BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / X Factor / topic: Dit is de vermomde Giel Beelen!

Headliner: X Factor Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 28 januari 2009 - 16:37
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Dit is de vermomde Giel Beelen! (De Telegraaf)

Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 28 januari 2009 - 16:41   quote  deeplink  
AMSTERDAM - Giel Beelen heeft zó goed zijn best gedaan voor zijn undercover-actie bij X Factor, dat de jury echt niks doorhad...

De radiopresentator zong het nummer Kiss van Prince. In de show, die vrijdag wordt uitgezonden, krijgt Giel daarmee de lachende juryleden op zijn hand. Vooral Gordon schijnt het erg hilarisch te vinden. Ze hadden echt niks door, tot hij zijn pet en bril weer opzette.

De deelname is een stunt van poptijdschrift Hitkrant. Zij wilden testen of Giel, die werd uitgeroepen tot 'slechts geklede man', toch de X Factor kan hebben door hem helemaal te restylen. Qua stem is dat in elk geval niet gelukt, want hij Giel genadeloos afgewezen...

GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - woensdag 28 januari 2009 - 17:17   quote  deeplink  
Jéézus.. áánstaande Vrijdag dus hé? Is het al zó erg met dat klote-programma gedaan dat de kijkcijfers opgeschroefd moeten worden door DIT stuk vreten te "verklappen"??
Ik verslik me bijna in mij eigen spuugsel!!
Belinea
 Belinea - donderdag 29 januari 2009 - 07:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 - 17:17 schreef GherAhnAhmon het volgende:
Jéézus.. áánstaande Vrijdag dus hé? Is het al zó erg met dat klote-programma gedaan dat de kijkcijfers opgeschroefd moeten worden door DIT stuk vreten te "verklappen"??
Ik verslik me bijna in mij eigen spuugsel!! [ afbeelding ]
Ik heb het al gezien op RTL Boulevard, godsamme wat ziet hij er anders uit zeg, meteen 10x beter, nou ik hoop dat hij zich nu eens anders gaat kleden.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 29 januari 2009 - 17:41   quote  deeplink  
Wel een goede stunt.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 01 februari 2009 - 18:50   quote  deeplink  
hahahaha nix meer aan veranderen Giel je ziet er bij x factor echt beter uit
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zaterdag 07 februari 2009 - 03:11   quote  deeplink  
Ze hadden het dus in nó-time door!! En gezien zijn futile debiele optreden en het voortijdige opgeblazen leugen dat niemand het door had maakt Geile Ghiel dus de looser én de leugenaar van de week!!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 07 februari 2009 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2009 - 03:11 schreef GherAhnAhmon het volgende:
Ze hadden het dus in nó-time door!! En gezien zijn futile debiele optreden en het voortijdige opgeblazen leugen dat niemand het door had maakt Geile Ghiel dus de looser én de leugenaar van de week!! [ afbeelding ]
of het was gepland, hoeveel euries zou Giel dan hebben gehad om meer kijkers aan te trekken?
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zaterdag 07 februari 2009 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2009 - 22:01 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

of het was gepland, hoeveel euries zou Giel dan hebben gehad om meer kijkers aan te trekken?

Eigengeilerjes en aftrekkertjes met medewerking van alles wat elkaar platneukt op die RTL-matras daar...nee IK ben niet verbaasd over dergelijke misselijke zelfexposure...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: X Factor Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / X Factor / topic: Dit is de vermomde Giel Beelen!









0.0045559