BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Brian zijn skatie

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 03 februari 2009 - 19:12   quote  deeplink  


mooie meid.

Ze is geen paaldans type. Oeps!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 februari 2009 door Mrs.B@headline --
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 03 februari 2009 - 20:50   quote  deeplink  
waar komt die foto vandaan?
Cobra1
 Cobra1 - woensdag 04 februari 2009 - 17:19   quote  deeplink  
Blog-vakantie


Zo eindelijk terug van tweeënhalve maand blog-vakantie. Het was niet echt The _Daily_ Brianaire hier de afgelopen tijd. Het leek meer op The _Quarterly_ Brianaire, maar net zoals velen heb ik ook goede voornemens voor 2009. Sporten deed ik al, stoppen met roken hoef ik niet dus wat vaker bloggen in 2009 is wel zo gepast

Aan één ieder nog altijd de beste wensen voor dit nieuwe jaar, sterkte en succes met alles wat op je pad mag komen. Het is onwijs leuk en lachwekkend om nog steeds allerlei reacties te lezen. Sommigen hebben het tot kunst verheven anderen hebben hun pruts bewezen!

Wat heb ik nou eigenlijk allemaal gedaan in de afgelopen tijd? Even kijken, verhuisd, verbouwd, vervaderd (ja dat is géén bestaand woord maar stond leuk in dit rijtje) en we zijn net terug vanuit een héérlijke vakantie in Egypte. Tamara en ik waren samen met haar Oma op reis gegaan naar Hurghada. De ouders van Tamara wonen daar onwijs mooi met uitkijk op de Rode Zee en we hebben daar de feestdagen en Oud & Nieuw gevierd.

November was de verhuis en verbouw maand. Op één dag hebben we de inboedel van Tamara naar Almere verhuisd (laden en lossen) en daarna de inboedel van mijn moeder naar haar nieuwe huis (laden en lossen). Samen met Kenneth nog de vloer bij me moeder aangelegd. Tam en ik hebben ons hele appartement opnieuw behangen en gerestyled. Het nieuwe behang zit erop en alles is opnieuw ingedeeld en de babykamer wordt eind deze maand voltooid...

December was de klus en vakantie maand. Lekker aan het huis gewerkt en voorbereidingen voor de vakantie getroffen. Eenmaal op vakantie hebben we ook 2 daagjes Caïro eraan vastgeplakt. Het Egyptian Museum, Caïro Tower, The Pyramids of Giza en The Nile River en de Mohammed Ali Moskee waren allemaal onderdeel van onze tour. Ook daar de familie van Tamara ontmoet en dat zijn allemaal zulke aardige mensen met een hart van goud.




Om nog even terug te komen op het nieuwe werkwoord van mij....vervaderd! Ik ben me helemaal aan het inleven als toekomstige papa. Instuderen van wat papa's allemaal moeten weten en wat wel en niet te doen! Het is mooi, we voelen ons echt gezeggend met de komst van ons kind. 'S avonds op bed liggen we te kijken hoe druk ons kindje heen en weer beweegt. Ik denk ook dat we een record aan echo's hebben gemaakt. In Hurghada hebben we ook 2x een echo gedaan en de beelden die je dan van je eigen kind ziet zorgen ervoor dat alles om je heen stilstaat en je alleen nog maar focust op het levende beeld van je kind. Ouders weten waar ik het over heb



Bron: http://brianaire.hyves.nl
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 04 februari 2009 - 17:45   quote  deeplink  
fijn te lezen dat het nog zo goed gaat tussen hen, nu maar afwachten of dat zo blijft of dat Brian net als Huub zijn handjes niet bij zich kan houden.
Cobra1
 Cobra1 - woensdag 04 februari 2009 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2009 - 17:45 schreef Moha R. de Vries het volgende:
fijn te lezen dat het nog zo goed gaat tussen hen, nu maar afwachten of dat zo blijft of dat Brian net als Huub zijn handjes niet bij zich kan houden.

je beweert dingen zonder enige vorm van bewijs. :p
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 04 februari 2009 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2009 - 18:18 schreef Cobra1 het volgende:

[..]

je beweert dingen zonder enige vorm van bewijs. :p
de tijd zal het ons leren he
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 04 februari 2009 - 22:36   quote  deeplink  
Hmmm, nooit meer wat gehoord over de aangifte die Amanda zou hebben gedaan.
Ik geloofde haar verhaal toen niet en nog steeds niet.
Zo vraag ik mij nog altijd af wat waar is in de soap Huub – Claire.

Wie zou de” betrouwbare” bron zijn waar Party over schrijft?? Rara
In ieder geval iemand die heel maar dan ook heel bitter is en die tot het uiterste gaat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 februari 2009 door Mrs.B@headline --
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 05 februari 2009 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2009 - 22:36 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Hmmm, nooit meer wat gehoord over de aangifte die Amanda zou hebben gedaan.
Ik geloofde haar verhaal toen niet en nog steeds niet.
Zo vraag ik mij nog altijd af wat waar is in de soap Huub – Claire.

Wie zou de” betrouwbare” bron zijn waar Party over schrijft?? Rara
In ieder geval iemand die heel maar dan ook heel bitter is en die tot het uiterste gaat.
Ik geloof weinig van het verhaal uit de Party en het is best triest wie ze een 'betrouwbaare bron' vinden...
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 06 februari 2009 - 17:52   quote  deeplink  
De bron zal niet betrouwbaar zijn maar raar is dat de familie van Claire geen stappen onderneemt, zelfs Huub niet. Dat zegt wel wat, sterker nog dat zegt heel veel.
Misschien komt dat nog, wie weet.
henkiedaan
 henkiedaan - vrijdag 06 februari 2009 - 23:15   quote  deeplink  
Ja wat zal ik zeggen al die mensen die zich op een of andere manier bezig houden met de voormalige goudenkooi bewoners zouden iets zinvollers aan het bestaan moeten geven door juist die oud bewoners met rust te laten zodat zij hetzelfde kunnen doen de gouden kooi was leuk en soms zelfs leerzaam ook voor mij maar er zijn zoveel andere zaken die het leven boeiend maken en aandacht vergen de gouden kooi is passe water onder de brug een gesloten boek een gepasserd station enz enz van hier uit wens ik een ieder , bewoners en toeschouwers een zinvol 2009 en 2010 enz enz
Ja dit is nu eenmaal mijn mening het gaat U allen goed groetjes henkiedaan
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zaterdag 07 februari 2009 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2009 - 23:15 schreef henkiedaan het volgende:
Ja wat zal ik zeggen al die mensen die zich op een of andere manier bezig houden met de voormalige goudenkooi bewoners zouden iets zinvollers aan het bestaan moeten geven door juist die oud bewoners met rust te laten zodat zij hetzelfde kunnen doen de gouden kooi was leuk en soms zelfs leerzaam ook voor mij maar er zijn zoveel andere zaken die het leven boeiend maken en aandacht vergen de gouden kooi is passe water onder de brug een gesloten boek een gepasserd station enz enz van hier uit wens ik een ieder , bewoners en toeschouwers een zinvol 2009 en 2010 enz enz
Ja dit is nu eenmaal mijn mening het gaat U allen goed groetjes henkiedaan
Ohhja, nou je toch lekker bezig bent, geef je dat óók even door aan die Ex-Kloote-Kooiers die ons tot vervelens toe lastig vallen via de Media? Laat die kloojoos dan ÓÓK hun kop houwe já?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 07 februari 2009 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2009 - 23:16 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Ohhja, nou je toch lekker bezig bent, geef je dat óók even door aan die Ex-Kloote-Kooiers die ons tot vervelens toe lastig vallen via de Media? Laat die kloojoos dan ÓÓK hun kop houwe já? [ afbeelding ]
.!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Brian zijn skatie









0.0054461