BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Gouden Kooi Huub en Claire gaan scheiden

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 09 oktober 2009 - 12:14   quote  deeplink  
AMSTERDAM - De relatie van Gouden Kooi-deelnemers Huub en Claire is voorbij.

Huub van Ballegooy en Claire Recourt hebben beiden een advocaat ingehuurd om de scheiding te regelen, en willen niet kwijt wat de reden voor de scheiding is, meldt RTL Boulevard. Claire heeft haar schoonheidssalon in Hilversum verkocht en woont nu weer bij haar ouders in Tilburg.

Claire en Huub trouwden tijdens een 'droomceremonie' in de Gouden Kooi. Iedereen dacht dat het een stunt was, maar het stel bleef anderhalf jaar getrouwd. Drie maanden geleden beviel Claire van dochtertje Sophie.

Een paar weken geleden verscheen een opmerkelijk bericht op de Hyves-pagina van Claire: "Lieve mensen, ik heb droevig nieuws. Huub en ik zijn uit elkaar. Huub is weer vreemdgegaan. En nu werd het me echt te veel. Ik hou het liever voor familie, maar ik vind niet dat we moeten gaan spelen dat het goed gaat. Het ergste vind ik het voor ons prinsesje Sophie, maar we lossen dit goed op. Huub het was een mooi avontuur. Kus Claire."

Het stel liet daarna weten dat ze nog steeds dolgelukkig waren samen. Iemand heeft ingebroken op de Hyves-pagina van Claire en vervolgens het bericht geplaatst. Huub laat via zijn Twitter weten: "Verhaal van Claire haar Hyves is niet waar, een of andere debiel heeft haar Hyves gehackt. Trieste figuren, opsluiten die eikels. En al die mensen die meteen vooraan stonden om mij af te branden, fuck you all. Get a life!"

Die hacker had kennelijk een voorspellende gave...

Bron: De telegraaf

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 oktober 2009 door Boudewijn --
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 09 oktober 2009 - 15:30   quote  deeplink  
heb de tekst iets aangepast want er stond de regel 'Huub en Claire zijn nog steeds dolgelukkig samen.' bij wat alleen een onderschrift was bij een oude foto op de telegraaf site.

En inderdaad... die hacker heeft vast met z'n voorspellende gave ook het wachtwoord 'gezien'. Dat wordt dus vanavond een stukje op RTL Boulevard!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 23 oktober 2009 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2009 - 15:30 schreef Boudewijn het volgende:
heb de tekst iets aangepast want er stond de regel 'Huub en Claire zijn nog steeds dolgelukkig samen.' bij wat alleen een onderschrift was bij een oude foto op de telegraaf site.

En inderdaad... die hacker heeft vast met z'n voorspellende gave ook het wachtwoord 'gezien'. Dat wordt dus vanavond een stukje op RTL Boulevard!
hahaha idd voorspellende gave. ohhh wat valt die Huub door de mand. de meeste van ons wisten al dat dit zou gebeuren.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Gouden Kooi Huub en Claire gaan scheiden









0.0063369