BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Entertainment Algemeen / topic: EXCLUSIEF: YOLANTHE ZOENEND MET WESLEY SNEIJDER - DE BEWIJS FOTO's!!

Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 19 mei 2009 - 16:13   quote  deeplink  
EXCLUSIEF: YOLANTHE ZOENEND MET WESLEY SNEIJDER - DE BEWIJS FOTO's!!

RTL Boulevard heeft beelden van beveiligings camera's kunnen achterhalen waar (vermeend) Yolanthe en Wesley Sneijder zoenend op te zien zijn:







-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 mei 2009 door Boudewijn --
rosa
 rosa - dinsdag 19 mei 2009 - 17:42   quote  deeplink  
Wat een trut zeg,net een huisje gekocht,Jan verdiend veel beter.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 19 mei 2009 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 - 17:42 schreef rosa het volgende:
Wat een trut zeg,net een huisje gekocht,Jan verdiend veel beter.
Gekocht? Laten bouwen.De ziel.
Cabrio
 Cabrio - dinsdag 19 mei 2009 - 18:58   quote  deeplink  
Ze heeft altijd al een onbetrouwbaar blik in haar ogen gehad.... Die bitch blijft de zaak bedonderen...
Dus Wesley... wees gewaarschuwd.. en dump haar...
Marga
 Marga - dinsdag 19 mei 2009 - 19:10   quote  deeplink  
Sorry maar ik zie echt niet dat Yolanthe en Wesley dat zijn.
franciscus
 franciscus - dinsdag 19 mei 2009 - 23:43   quote  deeplink  
Kijk als iets uitelkaar klapt okay is te begrijpen maar dat je nou niet even het fatsoen hebt om even een cooling down periode in te lassen en e.e.a samen te regelen Voor mij heeft Jan meer fatsoen maar goed het zal allemaal wel zo gaan in showbizz-land
pripa
 pripa - woensdag 20 mei 2009 - 10:18   quote  deeplink  
Ach allemaal, we wisten toch dat ze geil is op aandacht, eerst met die amsterdammer, dat werd in de doofpot geduwd, en nu dit weer, ze komt zo leuk lachen over, maar kijk goed, een wolf in schapekleren, nou Jan, jij bent een schat en kon gelukkig de verleidingen weerstaan altijd, dat betekent dat je met beide benen op de grond staat, zal je ex nu nooit kunnen aan kunnen tippen, maar ik zou zeggen Jan, geniet van je vrijheid en ga helemaal Los, je bent nu vrijgezel , jouw treft geen blaam, sterkte jongen, zal er niet te lang om treuren dat verdiend ze niet, geeft de volgende relatie ook maar een paar maanden dan smeekt ze of ze weer terug kan komen, trap er niet meer in , zij verandert nooit, luister naar je vrienden en familie die zien het, jij was blind door verliefdheid,
R()b
 R()b - woensdag 20 mei 2009 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 - 19:10 schreef Marga het volgende:
Sorry maar ik zie echt niet dat Yolanthe en Wesley dat zijn.
Ik dacht dat het een UFO was!!!!
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 20 mei 2009 - 15:32   quote  deeplink  
Zelfs de politiek houdt zich er mee bezig:

quote:

Balkenende baalt van relatiebreuk Jan en Yolanthe van onze redactie
AMSTERDAM - Zelfs premier Jan Peter Balkenende is van zijn stuk gebracht door de breuk tussen Jan Smit en Yolanthe Cabau van Kasbergen!

"Ik vind het erg jammer om dit bericht te horen", aldus de minister-president tijdens zijn wekelijkse persconferentie. Een paar weken geleden kreeg Balkenende nog een sms'je van de Volendamse zanger voor zijn verjaardag.

Ook minister van Financiƫn Wouter Bos sprak zich uit over de breuk. "Ik ben blij dat Wesley Sneijder eindelijk weer een keer gescoord heeft."
Wel humor die opmerking van Wouter Bos! :)
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 20 mei 2009 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 15:32 schreef Boudewijn het volgende:
Zelfs de politiek houdt zich er mee bezig:

[..]

Wel humor die opmerking van Wouter Bos! :)
Inderdaad humor van Wouter Bos.
Maar van PJ vind ik belachelijk. Grow up, zou ik zeggen.
Alsof het wereldnieuws is.
kass
 kass - donderdag 21 mei 2009 - 00:28   quote  deeplink  
Ja Jan. Zo zie je maar hoe ze zijn. Die high-class vrouwen. Ze gaat er gewoon vandoor met zo'n snelle gladjanus. Jij verdient echt beter, want jij blijft altijd normaal.
Wat n ... Ik weet t, ik mag het niet zeggen van je. Sterkte.
Kass

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Entertainment Algemeen / topic: EXCLUSIEF: YOLANTHE ZOENEND MET WESLEY SNEIJDER - DE BEWIJS FOTO's!!









0.0066909