BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Gouden Kooi-Claire doet aangifte van huiselijk geweld

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - donderdag 22 oktober 2009 - 19:37
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Gouden Kooi-Claire doet aangifte van huiselijk geweld (De Telegraaf)

Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 22 oktober 2009 - 20:13   quote  deeplink  
Gouden Kooi-Claire doet aangifte van huiselijk geweld

AMSTERDAM - Gouden Kooi-deelneemster Claire heeft aangifte gedaan wegens huiselijk geweld tegen haar verse ex Huub...

Bracht het stel eerder nog naar buiten in goed overleg te gaan scheiden, inmiddels laat Claire Recourt aan RTL Boulevard weten dat ze wegging omdat ze te bang was om bij Huub van Ballegooy te blijven...

Zelfs zodanig dat ze aangifte heeft gedaan wegens huiselijk geweld. Het OM heeft inmiddels een onderzoek ingesteld.

Claire vertelt: "Er zijn gewoon dingen gebeurd die niet te accepteren zijn. Dat heeft te maken met agressie. Dan werd hij woedend, en had daarna spijt. Maar als het zich daarna nog een paar keer voordoet, en zelfs twee weken na mijn bevalling nóg een keer... Ik wil niet bang zijn voor mijn man, dus ben ik weggegaan."

Gisteren verschenen er in weekblad Party foto's van Huub hand in hand met een brunette. Claire maakt er korte metten mee: "Dat is gewoon walgelijk! Hij houdt er geen seconde rekening mee wat zoiets over tien jaar voor effect heeft op onze dochter Sophie. Hij is volledig onvoorspelbaar en alleen met zichzelf bezig."

Huub laat weten dat hij niets weet van een aangifte en dat Claire's verhaal niet waar is.

Eerder verscheen er een bericht op Hyves waarin stond dat Huub was vreemdgegaan. Ook zou hij Claire hebben geslagen. "Onzin", liet een bron toe weten. "Er is wel eens een gat in de deur geschopt en er vloog wel eens een telefoon door de huiskamer, maar van fysiek geweld is mij niks bekend."

Wordt ongetwijfeld vervolgd...

En Huub maar volhouden dat het in de kooi alleen maar om de show ging en hij zo niet is in het buitenleven...
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 23 oktober 2009 - 17:44   quote  deeplink  
ach dat ventje is gwn uit de poppenkast gevallen. of was het nou door de mand gevallen? het beesie heeft toch zijn ware aard getoond.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 23 oktober 2009 - 19:28   quote  deeplink  
Dit was voorspelbaar.Ik ben erg benieuwd hoe het verder zal gaan.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 23 oktober 2009 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 - 19:28 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Dit was voorspelbaar.Ik ben erg benieuwd hoe het verder zal gaan.
hij blijft ontkennen tot hij er niet meer onderuit kan. vraag me eigenlijk af waar die Bram blijft en haar vader, die zouden Huubje toch opzoeken als hij haar pijn zou doen? allemaal grootspraak.
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 23 oktober 2009 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 - 19:36 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

hij blijft ontkennen tot hij er niet meer onderuit kan. vraag me eigenlijk af waar die Bram blijft en haar vader, die zouden Huubje toch opzoeken als hij haar pijn zou doen? allemaal grootspraak.
meegelift op het 'succes' en het sponsorgeld is binnen dus nu is Huub niet interessant genoeg meer.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 23 oktober 2009 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 - 20:18 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

meegelift op het 'succes' en het sponsorgeld is binnen dus nu is Huub niet interessant genoeg meer.
nouuuuuuuu uhh Schwarzkopf kunnen ze nu misschien blauwkopf noemen.
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 26 oktober 2009 - 22:27   quote  deeplink  
Ach arme sophietje drinkt nu ranja met een rietje, oh nee dat is mamma zonder tandjes
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 26 oktober 2009 - 22:28   quote  deeplink  
af en toe zijn we net indianen rooksignalen en daar zijn we weer. Het wachten is op Pauline. want dat die komt kijken is een ding dat zeker is.....
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 26 oktober 2009 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 - 22:28 schreef Izz@headliner het volgende:
af en toe zijn we net indianen rooksignalen en daar zijn we weer. Het wachten is op Pauline. want dat die komt kijken is een ding dat zeker is.....
alsjeblieft niet zeg, we kampen hier bij mij thuis met de mexicaanse griep, dat vind ik al erg genoeg.
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 29 oktober 2009 - 01:14   quote  deeplink  
gatver ik hoop dat je een grapje maakt
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 29 oktober 2009 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 - 01:14 schreef Izz@headliner het volgende:
gatver ik hoop dat je een grapje maakt
ik maakte geen grapje, maar doordat er 1 een paniekzaaier was, en dat wrs om aandacht zei, gingen wij ervan uit dat mijn dochter en ik ook de mexicaanse griep hebben. maar het blijkt om een gwne griep te gaan, niet te min vreselijke keelpijn + luchtwegen en je hondsberoerd voelen.
pauline
 pauline - zaterdag 31 oktober 2009 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 - 22:33 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

alsjeblieft niet zeg, we kampen hier bij mij thuis met de mexicaanse griep, dat vind ik al erg genoeg.
Het schijnt dat intelligente mensen niet vatbaar zijn voor de mexicaanse griep, dus ik maak mij niet druk, maar ik maak me ernstig zorgen voor jullie vatbaarheid
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 31 oktober 2009 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 - 14:23 schreef pauline het volgende:

[..]

Het schijnt dat intelligente mensen niet vatbaar zijn voor de mexicaanse griep, dus ik maak mij niet druk, maar ik maak me ernstig zorgen voor jullie vatbaarheid
wat een grapjurk ben je toch ook!

geef nou eens meer info over een mogelijk nieuwe soort gouden kooi programma waar je inside info over had!
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 31 oktober 2009 - 21:10   quote  deeplink  
Whahahahahahaha, als vanouds, heerlijk.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 01 november 2009 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 - 15:12 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

wat een grapjurk ben je toch ook!

geef nou eens meer info over een mogelijk nieuwe soort gouden kooi programma waar je inside info over had!
Die heeft net zoveel inside info, als Huub inzicht heeft, niks, nakkes, nada dus.
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zondag 01 november 2009 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 - 14:23 schreef pauline het volgende:

[..]

Het schijnt dat intelligente mensen niet vatbaar zijn voor de mexicaanse griep, dus ik maak mij niet druk, maar ik maak me ernstig zorgen voor jullie vatbaarheid
Het schijnt dat intelligente mensen ook geen last van de zwaartekracht hebben, en aldus als opgeblazen heteluchtballonnen rondzweven..gelukkig maar, dan struikelen we iig nooit over die gasten..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 november 2009 door GherAhnAhmon --
Belinea
 Belinea - zondag 08 november 2009 - 07:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 - 14:23 schreef pauline het volgende:

[..]

Het schijnt dat intelligente mensen niet vatbaar zijn voor de mexicaanse griep, dus ik maak mij niet druk, maar ik maak me ernstig zorgen voor jullie vatbaarheid
hahahahahahahahahahah heerlijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 november 2009 door Belinea --
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 09 november 2009 - 16:24   quote  deeplink  
Daar word je toch vrolijk van? Iedereen weer op zijn plekje
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 09 november 2009 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 - 18:09 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

ik maakte geen grapje, maar doordat er 1 een paniekzaaier was, en dat wrs om aandacht zei, gingen wij ervan uit dat mijn dochter en ik ook de mexicaanse griep hebben. maar het blijkt om een gwne griep te gaan, niet te min vreselijke keelpijn + luchtwegen en je hondsberoerd voelen.
toch voorbarig geweest, en het mexicaantje in mij gehad. ik heb plat gelegen in mijn bed met hoge koorts pijn in mijn hele lichaam, pijn in ribbenkast van het hoesten. kotsen en diaré een koppijn van uit mijn nek, die ik liever zou ruilen voor migraine. ik heb geleefd op droog brood en water iets anders kon ik niet verdragen. heb een kuur gekregen voor mijn benauwdheid en dubbele inhalators.
mijn dochter en zoon hadden het ook, maar waren er snel van af en hadden het niet zo zwaar als ik. zal de leeftijd wel zijn.

geloof me voor mij is de mexicaanse griep tig x erger dan de gewone griep. ik denk dat het per leeftijd verschilt hoe ziek je word.

ik gun dit iig niemand, nee ook Pauline niet.
Belinea
 Belinea - dinsdag 10 november 2009 - 07:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 november 2009 - 19:01 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

toch voorbarig geweest, en het mexicaantje in mij gehad. ik heb plat gelegen in mijn bed met hoge koorts pijn in mijn hele lichaam, pijn in ribbenkast van het hoesten. kotsen en diaré een koppijn van uit mijn nek, die ik liever zou ruilen voor migraine. ik heb geleefd op droog brood en water iets anders kon ik niet verdragen. heb een kuur gekregen voor mijn benauwdheid en dubbele inhalators.
mijn dochter en zoon hadden het ook, maar waren er snel van af en hadden het niet zo zwaar als ik. zal de leeftijd wel zijn.

geloof me voor mij is de mexicaanse griep tig x erger dan de gewone griep. ik denk dat het per leeftijd verschilt hoe ziek je word.

ik gun dit iig niemand, nee ook Pauline niet.
Je bent gelukkig weer beter, ik hoop het iig niet te krijgen na dit gelezen te hebben.
Wist niet dat de Mexicaanse griep zo erg is.
pauline
 pauline - dinsdag 10 november 2009 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 november 2009 - 19:01 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

toch voorbarig geweest, en het mexicaantje in mij gehad. ik heb plat gelegen in mijn bed met hoge koorts pijn in mijn hele lichaam, pijn in ribbenkast van het hoesten. kotsen en diaré een koppijn van uit mijn nek, die ik liever zou ruilen voor migraine. ik heb geleefd op droog brood en water iets anders kon ik niet verdragen. heb een kuur gekregen voor mijn benauwdheid en dubbele inhalators.
mijn dochter en zoon hadden het ook, maar waren er snel van af en hadden het niet zo zwaar als ik. zal de leeftijd wel zijn.

geloof me voor mij is de mexicaanse griep tig x erger dan de gewone griep. ik denk dat het per leeftijd verschilt hoe ziek je word.

ik gun dit iig niemand, nee ook Pauline niet.
Ben blij dat je weer beter bent!
Dit gun ik ook niemand, bedoelde het alleen als grap en was niet in de veronderstelling dat je het echt zou kunnen hebben!!
Goed dat je er weer bent.
Ben laatst even langs eemnes gereden en er zijn idd mensen en bedrijven bezig, zo ook auto's van een productie bedrijf. De keuken is inmiddels geplaatst, en volgens dit persoon komt er wel een tv programma. Mocht ik meer horen dan zal ik dat hier delen.
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 12 november 2009 - 18:15   quote  deeplink  
Fijn dat je terug bent wijffie. Maarre heb je wel gelijk Spaans geleerd? of hoe zit het? ( uiteraard grappig bedoeld) Ik moet het vaccin halen tegen deze griep, maar eerlijk gezegd ben ik er nog niet over uit, de gevolgen zijn nog niet bekend. jakkes.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 23 november 2009 - 23:32   quote  deeplink  
Alsof het niet genoeg geweest is, ik weet wel dat dit niet een goede topic er voor is. Maar ik wil jullie toch wat ernstigs vertellen. Vandaag is er borstkanker bij mij geconstateerd en a.s. donderdag krijg ik het behandelplan te horen. Dus als ik een tijd niets van me laat horen weten jullie waarom.

ik heb iig op dit forum vreselijk genoten, en soms opgewonden.
maar op zeker hele goede her. aan dit forum.

ik laat mijn koppie niet hangen en hoop toch nog hier te kunnen posten.

heel veel liefs allemaal van jullie Moha.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 24 november 2009 - 13:42   quote  deeplink  
Hoi Moha,
Wat een naar bericht. Je bent een sterke vrouw en zoals je zelf al schreef, je laat je koppie niet hangen. Sterkte met alles en weet dat ik aan je denk.

Liefs,
Mrs. B
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 24 november 2009 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 23:32 schreef Moha R. de Vries het volgende:
Alsof het niet genoeg geweest is, ik weet wel dat dit niet een goede topic er voor is. Maar ik wil jullie toch wat ernstigs vertellen. Vandaag is er borstkanker bij mij geconstateerd en a.s. donderdag krijg ik het behandelplan te horen. Dus als ik een tijd niets van me laat horen weten jullie waarom.

ik heb iig op dit forum vreselijk genoten, en soms opgewonden.
maar op zeker hele goede her. aan dit forum.

ik laat mijn koppie niet hangen en hoop toch nog hier te kunnen posten.

heel veel liefs allemaal van jullie Moha.
Lieve altijd goedlachse Moha,
Mijn enige internetzussie.
Jouw gevoel voor humor mag niet overschaduwd worden, door nare gedachten, ik weet dat het moeilijk is voor al 's nachts. Het niet kunnen slapen. de gedachten niet stop kunnen zetten, je kunt voor iedereen weg lopen behalve voor jezelf.
Laat dat nu ook dezelfde persoon zijn, met wie je 's nachts niet in gesprek wil.

Dus als je wilt schreeuwen, krijsen, lullen, lachen, Janken?
Ik ben er voor je.

Izz
Jacqueline
 Jacqueline - dinsdag 24 november 2009 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2009 - 23:32 schreef Moha R. de Vries het volgende:
Alsof het niet genoeg geweest is, ik weet wel dat dit niet een goede topic er voor is. Maar ik wil jullie toch wat ernstigs vertellen. Vandaag is er borstkanker bij mij geconstateerd en a.s. donderdag krijg ik het behandelplan te horen. Dus als ik een tijd niets van me laat horen weten jullie waarom.

ik heb iig op dit forum vreselijk genoten, en soms opgewonden.
maar op zeker hele goede her. aan dit forum.

ik laat mijn koppie niet hangen en hoop toch nog hier te kunnen posten.

heel veel liefs allemaal van jullie Moha.

lieve moha de vries ik kom hier heen voor jou ik kom je opbeuren ik kom vanafnu weer elke dag hier .
Wil je steunen er zijn voor je .
gewoon samen met iedereen hier je erdoor heen trekken.
Het nieuws meis raakt me en weet je lieverd ik beloof je je staat niet alleen
Jacqueline
 Jacqueline - dinsdag 24 november 2009 - 18:10   quote  deeplink  
lieve moha de vries ik kom hier heen voor jou ik kom je opbeuren ik kom vanafnu weer elke dag hier .
Wil je steunen er zijn voor je .
gewoon samen met iedereen hier je erdoor heen trekken.
Het nieuws meis raakt me en weet je lieverd ik beloof je je staat niet alleen
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 24 november 2009 - 18:14   quote  deeplink  
dank jullie wel, jullie zijn stuk voor stuk kanjers.
zo stoer ben ik niet, gisteren voelde ik me best goed maar toen ik net mijn bed uit kwam, ja om 5 uur s'middags omdat ik niet slapen kan, hoe ik me voelde gaf ik mezelf nog maar een paar weken pff. vandaag heb ik dus een jankdag.

het moet maar snel donderdag zijn dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 24 november 2009 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 18:14 schreef Moha R. de Vries het volgende:
dank jullie wel, jullie zijn stuk voor stuk kanjers.
zo stoer ben ik niet, gisteren voelde ik me best goed maar toen ik net mijn bed uit kwam, ja om 5 uur s'middags omdat ik niet slapen kan, hoe ik me voelde gaf ik mezelf nog maar een paar weken pff. vandaag heb ik dus een jankdag.

het moet maar snel donderdag zijn dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.
Lieve schat bekijk het aub dag voor dag.
en dood en verderf uit je koppie halen. je hebt voor hetere vuren gestaan, dit is slechts een nieuw vuur bij jou onbekend. Jij weet net als ik, Hoe zwaar het ook word? Blijven knokken. ik weet dat je in gedachte al gestorven en begraven bent. maar dat moet je loslaten. zie het als een sinaasappel die jij kan laten verschrompelen. Je weet donderdag waarschijnlijk iets meer, maar pas na de operatie kan je verder kijken dan men nu weet.
dus...
Sterkte voor donderdag. maar wat jij nu nodig hebt zijn positieve gedachten.

Let op jezelf,
vraag slaap tabletten, want je hebt je rust nu hard nodig, de komende tijd word moeilijk maar niet onmogelijk. Zeker niet voor zo een sterke vrouw als jij. je staat er niet alleen voor, maar moet het wel alleen ondergaan. Zodra jij je oogjes opendoet?
Ben je niet meer alleen.
Kom op wijffie.

Izz

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 november 2009 door Izz@headliner --
Jacqueline
 Jacqueline - dinsdag 24 november 2009 - 23:03   quote  deeplink  
lieve schat neem je tijd om alles te verwerken.
Doe niets overhaast huil wanneer je huilen wil schreeuw wanneer je schreeuwen wil maar wooral neem je tijd ervoor en probeer het op je eigen manier te doen het verwerken en kom naar ons als je ons nodig heb praat erover als het je uitkom durf te zeggen nee nu ff niet en durf te zeggen laten we ander onderwerp nemen wees eerlijk naar jezelf toe en wees wie je ben .hoe sterk zwak en moe en verdrietig ook wij zijn er voor je liefs jacqueline
Jacqueline
 Jacqueline - woensdag 25 november 2009 - 11:06   quote  deeplink  
Goedenmorgen moha ik hoop dat je heb kunnen slapen .
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 25 november 2009 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 18:27 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Lieve schat bekijk het aub dag voor dag.
en dood en verderf uit je koppie halen. je hebt voor hetere vuren gestaan, dit is slechts een nieuw vuur bij jou onbekend. Jij weet net als ik, Hoe zwaar het ook word? Blijven knokken. ik weet dat je in gedachte al gestorven en begraven bent. maar dat moet je loslaten. zie het als een sinaasappel die jij kan laten verschrompelen. Je weet donderdag waarschijnlijk iets meer, maar pas na de operatie kan je verder kijken dan men nu weet.
dus...
Sterkte voor donderdag. maar wat jij nu nodig hebt zijn positieve gedachten.

Let op jezelf,
vraag slaap tabletten, want je hebt je rust nu hard nodig, de komende tijd word moeilijk maar niet onmogelijk. Zeker niet voor zo een sterke vrouw als jij. je staat er niet alleen voor, maar moet het wel alleen ondergaan. Zodra jij je oogjes opendoet?
Ben je niet meer alleen.
Kom op wijffie.

Izz
ja skattie ik ga vrijdag of maandag slaaptabletten halen.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 25 november 2009 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 november 2009 - 11:06 schreef Jacqueline het volgende:
Goedenmorgen moha ik hoop dat je heb kunnen slapen .
ik ben net uit bed een paar uurtjes geslapen, vannacht zal het ook wel weer knudde zijn, ik wou dat het al vrijdag was zodat ik weet waar ik aan toe ben.
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 26 november 2009 - 14:27   quote  deeplink  
Lieve Moha,
Ik hoop dat je meer weet van de komende behandelingen. zodat jij je daarop kan focussen, en niet op de ziekte op zich. Kanker is niet altijd een doodvonnis.

Ik ben er voor je.
Izz
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 27 november 2009 - 05:10   quote  deeplink  
lieverds,

ik heb slecht nieuws. ik heb de agressiefste vorm van borstkanker met vertakkingen , ik krijg eerst een chemokuur dan amputeren ze mijn borst en dan moet ik nog een bestralings kuur.

ik denk dat ik deze strijd ga verliezen, maaaar ik ga dr wel voor de volle 200% voor.
ik laat het ff hierbij ik moet het allemaal nog verwerken. maar wou jullie wel op de hoogte brengen.
Belinea
 Belinea - vrijdag 27 november 2009 - 07:51   quote  deeplink  
Ow mijn god, lieve Moha toen ik deze ellende las, begon ik te huilen als een klein kind (nu het type van dit bericht weer)
Eerst het bericht dat je moest afwachten op de uitslag en nu dit verschrikkelijke bericht dat je de agressiefste borstkanker hebt.
Meid AJB vecht voor je leven, want zelfs IK wil jou hier niet kwijt, wij samen waren het vaak niet eens, maar ja dat hebben we allemaal wel eens niet, dus die discussies die we hadden wil ik toch op 1 of andere manier niet missen, want het was toch de leukste tijd die ik hier heb mee gemaakt.
De chemokuur, amputatie en bestraling die jou nu te gemoed komen zijn zware periodes, maar ik zal altijd aan je denken.
Dus meis hou je taai en vecht voor je leven!
Wij met ze allen willen jou echt hier niet kwijt!!!!
Dikke kus en heel veel sterkte met al de zware dingen die jou nu te gemoed komen.
Belinea.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 27 november 2009 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 - 07:51 schreef Belinea het volgende:
Ow mijn god, lieve Moha toen ik deze ellende las, begon ik te huilen als een klein kind (nu het type van dit bericht weer)
Eerst het bericht dat je moest afwachten op de uitslag en nu dit verschrikkelijke bericht dat je de agressiefste borstkanker hebt.
Meid AJB vecht voor je leven, want zelfs IK wil jou hier niet kwijt, wij samen waren het vaak niet eens, maar ja dat hebben we allemaal wel eens niet, dus die discussies die we hadden wil ik toch op 1 of andere manier niet missen, want het was toch de leukste tijd die ik hier heb mee gemaakt.
De chemokuur, amputatie en bestraling die jou nu te gemoed komen zijn zware periodes, maar ik zal altijd aan je denken.
Dus meis hou je taai en vecht voor je leven!
Wij met ze allen willen jou echt hier niet kwijt!!!!
Dikke kus en heel veel sterkte met al de zware dingen die jou nu te gemoed komen.
Belinea.
Dank je Belinea, ik ben blij verrast door je ber.
pauline
 pauline - zaterdag 28 november 2009 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 - 05:10 schreef Moha R. de Vries het volgende:
lieverds,

ik heb slecht nieuws. ik heb de agressiefste vorm van borstkanker met vertakkingen , ik krijg eerst een chemokuur dan amputeren ze mijn borst en dan moet ik nog een bestralings kuur.

ik denk dat ik deze strijd ga verliezen, maaaar ik ga dr wel voor de volle 200% voor.
ik laat het ff hierbij ik moet het allemaal nog verwerken. maar wou jullie wel op de hoogte brengen.
Verdomme! Dat is mijn enige reactie die ik kan geven. Dit zijn dingen die ik niet wil horen.
Je bent altijd een goede tegenstander op het forum van mij. Je denkt anders over bepaalde zaken dan ik, en ik hoop dat ik nog jaren met je kan kibbelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 november 2009 door pauline --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 28 november 2009 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 - 11:29 schreef pauline het volgende:

[..]

Verdomme! Dat is mijn enige reactie die ik kan geven. Dit zijn dingen die ik niet wil horen.
Je bent altijd een goede tegenstander op het forum van mij. Je denkt anders over bepaalde zaken dan ik, en ik hoop dat ik nog jaren met je kan kibbelen.
dat hoop ik ook Pauline dat hoop ik ook.
G.R.i
 G.R.i - maandag 30 november 2009 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 - 05:10 schreef Moha R. de Vries het volgende:
lieverds,

ik heb slecht nieuws. ik heb de agressiefste vorm van borstkanker met vertakkingen , ik krijg eerst een chemokuur dan amputeren ze mijn borst en dan moet ik nog een bestralings kuur.

ik denk dat ik deze strijd ga verliezen, maaaar ik ga dr wel voor de volle 200% voor.
ik laat het ff hierbij ik moet het allemaal nog verwerken. maar wou jullie wel op de hoogte brengen.
Lieve Moha, ik lees dit vreselijke bericht,
ik heb lang niet meer gereageerd, maar volgde toch de handel en wandel hiero
Met dit bericht stort je wereld in, nu komt het knokken, het is makkelijker gezegt
dan gedaan, maar ik kan het weten.. Ik zelf heb 9 jaar geleden ook borstkanker gehad
en weet dat dit een zwaar proces is.. maar ik ben er nu nog, gelukkig..
Iedereen die dit overkomt zal het beamen, de grond zakt onder je voeten vandaan..
maar focus je nu alleen op jou en je gezin en neem alle handreikingen die ze je toesteken
Ik brand een kaarsje en wens je heel veel sterkte toe in deze strijd.. liefs
Jacqueline
 Jacqueline - maandag 30 november 2009 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 - 05:10 schreef Moha R. de Vries het volgende:
lieverds,

ik heb slecht nieuws. ik heb de agressiefste vorm van borstkanker met vertakkingen , ik krijg eerst een chemokuur dan amputeren ze mijn borst en dan moet ik nog een bestralings kuur.

ik denk dat ik deze strijd ga verliezen, maaaar ik ga dr wel voor de volle 200% voor.
ik laat het ff hierbij ik moet het allemaal nog verwerken. maar wou jullie wel op de hoogte brengen.
mohaaaaaaaaaaaaaaaa ik denk aan je ik ben er voor je en hou aub hoop en vecht en we vechten met je mee hier op het forum we staan klaar voor je verhalen maar ook in stilte zijn we bij je lieve moha ik wens je sterkte
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 01 december 2009 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2009 - 11:26 schreef G.R.i het volgende:

[..]

Lieve Moha, ik lees dit vreselijke bericht,
ik heb lang niet meer gereageerd, maar volgde toch de handel en wandel hiero
Met dit bericht stort je wereld in, nu komt het knokken, het is makkelijker gezegt
dan gedaan, maar ik kan het weten.. Ik zelf heb 9 jaar geleden ook borstkanker gehad
en weet dat dit een zwaar proces is.. maar ik ben er nu nog, gelukkig..
Iedereen die dit overkomt zal het beamen, de grond zakt onder je voeten vandaan..
maar focus je nu alleen op jou en je gezin en neem alle handreikingen die ze je toesteken
Ik brand een kaarsje en wens je heel veel sterkte toe in deze strijd.. liefs
Dank je wel lieve G.R.I. lief van je dat je me een ber. stuurt, en ik hoop dat dat kaarsje helpt.

dikke kus, Moha.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 01 december 2009 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2009 - 16:13 schreef Jacqueline het volgende:

[..]

mohaaaaaaaaaaaaaaaa ik denk aan je ik ben er voor je en hou aub hoop en vecht en we vechten met je mee hier op het forum we staan klaar voor je verhalen maar ook in stilte zijn we bij je lieve moha ik wens je sterkte
ik zou best mijn belevingen willen opschrijven, want dat lucht mij ook een beetje op. maar dit topic lijkt me niet de juiste topic hiervoor, en ik weet niet waar ik het zou moeten plaatsen, iemand een id?
Belinea
 Belinea - woensdag 02 december 2009 - 07:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2009 - 20:38 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

ik zou best mijn belevingen willen opschrijven, want dat lucht mij ook een beetje op. maar dit topic lijkt me niet de juiste topic hiervoor, en ik weet niet waar ik het zou moeten plaatsen, iemand een id?
Vraag het aan boudewijn, stuur hem een prive berichtje, dan zal hij het je wel kunnen vertellen.
Jacqueline
 Jacqueline - zaterdag 05 december 2009 - 14:29   quote  deeplink  
ik heb een topic geopent:P
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 05 december 2009 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 december 2009 - 14:29 schreef Jacqueline het volgende:
ik heb een topic geopent:P
waar lieverd? kan je de link hier zetten?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 06 december 2009 - 00:14   quote  deeplink  
http://forum.headliner.nl/topic-14675/#230063 hier dus dank je wel Jacq xxx
Jacqueline
 Jacqueline - dinsdag 08 december 2009 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2009 - 00:14 schreef Moha R. de Vries het volgende:
http://forum.headliner.nl/topic-14675/#230063 hier dus dank je wel Jacq xxx
aub lieverd xxxxxxxx
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - vrijdag 08 januari 2010 - 19:29   quote  deeplink  
Huub spoort niet!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Gouden Kooi-Claire doet aangifte van huiselijk geweld









0.0067520