BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Voedselbank

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 14 december 2008 - 19:21   quote  deeplink  
wat vinden jullie van de voedselbank, en het tv programma ff geen centen makken?

zijn jullie lid geworden voor 12€ per jaar?

ik vind dat ze supergoed werk verrichten, en daarom heb ik ook het liedje van René Froger gedownload waarvan de opbrengst naar de voedselbank gaat, en ik ben lid geworden voor die 12€ per jaar.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 14 december 2008 - 19:33   quote  deeplink  
Wij zijn geen lid geworden maar hebben wel gedoneerd.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 14 december 2008 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2008 - 19:33 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Wij zijn geen lid geworden maar hebben wel gedoneerd.
pauline
 pauline - zondag 14 december 2008 - 19:42   quote  deeplink  
wat een lieve kerstgedachte!!!
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - maandag 15 december 2008 - 13:31   quote  deeplink  
Jammer dat je veel voedsel geen 11 maanden goed kan houden, nou ja anders moeten ze de klanten van de voedselbank óók maar mee invriezen tot de volgende Kerst...
Belinea
 Belinea - maandag 15 december 2008 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2008 - 13:31 schreef GherAhnAhmon het volgende:
Jammer dat je veel voedsel geen 11 maanden goed kan houden, nou ja anders moeten ze de klanten van de voedselbank óók maar mee invriezen tot de volgende Kerst... [ afbeelding ]
Dan hebben de klanten een jaar geen probleem een lekker rustig leven, als jij weet hoe die mensen leven, dat wil jij niet meemaken.
Of je moet naar de frogers hebben gekeken, dan ben je er aardig van op de hoogte.
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - maandag 15 december 2008 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2008 - 13:56 schreef Belinea het volgende:

[..]

Dan hebben de klanten een jaar geen probleem een lekker rustig leven, als jij weet hoe die mensen leven, dat wil jij niet meemaken.
Of je moet naar de frogers hebben gekeken, dan ben je er aardig van op de hoogte.
Je gaat het leven van diegene die de voedselbank nodig hebben toch niet echt vergelijken met die nepperige tearjerkers die precies op het goeie moment weer eens een gimmick uit de kast hebben getrokken? Ik ben benieuwd of ze "toevallig" niet gelijk in die tijd even hun villa hebben laten restylen...
Belinea
 Belinea - maandag 15 december 2008 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2008 - 17:29 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Je gaat het leven van diegene die de voedselbank nodig hebben toch niet echt vergelijken met die nepperige tearjerkers die precies op het goeie moment weer eens een gimmick uit de kast hebben getrokken? Ik ben benieuwd of ze "toevallig" niet gelijk in die tijd even hun villa hebben laten restylen...
Nee dat niet, maar ze hebben wel wat laten zien hoe arme mensen moeten leven met zo'n klein inkomen.
Het zou kunnen dat ze in die tijd hun villa hebben laten verbouwen, je weet het nooit.hahahahahaha
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - maandag 15 december 2008 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2008 - 17:58 schreef Belinea het volgende:

[..]

Nee dat niet, maar ze hebben wel wat laten zien hoe arme mensen moeten leven met zo'n klein inkomen.
Het zou kunnen dat ze in die tijd hun villa hebben laten verbouwen, je weet het nooit.hahahahahaha
Tsja, en wát hebben die "arme" Frogertjes nou laten zien wat wij het hele jaar door al niet via AT5 en soortgelijke lokale zenders te zien hebben gekregen? En daar zaten vele goeie en intergere documantaires bij, met échte mensen!!
Belinea
 Belinea - maandag 15 december 2008 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2008 - 18:03 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Tsja, en wát hebben die "arme" Frogertjes nou laten zien wat wij het hele jaar door al niet via AT5 en soortgelijke lokale zenders te zien hebben gekregen? En daar zaten vele goeie en intergere documantaires bij, met échte mensen!! [ afbeelding ]
Ja dat is waar, daar heb je gelijk in.
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 15 december 2008 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2008 - 18:03 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Tsja, en wát hebben die "arme" Frogertjes nou laten zien wat wij het hele jaar door al niet via AT5 en soortgelijke lokale zenders te zien hebben gekregen? En daar zaten vele goeie en intergere documantaires bij, met échte mensen!! [ afbeelding ]
als Huub & Claire?
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - dinsdag 16 december 2008 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2008 - 23:52 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

als Huub & Claire? [ afbeelding ]
Ik zou 't niet weten, ik ken ze niet in het echt, alleen maar van die belachelijke voorstellingen in die Villa daar..
Alhoewel ik sterk van mening ben, gezien de media, dat Huub in de Kooi de echte was, maar búiten toneelspeelt..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Voedselbank









0.0059659