BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Foute Scheidsrechters net zo hard beboeten als een speler of trainer

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Frisian
 Frisian - zondag 13 januari 2008 - 03:37   quote  deeplink  
Het is niet te geloven dat in 2 dagen tijd de scheidsrechter zulke onozele fouten begaan en ook nog ONGESTRAFT blijven.
1e Nec van de zege bestolen.
2e Exelsior van een punt bestolen.

En dan heb ik het nog niet eens overal die andere voorgaande wedstrijden waar de scheidsrechter de de wedstrijd bepaald wie er gaat winnen.

Ik ben dit spuug en spuug zat.

Iedereen die iets fout doet in het voetbal wordt BESTRAFT.
Behalve de scheidsrechters.

Dit moet niet mogen of kunnen.
En er wordt vast gezegt DIT is voetbal.
Niet dus.

Het gaat om voetbal maar ook om VEEL geld en dat kan door 1 man ongestraft bepaald worden.

Dus gewoon NEC 3 punten geven en Exelsior 1 punt.
Want dit zijn zoals veel andere gevallen OVERDUIDELIJK geen punt van discussie.

zo ik ben ff uit gezeikt.
En ga me vandaag vast weer ergeren aan die "geweldige" fouten van scheidsrechters
cvita
 cvita - dinsdag 01 februari 2011 - 21:31   quote  deeplink  
Dood door ophanging lijkt mij een passende straf !
Bootjuhh
 Bootjuhh - woensdag 02 februari 2011 - 03:09   quote  deeplink  
Beetje rare beredenering, iedereen die iets fout doet wordt bestraft. Maar het verkeerd beoordelen van een situatie van een scheidsrechter. is dat niet hetzelfde als een bal onder je voet laten schieten als speler zijnde of een verkeerde wissel brengen als trainer? Dat wordt ook niet bestraft, misschien als het te vaak gebeurd maar dat is bij een scheidsrechter toch ook het geval. Ze maken allemaal fouten en wij ook op het werk. Ik snap wel waar de frustratie vandaan komt maar ik betrap me er ook wel eens op dat ik in de herhaling toe moet geven dat ik het fout had. Uiteindelijk zijn hulpmiddelen onontkoombaar, nu maar hopen dat dat spoedig is en dat ze het zo gaan toepassen dat het spel er niet onder lijdt.
72henk
 72henk - donderdag 03 maart 2011 - 19:37   quote  deeplink  
deze beslissingen kan de club erg veel geld kosten
en die zijn nergens te verhalen
hermie
 hermie - zondag 06 maart 2011 - 16:25   quote  deeplink  
Ongelooflijk, Die makkelie nog zeggen dat het twee terechte schrafschoppen waren.
die man moet stoppen als je zo fluit

gr herman
dajax
 dajax - zaterdag 12 maart 2011 - 23:48   quote  deeplink  
wees blij dat er nog scheidsrechters zijn met al dat gezeik van tegenwordig
Bootjuhh
 Bootjuhh - zondag 13 maart 2011 - 04:31   quote  deeplink  
Ben ik het mee eens, lekker makkelijk klagen met 30 camera's op het veld en in slowmotion afgespeeld. Ik zou zeggen, ga een wedstrijd kijken. Neem hem live op en maak tijdens de wedstrijd aantekeningen wat jouw mening is. Daarna kijk je de wedstrijd terug en kijk je wat jouw mening was en bekijk dan ook eens eerlijk hoe vaak je er langs zit. Ik zit ook op de tribune op de eerste rij en vaak nog zie ik op tv dat er situaties zijn die vlak voor me zijn, die ik verkeerd beoordeel. En als je eerlijk bent en je kijkt naar de twijfel momentjes dan moet je niet zo zeiken want ze hebben het vaker goed dan jij zelf en zo niet dan zou ik zeggen. Pak een fluitje, ga de cursus doen en hou op met zeiken. Zeik dan op het systeem en pleit voor televisiebeelden(let op, dit kost een hoop extra tijd). Of hou aub op met zeiken op die mensen die hun stinkende best doen om een wedstrijd tot een goed einde te brengen. En hou daarbij rekening dat bij twijfelmomenten je het bij de ene supporter goed doet, dat de andere supporter het niet kan snappen dat je dit besluit. Stel je daarbij voor dat een 5tal spelers tegen je staat te schreeuwen en een trainer die het vanaf de kant beter gezien denkt te hebben en je hebt een hoop om over na te denken. Mijn conclusie is, dank je wel dat er nog scheidsrechters zijn want het is een ontzettend kut beroep.
rikkie12345445
 rikkie12345445 - zondag 17 april 2011 - 11:45   quote  deeplink  
mischien geen doodstraf.
maar op zijn minst marteling met een teelepel en een oog
adriu
 adriu - zondag 17 april 2011 - 12:24   quote  deeplink  
als de scheitsrechters Bakkal en toivonen in het oog ouden dan scheeld het al!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Foute Scheidsrechters net zo hard beboeten als een speler of trainer









0.0051469