BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 17 mei 2015 - 20:57   quote  deeplink  
Ben nu al hondsbenieuwd naar de opstelling.
Els
 Els - zondag 17 mei 2015 - 21:02   quote  deeplink  
Ik hoop dat hij een paar wijzigingen aanbrengt. Kazim eruit, bijvoorbeeld.
PieterBos
 PieterBos - zondag 17 mei 2015 - 21:05   quote  deeplink  
Succes Gio!
Als het mis gaat zal (bijna) niemand hem dat aanrekenen.
Hoop wel dat hij wat wijzigingen doorvoert.
Woudenberg opstellen.
4-4-2 Kazim en Annas?
Toornstra er een keer achter proberen?
Al waardeer ik Lex ook wel om zijn werklust en door als 1 van de 5 wel uit de bus te stappen om met de supporters te praten.
G-child
 G-child - zondag 17 mei 2015 - 21:06   quote  deeplink  
Beste Gio, ik weet dat je dit niet leest maar toch. Vaar aub je eigen koers en ik hoop dat je geleerd hebt van de taktische fouten van je voorganger.
Met Immers, Kazim en Nelom gaan we niet verder komen. Haal Karsdorp weg van de rechtsback positie en vraag el Ahmadi om niet meer op het goal te schieten.
Zet de vleugelspelers op de juiste kant en haal Toornstra terug naar het middenveld.

Bij voorbaat dank

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 mei 2015 door G-child --
Terminator1908
 Terminator1908 - zondag 17 mei 2015 - 21:08   quote  deeplink  
ik zou maar heeeeeeeeel snel en per direct 4-4-2 gaan spelen want de drie middenvelders kunnen de gaten niet meer belopen!ze zijn nu al oud!
van geil
 van geil - zondag 17 mei 2015 - 21:08   quote  deeplink  
Succes Gio.
Terminator1908
 Terminator1908 - zondag 17 mei 2015 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 21:05 schreef PieterBos het volgende:
Succes Gio!
Als het mis gaat zal (bijna) niemand hem dat aanrekenen.
Hoop wel dat hij wat wijzigingen doorvoert.
Woudenberg opstellen.
4-4-2 Kazim en Annas?
Toornstra er een keer achter proberen?
Al waardeer ik Lex ook wel om zijn werklust en door als 1 van de 5 wel uit de bus te stappen om met de supporters te praten.
daar bereik je wat mee om met supporters te praten.heb nu liever dat je op het veld praat stelletje kutkonijnen!ook lex is een pussy net als kazim nu!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 mei 2015 door Terminator1908 --
tomson
 tomson - zondag 17 mei 2015 - 21:16   quote  deeplink  
Deze selectie is compleet gesloopt door die draaikont en ik weet wel zeker dat
we meer kans lopen op nog een tik dan op de ommekeer. Er zal heel wat gesleuteld moeten worden,
zowel technisch als in de koppies. En loze ballast eruit om verse krachten in te passen.
Het zal me zeer verbazen als we met dit murw geslagen zooitje Europees voetbal binnen weten te slepen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 mei 2015 door tomson --
PieterBos
 PieterBos - zondag 17 mei 2015 - 21:52   quote  deeplink  
http://www.feyenoord.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/fred-rutten-weg-bij-feyenoord

Nu ook op Feyenoord.nl nu geloof ik het pas echt.

FRED RUTTEN WEG BIJ FEYENOORD
Fred Rutten en Feyenoord gaan per direct uit elkaar. De directie is vanavond tot de conclusie gekomen dat het beter is dat hij met onmiddellijke ingang plaats maakt. Giovanni van Bronckhorst, die Rutten vanaf volgend seizoen zou opvolgen, komt op verzoek van de clubleiding nu per direct als eindverantwoordelijke voor de spelersgroep te staan.
Het besluit werd zondagavond door de directie genomen nadat Feyenoord eerder op de dag de derde plaats, die rechtstreekse plaatsing voor Europees voetbal betekent, was misgelopen door een 3-0 nederlaag bij FC Zwolle.

Feyenoord moet nu proberen via de play-offs alsnog deelname aan de Europa League af te dwingen. Hiervoor moet eerst, in een tweeluik, worden afgerekend met SC Heerenveen. Feyenoord speelt de eerste wedstrijd donderdag (om 18.30 uur) uit. De return is zondag (14.30 uur) in de Kuip.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 mei 2015 door PieterBos --
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 17 mei 2015 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 21:52 schreef PieterBos het volgende:
http://www.feyenoord.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/fred-rutten-weg-bij-feyenoord

Nu ook op Feyenoord.nl nu geloof ik het pas echt.

FRED RUTTEN WEG BIJ FEYENOORD
Fred Rutten en Feyenoord gaan per direct uit elkaar. De directie is vanavond tot de conclusie gekomen dat het beter is dat hij met onmiddellijke ingang plaats maakt. Giovanni van Bronckhorst, die Rutten vanaf volgend seizoen zou opvolgen, komt op verzoek van de clubleiding nu per direct als eindverantwoordelijke voor de spelersgroep te staan.
Het besluit werd zondagavond door de directie genomen nadat Feyenoord eerder op de dag de derde plaats, die rechtstreekse plaatsing voor Europees voetbal betekent, was misgelopen door een 3-0 nederlaag bij FC Zwolle.

Feyenoord moet nu proberen via de play-offs alsnog deelname aan de Europa League af te dwingen. Hiervoor moet eerst, in een tweeluik, worden afgerekend met SC Heerenveen. Feyenoord speelt de eerste wedstrijd donderdag (om 18.30 uur) uit. De return is zondag (14.30 uur) in de Kuip.
De eerste stap !! Nu de rest nog !!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 17 mei 2015 - 21:55   quote  deeplink  
Ik vrees te laat voor dit seizoen.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 17 mei 2015 - 21:59   quote  deeplink  
Succes Gio , wat er ook gebeurt. Wel of geen resultaat je kan er verder niet veel meer aan doen! Het enige waar ik wel benieuwd naar ben hoe hij erin staat betreft de basis , al is het maar voor minimaal 2 en maximaal 4 wedstrijden ...
MMM
 MMM - zondag 17 mei 2015 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 20:37 schreef piet de paler het volgende:
Ja die gaat ons redden?"...
Beter dan die zooi die er nu staat. Toornstra op rechts blijft een lachwekkende keuze. Je MOET met 2 echte buitenspelers spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 mei 2015 door MMM --
V town madness
 V town madness - zondag 17 mei 2015 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 21:06 schreef G-child het volgende:
Beste Gio, ik weet dat je dit niet leest maar toch. Vaar aub je eigen koers en ik hoop dat je geleerd hebt van de taktische fouten van je voorganger.
Met Immers, Kazim en Nelom gaan we niet verder komen. Haal Karsdorp weg van de rechtsback positie en vraag el Ahmadi om niet meer op het goal te schieten.
Zet de vleugelspelers op de juiste kant en haal Toornstra terug naar het middenveld.

Bij voorbaat dank
Helemaal mee eens
van geil
 van geil - zondag 17 mei 2015 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 21:59 schreef lijdensweg het volgende:
Succes Gio , wat er ook gebeurt. Wel of geen resultaat je kan er verder niet veel meer aan doen! Het enige waar ik wel benieuwd naar ben hoe hij erin staat betreft de basis , al is het maar voor minimaal 2 en maximaal 4 wedstrijden ...
daar ben ik ook echt benieuwd naar.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 17 mei 2015 - 22:11   quote  deeplink  
Kan meteen Gio's stressbestendigheid getest worden.
Wel twee, drie maanden te laat.
FR-Kees
 FR-Kees - zondag 17 mei 2015 - 22:21   quote  deeplink  
Ze hadden Rutte naar Roma thuis al weg moeten sturen samen met van Geel
MMM
 MMM - maandag 18 mei 2015 - 08:30   quote  deeplink  
Ik vraag me af of Gio wijzigingen doorvoert of dat hij het nu zo laat en volgend seizoen pas maatregelen neemt..
FR.rolde
 FR.rolde - maandag 18 mei 2015 - 08:39   quote  deeplink  
lekker voor Gio, dit kan hem maken en breken. een paar dagen om de onder het niveau spelende spelers tot team te maken! succes ik geef het je te doen.
Rutten Bedankt
Peckerwood
 Peckerwood - maandag 18 mei 2015 - 09:15   quote  deeplink  
Wederom een slechte keuze van de technische beleidsmakers. Afbreukrisico enorm. Kasteelheer Ruud van Os en de hele VI en AD brigade staan klaar om de volgende feyenoorder af te branden na een hopeloze finale van dit seizoen.
R()b
 R()b - maandag 18 mei 2015 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 09:15 schreef Peckerwood het volgende:
Wederom een slechte keuze van de technische beleidsmakers. Afbreukrisico enorm. Kasteelheer Ruud van Os en de hele VI en AD brigade staan klaar om de volgende feyenoorder af te branden na een hopeloze finale van dit seizoen.
Sorry hoor, maar wat hebben we met die duimzuigers te maken.
Ze schrijven toch wel iets om in de picture te staan of hun roddelblaadje te verkopen.
Dus wat we ook doen, een nieuwe trainer, speler, stadion, directie.
Het is nooit goed, anders konden ze wel stoppen met werken.
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 mei 2015 - 10:19   quote  deeplink  
Gio heeft hier alleen maar te winnen.
Verder is hij net zo verantwoordelijk voor de huidige puinhoop
Peckerwood
 Peckerwood - maandag 18 mei 2015 - 11:09   quote  deeplink  
Er valt op het moment met deze groep niet veel te winnen en Freddie stond geen verantwoordelijkheid af aan anderen.....
dr love
 dr love - maandag 18 mei 2015 - 11:13   quote  deeplink  
Van geel gun van bronckhorst een spits op eigen verzoek.
Advies:

Spits van Nec ars 30 ingeschoten.
Ado kramer
Napoli zapata
R()b
 R()b - maandag 18 mei 2015 - 11:29   quote  deeplink  
Hij is begonnen.
Succes Gio!!
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 mei 2015 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 11:09 schreef Peckerwood het volgende:
Er valt op het moment met deze groep niet veel te winnen en Freddie stond geen verantwoordelijkheid af aan anderen.....
Dan ben je nog steeds een natte dweil als je t moedwillig naar de klote laat lopen.
dr love
 dr love - maandag 18 mei 2015 - 11:47   quote  deeplink  
Snel verkopen/verhuren

Clasie, immers, Mathijssen, kazim, toornstra, achmadi,mulder te veel keepers en voorlopig is feyenoord wel uitgeteld in europa heeft er niks te zoeken.dus van bronckhorst en van geel ga lekker de nieuwe selectie goed opbouwen zorg voor een goed ingespeeld team en laat ook de wissel spelers meedoen maar eerst de oude rotte appels eruit ik ben ook zo kwaad jullie kunnen alleen kritiek geven aan de donkere spelers maar sommige blanke spelers kunnen er ook helemaal niks van ik noem het ook niet voor niks clasie is echt totaal geen top meer sub jongetje die het aardig doet.immers wil graag maar heb het gewoon niet in zich, grote fout geel, ik twijfel nu ook wel aan vilhena, boeitius en andere jonkies die van de jeugd komen er gaat daar toch iets mis ze worden daar niet beter gescreend of komen er de rijke pappies en mamma, s om de trainers te paaien.
dr love
 dr love - maandag 18 mei 2015 - 11:52   quote  deeplink  
Want zeg nou eerlijk iedereen droomt vvandaag z.n kind een supersalaris verdient en vertrekt naar het buitenland weg van deze belasting paradijs.
muisje1966
 muisje1966 - maandag 18 mei 2015 - 11:52   quote  deeplink  
Gio succes
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 18 mei 2015 - 12:01   quote  deeplink  
Suc6 Gio!
En laat jen jiet gek maken door de media.
laat ze maar lkkr roepen dat als jij Europa niet haalt, het legioen je haat.
Gelul Gio! Elke Feyenoorder is realistisch genoeg dat er een mogelijkheid is dat ook jij het niet haalt. So be it?
Is niet jou fout, maar die tivus vangeel! Als ik hem persoonlijk tegenkom stamp ik hem echt onder zen hol Gio! Doe ik voor jou, want met die mogool ken je geen fatsoenlijke speler kopen. Bedoel zijn netwerk komt niet verder dan Limburg en manchester city.
Suc6 Gio ik ben heel blij! Eindelijk een echte clubman!
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 mei 2015 - 12:18   quote  deeplink  
Gio is medeverantwoordelijk.
Van Gastel ook.
De hele santekraam.
Niemand uitgezonderd.
Ze hebben t allemaal laten gebeuren.
van geil
 van geil - maandag 18 mei 2015 - 12:20   quote  deeplink  
misschien krijgen ze ook allemaal meer salaris nu
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 18 mei 2015 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 12:18 schreef Stylzz het volgende:
Gio is medeverantwoordelijk.
Van Gastel ook.
De hele santekraam.
Niemand uitgezonderd.
Ze hebben t allemaal laten gebeuren.
Jaaa Gio en van gastel maakte de opstelling he? En daarbij hebben zij natuurlijk Rutte binnengehaald?

Hahahah hou op jo. Wat hadden ze moeten doen ? Dan moet het Legioen ook maaar thuisblijven? Wij dpen al jaren niets meer! Halverwege het seizoen was al bekent dat Rutten weg zou gaan, dan valt er weinig meer te doen. Als die kut Rutte gewoon nornaal nadacht waren we met 2 vingers in de neus gekwalificeerd voor Europa.
En als die vanGeel eens stop met allemaal Z garnituur te halen zijn we een heel eind.
Gio en Jeanpaul waren in deze situatie machteloos net als jij en ik.
En daarbij wilden Gio helemaal nog niet coach worden.
En ff heel serieus..... Denk jij nou nou echt dat die zelf ingenomen tering vangeel na Gio luister ? Whahahahha Die doet alleen wat hij zelf wil.
Zelfde voor Rutten..... Denk jij dat die zou luisteren? Uuuuh nee idd!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 mei 2015 door Beempjerotterdam --
G-child
 G-child - maandag 18 mei 2015 - 13:27   quote  deeplink  
Dus een andere opstelling donderdag Beempje? Dan klopt je theorie
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 18 mei 2015 - 13:33   quote  deeplink  
Jaa dat verwacht ik gewoon wel. zowiezo Kazim lkkr banken. Immers ook ma dat is een droom hahaha
G-child
 G-child - maandag 18 mei 2015 - 13:46   quote  deeplink  
Ben toch bang dat Gio geen veranderingen durft door te voeren. Er is niemand in de technische staf die eerder Rutten aan zn haren heeft getrokken aangaande Immers en Kazim meen ik. Of Rutten liet zich niets vertellen.

Mooi overigens dat v Hanegem de vinger al een seizoen lang op de zere plek heeft gelegd en hij toch weggelachen is.
MMM
 MMM - maandag 18 mei 2015 - 13:54   quote  deeplink  
Hup Gio!
MMM
 MMM - maandag 18 mei 2015 - 13:54   quote  deeplink  
Ik geloof ook niet dat Gio NU meteen wijzigingen doorvoert. Volgend seizoen wel hoop ik.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 mei 2015 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 08:39 schreef FR.rolde het volgende:
lekker voor Gio, dit kan hem maken en breken. een paar dagen om de onder het niveau spelende spelers tot team te maken! succes ik geef het je te doen.
Rutten Bedankt
Das ook waar ik voor vreesde een week of twee terug toen er sprake was om Rutten al de laan uit te sturen, mocht het mislukken is het toch een valse start voor hem..
Martin bedankt..
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 18 mei 2015 - 14:06   quote  deeplink  
Maak je niet druk mensen. Iedereen doet er zo negatief over?
Ik bedoel wat wil men dan? Doorgaan met Rutten? Hahahha.
Dit is toch wat we wilde? Ik ben er blij mee! En ik denk niet dat hij resoluut zal wisselen, maar voorin wel want een kind van 2 ziet nog dat we techniek en scoren vermogen missen. Anas erin voila. Kazim op de bood na Turkeye en npoit meer die kut kop laten zien. Alleen daarom al zou ik die vangeel aan de euromast hangen. Sjonge jonge jonge wat een klootzak!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 18 mei 2015 - 14:06   quote  deeplink  
En als we willen winnen moeten we scoren.
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 mei 2015 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 13:23 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Jaaa Gio en van gastel maakte de opstelling he? En daarbij hebben zij natuurlijk Rutte binnengehaald?

Hahahah hou op jo. Wat hadden ze moeten doen ? Dan moet het Legioen ook maaar thuisblijven? Wij dpen al jaren niets meer! Halverwege het seizoen was al bekent dat Rutten weg zou gaan, dan valt er weinig meer te doen. Als die kut Rutte gewoon nornaal nadacht waren we met 2 vingers in de neus gekwalificeerd voor Europa.
En als die vanGeel eens stop met allemaal Z garnituur te halen zijn we een heel eind.
Gio en Jeanpaul waren in deze situatie machteloos net als jij en ik.
En daarbij wilden Gio helemaal nog niet coach worden.
En ff heel serieus..... Denk jij nou nou echt dat die zelf ingenomen tering vangeel na Gio luister ? Whahahahha Die doet alleen wat hij zelf wil.
Zelfde voor Rutten..... Denk jij dat die zou luisteren? Uuuuh nee idd!
Ah oke. Als ze niets in te brengen hadden, dan zijn Gio, JP en de rest gewoon blijven zitten om hun centen te vangen en wachten tot de storm zou gaan liggen.

Gut ik heb echt vertrouwen in de toekomst met dit soort sterke persoonlijkheden aan het roer straks.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 mei 2015 - 15:50   quote  deeplink  
En toch denk ik dat Fred zich absoluut eindverantwoordelijk voelde en de beslissingen zelf nam ondanks inspraak van ons nieuwe duo..
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 mei 2015 - 15:52   quote  deeplink  
Dat mag zo zijn, maar als je t mis ziet gaan. Dan doe je wat.
Dan blijf je niet zitten en denken, mwahh.. we zien wel.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 mei 2015 - 15:57   quote  deeplink  
Snap ik, maar ik vind het vooralsnog moeilijk in te schatten hoe de hiƫrarchie tussen hun was..
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 18 mei 2015 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 13:54 schreef MMM het volgende:
Ik geloof ook niet dat Gio NU meteen wijzigingen doorvoert. Volgend seizoen wel hoop ik.
Ja ik ga er ook vanuit dat Gio gaat door selecteren , en dan op een ander niveau qua voetbal!
Wordt weer een spannende zomer zo !
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 18 mei 2015 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 13:46 schreef G-child het volgende:
Ben toch bang dat Gio geen veranderingen durft door te voeren. Er is niemand in de technische staf die eerder Rutten aan zn haren heeft getrokken aangaande Immers en Kazim meen ik. Of Rutten liet zich niets vertellen.

Mooi overigens dat v Hanegem de vinger al een seizoen lang op de zere plek heeft gelegd en hij toch weggelachen is.
Is ook niet erg op dit moment! Val toch niks meer te behalen ...
Belangrijker is wat Gio de komende zomer gaat doen !
Terminator1908
 Terminator1908 - maandag 18 mei 2015 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 21:05 schreef PieterBos het volgende:
Succes Gio!
Als het mis gaat zal (bijna) niemand hem dat aanrekenen.
Hoop wel dat hij wat wijzigingen doorvoert.
Woudenberg opstellen.
4-4-2 Kazim en Annas?
Toornstra er een keer achter proberen?
Al waardeer ik Lex ook wel om zijn werklust en door als 1 van de 5 wel uit de bus te stappen om met de supporters te praten.
4-4-2 lijkt me meer dan logisch ja
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 mei 2015 - 17:11   quote  deeplink  
Vakantie houden en van geel de selectie laten samenstellen..
R()b
 R()b - maandag 18 mei 2015 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 17:11 schreef RenatoBos het volgende:
Vakantie houden en van geel de selectie laten samenstellen..
Heb de vishengels alweer gepoetst ^^

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!









0.0122268