BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: 'Gouden Kooi'-Brian vrijgesproken

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 27 maart 2009 - 13:37
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Gouden Kooi'-Brian vrijgesproken (De Telegraaf)

Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 27 maart 2009 - 13:47   quote  deeplink  
AMSTERDAM - Amanda's aanklacht wegens mishandeling tegen ex vriend Brian , is afgewezen door de rechtbank.

Afgelopen september beschuldigde Amanda Brian van mishandeling en deed aangifte."De politierechter heeft de aanklacht op alle punten afgewezen", zo laat de advocaat van Brian weten. "Gelukkig heeft hij ingezien dat het verhaal van Amanda volledig uit de lucht gegrepen is."

Brian is opgelucht: "Er is een last van mijn schouders gevallen en ik ben onwijs blij. Ik ben de afgelopen maanden zwaar door het slijk gehaald." Hij gaat verder: "Amanda heeft alles bij elkaar gelogen en zelfs haar zus voor haar laten liegen. Gelukkig zag de rechter dat vandaag ook in."

Amanda die niet in de rechtszaal aanwezig was, is in tranen: "Ik ben heel erg geschrokken dat mannen blijkbaar vrouwen kunnen slaan en er gewoon mee weg kunnen komen. Dat ik na de mishandeling nog wel samen met Brian paaldansoptredens heb gedaan klopt. Maar dat moest ook gewoon vanuit het management." Dan snikkend: "Ik vind het allemaal onbegrijpelijk. Ik ga geen energie meer in hem steken."

Brian richt zich voorlopig op de aanstaande baby die hij en zijn vriendin Tamara verwachten. "Ik ben blij dat het voorbij is. Of ik verder nog stappen tegen Amanda ga ondernemen? Daar kan ik nog geen uitspraken over doen."
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 27 maart 2009 - 19:47   quote  deeplink  
Dit was te verwachten. Niemand heeft ooit beelden gezien dat Brian Amanda sloeg.
Het waren allemaal speculaties. Amanda haar verhaal was niet geloofwaardig.
Het is voor Amanda te hopen dat ze geen “rare”dingen op haar blog gaat schrijven. Als ze dat doet, dan vrees ik dat ze een proces aan haar broek krijgt.
trapper
 trapper - vrijdag 27 maart 2009 - 21:13   quote  deeplink  
Gelukkig, de rechter heeft het ook door gehad. Amanda wil alleen maar geld, ze is er van uit gegaan dat brian zou winnen en dus poen zou hebben. Dit was niet het geval dus dan maar via een rechtzaak met de meest grofe leugens.
Brian kan nu lekker gaan genieten van Tamara en de baby

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: 'Gouden Kooi'-Brian vrijgesproken









0.0057380