BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Exit-interview Ribas & Yasmin

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 27 november 2008 - 00:23   quote  deeplink  
Video: Exit-interview Ribas & Yasmin

Na een zinderende halve finale heeft het liefdeskoppel Ribas & Yasmin de Villa moeten verlaten. Bekijk hier hun exit-interview! Ligt er een toekomst voor hun in het verschiet? Waarom hebben ze niet gewonnen? En wat denken ze werkelijk over hun medebewoners?

Maddox
 Maddox - donderdag 27 november 2008 - 08:43   quote  deeplink  
Ik vind ze een leuk stel samen, ze houden echt van elkaar en hij is wel eerlijk
Belinea
 Belinea - donderdag 27 november 2008 - 10:40   quote  deeplink  
We kunnen lullen wat we willen, maar als je ze zo ziet is het een leuk stel, erg lief voor mekaar, maar ja, we zien wel hoe het in de buiten wereld verder gaat, we weten het niet!!
Tjonge
 Tjonge - donderdag 27 november 2008 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2008 - 10:40 schreef Belinea het volgende:
We kunnen lullen wat we willen, maar als je ze zo ziet is het een leuk stel, erg lief voor mekaar, maar ja, we zien wel hoe het in de buiten wereld verder gaat, we weten het niet!!
Helemaal mee eens, wie zijn wij om te oordelen over iemand!!! Ik gun ze al het geluk en liefde die er is
Butterfly
 Butterfly - donderdag 27 november 2008 - 13:08   quote  deeplink  
Ik hoop dat ze het redden in de buitenwereld, maar eerlijk gezegd denk ik het niet. De omstandigheden waarin ze elkaar hebben leren kennen zijn niet optimaal als start van een relatie. De start van hun relatie was zonder hun dagelijks leven, zonder hun werk, vrienden, hobby's. Het zal heel raar voor ze worden straks om dat ineens met elkaar te combineren. Bijvoorbeeld ook het feit dat je hele omgeving van je ruzies heeft kunnen meegenieten (en daar vast een mening over heeft ;-)). Maar nogmaals: ik hoop dat ik ongelijk heb! Ik denk ook dat ze nu oprecht verliefd zijn.
Maddox
 Maddox - donderdag 27 november 2008 - 13:52   quote  deeplink  
Ja of het lukt wel heel goed, want de meesten gaan uitelkaar omdat ze zich aan elkaar gaan irriteren en omdat ze te vaak op elkaars lip zitten, dat zal bij hun niet gebeuren. Denk juist dat ze een hele sterke ban hebben
Butterfly
 Butterfly - donderdag 27 november 2008 - 14:10   quote  deeplink  
Dat op elkaars lip zitten zal niet veel problemen opleveren, het omgaan met de buitenwereld wel. En ik krijg het idee dat Yasmin en Ribas allebei uit een heeeeeel andere leefomgeving komen, dat zou nog wel eens voor flink wat problemen kunnen zorgen.
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 27 november 2008 - 16:53   quote  deeplink  
Toch vind ik, dat wanneer hier echte vrienden van Ribas komen. zij anekdotes van Cootje dit aan Ribas moeten vertellen. zodat Ribas zelf zijn verhaal kwijt kan. Kom op zeg, maar vooral Yasmine, want die is hier toch wel grandioos voor LUL gezet.
Butterfly
 Butterfly - donderdag 27 november 2008 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2008 - 16:53 schreef Izz@headliner het volgende:
Toch vind ik, dat wanneer hier echte vrienden van Ribas komen. zij anekdotes van Cootje dit aan Ribas moeten vertellen. zodat Ribas zelf zijn verhaal kwijt kan. Kom op zeg, maar vooral Yasmine, want die is hier toch wel grandioos voor LUL gezet.
Mee eens, ze is hier afgeschilderd als een ontrouwe leugenachtige bedriegster.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 27 november 2008 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2008 - 17:03 schreef Butterfly het volgende:

[..]

Mee eens, ze is hier afgeschilderd als een ontrouwe leugenachtige bedriegster.
mee oneens, alleen als ontrouw...

dat ze met Ribas heeft aangepapt is dom, maar wel te begrijpen
Butterfly
 Butterfly - donderdag 27 november 2008 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2008 - 17:05 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

mee oneens, alleen als ontrouw...

dat ze met Ribas heeft aangepapt is dom, maar wel te begrijpen
Leugenachtig: ze heeft voor Ribas verzwegen dat ze nog in een relatie zat met Cootje, volgens Cootje. Ook tegen de regie heeft ze dan dus gelogen.

Bedriegster: Ze heeft Cootjes dochter en moeder misleid door met ze aan te pappen en zomaar een andere vent te nemen inclusief nieuwe schoonfamilie zonder eerst afscheid te nemen (volgens Cootje dan).

Ontrouw: Door met Ribas te gaan.

Dus wat mij betreft beschuldigde Cootje haar wel degelijk van alle drie.

PS Ik geloof erin dat het allang uit was met Cootje toen ze erin ging (als het al ooit aan is geweest, hetgeen ik betwijfel), dus van mij mocht ze gaan met wie ze wilde. Ik denk dat haar niets te verwijten is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 november 2008 door Butterfly --
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 27 november 2008 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2008 - 17:12 schreef Butterfly het volgende:

[..]

Leugenachtig: ze heeft voor Ribas verzwegen dat ze nog in een relatie zat met Cootje, volgens Cootje. Ook tegen de regie heeft ze dan dus gelogen.

Bedriegster: Ze heeft Cootjes dochter en moeder misleid door met ze aan te pappen en zomaar een andere vent te nemen inclusief nieuwe schoonfamilie zonder eerst afscheid te nemen (volgens Cootje dan).
Cooootje zei zelf dat ze niets hadden toen ze het huis in gingen dus ze heeft niet gelogen.
En het leek me duidelijk dat ze in zo'n spel moet aanpappen met een andere vent en het is nog maar zeer de vraag of ze met Ribas doorgaat, ik verwacht dat dat niet lang zo zal blijven dus van nieuwe schoonfamilie is helemaal geen sprake. Dat ze eerst afscheid zou moeten nemen van iemand kan natuurlijk, maar dat maakt haar nog geen bedriegster... Ze mochten in de villa geen contact met de buitenwereld hebben dus die kans heeft ze nog niet gekregen.

Ik hoop dat Yasmin als ze eruit is het licht gaat zien dat Ribas echt niets voor haar is en dat ze haar oude leven weer oppakt... daar past ze veel beter in!
Cooootje
 Cooootje - donderdag 27 november 2008 - 18:04   quote  deeplink  
Beste mensen , zoals ik een paar dagen eerder al heb gezegt niet meer te reageeren , zal ik nu nogaals een laatste reactie geven , hierna zal ik echt geen reactie meer achterlaten .

Nogmaals ik had afspraken met yasmin betreft het progamma , zoals het geen sex hebben etc etc etc , ik kwam terug van vakantie toen ging ik weer met yas om en alles wat daarbij kwam kijken , we hadden niet echt een 100 % vast relatie , we zagen erkaar wel weer dagenlijks , ikzelf ben nog 2 tot 3 x toe meegeweest naar de screening en gesprekken die yasmin moest hebben voordat ze erin ging , en we konden immers ook niet echt zonder elkaar , ik neem yasmin niks kwalijk , echt niet ., ik ben immers zelf naar de villa geweest omdat ik het toch niet meer aankon zien wat er daar allemaal gebeurde , ik vond het in het begin een waardeloos progamma, yasmin en ik hebben afschijd genomen van elkaar toen ik in de villa was . dus toen was het pas echt klaar . { neemt niet weg dat ik vind dat ze niet zomaar weg kan blijven van de mensen die nog geen afscheid hebben genomen van yasmin } onder andere mijn dochter en mijn moeder , die ook veel van yasmin hielden .

Tis nooit mijn bedoeling geweest yasmin in een kwaad daglicht te zetten , anders had ik de beelden wel uit laten zenden die er gamaakt waren van yasmin en mij , want de gesprekken die volgde na de opnamens van yasmin en mij { na een week } gingen zo ,

Wat wil je nou meer marco ? iedereen kan zien dat een stoere vent afschijd komt nemen van yasmin op tv , en iedereen kan zien dat yasmin tegen jou staat te liegen ! ze hadden zelfs geen goed woord over over ribas , die nota bene werkte voor hun progamma , nadat rtl mij geld wou aanbieden voor die paar minuten uitzend tijd , { wat ik geweigerd heb } toen besefte ik dat talpa echt alles doet voor de kijkcijfers . mijn woorden aan talpa waren letterlijk . yasmin heeft haarzelf al te veel schade aangericht bij onze vrienden en familie en heel NL door sex te hebben met ribas op tv , iedereen had die week voor het eerst gezien dat ze sex had op tv , iedereen kende onze afspraken .

Maar dat was nu bijna 2,5 maand geleden , nu momenteel is het weer helemaal anders , Nu is iedereen aan de beelden gewent nu , yas en rib zijn happy en ik ben ook weer terug op mijn oude nest waar ik al 3 jaar lang was . en die tevens het hele verhaal ook kent .

Yasmin is dus geen bedriegster , yasmin is altijd eerlijk geweest tegen mij , ik kan echt niks slechts zeggen over haar . het eninge wat raar was , is dat toen ik haar gezien had in de villa , yasmin 1 week later al tegen ribas zei , ik hou van je , wat hier toen in de buitenwerled raar aankwam , want iedereen weet immers dat ze van mij hield , en dus kreeg ik heeeeeeeeel veeeeeeeel vragen , van hoe kan dat marco ? ik zeg ja wel snel ja . das het eninge wat raar was ja .

Zoals ik al eerder zei hier op het forum , heb ik mezelf mee laten slepen door het gezeik allemaal hier , ja ik heb soms dingen te veel gezegt ja , mijn fout , ik heb al gezegt yasmin erg gemist te hebben ja , mischien zat ik in een rouw proces betreft yasmin , nogmaals het viel me zwaarder dat ik dacht , na mijn bezoek aan de villa was ik vrij nuchter en dacht idd zo nu is het eindelijk klaar tussen yas en mij , maar het gemis werd toch erger , valt ook niet mee haar dagenlijks op tv te zien , en op internet , ook zijn staan er hier nog spullen van yasmin in huis , en komt er veel post voor haar nog steeds bij mij , daarkomt bij dat ik al de vragen steeds van mensen moet beantwoorden over de afspraken die ik met haar had , dat alles gaat je toch niet in je koude kleren zitten .

Ik denk dat yasmin het aardig druk heeft de komende dagen , toch hoop ik haar volgende week ergens eens te zien , zodat we elkaar eens recht in de ogen kunnen kijken , en zij haar spulletjes mee kan nemen / haar post / en nog een stuk of 1000 foto’s die hier op mijn pc staan.

In dat gesprek zou ik haar toch dringend vragen nog 1 malig contact met mijn dochter en mijn moeder op te nemen , al is het per telefoon of briefje , want het blijft toch vreemd dat ze nu ineens over ribas zijn familie praat terwijl ze de dagen voor het progamma steeds bij mijn moeder over de vloer kwam en mijn dochter geregeld zag .

Verders wens ik yasmin en ribas het beste , en ben ik terecht blij voor haar dat ze iemand heeft die wel 100 % voor yasmin kan gaan .

Ook is het jammer dat ze niet gewonnen hebben. Want dat zou het voor hun toch makkelijker gemaakt hebben . en hun verdienden het toch ook meer als geen ander , daar ribas en yasmin het hele spel elkaar niet hebben laten zitten .

Dus nogmaals ik heb me meelaten slepen , en heb soms te veel gezegt , al was het wel zo , tis nu emaal zo gelopen , maar ik durf mijn fouten wel toe te geven , daar schaam ik mij niet voor , ik had haar nooit in het progamma moeten laten en ik had hier niet te veel moeten reageeren .
Yasmin was ooit mijn engeltje , ze heeft mij alleen maar positiefe dingen gebracht , de liefde die yas mij gaf , kan nooit door een ander persoon vervangen worden , Dus Ribas wees er een beetje zuining op , want een man weet pas wat ie mist . . . als ze er niet meer is .

Nogmaals ik ga nu niet meer reageren ,

Yasin en ribas , sorry van dit geziek , maar toch veel geluk samen ,

groetjes marco .
Still
 Still - donderdag 27 november 2008 - 20:08   quote  deeplink  
zucht......
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - donderdag 27 november 2008 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2008 - 18:04 schreef Cooootje het volgende:
- knip -
Dat zijn lekkere stukke om te kwote.. schiet ook lekker op!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 november 2008 door Boudewijn --
pauline
 pauline - donderdag 27 november 2008 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2008 - 20:34 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Dat zijn lekkere stukke om te kwote.. schiet ook lekker op! [ afbeelding ]
als iedereen dit idd gaat quoten dan zit boudewijn zijn server snel vol
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - donderdag 27 november 2008 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2008 - 20:34 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Dat zijn lekkere stukke om te kwote.. schiet ook lekker op! [ afbeelding ]
Jee.. flauw hoor..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 november 2008 door Jack The Sucker --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 27 november 2008 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2008 - 20:38 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Jee.. flauw hoor.. [ afbeelding ]

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 november 2008 door Jack The Sucker --
jach the sucker? hahahaha
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 27 november 2008 - 21:17   quote  deeplink  
Hey jack
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 27 november 2008 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2008 - 21:17 schreef Izz@headliner het volgende:
Hey jack [ afbeelding ]
jack is voetbal kijken
pauline
 pauline - donderdag 27 november 2008 - 21:19   quote  deeplink  
of iets anders
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 27 november 2008 - 21:21   quote  deeplink  
potloodventer
Belinea
 Belinea - donderdag 27 november 2008 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2008 - 21:19 schreef pauline het volgende:
of iets anders [ afbeelding ]
hahahahahahaah
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 28 november 2008 - 00:09   quote  deeplink  
ik hoop dat Cootje deze pagina overslaat, anders slaapt hij weer niet.
Butterfly
 Butterfly - vrijdag 28 november 2008 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2008 - 17:28 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

En het leek me duidelijk dat ze in zo'n spel moet aanpappen met een andere vent en het is nog maar zeer de vraag of ze met Ribas doorgaat, ik verwacht dat dat niet lang zo zal blijven dus van nieuwe schoonfamilie is helemaal geen sprake.
Je meent toch niet serieus te denken dat Yasmin haar relatie met Ribas alleen maar speltechnisch is geweest?????

Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat het lang zal duren tussen die twee, maar die Cootje vind ik geen haar beter.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Exit-interview Ribas & Yasmin









0.0053129