BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dit is het....of niet?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Dre71
 Dre71 - maandag 10 augustus 2009 - 12:42   quote  deeplink  
50.000 supporters x euro 2,50 per maand = euro 125.000
euro 125.000 x 12 = euro 1.500.000 per jaar

bij 100.000 supporters zit je dus op euro 3.000.000 per jaar

Ik weet dat er veel supporters geen cent extra in de club willen steken maar voor mijn gevoel is euro 2,50 p.m. echt een bedrag dat iedereen kan missen (of vergis ik me?). Ik weet ook dat dit moeilijk haalbaar is, aan de andere kant moeten we het met een potentieel van minimaal 2.500.000 supporters toch haalbaar zijn.

Wat denken jullie? Opzetten dit verhaal of heel snel vergeten?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 augustus 2009 door Dre71 --
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 10 augustus 2009 - 12:44   quote  deeplink  
vergeten
Coz
 Coz - maandag 10 augustus 2009 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 12:44 schreef Phyxsius het volgende:
vergeten
eens
R()b
 R()b - maandag 10 augustus 2009 - 12:53   quote  deeplink  
Leuke berekening , alleen geen garantie dat je dat bij elkaar krijgt.
De laatste inzamelingsactie was niet echt succesvol maar goed.
Jaarlijks een bedrag bij elkaar krijgen lijkt me wel een goed idee iig.
bram
 bram - maandag 10 augustus 2009 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 12:44 schreef Phyxsius het volgende:
vergeten
eens
de flh
 de flh - maandag 10 augustus 2009 - 13:15   quote  deeplink  
Opzetten.

Tegen de tijd dat je zo'n verhaal hebt uitgewerkt en kan uitvoeren, zijn we de farce van de afgelopen inzameling al weer vergeten.

2,50 vind ik ook veel realistischer, waardoor je berekening ook meteen veel realistischer is.

Je zal er wel iets tegenover moeten zetten, bijv passief lidmaatschap van een legioen of fsv of een mailtje van Mario ofzo. schiet maar raak voor een knaak.
Dre71
 Dre71 - maandag 10 augustus 2009 - 13:24   quote  deeplink  
Ik denk ook aan een website met een soort van inlogcode waardoor de deelnemende supporters via polls kunnen aangeven waaraan geld besteed moet worden. Controle op de uitgaven door bijvoorbeeld de FSV. Het zijn nog maar hele simplistische gedachten en er zijn vast veel redenen waarom dit heel moeilijk wordt... de mensen die VERGETEN roepen begrijp ik daarom ook wel. Ik zou wel willen weten waarom? Er liggen volgens mij wel kansen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 augustus 2009 door Dre71 --
Stef1977
 Stef1977 - maandag 10 augustus 2009 - 13:34   quote  deeplink  
ipv donateur worden van Unicef of Warcild of het wereldnatuurfonds of iets anders waarmee ze je op straat doodgooien, nu donateur worden van Feyenoord.... In dat licht vind ik een actie voor een voetbalclub, ook al is het Feyenoord, grote onzin.
Beetje moralistisch misschien, maar Feyenoord is ook gewoon een bedrijf. Een groot bedrijf wat er op termijn echt wel uit gaat komen!!!

Het is niet dat ik het mijn club niet gun, en ik kan het ook prima betalen. Maar m'n seizoenskaart is ook 2 tientjes duurder geworden. Heb ik niks extra's voor teruggekregen. Hoeft ook niet, maar alles bij elkaar is dat ook een hoop geld wat ze er bij krijgen.
Dus je kan bezig blijven.
Er komt genoeg cash binnen. Daar maak ik me echt geen zorgen om.
Wel om wat er uit gaat.
de flh
 de flh - maandag 10 augustus 2009 - 13:40   quote  deeplink  
Sowieso zijn de supporters al redelijk uitgeknepen de afgelopen jaren. Aandelen, obligaties, spelerspoules, inzamelingsacties, noem het maar op.

Die poll is een goed idee, maar de Fsv probeerde ook al tegemoet te komen aan de supporters door het geld richting de jeugdopleiding weg te zetten. je zal dus met iets vernieuwends moeten komen (bottom-up) of met 'groot gezag' (top-down) moeten doen.

sowieso zou ik zo'n alternatief onafhankelijk houden. de fsv wordt door veel mensen gezien als log en traag en 'het legioen' is ook niet op z'n populairst op dit moment.

Je kan het geld beter later beheren door een bekend kantoor (Deloite, holland van gijzen (notarissen)) of stichtingen met een hele goede naam.

Wel is het belangrijk om een zo groot mogelijk draagvlak creeeren, dus samenwerkingen aangaan met de Feyenoord nv, de amateurclub, fsv, de buisinessclub etc etc.

Naar dit soort partijen toe is het belangrijk met een plan te komen, waarin je de zwaktes en bedreigingen van het fsv-fiasco aangeeft.. En waarin jouw plan verschilt.

Ik weet niet hoe bekend je ben met de supporters, maar er zitten er best een aantal tussen die van dit soort zaken wel verstand hebben. Organisatieopzet, marketing en communicatie..
Dre71
 Dre71 - maandag 10 augustus 2009 - 14:07   quote  deeplink  
De achterliggende gedachte is ook het creeren van een zichtbare organisatie die onafhankelijk (maar met instemming) van de door -de flh- genoemde partijen opereert.

Natuurlijk moet er dan inderdaad ook een helder plan komen met genoemde punten en 1001 andere oplossingen voor te verwachten struikelblokken.

Ik ben niet bekend bij andere Feyenoordsupporters of betrokken organisaties (wel lidmaatschap FSV en Het Legioen). Dit kan in mijn nadeel maar door mijn neutrale kijk op de verschillende partijen ook in mijn voordeel werken.

Zeer goede contacten met een groot reclame-, marketing- en communicatiebureau heb ik wel. Steun van kundige Feyenoordsupporters zou natuurlijk helemaal geweldig zijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 augustus 2009 door Dre71 --
bram
 bram - maandag 10 augustus 2009 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 14:07 schreef Dre71 het volgende:
De achterliggende gedachte is ook het creeren van een zichtbare organisatie die onafhankelijk (maar met instemming) van de door -de flh- genoemde partijen opereert.

Natuurlijk moet er dan inderdaad ook een helder plan komen met genoemde punten en 1001 andere oplossingen voor te verwachten struikelblokken.

Ik ben niet bekend bij andere Feyenoordsupporters of betrokken organisaties (wel lidmaatschap FSV en Het Legioen). Dit kan in mijn nadeel maar door mijn neutrale kijk op de verschillende partijen ook in mijn voordeel werken.

Zeer goede contacten met een groot reclame-, marketing- en communicatiebureau heb ik wel. Steun van kundige Feyenoordsupporters zou natuurlijk helemaal geweldig zijn
w

waar werk je of ben jij die grote onbekende van vi
Dre71
 Dre71 - maandag 10 augustus 2009 - 14:47   quote  deeplink  
@bram
Ik werk voor een Duitse onderneming maar dat staat hier helemaal buiten. VI ken ik niet.
bram
 bram - maandag 10 augustus 2009 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 14:47 schreef Dre71 het volgende:
@bram
Ik werk voor een Duitse onderneming maar dat staat hier helemaal buiten. VI ken ik niet.
denk toch dat je niet helemaal te vertrouwen bent,wel lid van diverse verenigingen binnen feyenoord en vi ken je niet,vreemd hoor
hotjumper
 hotjumper - maandag 10 augustus 2009 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 12:42 schreef Dre71 het volgende:
50.000 supporters x euro 2,50 per maand = euro 125.000
euro 125.000 x 12 = euro 1.500.000 per jaar

bij 100.000 supporters zit je dus op euro 3.000.000 per jaar

Ik weet dat er veel supporters geen cent extra in de club willen steken maar voor mijn gevoel is euro 2,50 p.m. echt een bedrag dat iedereen kan missen (of vergis ik me?). Ik weet ook dat dit moeilijk haalbaar is, aan de andere kant moeten we het met een potentieel van minimaal 2.500.000 supporters toch haalbaar zijn.

Wat denken jullie? Opzetten dit verhaal of heel snel vergeten?
Jopie, ben jij dat?
Darryl1997
 Darryl1997 - maandag 10 augustus 2009 - 15:33   quote  deeplink  
Doe Gewoon 2 euro anders moeten we weer gaan zoeken naar het 50 cent muntje :P
Dre71
 Dre71 - maandag 10 augustus 2009 - 15:34   quote  deeplink  
Als je hier het weekblad VI bedoeld, dat ken ik natuurlijk wel.
Ik ging er even vanuit dat je de zgn. vi-medewerker op dit forum bedoelde, die ken ik niet persoonlijk.

Bedoel je nog iets anders dan heb ik iets gemist...en ben dan natuurlijk niet te vertrouwen :-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 augustus 2009 door Dre71 --
Dre71
 Dre71 - maandag 10 augustus 2009 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 15:32 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Jopie, ben jij dat?
? Nee!
Marsco
 Marsco - maandag 10 augustus 2009 - 15:45   quote  deeplink  
Word een beetje moe van deze discussies... Volgens mij besteden de zogenaamde "echte" supporters al genoeg aan Feyenoord. De andere (met alle respect) zogenaamde teletekts supporters gaan echt geen geld overmaken naar een rekening t.b.v. Feyenoord. Hebben andere prioriteiten. Vond sowieso de actie van de supportersvereniging prima, maar wel beetje geforceerd. Zo van, als je echt van de club houdt, trek je je portemonnee. Alsof deze niet al genoeg besteden aan Feyenoord? Denk alleen al aan de 5 euro die je betaalt voor een drankje en een hapje bij een wedstrijd in de kuip. Zal slechts gedeeltelijk terug vloeien naar de club Feyenoord, maar goed. Allemaal besteding. Seizoenkaart erbij en een shirtje, kom je al uit op een bedrag van rond de 350 euro per jaar als het niet meer is. Het heeft me niets verbaasd dat die actie geflopt is in ieder geval...
R()b
 R()b - maandag 10 augustus 2009 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 14:47 schreef Dre71 het volgende:
VI ken ik niet.
Hahahahaha Rot op man.
Rovert
 Rovert - maandag 10 augustus 2009 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 15:32 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Jopie, ben jij dat?
Jawel hoor, daar hebben we Joop weer.

Ik zal wel stront over me heen gaan krijgen, maar ik ga geen 2,50 per maand aan de club doneren. Het is met 2 seizoenskaarten, FSV, het mislukte Het Legioen een een tshirt van Mario wel genoeg.
bram
 bram - maandag 10 augustus 2009 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 15:34 schreef Dre71 het volgende:
Als je hier het weekblad VI bedoeld, dat ken ik natuurlijk wel.
Ik ging er even vanuit dat je de zgn. vi-medewerker op dit forum bedoelde, die ken ik niet persoonlijk.

Bedoel je nog iets anders dan heb ik iets gemist...en ben dan natuurlijk niet te vertrouwen :-)
er zit iets in je reactie wat bij mij grote twijfels oproept,als ik het verkeerd heb ,sorry,maar heb meestal wel goed gevoel over zaken zoals jij ze voor wil stellen.mag ook wel ben al 30 jaar advocaat
bram
 bram - maandag 10 augustus 2009 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 15:48 schreef Rovert het volgende:

[..]

Jawel hoor, daar hebben we Joop weer.

Ik zal wel stront over me heen gaan krijgen, maar ik ga geen 2,50 per maand aan de club doneren. Het is met 2 seizoenskaarten, FSV, het mislukte Het Legioen een een tshirt van Mario wel genoeg.
groot gelijk
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - maandag 10 augustus 2009 - 15:58   quote  deeplink  
2.500.000 supporters ??? Ik denk dat je een 0 eraf moet halen
remco k
 remco k - maandag 10 augustus 2009 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 15:58 schreef Feijenoord1908 het volgende:
2.500.000 supporters ??? Ik denk dat je een 0 eraf moet halen
dat denk ik ook, de supportersgroep van feijenoord is wel hard minder geworden sinds het minder goed gaat met feijenoord..
Dre71
 Dre71 - maandag 10 augustus 2009 - 16:10   quote  deeplink  
@bram
Mocht het daadwerkelijk zover komen dan zal ik niet langer anoniem kunnen blijven. Het project zal juist vertrouwen moeten creeren door openheid en duidelijkheid. Dan zal ook blijken dat ik geen Jopie, Pietje of Klaasje ben maar een gewone gemiddelde supporter uit het midden/oosten van het land. Geen seizoenkaarthouder of wat voor een bijzondere status dan ook.

De bedoelingen zijn gewoon goed en komen uit een rood-wit Feyenoordhart.
bram
 bram - maandag 10 augustus 2009 - 16:11   quote  deeplink  
maar nog wel de grootste
bram
 bram - maandag 10 augustus 2009 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 16:10 schreef Dre71 het volgende:
@bram
Mocht het daadwerkelijk zover komen dan zal ik niet langer anoniem kunnen blijven. Het project zal juist vertrouwen moeten creeren door openheid en duidelijkheid. Dan zal ook blijken dat ik geen Jopie, Pietje of Klaasje ben maar een gewone gemiddelde supporter uit het midden/oosten van het land. Geen seizoenkaarthouder of wat voor een bijzondere status dan ook.

De bedoelingen zijn gewoon goed en komen uit een rood-wit Feyenoordhart.
welkom meneer munsterman
remco k
 remco k - maandag 10 augustus 2009 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 16:11 schreef bram het volgende:
maar nog wel de grootste
in nederland ja, maar de supportersgroep van ajax over de wereld is geschat 8 keer groter dan die van feijenoord
Dre71
 Dre71 - maandag 10 augustus 2009 - 16:16   quote  deeplink  
@bram
Hahahahaha...neeeee...niet zo ver naar het oosten...daarom schreef ik er midden bij

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 augustus 2009 door Dre71 --
bram
 bram - maandag 10 augustus 2009 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 16:16 schreef Dre71 het volgende:
@bram
Hahahahaha...neeeee...niet zo ver naar het oosten...daarom schreef ik er midden bij
nou oke dan,laten we wat afspreken en het idee wat handen en voeten gaan geven,je zal toch wel pro-deo gebruik willen maken van een jurist
Dre71
 Dre71 - maandag 10 augustus 2009 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 15:58 schreef Feijenoord1908 het volgende:
2.500.000 supporters ??? Ik denk dat je een 0 eraf moet halen
2.500.000 is waarschijnlijk wel wat overdreven maar 250.000 zou natuurlijk ook niet kloppen. Volgens een onderzoek van een eerder genoemd voetbalweekblad zou de aanhang nu rond de 1.200.000 liggen...nog steeds genoeg potentie.
Dre71
 Dre71 - maandag 10 augustus 2009 - 16:33   quote  deeplink  
@Bram

Een gesprek zou dan natuurlijk helemaal prima zijn. Als je me even een prive bericht stuurt kunnen we het een en ander kortsluiten.
hansKr
 hansKr - maandag 10 augustus 2009 - 16:56   quote  deeplink  
@Dre71, in januari heb ik de FSV het volgende voorgesteld. "Geachte heren, het zou op zich wel leuk zijn als de FSV deelneemt in een talentpool. Op deze manier zal men niet het gevoel krijgen dat het geld in een put wordt gestort en er zal naar mijn idee veel animo zijn. Het is natuurlijk leuk als de supporters voor een deel eigenaar zijn van spelers. Dit naar aanleiding van jullie enquête of supporters geld aan de club zouden willen
bijdragen" daarna heb ik nog een kader geschetst waarbinnen dit mogelijk was. Men koos voor die "domme" actie. Maar het kan natuurlijk nog.
bram
 bram - maandag 10 augustus 2009 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 16:33 schreef Dre71 het volgende:
@Bram

Een gesprek zou dan natuurlijk helemaal prima zijn. Als je me even een prive bericht stuurt kunnen we het een en ander kortsluiten.
zal ik doen,wil wel graag weten of er voldoende draagvlak is,dus mensen reageer
bram
 bram - maandag 10 augustus 2009 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 16:56 schreef hansKr het volgende:
@Dre71, in januari heb ik de FSV het volgende voorgesteld. "Geachte heren, het zou op zich wel leuk zijn als de FSV deelneemt in een talentpool. Op deze manier zal men niet het gevoel krijgen dat het geld in een put wordt gestort en er zal naar mijn idee veel animo zijn. Het is natuurlijk leuk als de supporters voor een deel eigenaar zijn van spelers. Dit naar aanleiding van jullie enquête of supporters geld aan de club zouden willen
bijdragen" daarna heb ik nog een kader geschetst waarbinnen dit mogelijk was. Men koos voor die "domme" actie. Maar het kan natuurlijk nog.
nou oke jongen schouders er onder en laten zien uit wat voor hout wij,de echte supporters gesneden zijn,ik reken op een prive bericht
Dre71
 Dre71 - maandag 10 augustus 2009 - 17:18   quote  deeplink  
@Bram
Verstuurd!
sasja50
 sasja50 - maandag 10 augustus 2009 - 17:32   quote  deeplink  
weer zo een belachelijk idee, supporters nemen seizkrt (en dat zijn er al geen 50.000) of worden lid van het legioen maar gaan echt niet nog een keer 30€ per jaar betalen om de geldzorgen te verminderen , vorige aktie bracht net aan een ton op.
Rovert
 Rovert - maandag 10 augustus 2009 - 17:57   quote  deeplink  
ach het komt uit een goed hart zullen we maar denken
hotjumper
 hotjumper - maandag 10 augustus 2009 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 16:13 schreef remco k het volgende:

[..]

in nederland ja, maar de supportersgroep van ajax over de wereld is geschat 8 keer groter dan die van feijenoord
maar die hebben allemaal hele kleine piemeltjes
Rovert
 Rovert - maandag 10 augustus 2009 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 18:13 schreef hotjumper het volgende:

[..]

maar die hebben allemaal hele kleine piemeltjes
met bruine puntjes
hotjumper
 hotjumper - maandag 10 augustus 2009 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 16:56 schreef hansKr het volgende:
@Dre71, in januari heb ik de FSV het volgende voorgesteld. "Geachte heren, het zou op zich wel leuk zijn als de FSV deelneemt in een talentpool. .....
Dit idee had de fsv zelf al geopperd toen de eerste talentpools opgericht werden, ik geloof dat ze toen een paar duizend euro bij elkaar wisten te schrapen, daarom was ik zo verbaast dat men bij de actie "voor Feyenoord van ons" weer zo'n onrealistisch optimisme ten toon spreidde.
Ik denk dat het realistisch is om er van uit te gaan dat er in Nederland zo'n 50.000 mensen zijn die wel geld aan Feyenoord willen uitgeven, zo'n 30.000 nemen daadwerkelijk een seizoenkaart.
Van de mensen dit lid zijn van het legioen zal zo'n 95% ook een seizoenkaart hebben, of anders regelmatig een wedstrijd bezoeken deze groep geeft al aardig wat geld uit aan Feyenoord en dat houdt ook een keer op. Buiten de boven genoemde 50.000 heb je nog een groep "stille" supporters die wellicht af en toe een shirtje koopt maar zich niet dusdanig met de club verbonden voelt dat ze even een x bedrag overmaken naar onno jacobs.
Rovert
 Rovert - maandag 10 augustus 2009 - 19:03   quote  deeplink  
Is het geen idee om anders een poll op de site te zetten om daar dan later naar te kunnen verwijzen?
hotjumper
 hotjumper - maandag 10 augustus 2009 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 19:03 schreef Rovert het volgende:
Is het geen idee om anders een poll op de site te zetten om daar dan later naar te kunnen verwijzen?
goed plan. Wel er ff bijzetten dat iederéén het eerlijk invult.
F.L.E
 F.L.E - maandag 10 augustus 2009 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 18:13 schreef hotjumper het volgende:

[..]

maar die hebben allemaal hele kleine piemeltjes
Klopt, je mag alleen suporter worden als je neus groter is dan piemel
F.L.E
 F.L.E - maandag 10 augustus 2009 - 20:54   quote  deeplink  
Nu ff on topic.

Gewoon iedere maand geld over maken ? Doe ik in principe al ,met de bing sponsor loterij waarbij er iedere maand geld naar Feyenoord gaat.
Persoonlijk zie ik meer in actie's zoals de T shirts van Mario en Gerard .Betaal liever een tientje voor een ludiek shirt dan dat ik zomaar geld over maak.
igor korneev
 igor korneev - maandag 09 september 2019 - 16:27   quote  deeplink  
Feyenoord moet een bank vergunning aanvragen.
En genieten van de negatieve rente die banken tegenwoordig ontvangen bij de ECB.

Leen 1.000.000.000.000 euro krijg 0,5 procent rente.

De rente bedraagt dan 500.000.000 , kun je aanhaken met de Europese top en risico loos onmiddellijk 1.000.000.000.000 terug betalen
igor korneev
 igor korneev - maandag 09 september 2019 - 16:29   quote  deeplink  
https://www.nu.nl/weekend/5985016/de-wereld-op-zijn-kop-geld-krijgen-om-geld-te-lenen.html
VVout
 VVout - maandag 09 september 2019 - 16:38   quote  deeplink  
Die bloedzuigers verzinnen toch van alles om de mensen die wat opzij gezet hebben uit te kleden.
igor korneev
 igor korneev - maandag 09 september 2019 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 september 2019 - 16:38 schreef VVout het volgende:
Die bloedzuigers verzinnen toch van alles om de mensen die wat opzij gezet hebben uit te kleden.
Daar zijn de burgers voor.
Banken profiteren van de stampende geld pers van de Europese centrale bank die anders zijn geld niet kwijt kan met een half procent extra gratis geld.
Maar in theorie zou de Feyenoord bank met een enorme lening flink rijker kunnen worden, door alleen het half procent van een enorme lening in eigen zak te steken.
Openstaande geleende geld betalen en je bank weer opheffen.
Viola gratis miljardair :p
VVout
 VVout - maandag 09 september 2019 - 16:51   quote  deeplink  
Die banken zijn juist het probleem, ECB zoekt een weg dat de banken niet oppotten om ze te dwingen het geld dat ze hebben te investeren in de maatschappij. De banken gaan hierin niet mee, gaan deze kosten dus doorberekenen aan de klant. Ze zouden ook het geld met een opslag van 2,5% kunnen investeren in de maatschappij, maar die porbeert juist nu vaste rentes af te dwingen. Wat als de bank dadelijk weer 4% of meer moet betalen aan de ECB ipv een half 0,5% krijgt, er zijn geen garanties voor de langere termijn. Laat ze eerst maar eens wat vastleggen en zich er aan houden, maar of de politiek vandaag zo vertrouwenswaardig is?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5996
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dit is het....of niet?









0.0093498