BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Huub en Claire uitelkaar?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Cobra1
 Cobra1 - zaterdag 24 januari 2009 - 18:51   quote  deeplink  


Gaan Huub en Claire scheiden?
Dit is een verhaal wat de ronde doet over Claire en Huub, wij van BRON willen niet gelijk uitgaan dat dit de waarheid is.
Van de week schreven wij al dat er een strijd gaande was tussen Huub en de beheerder van een site.
Nu heeft die beheerder een sms’jes ontvangen uit de naaste omgeving van Claire met de volgende tekst,
“22 -01-2009 22.07 uur wil je echt een nieuwtje?! Zonder mij te noemen maar om die huub kapot te maken?! 1 claire en huub gaan scheiden 2 huub heeft claire al meerdere keren geslagen en niet zomaar een tik tot een blauw oog en bont en blauw, 3 huub gaat vreemd en heel vaak! claire is er zelf achter gekomen via smsjes en hyves! hij heeft hem al meerderen keren bedreigd! nu is het klaar! “.

Er zijn dus aanwijzingen dat Huub en Claire gaan scheiden. Het paar verwacht over een paar maanden hun eerste kindje.
Huub heeft nog niet gereageerd op dit sms’je en ook een mail van mij naar hem is nog niet beantwoord.
Het verhaal schijnt nagetrokken te zijn bij zeer naaste van Claire en bevestigen dit bericht en het mocht van hun bekend gemaakt worden.



Huub en Claire zijn oud bewoners van DGK die elkaar op 23 april 2008 het jawoord gaven.
Wat mij bijstaat is dat ze zeker een jaar getrouwd moeten blijven dat is in een contract opgenomen toen beide besloten te gaan trouwen in de Villa te Eemnes.
Er is indertijd veel te doen geweest over dit huwelijk velen dachten dat het een nep huwelijk.
Het bleek een echt huwelijk. En de twee zijn in Hilversum, waar Claire haar salon heeft geopend, gaan wonen. Het geluk leek voor hen voorbestemd, Claire opende haar eigenzaak en Huub ging achter de schermen werken bij CBML. Op 8 december maakte Huub en Claire bekend dat er een baby op komst was, en dan nu het verhaal dat ze uit elkaar gaan.
Het lijkt mij toch als je wordt geslagen je man vreemd gaat je niet een kindje wil met deze man.

Wat is er aan de hand, is dit allemaal waar dan moest Huub zijn ogen uit zijn kop schamen.
Is dit een hak die ze hem willen zetten om de strijd die tussen beide heren gaande is dan is dat net zo erg en dan moet die persoon zich diep gaan schamen.
Ook al zou het waar zijn dan breng je dat niet op zo manier naar buiten. Claire is wel zwanger al die commotie is niet goed voor een zwangere vrouw, wie weet mocht het waar zijn dat ze nog in gesprek zijn samen om er uit te komen.

Ik vind het raar dat ze net die beheerder van de bewuste site een sms’je doen terwijl die
twee in een strijd verwikkeld zijn.

Wat er van waar is geen idee we proberen contact te krijgen met Huub om zijn kant van het verhaal te horen.
Dinsdag hebben wij nog contact met Huub en Claire gehad er was toen nog helemaal niets aan de hand.
Maar wij van BRONmagazine gaan dit natuurlijk natrekken bij Huub en Claire en komen er later op terug.

Bron: Bron magazine
Cobra1
 Cobra1 - zaterdag 24 januari 2009 - 19:03   quote  deeplink  
Huub en Claire gaan scheiden?
Wiebe Kuipers (1173) today, 18:15, 247 x viewed
Door: Wiebe Kuipers

De geruchten dat Huub en Claire uit elkaar gaan blijkt grote onzin! Het nieuws dat Huub en Claire zouden gaan scheiden doordat Huub Claire mishandeld zou hebben werd via een sms bericht naar verschillende kranten en websites verzonden. Tot noch toe is niemand er verder op in gegaan maar Bron Magazine bracht het vandaag naar buiten.

Natuurlijk geloofde wij dit nieuws niet, en natuurlijk nemen wij niet klakkeloos over wat iemand ons sms’t dus wij belde Huub zoals hoort. Huub zat in de salon van Claire en was daar aan het opruimen terwijl hij mijn vragen beantwoorden. Hij vertelde; ‘’Wat een onzin. Er is niets van waar, het gaat integendeel heel goed tussen Claire en mij. We zijn nog steeds heel gelukkig met de zwangerschap en het kindje doet het onwijs goed!’’

Wie overigens achter de sms’jes zit is vooralsnog nog onduidelijk. Bron Magazine en verschillende mensen zeggen dat het Ewald Hulleman is (Sly) van de website Nowlive maar voor ons is er geen reden om dat tot noch toe te geloven. Dus geen paniek, Huub en Claire blijven bij elkaar en zijn super gelukkig.

Bron: hyves huubsgoudenkooi
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zaterdag 24 januari 2009 - 19:47   quote  deeplink  
Weer die kut-Sly? De Grote Klote-Alles-en-Iedereen-Banner-Sly? De KritiekZieke-Nix-Accepterende-AlleenHeerser-Sly??

Zal me NIETS verbazen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 januari 2009 door GherAhnAhmon --
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zaterdag 24 januari 2009 - 20:30   quote  deeplink  
Ohhja ff óntopic, het zal Papa-PlasPop een boel Zwartzkopfduiten gekost hebben om die kleine aggressieve gifkikker van zijn inmiddels zwaar dooie en ex-kooiberoemde dochter los te kopen... zwanger of niet, pleitte=pleitte zal Papa gedacht hebben nu die kleine gifkikker nix meer opleverd in de Media..
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 24 januari 2009 - 20:31   quote  deeplink  
Er is een update op de site geplaatst:

quote:

Er zijn dus aanwijzingen dat Huub en Claire gaan scheiden. Volgens deze fansite.
Wij hebben contact gezocht met Huub maar kregen eerst geen reactie. Inmiddels heeft Huub ons teruggebeld en was enorm verbaasd over dit bovenstaand verhaal. Huub verklaart dat hij net achter het fornuis staat om lekker eten te koken voor zijn zwangere vrouw Claire. Ik hoor haar op de achtergrond lachen om het hele gebeuren. Het blijkt één grote lugubere grap!
Huub en Claire zijn oud bewoners van DGK die elkaar op 23 april 2008 het jawoord gaven.
Er is indertijd veel te doen geweest over dit huwelijk velen dachten dat het een nep huwelijk.
Het bleek een echt huwelijk! En het koppel is in Hilversum, boven de onlangs geopende schoonheidssalon studio Claire gaan wonen. Het geluk leek voor hen voorbestemd want het stel krijgt over een paar maanden een baby. Het hele sms verhaal blijkt nu dus één grote grap, maar ondertussen kan niemand er meer om lachen. De beledigde eigenaar van deze fansite of trouwe bezoekers van deze site gaan echt te ver volgens Huub. Huub wist dat er in de tijd van de Gouden Kooi periode ook al dat er wat bedreigingen waren geuit naar mensen die niet voor Huub waren, maar nu Huub zich niet volledig aansluit bij deze site en zijn eigen weg gaat, zijn alle pijlen op Huub gericht.
Claire's vader en broer worden ook bij dit leugen betrokken. Ze hebben het verhaal ook al gecheckt omdat ze telefoontjes kregen van mensen. Kortom niemand blijkt gespaard en men beseft niet wat dit allemaal bij Huub en Claire teweeg brengt. Huub en Claire kunnen gelukkig goed relativeren en Huub zegt dan ook.. ach in elk huwelijk is wel wat en natuurlijk hebben we wel eens ruzie. Het zou niet goed zijn als het niet zo was. Maar wat er nu geschreven wordt gaat alle perken te buiten. Een smakeloze grap. Aldus Huub van Ballegooy.
Sly houdt iedereen dus nog steeds bezig ;)
Hij zou beter meer aandacht aan z'n site kunnen geven want de bezoekersaantallen daar zijn dramatisch slecht!

En ja, ach, Huub mag nu even op de blaren zitten want tijdens de kooi heeft hij het zelf helemaal in de hand gewerkt dat het zover heeft kunnen komen. Het waait wel weer over...
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zaterdag 24 januari 2009 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 - 20:31 schreef Boudewijn het volgende:
Er is een update op de site geplaatst:

[..]

Sly houdt iedereen dus nog steeds bezig ;)
Hij zou beter meer aandacht aan z'n site kunnen geven want de bezoekersaantallen daar zijn dramatisch slecht!

En ja, ach, Huub mag nu even op de blaren zitten want tijdens de kooi heeft hij het zelf helemaal in de hand gewerkt dat het zover heeft kunnen komen. Het waait wel weer over...
Tsja, en Huub maakt nou eenmaal méér mee in één week dan ik in 35 jaar.. tsss hoe zou dát nou toch komen...

Jaja ik weet 't IK ben een saaie lul...
Cobra1
 Cobra1 - zondag 25 januari 2009 - 14:25   quote  deeplink  


[size=16]Bram doet openheid van zaken[/size]

Zondag 25 januari 2009 Goed, er speelt een hoop….. en het is heel moeilijk om hier correct op te antwoorden. Helaas is mij niet de rust gegund en na een 2de nacht met verschillende anonieme bellers die weer ophangen nadat ik opneem… daarvoor mijn dank!!! Nu een jaar later + 20 dagen stapte mijn zus de gouden kooi in! Hoe en wat en waarom daar zijn al heel veel ideeën en gedachtes hierover geschreven en de DGK is voorbij.

Gelukkig! We kunnen echt op een druk jaar terugkijken.. met gemengde gevoelens.. want een leven na de gouden kooi, hiermee bedoel ik een broer of zus hebben die mee heeft gedaan een “modern” reality programma is echt niet makkelijk geloof mij. Vooral als het je zus is met wie je een hele goede band hebt en met wie je alles deelt… een publiek persoon…. Ik kijk ook echt wel terug om mooie gebeurtenissen , maar helaas is verhouding in percentages 80-20 waarvan 20% mooi en leuk… Een jaar later en er een hoop gebeurt… mijn zus is getrouwd en heeft een schitterende kapsalon in Hilversum en ze krijgt een baby.

Ieder huisje heeft zijn bekende kruisje… achter elke deur speelt zich een uniek en persoonlijk verhaal af! Helaas zijn mijn zus en Huub een publiek persoon dus ontvang je met regelmaat… en dan bedoel ik echt met regelmaat… informatie, verhalen, ideeën en gedachtes van willekeurige personen die je liever niet wil horen……… Deze stop je in het wel bekende emmertje en dan soms loopt die emmer over.. en barst even de bom! De emmer is leeg en dan is het weer even rustig… en dan… komt ie weer… en weer… weer…. … … Er is een hoop geschreven over Claire en Huub, en zijn hele sites die hun leven van dag tot dag bijhouden.

En Huub heeft zijn eigen Blog op het internet… Is het terecht dat ik nu deze brief schrijf? Is het terecht dat ik mijn gevoelens voor mijn zus moet delen met andere mensen? Is het terecht dat er al heel veel speculaties zijn, die steeds weer afgedaan worden met snelle leugens en of niet waar zijn van deze speculaties? Is het terecht dat mijn ouders en het meest mijn moeder letterlijk “kapot” gaat aan de ellende die er momenteel speelt? Heel veel vragen, ben ik de persoon om de antwoorden te geven? Het is heel moeilijk.. Ik heb geen intenties om mijn zus of Huub kapot te maken en hun privé leven op straat te leggen! Wat ik wel wil is dat er nu duidelijk komt over dat er wel degelijk een hoop ellende plaatsvindt! Details? Nee ga ik niet geven is niet aan mij!

Laat ik liever over aan mijn ouders want als die barsten dan barst echt de bom. Er zijn tal van voorvallen die echt niet de schoonheidsprijs winnen.. en geloof mij echt op t randje liggen en soms er overheen, ik doel nu op gebeurtenissen tussen Huub & Claire.. en is daarbij echt heel moeilijk om als broer hier niet op in te gaan.. ik ben van nature niet agressief.. helaas mijn lontje is ook niet eeuwig en begint aardig kort te worden. Ik heb er niets aan om onzin te vertellen.
Opnieuw ik krijg veel informatie over gebeurtenissen die zijn voorgevallen waar ik van wist of waar ik echt met mij oren van sta te klapperen… Ik kan veel hebben echt heel veel! Ik wil graag dat mijn zus gelukkig wordt en dat het kindje wat gaat komen een goede opvoeding vol liefde en familie die klaar staat om te helpen… is het nu de situatie dat ik kan zeggen dit komt goed? Simpel antwoord nee, wij staan klaar voor Claire, en ik wil echt heel graag dat er een oplossing komt of snel gaat komen.

Ik weet wel dat het momenteel een zeer ongezonde situatie is en ik, en vooral mijn moeder en vader, en tal van andere familieleden naasten en vrienden geen zicht hebben op een lichtpuntje en verbetering! Wat de oplossing is … ik weet het echt niet meer! Maar ik hoop zo dat deze er snel is en dat we voorruit kunnen kijken naar een gezonde stabiele situatie en het oude vertrouwde gevoel weer terug komt en niet dat en nacht scherp hoef te staan…
Ik hoop oprecht dat mijn zus, waarvan ik heel veel hou en waarvoor ik nog steeds klaar sta een definitieve beslissing kan en gaat maken….. en wel een beslissing die ze zelf maakt…..
Wederom zal de tijd het leren..
Claire ik hou van je, en sta klaar voor je…. Huub kijk eens goed in de welbekende spiegel en laat de gouden kooi ver heel ver achter je…..

Bram

Bron: Nowlive
Cobra1
 Cobra1 - zondag 25 januari 2009 - 14:26   quote  deeplink  


[size=16]Vader van Claire spreekt[/size]

Zo nog net op deze zonnige zondagochtend even een reactie van mijn kant, de een leest nu de krant, de ander ligt nog heerlijk in bed en wellicht zijn er een aantal fanaten die momenteel bezig zijn met hun gezondheid.

Ik kreeg een smsje om toch maar even op deze site te kijken en het artikel van Huub en Claire te lezen.

Smakelijk moet ik erom lachen, in eerste instantie de bronvermelding van alles, ik denk dat deze niet helemaal juist is maar laat ik even zo het is.

Laat ik beginnen met Sly, deze kerel heeft hier niets mee te maken, in de tijd dat onze dochter Claire in de kooi zat heeft Sly ons op vele momenten gesteund en kan het dan ook niet goed velen dat hij hier de dupe van gaat worden. De reacties die hij nu krijgt zijn onjuist en eigenlijk belachelijk, juist Sly heeft er geen zin meer in om op deze onzin te reageren, nadat zijn nummer op de site was geplaatst en zijn vrouw(vriendin) voor alles werd uitgemaakt heb ik hem gesproken en aangegeven het hier bij te laten.

Huub is aangesproken op dit gedrag en ben van mening dat dit nu wel zal stoppen, althans dat ga ik zeker hopen. Dit soort van kinderlijk gedrag gaat mij een beetje de keel uithangen.

Maar goed..diegene die het smsje heeft verzonden ken ik en heb ik aangesproken dat dit niet de juiste manier van handelen is, maar door emotie en ergenis gaat men soms het bekende boekje te buiten. De naam van deze man of vrouw is aan mij en zal nimmer geopenbaard worden, zal ook niet meer gebeuren.

Maar wat ik allemaal lees voor onzin hieronder , als redactie van bronmagazine zou ik alles wissen en opnieuw beginnen.

Laten we wel zijn ik (wij) weten exact wat er gebeurd bij Huub en Claire en is niet aan mij om zaken te melden, maar laat ik duidelijk zijn , als Huub Claire aanraakt breek ik zijn benen. Maar zoals bij een ieder zal er wel eens wat gebeuren, alleen is dit de andere kant van deze glimmende medaille, zodra een bn'r iets meemaakt word dit groots aangepakt en besproken, alleen jammer dat altijd de leuke en positieve zaken niet worden vermeld.

Ik ben deze week samen met mijn vrouw bij Claire geweest en is ontzettend druk met haar salon en daar omheen met vele zaken bezig....natuurlijk gebeuren er zaken die wel eens minder leuk zijn. Maar lieve mensen, moet dit dan geopenbaard worden op dit soort sites?

Ik ben stellig van mening dat dit niet moet, zoals een van de mensen aangeeft, Claire is mans genoeg om zelf te reageren als er iets aan de hand is en dan zeker bij haar ouders en geloof mij ik spreek haar bijna iedere dag.

Wel vind ik het raar dat er geschreven word, "Huub staat te koken en Claire lacht op de achtergrond, nu mensen die doet Claire zeker niet of zij had iemand aan de telefoon die iets leuks vertelde."

Dat Huub BronMagazine een warm hart toedraagd is prima, maar ik denk dat vele mensen dit doen, echter ben ik van mening dat de ene reactie de andere weer opleverd.

Dus ook Huub zal moeten stoppen, hou je prive zaken binnen en lok geen reacties uit....

Laat ik wel zijn, als ik van mening ben dat er iets gemeld moet worden m.b.t. schade die word aangedaan aan Claire en voel mij daarvoor geroepen, dan is de eerste Bron die ik aanspreek de Telegraaf.

Want lieve mensen niemand, maar ook niemand doet mijn (onze) dochter iets aan en laat dit goed gelezen worden door mensen die denken dit wel te kunnen doen.

Een hele fijne zondag , ga lekker naar buiten de zon schijnt

Ron vader van Claire

Bron: Reactie op Bronmagazine
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 25 januari 2009 - 18:03   quote  deeplink  
Wat een drama allemaal. Ik vraag me af of de reacties inderdaad van vader en broer zijn.
Zo ja, dan vind ik dat zowel vader als broer fout bezig zijn.

En die Sly, tja hij blijft het proberen.
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zondag 25 januari 2009 - 18:28   quote  deeplink  
Jaja.. tis wat hé? al dat "nieuws" zomaar ineens! Over een bangeile forumbeheerder, en een mediageile ex-RTL-programmamedewerker+zijn plaspopje en een reclamezieke saloneigenaresse+haar ZwartzKopfleverende Papa...Wie ohh Wie hebben daar nou allemaal baat bij hé?
De schijnwerpers schijnen steeds korter, en de verkeerde richting in ook nog...
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 25 januari 2009 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2009 - 18:28 schreef GherAhnAhmon het volgende:
Jaja.. tis wat hé? al dat "nieuws" zomaar ineens! Over een bangeile forumbeheerder, en een mediageile ex-RTL-programmamedewerker+zijn plaspopje en een reclamezieke saloneigenaresse+haar ZwartzKopfleverende Papa...Wie ohh Wie hebben daar nou allemaal baat bij hé? [ afbeelding ]
De schijnwerpers schijnen steeds korter, en de verkeerde richting in ook nog... [ afbeelding ]
En niet vergeten dat ze zichzelf BN-ers vinden.
Wat een zielenpoten zijn het toch.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 25 januari 2009 - 19:35   quote  deeplink  
Ik heb net op Rocketmiljonair zitten lezen.
Want een toestand. Jammer dat er geen reactie van Huub himself staat.
Belinea
 Belinea - maandag 26 januari 2009 - 07:38   quote  deeplink  
Ik heb hier een kleine reactie op en dat is, dan had je maar niet DGK in moeten stappen (bekend willen worden), je weet waar je aan begint en je weet heel goed wat de gevolgen hiervan zijn!!!
Dus broer en vader van Claire, waar maken jullie je druk om?
johan13
 johan13 - maandag 26 januari 2009 - 14:57   quote  deeplink  
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 26 januari 2009 - 15:05   quote  deeplink  
Volgens mij maken ze zich druk om Claire...

Heb ik het goed Johan???

Het is echter nog maar de vraag of die berichten ook echt van die broer en vader afkomen want dat zo toch erg dom zijn! Dan hadden ze zelf ook wat beter naar de adviezen van BigBrother Bartje moeten luisteren...
johan13
 johan13 - maandag 26 januari 2009 - 15:10   quote  deeplink  
ja volgens mij ook boudewijn alleen zijn ze wel een jaar te laat
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 26 januari 2009 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 januari 2009 - 15:10 schreef johan13 het volgende:
ja volgens mij ook boudewijn alleen zijn ze wel een jaar te laat
Misschien stond er in het huwelijks contract dat er geen geld uitgekeerd zou worden door Talpa tenzij ze minimaal een jaar niet negatief in de publiciteit zouden komen...

ik doe maar een gok :)
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 26 januari 2009 - 17:40   quote  deeplink  
WEBLOG REACTIES: VERKLARING

Beste mensen,

Claire en ik zoeken bewust niet de media op. Natuurlijk hebben wij ook onze problemen alleen kiezen wij ervoor om die intern op te lossen. We willen iedereen bedanken voor de lieve zorgen maar ook iedereen vragen om onze privacy te respecteren. Het belang van de baby en onszelf staat voorop. De complottheorien over wat er aan de hand zou zijn zijn soms lachwekkend en soms te triest voor woorden, mensen de Gouden Kooi is over.. Nogmaals onze problemen zijn onze problemen en wij vinden dat de buitenwereld daar NIETS mee te maken heeft.
groeten
Huub en Claire

Gepubliceerd door: Huub | op: 2009-01-26 | om: 10:39
Bron: Rocketmiljonair
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 01 februari 2009 - 18:45   quote  deeplink  
rare verhalen zowel van de vader als de broer van claire, waar rook is is vuur???
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 01 februari 2009 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2009 - 18:45 schreef Moha R. de Vries het volgende:
waar rook is is vuur???
Denk ik ook. Misschien heel erg overdreven verhaal maar ik krijg wel de indruk dat het niet helemaal lekker gaat.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 01 februari 2009 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2009 - 20:21 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Denk ik ook. Misschien heel erg overdreven verhaal maar ik krijg wel de indruk dat het niet helemaal lekker gaat.
misschien draait dr toko niet zo goed, en zoeken ze op die manier de publiciteit op. dat zou ook nog kunnen.
Cobra1
 Cobra1 - woensdag 04 februari 2009 - 17:15   quote  deeplink  
Huub en Claire in de Party



[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 04 februari 2009 - 17:41   quote  deeplink  
tja een vos verleerd zijn streken niet. we hebben allemaal kunnen zien dat het huwelijk nep was van Huub zijn kant.

die ouders van Claire moeten door een hel gaan.
dreigen met benen breken heeft geen nut, Huub heeft zijn "aanvallen" niet onder controle, dus hem dreigen heeft totaal geen zin.

ik denk dat we in de toekomst nog veel over Huub en Claire te horen zullen krijgen, het is pas afgelopen als zij uit elkaar zijn.

jammer dat dit alles niet in dgk2 kan afspelen, dat had pas kijkcijfers opgeleverd.
Cobra1
 Cobra1 - woensdag 04 februari 2009 - 18:16   quote  deeplink  
[bInterview met Huub van DGK
Bron: http://www.vol.nl/?id=188

[bInterview met Claire uit DGK

Bron: http://www.vol.nl/?id=189
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 04 februari 2009 - 23:57   quote  deeplink  
opvallende stukjes:

Vraag: Wil en kun je een korte reactie geven hoe het kan dat de persoon die altijd jou volledig steunde ten tijde van DGK zich nu geroepen voelt om een vete tegen jou uit te vechten op het internet?
Antwoord: Ik snap hem niet zo goed, hij houdt mij verantwoordelijk voor reacties van derden. Vind hem een beetje door de mand vallen en nogal een eng persoon. Denk dat een tijdje zonder internet heel goed voor hem zou zijn.

Vraag: Verder is er het gerucht dat je management alle banden verbroken heeft met je en dat ze ook geen boekingen meer voor hem doen. Klopt dit en kun jij hier een reactie opgeven?
Antwoord: Rocket is al een tijdje niet meer mijn management, maar dat is al vanaf de zomer zo, heb andere zakenwaarnemers, en ben nog steeds werknemer van Talpa. Dus krijg genoeg begeleiding. Boekingen doe ik eigenlijk nog maar zelden, omdat ik keihard bezig ben met een serieuze carriere.

Dit wist ik niet, zie ook dat rocketmiljonairs.nl doorverwijst naar huubenjaap.nl maar volgens mij werkte rocketmiljonairs.nl een paar weken geleden nog wel. Overigens staan beide domeinnamen op dezelfde server alleen is huubenjaap.nl geregistreerd met valse adresgegevens (op dat adres staat een winkel in vlees en vleeswaren geregistreerd), dus volgens mij ondervonden ze bij Rocket erge hinder van sommige nog steeds lastige 'fans'.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5924
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Huub en Claire uitelkaar?









0.0051760