BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Interview Met Ribas.

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 12 december 2008 - 18:34   quote  deeplink  
Bron: Hyves.

Ribas is 22 jaar en is net terug in de echte wereld na zijn avontuur Can’t Buy Me Love. Het nieuwe reality programma van RTL-5. Hij ging weliswaar zonder het prijzengeld naar huis, maar nam wel de mooiste dame van de Villa mee, Yasmin. Zijn Ribas en Yasmin nog wel bij elkaar? En heeft hij spijt van zijn deelname aan het programma, wat had Ribas anders willen doen? Lees hier alles over Ribas!

Allereerst vragen we aan Ribas hoe het met hem gaat: ‘’Het gaat heel goed, wel erg druk want heb een heel nieuw leven nu.” Was het een moeilijke omschakeling dat je ineens niet meer in het huis zat maar weer gewoon in je huisje in Leiden? ‘’Ja het is allemaal heel vreemd, je word gewoon ineens herkend op straat en mensen praten tegen je alsof je hen al jaren kent. Uiteraard kennen ze mij, maar ik ken hen niet en dat is af en toe heel erg vreemd. Maar wel erg leuk.’’ Hoe ga je eigenlijk om met zowel negatieve als positieve reacties? Ik moet je eerlijk zeggen dat ik pas één negatieve reactie heb gehad. Er kwam een jongen naar mij toe die me helemaal uitschold enzovoort, ik riep hem bij me en wilde even met hem praten, en na vijf minuten zei hij dat ie nooit had verwacht dat ik zo’n goede jongen was. En verder krijg ik alleen maar leuke reacties, waar ik heel blij mee ben.

Waarom Ribas zich op had gegeven was puur voor de grap, toen hij uitgenodigd werd voor een screening wist hij het niet eens meer, dat hij zich aangemeld had. ‘’Ik had nooit verwacht dat ik voor zo’n programma uitgenodigd zou worden. Ik ben uiteraard gewoon het huis in gegaan, ik had helemaal niets te verliezen.’’

Had je eigenlijk verwacht voordat je het huis in ging dat je verliefd zou worden en er een serieuze relatie aan zou overhouden? ‘’Nee absoluut niet, ik had ook tegen mijn vrienden gezegd van ik blijf de eerste negen weken er sowieso in dus dat betekent in 9 weken, 9 vrouwen in mijn bed. Maar na de derde dag was dat hele plan van de kaart en besloot ik met Yasmin het spel te gaan spelen.’’

Als we Ribas vragen wat hij anders had willen doen zegt hij dat hij blij is hoe hij het heeft gespeeld en dat die het volgens hem goed heeft gedaan. Toch merk ik dan dat hij begint te twijfelen en begint even over de koffer die voor een fatale afloop zorgde voor Ribas. Maar Nee, zelfs dat kon hij niet veranderen want dat wist niemand van te voren. Is Ribas nog steeds samen met Yasmin? ‘’Ja, Yasmin en ik zijn uiteraard nog steeds samen en we zijn zelfs al opzoek naar een huisje. ’’ Na de Gouden Kooi waren er flink wat Gouden Kooi kindjes geboren en er zijn er nog 2 in opkomst. Kunnen we bij jou en Yasmin de eerste Can’t Buy Me Love baby verwachten? ‘’Haha , ik moet je wel zeggen áls ik een moeder uit zou moeten kiezen voor m’n kinderen zou Yasmin het zijn. Ik kan me geen betere moeder voorstellen. Maar ik wil eerst even alles op een rijtje hebben, dus voorlopig nog niet.’’

Wat nou als Ribas en Yasmin wel die 100.000 euro hadden gewonnen, wat had je er dan mee gedaan Ribas? ‘’Ik zou in de eerste plaats een mooi huis kopen voor mijn Opa en Oma in Iran, het maakt me niet uit wat dat kost, als ze het tijdens hun laatste jaren maar goed hebben! Verder zou ik gaan investeren in evenementen.’’

Wat ben je beter of slechter geworden van Can’t Buy Me Love? ‘’Ik ben er niet slechter van geworden wel beter. Ik maakte me voor Can’t Buy Me Love zorgen over wat ik deed of dat wel goed was, dat is eigenlijk helemaal over. Ik heb er dus veel meer zelfvertrouwen door gekregen.’’

We hebben het net gehad over wat je zou doen met de hoofdprijs als je hem had gewonnen, je noemde daar het investeren in evenementen. Is dat ook je werk? ‘’Ja, ik organiseer inderdaad evenementen daarnaast ben ik DJ.’’ Gaan we jou nog een keer terug zien op televisie? ‘’Ik denk het niet, ik wil heel graag verder met mijn DJ carrière.’’

Met welke bewoners heb je eigenlijk nog contact? ‘’Met iedereen man, echt waar. Laatst gingen we gewoon met bijna de hele Can’t Buy Me Love groep stappen. Was super!’’ Dus de ruzies onderling zijn jullie vergeten? ‘’Weet je wat het is, je hebt 24 uur per dag, 7 dagen in de week, 3 maanden lang samen met elkaar gezeten dus ondanks alles ben ik toch van iedereen gaan houden.’’

Keek je de Gouden Kooi? ‘’Ja man, ik heb er veel van gezien, vond het een super programma. Ik had er graag aan mee willen doen achteraf. Ik denk dat de Gouden Kooi mij persoonlijk ook beter had gelegen. Bij de Gouden Kooi moet je elkaar echt weg pesten weet je, ik denk dat ik daar wel goed in geweest zou zijn.’’

Wil je verder nog iets kwijt aan je fans? ‘’Ja, dat ik super super super super super blij word van alle reacties die ik krijg. Ik vind dat echt super lief van iedereen. Ik probeer op Hyves alles te beantwoorden maar dat lukt niet altijd dus, sorry voor de mensen die niets hebben terug gehad! ‘’

Ribas hartstikke bedankt voor het interview!

©2008-12-10 Door: Wiebe Kuipers

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 december 2008 door Izz@headliner --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 12 december 2008 - 18:53   quote  deeplink  
zo komt hij héél anders over dan in cbml. ik heb ook vernomen dat het een hele lieve jongen is, zo zie je maar hoe tv je kan bespelen.
Belinea
 Belinea - vrijdag 12 december 2008 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 - 18:53 schreef Moha R. de Vries het volgende:
zo komt hij héél anders over dan in cbml. ik heb ook vernomen dat het een hele lieve jongen is, zo zie je maar hoe tv je kan bespelen.
Dat is net als bij Kelly wat Tjonge al zei, dat ze in de buitenwereld heel anders is dan in CBML.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Interview Met Ribas.









0.0083909