BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Too Hot - Marco neemt Anthea op de laatste dag

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 04 december 2008 - 00:50   quote  deeplink  
Video: Too Hot - Marco neemt Anthea op de laatste dag

Het heeft even geduurd maar nu is het zover: de laatste Too Hot For TV staat online! Op veler verzoek zijn hier de beelden van de spannende nacht van Marco nadat hij had gehoord dat hij zonder geld naar huis moest...

Na de finale was het namelijk niet alleen Kelly die bij Marco in bed wilde slapen, ook Anthea had wel zin om Marco te troosten. En aangezien Marco ook wel wat ziet in Anthea nam hij meer lichaamsdelen dan alleen haar schouder om op te huilen...

Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 04 december 2008 - 01:01   quote  deeplink  
Ik meende dat men het hier op het forum over had dat Anthea zowat mishandeld was die laatste nacht maar als ze dit bedoelen en ook Kelly dit bedoeld met 'uit elkaar trekken' dan is ze ook niet veel gewend...
Winno
 Winno - donderdag 04 december 2008 - 01:39   quote  deeplink  
Nou dan heeft hij op de laatste dag tenminste nog een lekker wijf geneukt, want de rest wat dus echt bagger! Trouwens deze versie is de soft-version want er is nog een Hardcore-version. Hoe zit dat nou? Kom op met die HP!
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 04 december 2008 - 02:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 december 2008 - 01:39 schreef Winno het volgende:
Nou dan heeft hij op de laatste dag tenminste nog een lekker wijf geneukt, want de rest wat dus echt bagger! Trouwens deze versie is de soft-version want er is nog een Hardcore-version. Hoe zit dat nou? Kom op met die HP!
waar is die dan te zien?
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 04 december 2008 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 december 2008 - 01:01 schreef Boudewijn het volgende:
Ik meende dat men het hier op het forum over had dat Anthea zowat mishandeld was die laatste nacht maar als ze dit bedoelen en ook Kelly dit bedoeld met 'uit elkaar trekken' dan is ze ook niet veel gewend...
Kelly zegt: In de Buitenwereld trek je mij uit elkaar. dus niet op dat moment.
Dit filmpje hier boven. is ook heel anders, ziet er teder uit, van wat je wel ziet en hoort. Ik hoor echter ook die vogel, en volgens mij is dit 's morgens. dus of is dit de hele nacht door gegaan. af en aan. of was dit de morning after wip.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 december 2008 door Izz@headliner --
Belinea
 Belinea - donderdag 04 december 2008 - 11:58   quote  deeplink  
Nou ik vond het nog een rustig spel om te zien!!
Maar het was nog maar een voorspel.
Dus ben benieuwd hoe het grote spel verloopt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 december 2008 door Belinea --
Belinea
 Belinea - donderdag 04 december 2008 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 december 2008 - 02:59 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

waar is die dan te zien?
Ik denk dat Winno bedoeld dat er ook nog een ander filmpje moet bestaan, omdat dit nog maar een voorspel was!!
Winno
 Winno - donderdag 04 december 2008 - 12:06   quote  deeplink  
Precies! Dus kom op CBML, wij willen de full-version! En waar blijven die exit-video's nou joh van Marco, Anthea, Lisa en Dionne! Wat duurt dat lang zeg.... niet normaal meer!
Tjonge
 Tjonge - donderdag 04 december 2008 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 december 2008 - 12:06 schreef Winno het volgende:
Precies! Dus kom op CBML, wij willen de full-version! En waar blijven die exit-video's nou joh van Marco, Anthea, Lisa en Dionne! Wat duurt dat lang zeg.... niet normaal meer!
Lisa en Dionne zijn al geweest........Zit meer op die van de barman te wachten!!!!!
Winno
 Winno - donderdag 04 december 2008 - 12:31   quote  deeplink  
Nee , na de finale zijn ze nog niet geweest!
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 04 december 2008 - 12:50   quote  deeplink  
link verwijderd - link removed exit Lisa

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 december 2008 door Izz@headliner --
Tjonge
 Tjonge - donderdag 04 december 2008 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 december 2008 - 12:31 schreef Winno het volgende:
Nee , na de finale zijn ze nog niet geweest!
Hoezo eigenwijs................zoekt en gij zult vinden
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 04 december 2008 - 12:51   quote  deeplink  
[url]exit Dionne

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 december 2008 door Izz@headliner --
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 04 december 2008 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 december 2008 - 12:51 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Hoezo eigenwijs................zoekt en gij zult vinden
niet te lang zoeken, want dan vind je ook dingen die je beter niet kan vinden, je eigen ongelijk, namelijk. hahahaha
Tjonge
 Tjonge - donderdag 04 december 2008 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 december 2008 - 12:51 schreef Izz@headliner het volgende:
link verwijderd - link removed ================== exit Dionne
Dank je Izz, sommige mensen willen kosten wat kost hun gelijk hebben, lekker als je het tegendeel kunt bewijzen he!!!!
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 04 december 2008 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 december 2008 - 12:52 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Dank je Izz, sommige mensen willen kosten wat kost hun gelijk hebben, lekker als je het tegendeel kunt bewijzen he!!!!
de meeste mensen kunnen daar niet goed tegen hoor, dan komen ze meestal met lullige opmerkingen, als Van 'nu dan had je toch gelijk', of dit of dat. ik sla alleen 9 van de tien x een toon aan, als ik iets 99% zeker weet, anders kijk ik het eerst na, en dan pas plaats ik mijn antwoord. uitzonderingen daar gelaten, want niets is 100%.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 december 2008 door Izz@headliner --
Belinea
 Belinea - donderdag 04 december 2008 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 december 2008 - 13:10 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

de meeste mensen kunnen daar niet goed tegen hoor, dan komen ze meestal met lullige opmerkingen, als Van 'nu dan had je toch gelijk', of dit of dat. ik sla alleen 9 van de tien x een toon aan, als ik iets 99% zeker weet, anders kijk ik het eerst na, en dan pas plaats ik mijn antwoord. uitzonderingen daar gelaten, want niets is 100%.
Je hebt helemaal gelijk hahahahah
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 04 december 2008 - 15:18   quote  deeplink  
@Izz: kun je me die link die je probeerde te plaatsen eens doormailen? Dus de link die automatisch wordt 'link verwijderd / link removed' omdat het gevaarlijke code zou bevatten
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 04 december 2008 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 december 2008 - 15:18 schreef Boudewijn het volgende:
@Izz: kun je me die link die je probeerde te plaatsen eens doormailen? Dus de link die automatisch wordt 'link verwijderd / link removed' omdat het gevaarlijke code zou bevatten
done
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 04 december 2008 - 16:31   quote  deeplink  
http://www.rtl.nl/components/reality/cantbuymelove/index_video.xml
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 04 december 2008 - 16:53   quote  deeplink  
nu blijft die gewoon staan dus wtf.
Belinea
 Belinea - donderdag 04 december 2008 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 december 2008 - 16:53 schreef Izz@headliner het volgende:
nu blijft die gewoon staan dus wtf.
Meestal als je de http er niet voor hebt staan, lukt het niet, dat is niet altijd hoor, maar vaak wel.
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 04 december 2008 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 december 2008 - 17:00 schreef Belinea het volgende:

[..]

Meestal als je de http er niet voor hebt staan, lukt het niet, dat is niet altijd hoor, maar vaak wel.
maar bij de andere link, stond ook de http ervoor, dus begrijp er geen fluit van.
Belinea
 Belinea - donderdag 04 december 2008 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 december 2008 - 17:50 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

maar bij de andere link, stond ook de http ervoor, dus begrijp er geen fluit van.
Nee dan begrijp ik er ook geen fluit van.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5135
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Too Hot - Marco neemt Anthea op de laatste dag









0.0069811