BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: John De Wolf wil weer aan de slag!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
dennis
 dennis - vrijdag 02 januari 2009 - 10:45   quote  deeplink  
Zou Feyenoord er goed aan doen om Technish Directeur Peter Bosz in te ruilen voor voetbaldier John De Wolf?

Wat denken jullie?
dennis
 dennis - vrijdag 02 januari 2009 - 10:46   quote  deeplink  
John De Wolf ook TD dan hé.
Dick
 Dick - vrijdag 02 januari 2009 - 12:10   quote  deeplink  
Zeker weten.Ennis
Kadaver
 Kadaver - vrijdag 02 januari 2009 - 12:24   quote  deeplink  
Tuurlijk niet. Peter Bosz moet opgevolgd worden door iemand die werkelijk verstand van zaken heeft. Een technisch directeur met ervaring, kennis en het meest belangrijk: een netwerk. Voetballers moeten doen waar ze goed in zijn: het voetballen. Laat het directeur zijn over aan echt bestuurders.
Fonsie
 Fonsie - vrijdag 02 januari 2009 - 12:43   quote  deeplink  
De wolf, een man met aangezicht een persoonlijkheid, kijk maar als hij op tv verschijnt. Maar bestuuren? ik weet niet hoe hem dat vergaat,zo'n kerel moet voor Feyenoord natuurlijk niet verloren gaan, zou zonde zijn.
grom48
 grom48 - vrijdag 02 januari 2009 - 13:32   quote  deeplink  
Niet als td maar hij zal onze verdedigers toch nog wel wat bij kunnen brengen? Geef hem maar eens een kans.
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 02 januari 2009 - 14:00   quote  deeplink  
John de Wolf moeten ze halen als trainer voor de verdedigers!! Misschien dat hij er iets aan kan toevoegen bij dit stelletje lamballen die nu in de verdediging staan......
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 02 januari 2009 - 14:28   quote  deeplink  
Ik denk dat John en Verbeek elkaar totaal niet zullen liggen.John die gaat als beloning voor het goede vertoonde spel met de selectie naar de Skihut en trakteer daar op een fiks rondje bier wat in mij ogen best zou kunnen als de prestatie`s daar zijn.Maarrrrrr Verbeek zou dat echt niet toloreren denk.Als TDer is hij echt nog niet geschikt denk ,maar als rechterhand van Bosz heb ik het vermoeden dat het resultaat beter zal zijn .Want ik zie hem al zitten naast Bosz in onderhandeling over een speler bij bv Twente .Bosz en die munsterman op en top serieus bezig met de onderhandeling......Grijpt die de Wolf ineens Munsterman bij zijn kloten en zegt ,jij heb ook een kleine zak naar al dat geld dat je heb........
De transfer van Elia is binnen 2 uur rond ha ha ha.
Kadaver
 Kadaver - vrijdag 02 januari 2009 - 15:59   quote  deeplink  
Bosz, Fraser, Heus en Israels als trainers voor de verdediging lijkt me ideaal. Verdediging heeft nu alle prioriteit. Voor Verbeek maakt het toch niets uit, hij concentreert zich toch alleen maar op de aanval. Feyenoord speelt op de buitenspelval, maar ik heb het nog nooit zo vaak zien mislukken als dit seizoen. Het is om te huilen.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 02 januari 2009 - 21:45   quote  deeplink  
al ruilen ze bosz in voor een opgezet gordeldier, dan gaan we er nog op vooruit. De Wolf moet direct met spelers werken daar hebben we wat aan...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 02 januari 2009 - 22:00   quote  deeplink  
Er wordt wel vaak wat lacherig over de Wolf gedaan,maar wie weet is hij wel een top TDer nobody now`s.....
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 02 januari 2009 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2009 - 22:00 schreef Leon FR1908 het volgende:
Er wordt wel vaak wat lacherig over de Wolf gedaan,maar wie weet is hij wel een top TDer nobody now`s.....
Klopt
Omdat hij geen ervaring heeft kan niemand het weten
Dus de Wolf als TD is een gok
Feyenoord heeft vaker gegokt met Technische Directeuren
Alleen had het nooit het effect dat ze wilde
We moeten nu voor iemand gaan die ervaring heeft en een goed cv
Niet meer gokken
Feyenoord heeft zekerheid nodig
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 03 januari 2009 - 09:23   quote  deeplink  
Wie is een goede TD met de laatste 5 jaar aantoonbare resultaten??? En dan ook nog een beetje Feyenoorder .... die vind je niet hoor!
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 03 januari 2009 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 januari 2009 - 09:23 schreef jantje 1974 het volgende:
Wie is een goede TD met de laatste 5 jaar aantoonbare resultaten??? En dan ook nog een beetje Feyenoorder .... die vind je niet hoor!
Waarom moet dat laatste erbij?
Wat heb je liever?
Een goede TD zonder Feyenoord verleden/hart die ons naar de top helpt of een Feyenoordman die ons verder de shit in helpt?

Rot toch een keer op met dat Feyenord man gezeik!!!
Een echte supporter steunt zijn club en is blij met iedereen die de club sterker maakt
Als supporter zou je eerste zorg moeten zijn wat er goed is voor de club
Maar op dit forum is bijna voor iedereen de eerste zorg of de man wel een Feyenoord hart heeft
Jullie vinden kwaliteit ondergeschikt aan een Feyenoord hart

Vind je het gek dat het bestuur niet naar de supporters luistert?
Hun eerste zorg moet namelijk de toekomst van de club zijn en dat is niet de eerste zorg van de supporters
Zodra bestuurders na jullie luisteren zijn zij geen realistische bestuurders meer
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 03 januari 2009 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 januari 2009 - 10:26 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Waarom moet dat laatste erbij?
Wat heb je liever?
Een goede TD zonder Feyenoord verleden/hart die ons naar de top helpt of een Feyenoordman die ons verder de shit in helpt?

Rot toch een keer op met dat Feyenord man gezeik!!!
Een echte supporter steunt zijn club en is blij met iedereen die de club sterker maakt
Als supporter zou je eerste zorg moeten zijn wat er goed is voor de club
Maar op dit forum is bijna voor iedereen de eerste zorg of de man wel een Feyenoord hart heeft
Jullie vinden kwaliteit ondergeschikt aan een Feyenoord hart

Vind je het gek dat het bestuur niet naar de supporters luistert?
Hun eerste zorg moet namelijk de toekomst van de club zijn en dat is niet de eerste zorg van de supporters
Zodra bestuurders na jullie luisteren zijn zij geen realistische bestuurders meer
Misschien is het ook maar goed dat het bestuur niet naar jou luisterd.
Voor het zelfde geld hebben we dan "meneer" van Geel als technisch directeur, of de heer Blind.
Natuurlijk moet een technisch directeur van Feyenoord een affiniteit met de club hebben.
En waar bazeer jij op dat de supporters niet met de toekomst van de club bezig zouden zijn of dit niet belangrijk vinden.
Het merendeel heeft er geen zin in dat er , weer, een zakkenvuller komt te zitten die zijn eigen belang boven het clubbelang stelt.
Kadaver
 Kadaver - zaterdag 03 januari 2009 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 januari 2009 - 10:34 schreef F.L.E het volgende:
Het merendeel heeft er geen zin in dat er , weer, een zakkenvuller komt te zitten die zijn eigen belang boven het clubbelang stelt.
Misschien moet het merendeel maar eens iemand accepteren zonder argwaan, maar die wel zijn werk laten doen, voordat hij weer wordt afgeschilderd als een zakkenvuller.

Misschien maar eens kappen met die onzin dat er altijd passie in zo'n functie moet zitten, alsof jij je werk doet vanuit pure passie, ipv dat je je gezin wilt onderhouden.
Been doet ook voortreffelijk werk bij NEC ondanks dat hij er vooruit komt dat hij voor ons cluppie is. Wat mij betreft mag er net zo iemand komen als td, zolang hij zijn functie maar goed bekleedt. Feyenoord heeft er niets aan om naar de wensen te luisteren van alle supporters, want dan blijven we dobben. Wordt eens wakker ipv dan irreeele wensen te stellen!
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - zaterdag 03 januari 2009 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 januari 2009 - 09:23 schreef jantje 1974 het volgende:
Wie is een goede TD met de laatste 5 jaar aantoonbare resultaten??? En dan ook nog een beetje Feyenoorder .... die vind je niet hoor!
Hoeft niet speciaal een echte Feyenoorder te zijn. Waren de afgelopen twee maar hebben het toch flink verkloot. Liever iemand die heel erg van het spelletje houd en die ook nog eens inzicht heeft. Is natuurlijk ook wel mooi als hij dan ook nog eens echte Feyenoorder is maar moet je je iet blind op staren.
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 03 januari 2009 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 januari 2009 - 13:45 schreef Kadaver het volgende:

[..]

Misschien moet het merendeel maar eens iemand accepteren zonder argwaan, maar die wel zijn werk laten doen, voordat hij weer wordt afgeschilderd als een zakkenvuller.

Nou met meneer Bosz en Wotte hebben we al 2 van die figuren.
En iedereen die niet vanuit een Feyenoord achtergrond zo'n functie bij de club wil bekleden zal toch met de nodige argwaan worden bekeken.
En dat jij dat niks vind is je goed recht, maar ik en met mij nog wel meer mensen, zien toch liever iemand die weet wat het Feyenoord gevoel is en daar naar handeld.
En dus niet komt aanzetten met bankzitters van onze aartsrivaal.
Of heb jij, ff met de vergelijking die je maakt met Mario, graag een TD die er openlijk voor uitkomt dat hij eigenlijk voor ajax of PSV is?
Nou, ik niet.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - zaterdag 03 januari 2009 - 14:31   quote  deeplink  
Ik zeg trouwens nog steeds Beenhakker!!! GJV tot de zomer nog geven om er wat van te maken en anders v. Hanegem\ Israel als trainersduo halen. Pierre voor de spits, Fraser terug en Lodewijks Mulder en Darley trainen. Over drie of vier jaar Mario Been laten komen. eerst nog wat gepokt en gemazeld laten raken. Zoals je ziet vind ik het wel belangrijk dat er Feyenoorders met een roemruchtige carriere bij Feyenoord op trainingsveld. Hebben meteen aanzien bij de jonge spelers.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 03 januari 2009 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 januari 2009 - 13:45 schreef Kadaver het volgende:

[..]

blabla, want dan blijven we dobben. Wordt eens wakker ipv dan irreeele wensen te stellen!

dobben?
;)

OT: de Wolf zal niets toevoegen als TD. Sterker nog, hij zal t nog slechter doen.

Maak m scout, of ondersteunend als verdedigingscoach, kan ook.
Voor de rest alleen nog geschikt als biertapper en bitterbalrondbrenger.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 03 januari 2009 - 15:56   quote  deeplink  
Ik dacht juist dat de taak van een TD was om de continuiteit van de selectie te garanderen en er voor te zorgen dat er een écht Feyenoord elftal staat. Kunnen ze die niet vinden dan is de functie in feite overbodig en dan kan men gewoon de trainer laten bepalen wie er eventueel gehaald moet worden. scheelt weer een hoop geld. (de afgelopen td's hebben ook niks opgeleverd)
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 03 januari 2009 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 januari 2009 - 10:26 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Waarom moet dat laatste erbij?
Wat heb je liever?
Een goede TD zonder Feyenoord verleden/hart die ons naar de top helpt of een Feyenoordman die ons verder de shit in helpt?

Rot toch een keer op met dat Feyenord man gezeik!!!
Een echte supporter steunt zijn club en is blij met iedereen die de club sterker maakt
Als supporter zou je eerste zorg moeten zijn wat er goed is voor de club
Maar op dit forum is bijna voor iedereen de eerste zorg of de man wel een Feyenoord hart heeft
Jullie vinden kwaliteit ondergeschikt aan een Feyenoord hart

Vind je het gek dat het bestuur niet naar de supporters luistert?
Hun eerste zorg moet namelijk de toekomst van de club zijn en dat is niet de eerste zorg van de supporters
Zodra bestuurders na jullie luisteren zijn zij geen realistische bestuurders meer
van MIJ hoeft t ook geen feyenoord man te zijn hoor , ik lees altijd dat iedereen dat wil dus vandaar dat ik het erbij zette om aan te tonen dat die er niet is!
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 03 januari 2009 - 16:16   quote  deeplink  
lees net dat Stan Valckx naar china ofzo gaat , had misschien iets geweest , heeft tenminste wel netwerk , is alleen gewend met ander budget te werken , misschien moeten we toch maar op de ommekeer met petertje wachten?????????????????????/
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 03 januari 2009 - 16:22   quote  deeplink  
we hebben er nu 2 versleten en nu 1 die ook geen potten breekt, probeer het eens zonder...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 januari 2009 door hotjumper --
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 03 januari 2009 - 16:25   quote  deeplink  
je moet toch IEMAND hebben die de spelers benaderd ,contractbesprekingen etcetera doet denk niet dat GJV dat er bij kan en wil hebben!
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 03 januari 2009 - 16:27   quote  deeplink  
ging vroeger toch ook zonder, contracten is een juridische en financiele zaak, heb een td niks mee te maken (als ik bosz mag geloven).
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 03 januari 2009 - 16:28   quote  deeplink  
als t is zoals jij zegt : prima spaart weer 420.000 maar wie heeft dan de verantwoording???
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 03 januari 2009 - 16:30   quote  deeplink  
het bestuur, kunnen die ook eens ergens op worden aangesproken.
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 03 januari 2009 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 januari 2009 - 16:30 schreef hotjumper het volgende:
het bestuur, kunnen die ook eens ergens op worden aangesproken.
Als ik het bestuur mag geloven weten wij toch niet wie ze zijn
Evertjan
 Evertjan - zaterdag 03 januari 2009 - 19:34   quote  deeplink  
Als opvolger van Wim Janssen voor het nieuwe seizoen .
En janssen de scouting in.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 04 januari 2009 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 januari 2009 - 19:34 schreef Evertjan het volgende:
Als opvolger van Wim Janssen voor het nieuwe seizoen .
En janssen de scouting in.
Jansen is een Fosiel ,die moet het museum in....
Ik ga wel eens bij een A1 toernooi kijken.Zo ook de Cupa Amsterd...
Je hoef geen 100 jaar ervaring te hebben om een talent eruit te pikken..
Als je langs de lijn staat hoor je de mensen al zeggen zo die nummer BV 7 van Gremio is echt goed he.
Een nuchter iemand met enig allround eredivisie ervaring moet toch zo een talent eruit kunnen halen.
Jansen ....het vliegtuig heeft al 2 uur vertraging als wimpie van de gate naar het vliegtuig waggeld.
Joszef
 Joszef - maandag 05 januari 2009 - 18:01   quote  deeplink  
De Wolf lekker verdedigers laten trainen.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 06 januari 2009 - 03:31   quote  deeplink  
Ben alleen bang dat zolang Bosz er zit er geen Feyenoorders meer bij de technische staf komen. Als er al een trainer voor verdigers komt dan zal het wel Eppie Snabilie worden, die als laatste man bij "bal op het dak 13" altijd een voldoende wist te scoren. Dat hij hij tevens de kapper van peter bosz is, is geheel toevallig.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - dinsdag 06 januari 2009 - 16:57   quote  deeplink  
Helemaal gelijk Hotjumper!!!! alles wat Bosz zijn positie eventueel in gevaar kan brengen wimpelt hij af. Vuile, vieze zakkenvuller!!!!!!!
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 06 januari 2009 - 17:32   quote  deeplink  
ja das waar , onder Bosz zullen vHooijdonck,deWolf,Fraser,vWonderen,Bosvelt en dat soort mannen niet in aanmerking komen , hij houdt meer van de achterbakse typetjes als vGastel,Brard en dat soort vrienden ....................zal GJV dan toch ook in dat rijtje horen?????????????????
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 06 januari 2009 - 21:29   quote  deeplink  
mmmm, gun GJV nog het voordeel van de twijfel.....
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 mei 2015 - 13:55   quote  deeplink  
Clubicoon komt met open sollicitatie voor Feyenoord

35032c0.jpg

Hoewel hij het momenteel erg goed doet als hoofdtrainer bij Excelsior Maassluis, maakt oud-profvoetballer John de Wolf er geen geheim van dat hij liever vandaag dan morgen nog terug zou keren bij Feyenoord.

"Mijn vriend Leo Houkamp is mij al jaren aan het pushen dat ik mijn trainersdiploma betaald voetbal moet halen. Maar dat wil ik helemaal niet, anders zou ik hem wel halen", vertelt De Wolf in het Algemeen Dagblad. "Gewoon niet mijn ambitie. Wat ik wel wil? Bij een profclub verdedigers trainen. Dat lijkt me wel wat."

"Maar zolang er niets concreet is, hoef ik daar niet over na te denken", vervolgt de oud-verdediger, die in de Topklasse geen dik salaris opstrijkt. "Ik doe het ook niet voor het geld. Ik doe het voor het plezier in het spelletje. En ik houd van de charme van het amateurvoetbal; back to basic. Overal word je hartelijk ontvangen. Na afloop drink je een biertje. Een happie en een sappie. Zo ben ik opgegroeid", besluit De Wolf.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 mei 2015 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 januari 2009 - 21:29 schreef hotjumper het volgende:
mmmm, gun GJV nog het voordeel van de twijfel.....
:)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 mei 2015 - 14:17   quote  deeplink  
Haha..
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 01 mei 2015 - 14:23   quote  deeplink  
Snel vast leggen als defensie trainer
VVout
 VVout - vrijdag 01 mei 2015 - 14:38   quote  deeplink  
Na aflopen van de training een hapje en natje klaarzetten en dan is ie zielsgelukkig.
Milo
 Milo - vrijdag 01 mei 2015 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 14:23 schreef lijdensweg het volgende:
Snel vast leggen als defensie trainer
Waarom? als iets stabiel is de afgelopen jaren is het de verdediging wel! zie de toegevoegde waarde niet......
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 mei 2015 - 14:48   quote  deeplink  
Als je ziet hoe die bij expeditie Zuidpool (of zoiets) zijn best deed, moet je hem niet willen. Die man kan niet eens 100 meter rennen of heeft de volharding niet meer. Gaf daar heel makkelijk op. Zelfs dat zeilmeisje was beter dan hem..
Milo
 Milo - vrijdag 01 mei 2015 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 14:48 schreef RenatoBos het volgende:
Als je ziet hoe die bij expeditie Zuidpool (of zoiets) zijn best deed, moet je hem niet willen. Die man kan niet eens 100 meter rennen of heeft de volharding niet meer. Gaf daar heel makkelijk op. Zelfs dat zeilmeisje was beter dan hem..
oja was idd wel grappig.......
VVout
 VVout - vrijdag 01 mei 2015 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 14:48 schreef RenatoBos het volgende:
Als je ziet hoe die bij expeditie Zuidpool (of zoiets) zijn best deed, moet je hem niet willen. Die man kan niet eens 100 meter rennen of heeft de volharding niet meer. Gaf daar heel makkelijk op. Zelfs dat zeilmeisje was beter dan hem..
Moet ie gewoon laten zulke programma's, is gewoon een Boskamp in spé.
Milo
 Milo - vrijdag 01 mei 2015 - 15:16   quote  deeplink  
hehehe
tomson
 tomson - vrijdag 01 mei 2015 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 13:55 schreef RenatoBos het volgende:
Clubicoon komt met open sollicitatie voor Feyenoord

[ afbeelding ]

Hoewel hij het momenteel erg goed doet als hoofdtrainer bij Excelsior Maassluis, maakt oud-profvoetballer John de Wolf er geen geheim van dat hij liever vandaag dan morgen nog terug zou keren bij Feyenoord.

"Mijn vriend Leo Houkamp is mij al jaren aan het pushen dat ik mijn trainersdiploma betaald voetbal moet halen. Maar dat wil ik helemaal niet, anders zou ik hem wel halen", vertelt De Wolf in het Algemeen Dagblad. "Gewoon niet mijn ambitie. Wat ik wel wil? Bij een profclub verdedigers trainen. Dat lijkt me wel wat."

"Maar zolang er niets concreet is, hoef ik daar niet over na te denken", vervolgt de oud-verdediger, die in de Topklasse geen dik salaris opstrijkt. "Ik doe het ook niet voor het geld. Ik doe het voor het plezier in het spelletje. En ik houd van de charme van het amateurvoetbal; back to basic. Overal word je hartelijk ontvangen. Na afloop drink je een biertje. Een happie en een sappie. Zo ben ik opgegroeid", besluit De Wolf.
p03b2wj.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 mei 2015 - 15:28   quote  deeplink  
(?)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 mei 2015 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 15:01 schreef VVout het volgende:

[..]

Moet ie gewoon laten zulke programma's, is gewoon een Boskamp in spé.
Haha juistem..
van geil
 van geil - vrijdag 12 juni 2015 - 12:36   quote  deeplink  
misschien las hij de advertentie

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: John De Wolf wil weer aan de slag!!









0.0134840