BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Entertainment Algemeen / topic: Breuk Jan Smit en Yolanthe bevestigd + foto's

Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 19 mei 2009 - 15:29
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Breuk Jan Smit en Yolanthe bevestigd (Fok!)

Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 19 mei 2009 - 15:53   quote  deeplink  
Breuk Jan Smit en Yolanthe bevestigd

Jan Smit en Yolanthe Cabau van Kasbergen vormden tweeënhalf jaar lang een droompaar, maar nu is het sprookje voorbij.

De twee namen de beslissing voor de breuk al even geleden, laat manager Aloys Buijs weten. ,,Maar ze hebben ervoor gekozen het nog even stil te houden totdat zij alles op een rijtje hadden.''

Smit liet in maart nog een tatoeage zetten voor zijn vriendin. Op zijn onderarm staat in het Spaans vrij vertaald 'voor altijd één met jou, Y'. Cabau van Kasbergen had een Spaanse vader en is geboren op het Spaanse eiland Ibiza.

De brunette zei een maand eerder nog tegen een tijdschrift: ,,Natuurlijk wil ik graag trouwen met Jan en hij andersom ook met mij, maar het heeft geen haast. Als hij me morgen vraagt, zeg ik wel ja natuurlijk. Maar over drie jaar ook, ik zit niet te wachten.''

In april 2007 maakten de twee bekend een stel te zijn. De afgelopen tijd kwamen geruchten op gang dat het niet goed meer ging tussen Jan en Yolanthe. Zo meldde presentator Evert Santegoeds van SBS Shownieuws maandagavond dat Yolanthe afgelopen weekeinde zou hebben doorgebracht met voetballer Wesley Sneijder.

Jan en Yolanthe hebben samen een huis in Volendam, waar Jan vandaan komt.

wat foto's van de dame in kwestie:





















Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 19 mei 2009 - 15:56   quote  deeplink  
mocht je nog andere mooie foto's weten, plaats ze dan ook hier...
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 19 mei 2009 - 18:01   quote  deeplink  
Mooie meid, lieve jongen. Hoewel ze respectievelijk 24 en 23 jaar oud zijn, vind ik ze samen “een jongentje en een rijpe vrouw ” .

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Entertainment Algemeen / topic: Breuk Jan Smit en Yolanthe bevestigd + foto's









0.0130319