BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Maribelle stiekum getrouwd met Gouden Kooi's Nicolaas

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - donderdag 29 januari 2009 - 13:50
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Maribelle stiekum getrouwd met Gouden Kooi's Nicolaas (Glamour.blog.nl)

Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 29 januari 2009 - 21:11   quote  deeplink  
Zangeres Maribelle (echte naam Marie Kwakman, 48) heeft gistermiddag in het diepste geheim haar jawoord gegeven aan Nicolaas Streefkerk (40). Nicolaas was een van de bewoners van de Gouden Kooi. Het tweetal woonde sinds begin vorig jaar samen in Alkmaar.



Het stel leerde elkaar kennen door Gouden Kooi-bewoonster Ilona, die een goede vriendin is van Maribelle. Alleen de beide moeders van het nieuwbakken echtpaar en twee getuigen, waaronder Ilona, waren erbij. De kinderen (Maribelle heeft een zoon, Nicolaas heeft twee dochters en een zoontje) wisten er zelfs niet van.

De van oorsprong Volendamse was ooit de eerste zangeres van BZN. De nummer 1-hit Mon amour werd eerst door haar ingezongen. Maar ze werd vooral bekend door in 1984 deel te nemen aan het Eurovisie Songfestival met het nummer Ik hou van jou, wat later nog door Gordon werd opgenomen.

GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - vrijdag 30 januari 2009 - 18:29   quote  deeplink  
Leuk voor ze..
Nicolaas was m'n favoriete kooier, jammer dattie zijn positie daar nooit heeft uitgebouwd, hij kón het makkelijk!!!
En Maribelle.. tsja daar heb ik maar twee woorden voor.. lekker wijf!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Maribelle stiekum getrouwd met Gouden Kooi's Nicolaas









0.0072159