BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Kelly - "Wil je extra silky? Of toch liever een smaakje?"

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 28 november 2008 - 15:11   quote  deeplink  
Video: Kelly - "Wil je extra silky? Of toch liever een smaakje?"

Het zou maar eens de laatste nacht met Marco kunnen zijn, dus zoekt Kelly alvast een condoom uit!

Tuintje
 Tuintje - vrijdag 28 november 2008 - 15:52   quote  deeplink  
Leuk he, moeder van Kally?

Je dochter zal maar zo op de nationale tv te zien zijn zeg...dat mens krijgt een hartverzakking!
Tjonge
 Tjonge - vrijdag 28 november 2008 - 15:54   quote  deeplink  
Valt wel mee tuintje......Wist allang dat ze geen maagd meer was
Tjonge
 Tjonge - vrijdag 28 november 2008 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 15:52 schreef Tuintje het volgende:
Leuk he, moeder van Kally?

Je dochter zal maar zo op de nationale tv te zien zijn zeg...dat mens krijgt een hartverzakking!
He lieve mensen hier, niet allemaal......Ik ga straks richting Eemnes, mij prachige meid ophalen, jawel.....Kelly is mijn dochter, bedankt dat ik hier al die weken mee heb gelezen, Mrs.B@headline, super dat je het niet verklapt hebt wie ik ben.....je had het al snel in de gaten!!
Kelly heeft in mijn ogen niets verkeerd gedaan, ik schrik er wel van dat sommige mensen echt voor de bloembollentijd leven, Kelly is een supermeid, altijd al geweest.
Niemand hoeft fan van haar te zijn, ik hoop dat ze een leuke tijd heeft gehad en dat ze vanavond de keus maakt waar ze achter staat, dan heeft ze gewonnen, of dat nu een ton is of niets.......keuze maken is moeilijk, maar als je er 100% achterstaat is dat het beste wat je hebt kunnen doen.
Misschien kom ik hier nog eens terug, maar ik vind het een baggershow, net als de gouden kooi.....

Doei allemaal
xxx
Tuintje
 Tuintje - vrijdag 28 november 2008 - 17:13   quote  deeplink  
En ik zal het dan nu ook maar bekennen:
ík ben de Váder van Kelly!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 28 november 2008 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 16:49 schreef Tjonge het volgende:

[..]

He lieve mensen hier, niet allemaal......Ik ga straks richting Eemnes, mij prachige meid ophalen, jawel.....Kelly is mijn dochter, bedankt dat ik hier al die weken mee heb gelezen, Mrs.B@headline, super dat je het niet verklapt hebt wie ik ben.....je had het al snel in de gaten!!
Kelly heeft in mijn ogen niets verkeerd gedaan, ik schrik er wel van dat sommige mensen echt voor de bloembollentijd leven, Kelly is een supermeid, altijd al geweest.
Niemand hoeft fan van haar te zijn, ik hoop dat ze een leuke tijd heeft gehad en dat ze vanavond de keus maakt waar ze achter staat, dan heeft ze gewonnen, of dat nu een ton is of niets.......keuze maken is moeilijk, maar als je er 100% achterstaat is dat het beste wat je hebt kunnen doen.
Misschien kom ik hier nog eens terug, maar ik vind het een baggershow, net als de gouden kooi.....

Doei allemaal
xxx
hahahahaha ik vind dit wel een stunt hoor, mits het waar is. maar we zullen zien of je over een maand nog zo blij bent met de keuze's die kelly gemaakt heeft, en dan heb ik het niet over de finale.

je hebt haar zelf gewaarschuwd dat mafco niet te vertrouwen is. heel nederland heeft gezien hoe zij gebruikt is, en hoe zij zich liet gebruiken.

hey Mrs.B. wil je ook R. de Vries achter je naam? hahahaha ik wist wel dat je slim bent.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 28 november 2008 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 17:13 schreef Tuintje het volgende:
En ik zal het dan nu ook maar bekennen:
ík ben de Váder van Kelly!
hahahaha
Tjonge
 Tjonge - vrijdag 28 november 2008 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 17:15 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

hahahahaha ik vind dit wel een stunt hoor, mits het waar is. maar we zullen zien of je over een maand nog zo blij bent met de keuze's die kelly gemaakt heeft, en dan heb ik het niet over de finale.

je hebt haar zelf gewaarschuwd dat mafco niet te vertrouwen is. heel nederland heeft gezien hoe zij gebruikt is, en hoe zij zich liet gebruiken.

hey Mrs.B. wil je ook R. de Vries achter je naam? hahahaha ik wist wel dat je slim bent.
Niet iedereen denkt er zo over als jullie, maar nogmaals.....WIJ hebben alles gezien, elke keer achter haar rug om, tegen haar was hij poeslief, weet je nog....er is niemand in dat huis te vertrouwen, dat is heel zwaar, ik ben blij dat die 6 terug zijn gekomen, is heel zwaar voor haar geweest, maar ik geloof zeer zeker dat dat invloed op haar keus heeft, we zullen vanavond zien.
Tjonge
 Tjonge - vrijdag 28 november 2008 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 17:13 schreef Tuintje het volgende:
En ik zal het dan nu ook maar bekennen:
ík ben de Váder van Kelly!
Nee, ben jij zeer zeker niet, want haar vader ken ik namelijk
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 28 november 2008 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 17:19 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Niet iedereen denkt er zo over als jullie, maar nogmaals.....WIJ hebben alles gezien, elke keer achter haar rug om, tegen haar was hij poeslief, weet je nog....er is niemand in dat huis te vertrouwen, dat is heel zwaar, ik ben blij dat die 6 terug zijn gekomen, is heel zwaar voor haar geweest, maar ik geloof zeer zeker dat dat invloed op haar keus heeft, we zullen vanavond zien.
moest je nog niet weg? naar eemnes?

ik zou begrip voor haar hebben gehad, als dit alles niet op tv was geweest, ik zou maar op je dochter letten als ik jou was. want zij is heel vatbaar voor loverboys.en dat is niet lollig bedoeld.
Tjonge
 Tjonge - vrijdag 28 november 2008 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 17:23 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

moest je nog niet weg? naar eemnes?

ik zou begrip voor haar hebben gehad, als dit alles niet op tv was geweest, ik zou maar op je dochter letten als ik jou was. want zij is heel vatbaar voor loverboys.en dat is niet lollig bedoeld.
Het mooie is......dit is de 1ste keer dat ik zie dat kelly ingepakt is, thuis is dat een hele andere zaak.

Geloof me maar dat Kelly een hele sterke meid is, nuchter als ik weet niet wat, wat andere over haar zeggen maakt haar juist niets uit

ps....over een uurtje ga ik, kan ik nog even alle negatieve reactie's van jullie lezen, of krijg ik nu een eigen topic, hihi
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 28 november 2008 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 17:26 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Het mooie is......dit is de 1ste keer dat ik zie dat kelly ingepakt is, thuis is dat een hele andere zaak.

Geloof me maar dat Kelly een hele sterke meid is, nuchter als ik weet niet wat, wat andere over haar zeggen maakt haar juist niets uit

ps....over een uurtje ga ik, kan ik nog even alle negatieve reactie's van jullie lezen, of krijg ik nu een eigen topic, hihi
wil je een eigen topic? regel ik voor je, maar wij zijn wel benieuwd naar kelly's reactie op onze comments, dus laat haar hier eens lezen en misschien als ze haar uitleg geeft, dat we haar dan met andere ogen zien.
Tjonge
 Tjonge - vrijdag 28 november 2008 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 17:32 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

wil je een eigen topic? regel ik voor je, maar wij zijn wel benieuwd naar kelly's reactie op onze comments, dus laat haar hier eens lezen en misschien als ze haar uitleg geeft, dat we haar dan met andere ogen zien.
Ik hoef geen topic, hahah, en ik zal kelly vragen om haar versie te doen, ok......ik beloof niets, want kelly is niet zo van deze dingen, maar ik dwing haar wel, chanteer haa, zet haar buiten de deur of weet ik veel wat.....maar haar kant van het verhaal is inderdaad goed om te weten
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 28 november 2008 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 17:35 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Ik hoef geen topic, hahah, en ik zal kelly vragen om haar versie te doen, ok......ik beloof niets, want kelly is niet zo van deze dingen, maar ik dwing haar wel, chanteer haa, zet haar buiten de deur of weet ik veel wat.....maar haar kant van het verhaal is inderdaad goed om te weten
ja te laat je topic is eral.
Ricardo Patrez
 Ricardo Patrez - vrijdag 28 november 2008 - 18:19   quote  deeplink  
rtl weet wel wat ze op de stream moeten zetten om het programma weer een beetje op te krikken. helaas is dit programma toch weer een flop zonde van het geld.
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 28 november 2008 - 20:37   quote  deeplink  
Nou Kelly godzijdank heb je eieren voor je geld gekozen. ALs nog gefeliciteerd. Uiteindelijk heb jij HEM MAFCO HET HARDST GENAAID> Levenslessen zijn duur Kelly, en jij hebt de hoofdprijs betaald, Wees dankbaar
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 28 november 2008 - 20:43   quote  deeplink  
ik vind het goed van haar dat ze hem niet het geld gunde, maar erg dom om alsnog met hem te willen slapen.

niet te min, heeft zij van mafco gewonnen, zij heeft er een auto en spullen aan over gehouden.

het mooiste vond ik die meiden bij het afscheid, marco bedankt, marco bedankt hahahaha
Tuintje
 Tuintje - vrijdag 28 november 2008 - 21:41   quote  deeplink  
Ik vond het te gek voor die meiden!
Ze vroren bijna dood daarbuiten (belachelijk, mar dat ze daar bij de regie knettergek zijn wisten we al)en ik vond het zoooo leuk voor die grieten!

Alleen Kelly....ik kan het niet laten:
WAAROM vraag je een man die je 10 keer compleet voor schut zet en in dit spel zo allerverschrikkelijkst besodemieterd, zelfs nog nadat hij het hart heeft gebroken en jou dus WEEEEEEEEER NAAIT, toch nog weer of ie bij je zal slapen????

Kan iemand me uitleggen hoe dat werkt bij Kelly?
Dit is toch te erg voor woorden?
pauline
 pauline - vrijdag 28 november 2008 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 21:41 schreef Tuintje het volgende:
Ik vond het te gek voor die meiden!
Ze vroren bijna dood daarbuiten (belachelijk, mar dat ze daar bij de regie knettergek zijn wisten we al)en ik vond het zoooo leuk voor die grieten!

Alleen Kelly....ik kan het niet laten:
WAAROM vraag je een man die je 10 keer compleet voor schut zet en in dit spel zo allerverschrikkelijkst besodemieterd, zelfs nog nadat hij het hart heeft gebroken en jou dus WEEEEEEEEER NAAIT, toch nog weer of ie bij je zal slapen????

Kan iemand me uitleggen hoe dat werkt bij Kelly?
Dit is toch te erg voor woorden?
laat maar eens die zogenaamde moeder dat een vertellen.
Butterfly
 Butterfly - vrijdag 28 november 2008 - 23:29   quote  deeplink  
Tjonge jonge jonge ;-) voor de moeder van kelly niets dan respect, die heeft haar eerlijk de waarheid gezegd. En fijn dat je zo achter je meisje staat, zo hoort het.iedereen zou zo'n moeder moeten hebben!

Ik vind het geweldig dat Kelly het hart heeft gebroken, maar wat mij betreft gaat ze niet met trots het huis uit. Aan de andere kant weet ik hoe het voelt als je verliefd bent en hoe graag je wilt geloven. Erg is het eigenlijk hè dat zo'n kanppe slimme meid 100 keer het tegendeel krijgt bewezen en toch zo wanhopig graag een leugenaar wil geloven. Ik hoop echt dat ze ervan heeft geleerd. Als buitenstaander is het bijna onbegrijpelijk hoe iemand zich willens en wetens zo kan laten besodemieteren.

Je bent een geweldige moeder dat je haar zo steunt! Ze zal het nodig hebben.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 28 november 2008 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 23:29 schreef Butterfly het volgende:
Tjonge jonge jonge ;-) voor de moeder van kelly niets dan respect, die heeft haar eerlijk de waarheid gezegd. En fijn dat je zo achter je meisje staat, zo hoort het.iedereen zou zo'n moeder moeten hebben!

Ik vind het geweldig dat Kelly het hart heeft gebroken, maar wat mij betreft gaat ze niet met trots het huis uit. Aan de andere kant weet ik hoe het voelt als je verliefd bent en hoe graag je wilt geloven. Erg is het eigenlijk hè dat zo'n kanppe slimme meid 100 keer het tegendeel krijgt bewezen en toch zo wanhopig graag een leugenaar wil geloven. Ik hoop echt dat ze ervan heeft geleerd. Als buitenstaander is het bijna onbegrijpelijk hoe iemand zich willens en wetens zo kan laten besodemieteren.

Je bent een geweldige moeder dat je haar zo steunt! Ze zal het nodig hebben.
wat voor keuze's je kind ook maakt al ben je als moeder er niet mee eens, tuurlijk ben je er voor je kind.
ik zou het pas erg vinden als haar moeder haar zou laten vallen.
Butterfly
 Butterfly - vrijdag 28 november 2008 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 23:37 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

wat voor keuze's je kind ook maakt al ben je als moeder er niet mee eens, tuurlijk ben je er voor je kind.
ik zou het pas erg vinden als haar moeder haar zou laten vallen.
Precies!!!!
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 29 november 2008 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 20:43 schreef Moha R. de Vries het volgende:
ik vind het goed van haar dat ze hem niet het geld gunde, maar erg dom om alsnog met hem te willen slapen.

niet te min, heeft zij van mafco gewonnen, zij heeft er een auto en spullen aan over gehouden.

het mooiste vond ik die meiden bij het afscheid, marco bedankt, marco bedankt hahahaha
Als ik een euro zou vangen voor elke vrouw die deze fout gemaakt heeft, was ik nu de rijkste vrouw ter wereld, ik veroordeel niemand om de fouten die ik zelf ook gemaakt hebt, al was het erg gemakkelijk voor mij om Kelly af te katten, omdat ik haar wel kon veroordelen en mezelf niet, ik heb een les geleerd via Kelly. Geloof hoop en liefe? leuk voor een boekje, het echte leven is, meer van Maak fouten, maar leer ervan. Dankzij de les die ik meemaakte door Kelly? weet ik wat mij te doen staat. maar was tevens de reden dat ik kwaad was op kelly. zij maakte dezelfde fout die ik ooit maakte, geloven in een stel bruine ogen, die harder liegen dan Pinokio zijn neus bewees dat hij deed.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 november 2008 door Izz@headliner --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 29 november 2008 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 - 00:15 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Als ik een euro zou vangen voor elke vrouw die deze fout gemaakt heeft, was ik nu de rijkste vrouw ter wereld, ik veroordeel niemand om de fouten die ik zelf ook gemaakt hebt, al was het erg gemakkelijk voor mij om Kelly af te katten, omdat ik haar wel kon veroordelen en mezelf niet, ik heb een les geleerd via Kelly. Geloof hoop en liefe? leuk voor een boekje, het echte leven is, meer van Maak fouten, maar leer ervan. Dankzij de les die ik meemaakte door Kelly? weet ik wat mij te doen staat. maar was tevens de reden dat ik kwaad was op kelly. zij maakte dezelfde fout die ik ooit maakte, geloven in een stel bruine ogen, die harder liegen dan Pinokio zijn neus bewees dat hij deed.
ik weet wat je bedoeld, maar ik kan je niet helemaal gelijk geven.
vroeger praatte onze ouders niet zoals ze nu met hun kinderen praatte, toen werd gwn gezegd je kapt met die gozer en dat dreef je juist in zijn armen.

in deze tijd word er niet iets gecommandeerd naar de kinderen, maar gepraat en geluisterd, zowel de ouders als het kind.
dat wil niet zeggen dat je haar of hem daarmee kan tegenhouden, maar de levenservaring van de moeder in sommige gevallen kunnen hun kind daar over vertellen, en juist voor die fout behoede. dat wil niet zeggen dat dat kind ook je raad opvolgt, maar de kans is wel groter, dan dat er gezegd word, je gaat niet met hem om punt uit.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Kelly - "Wil je extra silky? Of toch liever een smaakje?"









0.0081198