BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Erotische kalender van GK Amanda

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 28 november 2008 - 14:54
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Erotische kalender van GK Amanda (De Telegraaf)

Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 28 november 2008 - 14:56   quote  deeplink  
AMSTERDAM - Amanda is terug, en hoe! De ex-deelneemster van de Gouden Kooi, die een moeilijke periode achter de rug heeft nadat ze aangifte van mishandeling deed tegen haar ex-vriend Brian, komt binnenkort met een eigen erotische kalender op de markt. 'Na seksbom Tatjana is het stil gebleven op het gebied van zinnenprikkelende garagekalenders. Maar daar breng ik nu verandering in!'

De lingeriesetjes van Christine le Duc liggen klaar voor de sexy fotoshoot, die zaterdag begint. 'Voor mij gaat een droom in vervulling, want van kind af aan wilde ik een project als dit doen', bekent Amanda. 'Mijn grote voorbeeld is Tatjana. Ik vind haar een geweldige vrouw die veel mooie dingen heeft gedaan. Omdat het al een tijd geleden is dat zij voor het laatst een sexy kalender uitgaf, heb ik besloten haar voorbeeld te volgen.'

Ga je, net zoals Tatjana deed, naakt poseren?

Amanda schudt haar hoofd: 'Zoals kijkers van de Gouden Kooi hebben kunnen zien, ben ik helemaal niet preuts. Maar het uitgangspunt van deze shoot is dat mijn sexy ondergoed aan blijft.' Ondeugend: 'Misschien, als ik me héél erg op mijn gemak voel tijdens de reportage, laat ik iets meer van mezelf zien...'

De dag van de lancering is het dubbel feest voor Amanda. 'Ik word op 15 december 21 jaar. Een mooie leeftijd om met zo'n gewaagde fotosessie voor de dag te komen.' Daarna maakt Amanda zich op voor een serie meet & greets. 'Ik ga het hele land door om mijn fans te ontmoeten en om kalenders te signeren.'

Brian behoort wat Amanda betreft voorgoed tot de voltooid verleden tijd. 'Nadat ik naar de politie stapte omdat hij mij in elkaar sloeg, heb ik gelukkig niets meer van hem gehoord. Ik kan me nu lekker focussen op de toekomst en dingen doen die ik leuk vind.'
pauline
 pauline - zaterdag 29 november 2008 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 14:56 schreef Boudewijn het volgende:
AMSTERDAM - Amanda is terug, en hoe! De ex-deelneemster van de Gouden Kooi, die een moeilijke periode achter de rug heeft nadat ze aangifte van mishandeling deed tegen haar ex-vriend Brian, komt binnenkort met een eigen erotische kalender op de markt. 'Na seksbom Tatjana is het stil gebleven op het gebied van zinnenprikkelende garagekalenders. Maar daar breng ik nu verandering in!'

De lingeriesetjes van Christine le Duc liggen klaar voor de sexy fotoshoot, die zaterdag begint. 'Voor mij gaat een droom in vervulling, want van kind af aan wilde ik een project als dit doen', bekent Amanda. 'Mijn grote voorbeeld is Tatjana. Ik vind haar een geweldige vrouw die veel mooie dingen heeft gedaan. Omdat het al een tijd geleden is dat zij voor het laatst een sexy kalender uitgaf, heb ik besloten haar voorbeeld te volgen.'

Ga je, net zoals Tatjana deed, naakt poseren?

Amanda schudt haar hoofd: 'Zoals kijkers van de Gouden Kooi hebben kunnen zien, ben ik helemaal niet preuts. Maar het uitgangspunt van deze shoot is dat mijn sexy ondergoed aan blijft.' Ondeugend: 'Misschien, als ik me héél erg op mijn gemak voel tijdens de reportage, laat ik iets meer van mezelf zien...'
we hebben al genoeg van je gezien hoor


De dag van de lancering is het dubbel feest voor Amanda. 'Ik word op 15 december 21 jaar. Een mooie leeftijd om met zo'n gewaagde fotosessie voor de dag te komen.' Daarna maakt Amanda zich op voor een serie meet & greets. 'Ik ga het hele land door om mijn fans te ontmoeten en om kalenders te signeren.'
hahaha het hele land??? Het land van Ooit is dicht!


Brian behoort wat Amanda betreft voorgoed tot de voltooid verleden tijd. 'Nadat ik naar de politie stapte omdat hij mij in elkaar sloeg, heb ik gelukkig niets meer van hem gehoord. Ik kan me nu lekker focussen op de toekomst en dingen doen die ik leuk vind.'
ja liefje dat had je kunnen weten..
je kereltje is bijna 2 jaar de hand boven het hoofd gehouden, dus had jezelf moeten ingrijpen.
Belinea
 Belinea - zaterdag 29 november 2008 - 22:19   quote  deeplink  
Lieve allemaal,

Supertrots ben ik, om mijn eigen jaarkalender aan jullie te mogen presenteren. Het is al heel lang een droom van mij. Met deze kalender komt 1 van mijn vele dromen uit en de rest zullen snel volgen.

Ik heb een moeilijke tijd achter de rug, maar ben er weer helemaal bovenop en voel me nu sterker dan ooit!

Vele fans stelden mij de vraag of er misschien een mooie poster van mij gemaakt kon worden, niet wetende dat ik al iets heel anders in gedachten had. Gewoon een oude traditie van de jaarkalender weer terug brengen en natuurlijk voor al mijn lieve fans.

Wat mij extra trots maakt is dat ik deze kalender samen met mijn manager Wim Franke het helemaal in eigen beheer uitbreng en produceer, wekenlang zijn we bezig geweest met de organisatie. Ik ben straks echt heel benieuwd naar wat jullie ervan vinden. Op mijn verjaardag maandag 15 december wordt de kalender aan de pers gepresenteerd.

Met mijn kalender hoop ik een voorbeeld te zijn voor vrouwen en meisjes die het ook niet makkelijk hebben of hebben gehad. Met de gedachte dat je altijd voor je zelf moet blijven opkomen en vooral moet zorgen dat je dromen uitkomen.

Ben jij benieuwd naar mijn kalender? En wil jij hem als eerste op 16 december as thuis gestuurd krijgen? Dat kan?.

Bestel mijn kalender van 2009.
? 9,95 Kalender
? 9,50 Verzend en administratiekosten
--------
? 19,45 Totaal

Maak het bedrag van ? 19,45 over naar:
World of Bookings bv te Amsterdam, op bankrekening nummer ABN AMRO 53.18.38.439
Onder vermelding van: Kalender Amanda.

Omschrijving:
Je voor- en achternaam, adres, postcode en woonplaats en telefoonnummer
(Op postbus afleveren is niet mogelijk)

De kalender wordt op 16 december per post bij je bezorgd.
De eerste 1000 bestellers ontvangen een door Amanda persoonlijk gesigneerd exemplaar.
Onder deze 1000 bestellers worden ook 3 x 2 VIP kaarten verloot voor de officiële perspresentatie van de kalender op maandag 15 december in Amsterdam.

Mijn kalender is mede-mogelijk gemaakt door: De super enthousiaste ondersteuning van
Christine Le Duc, die voor mij de mooiste lingerie uit hun collectie beschikbaar hebben gesteld. En ook fotografen Toonen & Wientjes, Helios Kalenders, Dregema Carstyling en Auto service, Tilly?s Nail Studio en kapper Chokkas Amsterdam, fotografen Toonen & Wientjes. Het is een genot om met hun te mogen werken.

XXX,
Amanda
Emmen de Gekste
 Emmen de Gekste - maandag 01 december 2008 - 00:34   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?v=A4YvwA8JZfw
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - dinsdag 02 december 2008 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Geil autootje...
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 02 december 2008 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 00:45 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Geil autootje...
HAHAHAHAHA
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 02 december 2008 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 00:45 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Geil autootje...
GherAhnAhmon zou GherAhnAhmon niet zijn.
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 04 december 2008 - 20:24   quote  deeplink  
hahaha het hele land??? Het land van Ooit is dicht! HAHAHAHAHAHHA
Geil autootje, hahahahah, zonde alleen dat ze die blonde pruik erop gerot hebben. zomaar de lak verziekt
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 04 december 2008 - 20:36   quote  deeplink  
zo je zou voor de gein de reacties moeten lezen op dat telegraaf artikel, jeetje daar lusten de honden geen brood van, allemachtig. daar zijn alle forummers heilig bij, echt, Allemachtig
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 04 december 2008 - 20:37   quote  deeplink  
ja liefje dat had je kunnen weten..
je kereltje is bijna 2 jaar de hand boven het hoofd gehouden, dus had jezelf moeten ingrijpen.
================================================================================= het is nooit haar kereltje geweest, als je het mij vraagt. maar dat terzijde.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 13 december 2008 - 21:53   quote  deeplink  
De foto's:

Foto's erotische kalender Amanda

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5112
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Erotische kalender van GK Amanda









0.0046739