BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: HUUB EN CLAIRE KRIJGEN EEN BABY

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 08 december 2008 - 17:54   quote  deeplink  
Op Claire's website bekent Claire dat zij en Huub een baby krijgen, eindelijk kunnen we het naar buiten brengen. Huub en ik lopen al een tijdje in de wolken. Aldus Claire van Ballengooy

[ Bron: MSN Video]
WEBLOG REACTIES: HET GROTE NIEUWS

Geschreven door Claire:

Eindelijk kunnen we het dan vandaag naar buiten brengen. Iets waar Huub en ik al even mee in de wolken lopen. Wat sommigen al vermoedden is zeker het geval. Er zit een baby in mijn buik. Huub en ik worden een papa en mama! Het zet ons leven in één klap op z'n kop, wat een wonder. Zaterdag hebben we het kindje kunnen bekijken door een echografie bij de verloskundige. Het is nu gewoon al een knapperd! Overduidelijk konden we de vormen waarnemen, niet te geloven. 2 Armen, 2 beentjes, een hoofdje, een silhouet van het gezichtje.. We konden minutenlang zwijgend naar het scherm staren. Dat kindje zit in mijn buik, dat is ons kindje. Het is gewoon écht! We zijn er al een tijdje achter. Nu we het gezien hebben, lijkt de rest zo onbelangrijk… ongelooflijk wat dit met je doet. Wat een wonder!

Huub:

[Bron Rocketmiljonairs]

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 december 2008 door Izz@headliner --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 08 december 2008 - 18:12   quote  deeplink  
Geschreven door Claire:

Eindelijk kunnen we het dan vandaag naar buiten brengen. Iets waar Huub en ik al even mee in de wolken lopen. Wat sommigen al vermoedden is zeker het geval. Er zit een baby in mijn buik. Huub en ik worden een papa en mama! Het zet ons leven in één klap op z'n kop, wat een wonder. Zaterdag hebben we het kindje kunnen bekijken door een echografie bij de verloskundige. Het is nu gewoon al een knapperd! Overduidelijk konden we de vormen waarnemen, niet te geloven. 2 Armen, 2 beentjes, een hoofdje, een silhouet van het gezichtje.. We konden minutenlang zwijgend naar het scherm staren. Dat kindje zit in mijn buik, dat is ons kindje. Het is gewoon écht! We zijn er al een tijdje achter. Nu we het gezien hebben, lijkt de rest zo onbelangrijk… ongelooflijk wat dit met je doet. Wat een wonder!

Huub:

Lieve Claire ik ben zo verschrikkelijk trots op je, we worden vader en moeder. Ik hou van jou....van jullie dus :) dikke kus.

Gepubliceerd door: Huub | op: 2008-12-08 | om: 12:11

Bron: Rocketmiljonair
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 08 december 2008 - 18:31   quote  deeplink  


Leuk nieuws. Ik wens ze dan ook heel veel geluk met hun baby.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 december 2008 door Mrs.B@headline --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 08 december 2008 - 19:10   quote  deeplink  
leuk voor ze, ik hoop alleen niet dat het kindje zijn eerste woordje kanker zal zijn.
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - maandag 08 december 2008 - 19:19   quote  deeplink  
Moest die Topic niet zijn "Claire heeft Huub genaait, en is eindelijk zwanger..."?
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 08 december 2008 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 december 2008 - 19:19 schreef GherAhnAhmon het volgende:
Moest die Topic niet zijn "Claire heeft Huub genaait, en is eindelijk zwanger..."?
Whahahahahah, had gekunt.
Cobra1
 Cobra1 - woensdag 10 december 2008 - 10:30   quote  deeplink  
het zal mij niet verbazen als ze in de kooi al zwanger was.
het viel iedereen al op dat ze toen al een buikje kreeg.
zou het dan toch een "moetje" zijn geweest. =]
Belinea
 Belinea - donderdag 11 december 2008 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 december 2008 - 10:30 schreef Cobra1 het volgende:
het zal mij niet verbazen als ze in de kooi al zwanger was.
het viel iedereen al op dat ze toen al een buikje kreeg.
zou het dan toch een "moetje" zijn geweest. =]
Als het 3 maanden in de buik zit, dan weet je dat alles goed zit, dan kan je naar voren brengen dat je zwanger bent, dus even terug tellen dan maar.
Cobra1
 Cobra1 - vrijdag 12 december 2008 - 02:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2008 - 12:28 schreef Belinea het volgende:

[..]

Als het 3 maanden in de buik zit, dan weet je dat alles goed zit, dan kan je naar voren brengen dat je zwanger bent, dus even terug tellen dan maar.
ja we houden het goed in de gaten hoor.
hoeveel weken was het ook al weer? :p
Belinea
 Belinea - vrijdag 12 december 2008 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 - 02:44 schreef Cobra1 het volgende:

[..]

ja we houden het goed in de gaten hoor.
hoeveel weken was het ook al weer? :p
uuuuuuuuhhhhmmmmmmmm even denken hoor. hahahahahah
Maar ik tel met je mee!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: HUUB EN CLAIRE KRIJGEN EEN BABY









0.0060219