BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Feyenoord - FC Twente

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Luinge, supporter van Feyenoord
qwerto
 qwerto - vrijdag 28 augustus 2009 - 17:22   quote  deeplink  
wat word de uitslag van deze wedstrijd tussen de NR.1 en NR.2

ik gok zelf op een 2-0 Voor de Rotterdammers
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - vrijdag 28 augustus 2009 - 18:37   quote  deeplink  
zit je hier tegenwoordig?

ik gok op een 3-0
mbeen
 mbeen - vrijdag 28 augustus 2009 - 19:36   quote  deeplink  
1-3
Patrick078
 Patrick078 - vrijdag 28 augustus 2009 - 19:46   quote  deeplink  
2-0! kan niet anders.

Al met al beloofd het zondag in de Kuip een mooie wedstrijd te worden.
el toro
 el toro - vrijdag 28 augustus 2009 - 20:55   quote  deeplink  
jammer kerels,2-4 twente is iets verder
twentechamps
 twentechamps - vrijdag 28 augustus 2009 - 21:16   quote  deeplink  
1-1 of 1-2
erik
 erik - vrijdag 28 augustus 2009 - 21:40   quote  deeplink  
1-0 net zoals vorig jaar
Pathmos
 Pathmos - vrijdag 28 augustus 2009 - 23:27   quote  deeplink  
de laatste jaren was twente favouriet en won feyenoord...nu is het eens andersom...feyenoord favo wij winnen...1-3
twentechamps
 twentechamps - vrijdag 28 augustus 2009 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 21:40 schreef erik het volgende:
1-0 net zoals vorig jaar
erik je kan dan wel goede moppen hebben over ajax maar het wordt geen 1-0 voor feyenoord;)
Patrick078
 Patrick078 - vrijdag 28 augustus 2009 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 23:40 schreef twentechamps het volgende:

[..]

erik je kan dan wel goede moppen hebben over ajax maar het wordt geen 1-0 voor feyenoord;)
Nee dat klopt.

2-0! ;)
jantjefr12
 jantjefr12 - zaterdag 29 augustus 2009 - 19:02   quote  deeplink  
twente gister trug uit azerbeidjan
sneller kans op lekkere blssure voor ruiz of stoch.
feyenoord gaat lekker.
1-0
twentechamps
 twentechamps - zondag 30 augustus 2009 - 13:42   quote  deeplink  
weet iemand waar je de wedstrijd live kan volgen via internet(gratis)?
qwerto
 qwerto - zondag 30 augustus 2009 - 17:47   quote  deeplink  
eerlijk moet je zijn en dat is ondanks dat de penalty terechtof niet terecht was dat Feyenoord op basis van de 1e helft al met 2-0 of meer voor had moeten staan de 2e helft ging gelijk op
Pathmos
 Pathmos - zondag 30 augustus 2009 - 17:53   quote  deeplink  
luinge floot prima..had idd een rooie moeten trekken.daarentegen waren zekers 2 gele onterecht..en het was een penalty.maar zekers geen vrije trap die daar aan vooraf ging..dus wees blij met jullie 1-1 daar in rotjeknor..
woutah
 woutah - zondag 30 augustus 2009 - 17:55   quote  deeplink  
whaha hij supporter van feyenoord. dan had hij die ene gast die een elleboog gaf rood moete geve. die gast is zo anti feyenoord als kan en dan zeure jullie over partydigheid naar feyenoord. whaha beste grap deze dag
Rovert
 Rovert - zondag 30 augustus 2009 - 20:19   quote  deeplink  
Ehm, uhhhhm, zeg tukkers, waarom zongen jullie geen liedjes? ja, na de 0-1 wel heel eventjes, maar tot de 0-1 geen tukker gehoord

en waarom vullen jullie maar 1 vak? AZ, ajax, Den Haag en PSV vullen wel 2 vakken
Pathmos
 Pathmos - zondag 30 augustus 2009 - 20:26   quote  deeplink  
ehm uhhhmmmmm rovertje...omdat feyenoord al jaren geen aansprekende naam is..
Ron2010
 Ron2010 - zondag 30 augustus 2009 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 - 20:26 schreef Pathmos het volgende:
ehm uhhhmmmmm rovertje...omdat feyenoord al jaren geen aansprekende naam is..
zet die pijzenkast van feyenoord eens naast die van twente!dat segt al genoeg denk ik!!kijk de laatste jaren winnen we weinig maar als we winnen doen wij het wel altijd op eigen kracht!!ook vandaag hebben jullie gezwijnd twente want jullie werden van de mat gespeeld!!was een wonder dat het geen 5-0 bij de rust stond!!

feyenoord forever!!niks is sterker dan dat ene woord@!!
ps maar zoals jullie munstermann al segt FEYENOORD IS DE CLUB VAN DE TOEKOMST!!!!!!!!!!!hehehe! feyenoord nergens bang!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2009 door Ron2010 --
nameric
 nameric - zondag 30 augustus 2009 - 20:49   quote  deeplink  
@Ron2010:
ik heb de "pijzenkast" van feyenoord er even bijgepakt, maar errug stoffig hoor:
van die Flintstone-bekertjes uit het stenen tijdperk.
Je bent een "vroeger was alles beter"-type en je leeft denk ik ook nog in het verleden.
Voor wat de wedstrijd betreft: overdrijf je ook nog eens dat het 5-0 bij rust had moeten staan.
Ben het er helemaal mee eens dat Feyenoord voor had moeten staan, de tegenstander Fc Twente doe je, net als Luinge dat deed, behoorlijk te kort.
En wat de 2e helft betreft, daar waren de kansen (met name ook na de 0-1) toch echt allemaal voor Twente.
De enige kans die Feyenoord in de 2e helft had was de voorzet van R. Luinge, die door Roy (in 2e instantie) zeer goed werd afgerond.
Om toch even op het verleden terug te komen:
Vorig seizoen was het de R. Wiedemeyer-show
Het seizoen daarvoor de D. Jol-show
Beide seizoenen Fc Twente veruit de betere, maar de punten (2x 3) bleven in R'dam
Bij deze show vond ik Luinge (als Feyenoorder) de slechtste van het veld en kan ik niet anders concluderen dan dat Feyenoord wel boven komt drijven, zeker met de 12e man als publiek en de 13e man als scheidsrechter.
Natuurlijk is Feyenoord dan de club van de toekomst en kan Feyenoord nergens bang voor zijn.
Voor publiek wel 2 minpuntjes: het bekogelen van McClaren dat hoort niet, respect en
de vuurwerkgeluiden, belachelijk, respect voor de doden. De meeste FcTwente-spelers hebben nooit van de Vuurwerkramp gehoort, dus waarom die geluiden dan nog?
Of moeten de Twentesupporters maar bij de wedstrijd Fc Twente - Feyenoord oorlogsgeluiden laten horen vanwege de bommen op Rotterdam? dat doen ze ook niet vanwege respect.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2009 door nameric --
Ron2010
 Ron2010 - zondag 30 augustus 2009 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 - 20:49 schreef nameric het volgende:
@Ron2010:
ik heb de "pijzenkast van feyenoord er even bijgepakt, maar errug stoffig hoor:
van die Flintstone-bekertjes uit het stenen tijdperk.
Je bent een "vroeger was alles beter"-type en je leeft denk ik ook nog in het verleden.
Voor wat de wedstrijd betreft: overdrijf je ook nog eens dat het 5-0 bij rust had moeten staan.
Ben het er helemaal mee eens dat Feyenoord voor had moeten staan, de tegenstander Fc Twente doe je, net als Luinge dat deed, behoorlijk te kort.
En wat de 2e helft betreft, daar waren de kansen (met name ook na de 0-1) toch echt allemaal voor Twente.
De enige kans die Feyenoord in de 2e helft had was de voorzet van R. Luinge, die door Roy (in 2e instantie) zeer goed werd afgerond.
Om toch even op het verleden terug te komen:
Vorig seizoen was het de R. Wiedemeyer-show
Het seizoen daarvoor de D. Jol-show
Beide seizoenen Fc Twente veruit de betere, maar de punten (2x 3) bleven in R'dam
Bij deze show vond ik Luinge (als Feyenoorder) de slechtste van het veld en kan ik niet anders concluderen dan dat Feyenoord wel boven komt drijven, zeker met de 12e man als publiek en de 13e man als scheidsrechter.
Natuurlijk is Feyenoord dan de club van de toekomst en kan Feyenoord nergens bang voor zijn.
Voor publiek wel 2 minpuntjes: het bekogelen van McClaren dat hoort niet, respect en
de vuurwerkgeluiden, belachelijk, respect voor de doden. De meeste FcTwente-spelers hebben nooit van de Vuurwerkramp gehoort, dus waarom die geluiden dan nog?
Of moeten de Twentesupporters maar bij de wedstrijd Fc Twente - Feyenoord oorlogsgeluiden laten horen vanwege de bommen op Rotterdam? dat doen ze ook niet vanwege respect.
hahahahaha als er eentje is die vroeger was alles beter type niet is dan ben ik dat wel halfslachtig wijf!!maar kom niet lullen dat feyenoord (topclub) geen aansprekelijk naam is voor het zogenaamde twente wat nog nooit wat gepresterd heeft geak!!haha en twente mag blij zijn want feyenoord was vet beter KEREL!!en wat de tweede helft betreft na de onterechte 0-1 kreeg twente wat kansjes jah maar dat kweam omdat wij nog verder naar voren gingen wat twente de hele wedstrijd niet deed met dat anti voetbal1!twente vertraagde het spel!!en luinge was zeker niet op de hand van feyenoord aangezien hij 2 keer rood had moeten trekken plus het feit dat tie ook nog een strafschop had kunnen geven aan slory!!
en ten derde jullie twente heeft niks om af te stoffen want jullie hebben nooit wat gehad!!wat jullie in jullie nepduitse stadion doen en seggen interesseert me geen moer maar ook daar kunnen we jullie pakken!!
maar jah ik ben wel pro duits dus daar kan het niet aan liggen lol.....2 weken rust en in de tussentijd azerbeidjan effe pakken en daarna rusland!maar das weer een ander verhaal lol

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2009 door Ron2010 --
nameric
 nameric - zondag 30 augustus 2009 - 21:14   quote  deeplink  
de welbekende "bril" he lekkere knul?

we stoffen die knvb-bekers niet meer af nee, dat is te lang geleden.
Jammer dat Twente de beker in mei 2009 niet pakte, dan was er weer eens wat nieuws in de (helaas) te kleine prijzenkast.
Maar wanneer en Twente en Feyenoord op deze voet doorgaan, dan wordt die kast gauw een stuk voller...
... voor Twente

Hoezo een Duits stadion?
Enschede ligt nog steeds in Nederland en de Grolsch Veste wordt gezien als een echt Engels stadion, nu geen dingen door elkaar halen boy.
Anders laat je op 16 april 2010 eerst maar eens je paspoort zien

Trouwens, je spelfouten nemen met de reactie van jou op dit forum toe.
Feyenoord "topclub" moet zijn "tobclub"
Wel goed blijven typen hoor Ronnepon

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2009 door nameric --
Rovert
 Rovert - zondag 30 augustus 2009 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 - 20:26 schreef Pathmos het volgende:
ehm uhhhmmmmm rovertje...omdat feyenoord al jaren geen aansprekende naam is..
wat wil je daarmee zeggen?
dat je dan geen liedjes hoef te zingen? en dan vul je 1 lullig vakje? Met zwijgende supporters?
nameric
 nameric - zondag 30 augustus 2009 - 21:20   quote  deeplink  
@Rovert:
ik vond het gezang van de Feyenoord-aanhang een verademing voor het NL-voetbal en dat meen ik ook, maar om nu te zeggen dat de Twente-aanhang zich niet liet horen, gaat mij te ver.
Ik heb de wedstrijd mogen zien (en horen) via Eredivisie Live en heb wel degelijk de Twentse aanhang gehoord en niet alleen maar even na de 0-1 hoor.
Verder is het met het deel van de Twentse aanhang lastig concurreren tegen al die, zeg gemakshalve, 40.000 mannen, vrouwen en kinderen.
Compliment voor de 12e man van Feyenoord, het publiek
Ron2010
 Ron2010 - zondag 30 augustus 2009 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 - 21:14 schreef nameric het volgende:
de welbekende "bril" he lekkere knul?

we stoffen die knvb-bekers niet meer af nee, dat is te lang geleden.
Jammer dat Twente de beker in mei 2009 niet pakte, dan was er weer eens wat nieuws in de (helaas) te kleine prijzenkast.
Maar wanneer en Twente en Feyenoord op deze voet doorgaan, dan wordt die kast gauw een stuk voller...
... voor Twente

Trouwens, je spelfouten nemen met de reactie van jou op dit forum toe.
Feyenoord "topclub" moet zijn "tobclub"
Wel goed blijven typen hoor Ronnepon
ach ja ik ga de prijzen van twente er niet meer bij neerleggen.is zielig voor twente en mijn spelfouten ja dat maakt toch niks uit zeker niet voor onderontwikelde mensen zoals jouw mevrouw nameric!ok twente wint nerdelandse beker en feyenoord de titel!nou slaap lekker he met je samenvattingen kijken!!
lol

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2009 door Ron2010 --
legrande
 legrande - zondag 30 augustus 2009 - 22:28   quote  deeplink  
Hoe vaak wij wel niet de scheids tegen hebben bij feijenoord is echt schandalig. De meeste scheidsrechters en het hele zootje in Hilversum zijn allemaal voor 020 tot op het idiote af . Neem nou zo'n Humberto Tan ook al zo'n kwal.
Luinge floot gewoon goed. Feijenoord overspeelde twente in de 1e helft en in de 2e kwam twente met het 1e kleine kansje zeer onverdiend op voorsprong en hands is hands. Het was gelukkig de laatste minuut. Hoe vaak heeft 020 dat niet. Zeg nu eerlijk het was toch dikverdiend minimaal 1 punt voor feijenoord en schei nu uit met janken over de scheids en wees vreselijk blij met jullie gestolen puntje.
Rovert
 Rovert - maandag 31 augustus 2009 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 - 21:20 schreef nameric het volgende:
@Rovert:
ik vond het gezang van de Feyenoord-aanhang een verademing voor het NL-voetbal en dat meen ik ook, maar om nu te zeggen dat de Twente-aanhang zich niet liet horen, gaat mij te ver.
Ik heb de wedstrijd mogen zien (en horen) via Eredivisie Live en heb wel degelijk de Twentse aanhang gehoord en niet alleen maar even na de 0-1 hoor.
Verder is het met het deel van de Twentse aanhang lastig concurreren tegen al die, zeg gemakshalve, 40.000 mannen, vrouwen en kinderen.
Compliment voor de 12e man van Feyenoord, het publiek
mooi antwoord
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 17 januari 2015 - 22:31   quote  deeplink  
5-0
VVout
 VVout - zaterdag 17 januari 2015 - 22:54   quote  deeplink  
Fünf-Nul dan snappen ze het hier ook.
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - zondag 18 januari 2015 - 09:54   quote  deeplink  
3-0
Hollanders
 Hollanders - zondag 18 januari 2015 - 14:06   quote  deeplink  
Helemaal NIETS daar IN OOST DUITSLAND. KK tukkers
VVout
 VVout - zondag 18 januari 2015 - 16:46   quote  deeplink  
Oost-Duitsland, nou naar hebben zelfs Duitsers een spraakcomputer nodig ;)
tomson
 tomson - zondag 18 januari 2015 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 januari 2015 - 14:06 schreef Hollanders het volgende:
Helemaal NIETS daar IN OOST DUITSLAND. KK tukkers
Maak je daar nu een account voor aan met je kk ? Sneu figuur
tomson
 tomson - zondag 18 januari 2015 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 januari 2015 - 16:46 schreef VVout het volgende:
Oost-Duitsland, nou naar hebben zelfs Duitsers een spraakcomputer nodig ;)
Hey Woutje ;)
tomson
 tomson - zondag 18 januari 2015 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 januari 2015 - 09:54 schreef Uwe Warstein het volgende:
3-0
Hij was weer fantastisch ♡♡Zyech♡♡

😂😂😂😂
de bluffer
 de bluffer - zondag 18 januari 2015 - 17:05   quote  deeplink  
Zeer verdiende overwinning voor onze TOP JONGENS er moet nog veel gebeuren daar in dat Tukkergebied om aan te sluiten
Aartus
 Aartus - zondag 18 januari 2015 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 januari 2015 - 17:05 schreef de bluffer het volgende:
Zeer verdiende overwinning voor onze TOP JONGENS er moet nog veel gebeuren daar in dat Tukkergebied om aan te sluiten
Ho ho niet overdrijven Bluf.
De verdediging van FC Twente zag er bij die 3 goals niet uit.Voetballend was FC Twente zelfs beter.Desondanks toch gefeliciteerd met jullie 3 punten.
Aartus
 Aartus - zondag 18 januari 2015 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 januari 2015 - 14:06 schreef Hollanders het volgende:
Helemaal NIETS daar IN OOST DUITSLAND. KK tukkers
Wat ben jij dan voor een figuur.
Smijten met ziektes.
Hier komen Ajacieden,Feijenoorders,Psv,ersEn FC Twente Supporters.

Jij bent de eerste die hier met ziektes smijt.
En dat in je eerste post.
Laat ik het er maar ophouden dat je verstandelijk niet de snuggerste bent.
Aartus
 Aartus - zondag 18 januari 2015 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 januari 2015 - 16:48 schreef tomson het volgende:

[..]

Hij was weer fantastisch ♡♡Zyech♡♡

😂😂😂😂
Daarom voorspelde hij ook 3-0.
Hij zag de bui al hangen.
Ziyech hebben we niet gezien.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 18 januari 2015 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 januari 2015 - 17:54 schreef Aartus het volgende:

[..]

Wat ben jij dan voor een figuur.
Smijten met ziektes.
Hier komen Ajacieden,Feijenoorders,Psv,ersEn FC Twente Supporters.

Jij bent de eerste die hier met ziektes smijt.
En dat in je eerste post.
Laat ik het er maar ophouden dat je verstandelijk niet de snuggerste bent.
Eens....wat een droplul
de bluffer
 de bluffer - maandag 19 januari 2015 - 01:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 januari 2015 - 17:57 schreef Aartus het volgende:

[..]

Daarom voorspelde hij ook 3-0.
Hij zag de bui al hangen.
Ziyech hebben we niet gezien.
Deed hij wel eens mee?
de bluffer
 de bluffer - maandag 19 januari 2015 - 01:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 januari 2015 - 17:50 schreef Aartus het volgende:

[..]

Ho ho niet overdrijven Bluf.
De verdediging van FC Twente zag er bij die 3 goals niet uit.Voetballend was FC Twente zelfs beter.Desondanks toch gefeliciteerd met jullie 3 punten.
Doelpunten maak je toch met goed voetbal
Aartus
 Aartus - maandag 19 januari 2015 - 03:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 januari 2015 - 01:33 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Doelpunten maak je toch met goed voetbal
Zo goed was Feijenoord ook niet.FC Twente had de beste kansen.
Volgende week staan we weer dicht bij Feijenoord.
Feijenoord wint nooit in de arena.
Ook al vond ik Ajax tegen Groningen ook niet echt overtuigen,maar tegen Feijenoord staat er een heel ander Ajax vrees ik voor jullie
Aartus
 Aartus - maandag 19 januari 2015 - 04:08   quote  deeplink  
Ook Feyenoord word geen kampioen.Het gaat tussen PSV en ajax.
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - maandag 19 januari 2015 - 07:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 januari 2015 - 16:48 schreef tomson het volgende:

[..]

Hij was weer fantastisch ♡♡Zyech♡♡

😂😂😂😂
Tja hij speelt ook in een matig voetballend team maar hij is heel talentvol en een heerlijke voetballer.
VVout
 VVout - maandag 19 januari 2015 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 januari 2015 - 04:08 schreef Aartus het volgende:
Ook Feyenoord word geen kampioen.Het gaat tussen PSV en ajax.
Die gaat ff in de quote to de 25e
de bluffer
 de bluffer - maandag 19 januari 2015 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 januari 2015 - 04:08 schreef Aartus het volgende:
Ook Feyenoord word geen kampioen.Het gaat tussen PSV en ajax.
Dat hoeft ook niet we worden gewoon tweede
de gloeilampen worden kampioen
de bluffer
 de bluffer - woensdag 21 januari 2015 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 januari 2015 - 03:59 schreef Aartus het volgende:

[..]

Zo goed was Feijenoord ook niet.FC Twente had de beste kansen.
Volgende week staan we weer dicht bij Feijenoord.
Feijenoord wint nooit in de arena.
Ook al vond ik Ajax tegen Groningen ook niet echt overtuigen,maar tegen Feijenoord staat er een heel ander Ajax vrees ik voor jullie
Eerst zien dan geloven 1-2 w3ordt het misschien maar winnen doe we zeker daar in het theater
tomson
 tomson - woensdag 21 januari 2015 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
FC Twente had de beste kansen.
Welke wedstrijd heb jij dan gezien Aartje ? Komop man meen je dat echt ?
tomson
 tomson - woensdag 21 januari 2015 - 22:46   quote  deeplink  
http://youtu.be/QjQLH3Ep35U
tomson
 tomson - woensdag 21 januari 2015 - 23:01   quote  deeplink  
Ik zou zeggen kijk nog een keertje ;)
Clasie schoot na 1 minuut al snoeihard op doel, de eerste kans van jullie (Corona) was pas na een kwartiertje. Jullie speelden zelfs in het "Koeman systeem" dus met 5 verdedigers. En dan strandden 80% van jullie pogingen een aanval op te zetten al bij El Ahmadi/Clasie of de andere middenvelders van ons.Een paar keer uit spelhervattingen konden jullie gevaarlijk worden maar ik heb geen moment het gevoel gekregen (buiten de 1-1 van Engelaar dan, een gelukje dat Vermeer losliet) dat jullie echt voor de winst speeelden.. Nee vriend Aart, je kunt nu niet recht zetten wat krom is. En wat die inhaalslag betreft : ik weet dat we lang niet hebben gewonnen in de aRENa maar ik heb er deze keer echt een goed gevoel over. Wij gaan daar geen topvoetbal laten zien maar Ajax is dit seizoen uiterst kwetsbaar. En ook al zouden we die pot in theorie verliezen dan ben ik er nog van overtuigd dat wij aan het einde van de rit nog minimaal die 6 punten marge op jullie zullen hebben, gewoon omdat er te weinig chemie in jullie elftal zit en de keepers veel te zwak zijn.. Ben er zelfs van overtuigd dat we Ajax het vuur aan de schenen zouden kunnen leggen ware het niet dat die weer een heerlijk programma gekregen hebben voor de laatste 6 wedstrijden. Waar alle andere "topclubs" nog tegen elkaar moeten aan het eind hebben ze weer een zacht progammaatje als we de deskundigen mogen geloven.. Nee Aartus de tijd van N'kufo, Jansen, Perez en dat soort mannen is voorbij. Niet voor niks dat Munsterman uitgerekend nu de handoek gooit, die weet dat het alleen minder zal worden dan 2010...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Feyenoord - FC Twente









0.0102179