BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: The Bunker

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
adelaar
 adelaar - dinsdag 07 april 2009 - 15:09   quote  deeplink  
wie gaat het nieuwe reallife programma the bunker volgen? lijkt me wel leuk om te zien heb gezien dat ze het op goldenpage al hebben maar vroeg me af of jullie dit ook gaan volgen
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 07 april 2009 - 15:31   quote  deeplink  
Ik zal het misschien in het begin even gaan bekijken (zolang het gratis is) maar ik heb weinig hoop dat het een goed format zal worden:

1) bedacht en ontwikkeld door Bram Recourt (jawel, de broer van Claire uit DGK) en Bart Spring in 't veld
Daar gaat het format dus al.... als er 2 personen zijn (of eigenlijk 3, de vader van Claire hoort ook tussen het lijstje) die niets van reality tv snappen en alleen maar in eigen eigen straatje kunnen denken, dan zijn deze twee het wel. DGK werd compleet gecencureerd door de Recourt lui die hun tere zus/dochters huwelijk niet verstoord wilden hebben door vnl Jaap.
En Bart kon het niet hebben dat hij van Amanda een (terechte) grote mond kreeg omdat ze anders dacht dan hemzelf en Bart kon zich niet inhouden om normaal te reageren op fora. Oftewel: FLINK GEZAKT IN DE HEDENDAAGSE REALITY!

2) (nog) geen tv zender die het wil uitzenden dus zal veel minder exposure krijgen

3) KPN als streaming partner: nou... dat wordt dus slechte kwaliteit streams!

4) Fok! als forumbeheerders: dat zet andere fora buiten spel en je krijgt veelal, laat ik het zo maar noemen, gematigd publiek dus oninteressante opdrachten

5) geld, geld, geld, geld: het mag geen verlies leiden (wat bij Talpa Productions geen probleem is) want: "Het stemsysteem is voor het eerst eerlijk en open. De kijker koopt online stem-credits en kan direct zien wat het gevolg is van een uitgebrachte stem"
Dat is dus absoluut NIET eerlijk en open want je moet er GVD voor betalen!!

Kortom: de verkeerde mensen als producers, geen budget en er zal maar weinig spectaculairs te beleven vallen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 april 2009 door Boudewijn --
adelaar
 adelaar - dinsdag 07 april 2009 - 20:11   quote  deeplink  
het lijkt mij wel leuk vooral nu het niet gemanipuleerd gaat worden
het is natuurlijk nog afwachten maar 7.50 daar zal ik het niet voor laten
zo duur is dat niet , ik wacht het af maar ga het wel weer volgen
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 07 april 2009 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2009 - 20:11 schreef adelaar het volgende:
het lijkt mij wel leuk vooral nu het niet gemanipuleerd gaat worden
het is natuurlijk nog afwachten maar 7.50 daar zal ik het niet voor laten
zo duur is dat niet , ik wacht het af maar ga het wel weer volgen
Dat er niet gemanipuleerd gaat worden is nog maar de vraag. 25 dagen is niet lang dus ik verwacht niet veel manipulatie maar als het na een week uber-saai blijkt te zijn dan kan er van alles worden geregiseerd om het nog een beetje aantrekkelijk te maken.
adelaar
 adelaar - vrijdag 10 april 2009 - 08:38   quote  deeplink  
ach we zien het wel ik geef ze zowiezo het voordeel van de twijfel en ga echt wel kijken
er zit een knop op de pc als het niets is haha dus laat maar komen die bunker

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 april 2009 door adelaar --
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 10 april 2009 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 - 08:38 schreef adelaar het volgende:
ach we zien het wel ik geef ze zowiezo het voordeel van de twijfel en ga echt wel kijken
er zit een knop op de tv als het niets is haha dus laat maar komen die bunker
het 'probleem' is dat het niet op tv komt, alleen online (betaald)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 april 2009 door Boudewijn --
adelaar
 adelaar - vrijdag 10 april 2009 - 19:25   quote  deeplink  
ik zag het haha ik bedoelde ook pc heb het even veranderd
maar ik ga evengoed kijken haha dus streamen dan
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 26 mei 2009 - 00:05   quote  deeplink  
hoi allemaal I AM BACK

ik heb 2 weken gekeken naar die bunker, omdat ik niet eerder van het bestaan wist.
ik heb me meer geërgerd dan vermaakt, hele dagen gebeurde er niets leuks behalve jeroen en peter waren soms wel leuk,maar voor de rest was het gewoon saai, waardoor ik op Fok terecht kwam, want die is gelinkt aan de site van the bunker, en daar was de grote kleine Danny jawel de goeroe van Fok(ahum)

hij heeft B&B af lopen zeiken tot en met, omdat hij vond dat er leugens werden verteld.

hij kreeg daardoor veel streamers over hem heen, en natuurlijk antwoordde hij heel bijdehand, in de trant van oh je bent een newbie vandaar.
hij storte een enorme hoeveelheid aan credits om jeroen uit the bunker te krijgen, maar door heel veel kritiek heeft hij hetzelfde bedrag aan credits die weer op jeroen gestemd zodat er niets gebeurd was. hij deed dit omdat hij het niet eens was met B&B en wou zo het spel manipuleren omdat zonder jeroen het helemaal saai zou zijn.

any way ik liet hem merken dat ik het niet met hem eens was (danny dus) het leek goed te gaan, tot ik hem vroeg naar iets, wat volgens hem op de site moest staan, maar ik kon het niet vinden.

hij negeerde me 2 pagina's lang tot ik het wéér vroeg en erbij zette, als jij van bart geen antwoord krijgt, flip je hem meteen (wat zo was) maar je flikt het zelf ook, maar ga jij nou lekker heel veel op marielin stemmen,dan ben jij weer in je sas.
daarachter een gaapsmiley.

10 min later kon ik fok niet meer op. hahahaha geen waarschuwing niets hup meteen een ban gekregen.

ik mailen en dit was het resultaat.

2009/5/20

je hebt me gewoon een ban gegeven he ?
je kan dus duidelijk niet tegen de waarheid en kritiek.
zielig ben je.

2009/5/20 Snakey

Als je je username geeft kunnen we eventueel kijken wat er aan de hand is. :{

Aja, Danny heeft je een smeer gegeven. Ik dat zal vast een goede reden hebben, dus ik ga het niet verder uitzoeken.

Snakey.einde quote.

ach geloof me bij zo'n zielig ventje wil ik niet eens meer op dat forum.

eerst had hij het hoogste woord dat hij niet meer ging samenwerken met B&B, en later kreeg ik te horen dat hij met the bunker 2 wel weer gaat samen werken.
ach ja hij is natuurlijk bang veel forumleden te verliezen.
want hij wil ze liever zelf bannen hahahaha de sukkel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 mei 2009 door Moha R. de Vries --
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 26 mei 2009 - 00:44   quote  deeplink  
Is de Bunker nog steeds bezig joh? ;)

en jah, site eigenaar zijn is een dirty job...
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 26 mei 2009 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 - 00:44 schreef Boudewijn het volgende:
Is de Bunker nog steeds bezig joh? ;)

en jah, site eigenaar zijn is een dirty job...
nee afgelopen vrijdag was de finale, en the bunker2 begint na de zomervakantie.
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 26 mei 2009 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 - 16:02 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

nee afgelopen vrijdag was de finale, en the bunker2 begint na de zomervakantie.
was het wel de moeite waard?

ik kon mezelf er niet toe zetten om het te volgen want ik zag 's nachts een promo ofzo, en da's nou net de tijd waar ik bij DGK altijd met spanning de beelden zat te bekijken...

en ik heb geen filmpjes kunnen ontdekken die de moeite waard waren dus ik heb het idee dat het allemaal wel heel erg braaf was.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 27 mei 2009 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 - 23:54 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

was het wel de moeite waard?

ik kon mezelf er niet toe zetten om het te volgen want ik zag 's nachts een promo ofzo, en da's nou net de tijd waar ik bij DGK altijd met spanning de beelden zat te bekijken...

en ik heb geen filmpjes kunnen ontdekken die de moeite waard waren dus ik heb het idee dat het allemaal wel heel erg braaf was.
ach soms was het wel leuk, maar er gebeurde hele dagen niets en dan hingen ze maar om die tafel.

wat het leukste was, als jeroen,peter of marielin uit hun tent lokte, dan kon er nog een leuke discussie ontstaan. maar dat is niet wat de bunker echt wil geloof ik.,

conclusie van mij is, als je niets te doen hebt kan je gaan kijken, als je wat beters te doen hebt, zou ik dat zeker doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 mei 2009 door Moha R. de Vries --
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 27 mei 2009 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 - 15:39 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

ach soms was het wel leuk, maar er gebeurde hele dagen niets en dan hingen ze maar om die tafel.

wat het leukste was, als jeroen,peter of marielin uit hun tent lokte, dan kon er nog een leuke discussie ontstaan. maar dat is niet wat de bunker echt wil geloof ik.,

conclusie van mij is, als je niets te doen hebt kan je gaan kijken, als je wat beters te doen hebt, zou ik dat zeker doen.
Het bleef dus alleen bij een (heftige) discussie?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 27 mei 2009 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 - 16:07 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Het bleef dus alleen bij een (heftige) discussie?
yep en om 00:00 uur lagen ze of in bed of in de steeg in een slaapzak, en dan gebeurde er niets meer.
er is 1 feestje geweest daar kregen ze wat bier wijn, en wiet en toen werd er wat gezoend, en een soort van huub en amanda scene, maar liep met een sisser af. (jeroen lag lam tegen amber aan te rijden, amber was helemaal out)
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 28 mei 2009 - 02:01   quote  deeplink  
Look at me i am Sandra Dee,the most beautiful thing yould ever seen.anyway hope to see you soon. Big Kiss, from......
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 28 mei 2009 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 - 02:01 schreef Izz@headliner het volgende:
Look at me i am Sandra Dee,the most beautiful thing yould ever seen.anyway hope to see you soon. Big Kiss, from......
heeeeeeey skattie wat ben ik blij je hier ook weer te zien, alles kits onder de rits?
Jacqueline
 Jacqueline - donderdag 28 mei 2009 - 18:04   quote  deeplink  
ik zat op een andere bunker topic heb hele verslagen neer geplempt blijken jullie hier te zitten (huilen)
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 28 mei 2009 - 18:31   quote  deeplink  
nou Mrs. B waar blijf je? je leest je privé bericht ook al niet.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 31 mei 2009 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 - 12:34 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

heeeeeeey skattie wat ben ik blij je hier ook weer te zien, alles kits onder de rits?
hey meiske, met jou ook alles goed?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 31 mei 2009 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2009 - 18:04 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

hey meiske, met jou ook alles goed?
yep, lees jij geen mail meer?
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 01 juni 2009 - 01:25   quote  deeplink  
toevallig wel, maar was not at home, maar ik schrijf je van de week ffies.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: The Bunker









0.0068869