 27 november 2008 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2008 - 18:00 schreef Cooootje het volgende:

[..]

ik kom nooit aandacht te kort lieve mensen , zit ook nooit zonder vriendin , dus achteraan sluiten maar ;)

voor mij is aandacht heerlijk , net als yasmin geniet ik daarvan .

of het nu positief of negatief is haha .heerlijk

[..]

haaiiiii ;)
Achter in de rij aansluiten? de dame die dat doet spoort niet. Hoppa moven allemaal en niet terugkomen.

Aandacht is lekker ja, maar het kan je ook vies opbreken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 november 2008 door Mrs.B@headline --
Maaike
 Maaike - dinsdag 02 december 2008 - 13:21   quote  deeplink  
Ik ben vriendjes met Yasmin geworden op hyves..en ik zit een beetje haar krabbels te bekijken!!

Zie ik ineens deze:

Yasmin (846)
10 aug, 21:38
Oh een huis wat leuk! Gefeliciteerd!
wat voor een huisje?
is idd wel erg vreemd dat je niks gehad hebt..
Ik ben idd nog wel aardig van de feestjes ja.
en ben niet meer met marco nee..
maar geen ruzie verder hoor, het is beter zo.

Grtz

Die Cooootje heeft ons dus zwaar voor de gek gehouden!!
Was hij het eigenlijk wel??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 december 2008 door Maaike --
Solis
 Solis - dinsdag 02 december 2008 - 14:55   quote  deeplink  
Om antwoord op jou vraag te geven, hij is nogal doorzichtig dat hij meteen de voeten neemt hiervandaan als Yasmine het huis uit is.
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 02 december 2008 - 23:50   quote  deeplink  

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5874
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Cooootje: Yasmin zou toch winnen ; - (









0.0077259