BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Nikkie in gesprek met de dames net voor de finale

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 30 november 2008 - 00:10   quote  deeplink  
Video: Nikkie in gesprek met de dames net voor de finale

Nikkie zocht de vrijgezelle dames vlak voor de finale op om erachter te komen hoe zij over Marco en Kelly denken. Bekijk hier het bezoek en het volledige gesprek over de twee finalisten, die uiteindelijk zonder geld naar huis gingen.

Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 30 november 2008 - 20:43   quote  deeplink  
De mening van de dames over Mafco laat niets maar dan ook niets aan de verbeelding over.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 30 november 2008 - 22:03   quote  deeplink  
Nee. Mrs B. maar voor de buitenwereld leek dit ook op te gaan voor Ribas, geef mij tienduizend keer een Ribas boven 1 malig de Mafcoos. Heb ik vanaf dag 1 gezegd, maar ja, ik zie iets anders in Ribas dan de andere zagen. dus kom maar op met spuwen ik heb alle tijd.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 30 november 2008 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2008 - 22:03 schreef Izz@headliner het volgende:
Nee. Mrs B. maar voor de buitenwereld leek dit ook op te gaan voor Ribas, geef mij tienduizend keer een Ribas boven 1 malig de Mafcoos. Heb ik vanaf dag 1 gezegd, maar ja, ik zie iets anders in Ribas dan de andere zagen. dus kom maar op met spuwen ik heb alle tijd.
het is gwn zo veneukeratief dat we geen streams hadden, want dan hadden we idd andere kanten van Ribas kunnen zien.

btw kijk je pb ff na .
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 30 november 2008 - 22:35   quote  deeplink  
Dionne heeft het spel goed gespeeld, wel keihard en met hulp van met name Fiona, maar goed gespeeld.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 30 november 2008 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2008 - 22:35 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Dionne heeft het spel goed gespeeld, wel keihard en met hulp van met name Fiona, maar goed gespeeld.
idd maar het brein was toch Fiona.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 01 december 2008 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2008 - 22:38 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

idd maar het brein was toch Fiona.
ik vind het heel kut van Fiona en gunde haar het geld niet (Yasmin had veel meer recht!) maar ze heeft het spel goed gespeeld dus daar heb ik respect voor...
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 01 december 2008 - 03:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2008 - 00:29 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ik vind het heel kut van Fiona en gunde haar het geld niet (Yasmin had veel meer recht!) maar ze heeft het spel goed gespeeld dus daar heb ik respect voor...
Wij knielen voor Master Boudewijn, en zijn grootheid om mensen en hun beweegredenen te respecteren Gun Fiona dan ook de eer die haar toekomt. KOM op hee, alsof zij er iets aan kan doen dat Joost zonodig 2 keer te pletter moest vallen. Kelly kwam terug met een toffe Prijs op haar hoofd. Mafco kwam terug omdat Dennis eruit gehaald werd. dus 3 factoren die hebben mee gespeeld, waardoor een speler de mogelijkheid bezat terug te keren in het spel.ff fideel blijven.jij voelt je zwaar vertiefd omdat Mafco gewoon een looser is geworden, door Kelly, en niet 1 mafco maar nog allebei ook

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 december 2008 door Izz@headliner --
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 01 december 2008 - 03:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2008 - 03:22 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Wij knielen voor Master Boudewijn, en zijn grootheid om mensen en hun beweegredenen te respecteren [ afbeelding ] Gun Fiona dan ook de eer die haar toekomt. KOM op hee, alsof zij er iets aan kan doen dat Joost zonodig 2 keer te pletter moest vallen. Kelly kwam terug met een toffe Prijs op haar hoofd. Mafco kwam terug omdat Dennis eruit gehaald werd. dus 3 factoren die hebben mee gespeeld, waardoor een speler de mogelijkheid bezat terug te keren in het spel.ff fideel blijven.jij voelt je zwaar vertiefd omdat Mafco gewoon een looser is geworden, door Kelly, en niet 1 mafco maar nog allebei ook [ afbeelding ]
Ach, als Joost niet zo dom was geweest om te gaan hinken op 1 been had hij hem niet nogmaals gebroken en hadden Ribas en Yasmin het veel moeilijker gehad. Als Gisela er niet uit hoefde stond harige Marco met haar in de finale. Als Kelly gewoon was weggebleven ipv sneaky door de redactie er weer terug ingezet had Ribas in de finale gestaan. Als Dennis niet had gelogen over z'n vorige werkgever zat Kelly voor de tweede keer allang thuis. Als Marco niet was opgedragen om niet voor z'n gevoel (Anthea) maar voor Kelly te moeten kiezen hadden Ribas en Yasmin gewonnen en als daarna het spel gewoon fair gespeeld was dan hadden Yasmin en Ribas of Marco en Kelly 50.000 euro in hun handjes gehad!

Als ik de redactionele ik-kan-alleen-slechte-scripts-bedenken bemoeienissen voor lief neem: Donkere Marco, Ribas en Yasmin zaten er onafgebroken vanaf dag 1 in en zijn de enige die in mijn ogen een geldprijs hadden mogen winnen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 december 2008 door Boudewijn --
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 01 december 2008 - 04:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2008 - 03:49 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ach, als Joost niet zo dom was geweest om te gaan hinken op 1 been had hij hem niet nogmaals gebroken en hadden Ribas en Yasmin het veel moeilijker gehad. Als Gisela er niet uit hoefde stond harige Marco met haar in de finale. Als Kelly gewoon was weggebleven ipv sneaky door de redactie er weer terug ingezet had Ribas in de finale gestaan. Als Dennis niet had gelogen over z'n vorige werkgever zat Kelly voor de tweede keer allang thuis. Als Marco niet was opgedragen om niet voor z'n gevoel (Anthea) maar voor Kelly te moeten kiezen hadden Ribas en Yasmin gewonnen en als daarna het spel gewoon fair gespeeld was dan hadden Yasmin en Ribas of Marco en Kelly 50.000 euro in hun handjes gehad!

Als ik de redactionele ik-kan-alleen-slechte-scripts-bedenken bemoeienissen voor lief neem: Donkere Marco, Ribas en Yasmin zaten er onafgebroken vanaf dag 1 in en zijn de enige die in mijn ogen een geldprijs hadden mogen winnen!

yep, en als de hemel valt zjn we allemaal dood. maar ja waar hebben we het over? John de MOl, die liegt en bedriegt en dreigt nog meer dan mijn broers en zwagers bij elkaar,
Belinea
 Belinea - maandag 01 december 2008 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2008 - 03:49 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ach, als Joost niet zo dom was geweest om te gaan hinken op 1 been had hij hem niet nogmaals gebroken en hadden Ribas en Yasmin het veel moeilijker gehad. Als Gisela er niet uit hoefde stond harige Marco met haar in de finale. Als Kelly gewoon was weggebleven ipv sneaky door de redactie er weer terug ingezet had Ribas in de finale gestaan. Als Dennis niet had gelogen over z'n vorige werkgever zat Kelly voor de tweede keer allang thuis. Als Marco niet was opgedragen om niet voor z'n gevoel (Anthea) maar voor Kelly te moeten kiezen hadden Ribas en Yasmin gewonnen en als daarna het spel gewoon fair gespeeld was dan hadden Yasmin en Ribas of Marco en Kelly 50.000 euro in hun handjes gehad!

Als ik de redactionele ik-kan-alleen-slechte-scripts-bedenken bemoeienissen voor lief neem: Donkere Marco, Ribas en Yasmin zaten er onafgebroken vanaf dag 1 in en zijn de enige die in mijn ogen een geldprijs hadden mogen winnen!
Zo kunnen we wel door blijven gaan, maar de redactie heeft er een spannend einde van willen maken en als Ribas en Yasmin in de finale had gezeten, had het geen spannend einde geweest, want iedereen wist dat zij voor de liefde gingen en nu was het een, zal het wel, of zal het niet en dat is pas een mooi en spannend einde, want iedereen zat met spanning voor de buis, je kan zeggen wat je wilt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5962
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Nikkie in gesprek met de dames net voor de finale









0.0050358