BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Modern day football...

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sterski010
 sterski010 - dinsdag 24 november 2009 - 01:33   quote  deeplink  
kwam dit filmpje tegen op lunatic news, wou het toch ff met jullie delen...



zeg het maar....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 november 2009 door Boudewijn --
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 24 november 2009 - 02:05   quote  deeplink  
SCHANDE!!!
(als hij niets gezegd zou hebben), maar die gast zou vast wel iets beledigends gezegd hebben want het zou wel erg stom zijn om in een stilstaande rij van auto's met tientallen getuigen zonder aanleiding iemand op te pakken.
En wat mij betreft mag politie hard optreden, ook bij beledigingen.

In z'n comments zegt ie:

quote:
Omstreeks 10.00 uur ben ik aangekomen bij Varkenoord daar een paar biertjes gedronken,gezellig babbeltje gedaan en dan met een paar vrienden richting Dhz gewandeld.Daar aangekomen kreeg ik telefoon van een andere vriend waarvoor ik een kaartje geregeld had.Dus ik alleen terug naar Varkenoord.Daar ben ik echter niet meer aangekomen.Buiten bij Dhz reed er een ME bus tussen de auto's door Wat eigenlijk niet ging.Dit omwille van de te smalle doorgang voor zo'n busje.Vlak voor het busje maak ik de opmerking"wat komen jullie hier ook doen" niet eens roepend.Ik wandel voorbij de bus achter mij gaat aan de zijkant de deur open en achter de bus komen ook ME'ers vandaan. Ik word staande gehouden en gearresteerd wegens belediging.Dus ik zeg ik heb helemaal niks verkeerd gezegd waarop een ME'r zegt "Wij hebben u mongolen horen roepen." Waarop ik zeg dat heb ik helemaal niet gezegd.Toch word u aangehouden wegens belediging word er mij verteld.Toen wou er een me boeien waarop ik bleef herhalen dat ik niks verkeerd gezegd heb.Zegt er een ook nog verzet bij arrestatie.Tegelijkertijd word ik neergewerkt door drie ME'rs die allemaal op mij landen.Geen idee hoeveel er zijn bijgekomen maar ik kreeg langs alle kanten slagen en schoppen door de ME.Na een tijdje toch de boeien aan en mee de bus in helemaal vuil en bloedend.Overgebracht naar het politiekantoor aan de kuip daar aangekomen gefouilleerd en de cel ingestopt.Officier van justitie heeft dan naar de medische hulp gebeld om mij te laten verzorgen.Deze mensen hebben een status van mij opgemaakt en gaven de raad aan de politie dat ik snel naar de spoedeisende hulp moest.Heb ik ook gedaan waar mijn verwondigingen duidelijk werden.
-Schaafwonden over men hele aangezicht.
-Bloeding in mijn oog.
-Blauw oog.
-Gebroken neus.
-Gekneusde kaak.
-Snijwonden aan beide polsen.
-2 gekneusde ribben.
-Een gekneusde wervel in men rug.

-Dikke knie door meerdere kneuzingen.

zijn dus ook beelden van mijn arrestatie die ondertussen al op youtube gepost zijn.

Dank je wel voor de fijne namiddag politie rotterdam.
Maar ik hoor zo'n ME'er zeggen: 'Je gaat het niet winnen vriend' dus het lijkt me dat die gast zich wel degelijk verzet tegen de arrestatie.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 24 november 2009 - 03:24   quote  deeplink  
ME!!!!! Ik zou me ook verzetten als ik niets gedaan had!!! Ik kan me de interwiew met een Me-er nog goed voor me halen over Feyenoord -Ajax. "Ik ben nog nooit zo bnang geweest en ik werk al een aantal jaar bij de ME" zei hij!! Vind je het raar dat we zo'n hekel aan jullie hebben. Ga toch eens boeven vangen. Er zijn verschillende wijken in Rotterdam waar jullie eens door heen moeten gaan, maar dat durven jullie niet. A.C.A.B!!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 november 2009 door Boudewijn --
Sem
 Sem - dinsdag 24 november 2009 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 03:24 schreef Feyenoord till i die het volgende:
ME!!!!! Ik zou me ook verzetten als ik niets gedaan had!!! Ik kan me de interwiew met een Me-er nog goed voor me halen over Feyenoord -Ajax. "Ik ben nog nooit zo bnang geweest en ik werk al een aantal jaar bij de ME" zei hij!! Vind je het raar dat we zo'n hekel aan jullie hebben. Ga toch eens boeven vangen. Er zijn verschillende wijken in Rotterdam waar jullie eens door heen moeten gaan, maar dat durven jullie niet. A.C.A.B!!!!!!
blablabla
KKL
 KKL - dinsdag 24 november 2009 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 09:23 schreef Sem het volgende:

[..]

blablabla
Oom Agent?
Milo
 Milo - dinsdag 24 november 2009 - 10:33   quote  deeplink  
of jood?
KKL
 KKL - dinsdag 24 november 2009 - 10:34   quote  deeplink  
Zelfde
Milo
 Milo - dinsdag 24 november 2009 - 10:35   quote  deeplink  
idd
KKL
 KKL - dinsdag 24 november 2009 - 10:37   quote  deeplink  
Het is gewoon een triest verhaal van B. en je doet er geen reet aan.

Die jongen staat machteloos als voetbalsupporter tegenover Oom Agent.
Zij krijgen toch altijd gelijk.

Maar ik voorspel het al tijdje.....er komt een dag dat het echt werkelijk finaal uit de hand gaat lopen tussen supporters en de politie.
Dit soort grove incidenten werken dit alleen maar in de hand.
Rovert
 Rovert - dinsdag 24 november 2009 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 03:24 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Er zijn verschillende wijken in Rotterdam waar jullie eens door heen moeten gaan, maar dat durven jullie niet.
welke wijken dan?
Milo
 Milo - dinsdag 24 november 2009 - 13:40   quote  deeplink  
Ik ben blij dat dit is opgenomen! schande hij werd vol in zijn gezicht geslagen door de me.

Ik zou ook woest worden en me dan verzetten. wat een eikels!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 24 november 2009 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 13:23 schreef Rovert het volgende:

[..]

welke wijken dan?
Feyenoord, Hillesluis, Charlois, Katendrecht, Crooswijk, Afrikaanderwijk, Tarwewijk!!!!! En nee niet om de allochtonen maar om al het uitschot wat zich daar manifesteert!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 24 november 2009 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 09:23 schreef Sem het volgende:

[..]

blablabla
Ik hoop dat ze jou volgende keer zo toe takelen. Kijken hoe je dan praat!
Sem
 Sem - dinsdag 24 november 2009 - 14:22   quote  deeplink  
Ik heb het niet over het toetakelen van die gozer, maar over die stoere praat van jou over die wijken waar ze niet durven te komen.
Als de ME wordt ingezet, is dat met een reden, namelijk kans op / dreiging tot agressiviteit, geweld en ellende. Als iedereen zich normaal en verantwoordelijk zou gedragen, zou de ME niet eens nodig zijn.

Ik denk dat jij ook zo'n "Feyenoord Hooligans" schreeuwfiguur bent? Of heb ik dat mis? Ik wil als Feyenoordfan namelijk helemaal niet geassocieerd worden met hooligans of hooliganisme.

Tijd om eens wat respect te tonen, voordat je het krijgt.

En nee, geen jood, geen oom agent.
Rovert
 Rovert - dinsdag 24 november 2009 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 14:22 schreef Sem het volgende:
Ik denk dat jij ook zo'n "Feyenoord Hooligans" schreeuwfiguur bent?
Ze roepen toch altijd Rot-ter-dam Hooligans??
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 24 november 2009 - 14:26   quote  deeplink  
Er zijn zat wijken waar ze eens huis moeten houden. Want alles wat jij net op noemt vind je daar terug. En nee ik ben niet zo'n schreeuwfiguur!!! En ja ik heb wel een bloedhekel aan de politie!!! Die gasten meten met twee maten!! Hoor steeds vaker dat die wouten mensen mishandelen. Is me zelf ook gebeurt. Moet jij eens iemand op zijn bek slaan. Zit je gelijk vast!! Als je overigens eens verder had gekeken dan je neus lang was had je gelezen dat ik niet zo'n schreeuwerd ben!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 november 2009 door Feyenoord till i die --
Sem
 Sem - dinsdag 24 november 2009 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 14:24 schreef Rovert het volgende:

[..]

Ze roepen toch altijd Rot-ter-dam Hooligans??
Die ook ja ;-)
Sem
 Sem - dinsdag 24 november 2009 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 14:26 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Er zijn zat wijken waar ze eens huis moeten houden. Want alles wat jij net op noemt vind je daar terug. En nee ik ben niet zo'n schreeuwfiguur!!! En ja ik heb wel een bloedhekel aan de politie!!! Die gasten meten met twee maten!! Hoor steeds vaker dat die wouten mensen mishandelen. Is me zelf ook gebeurt. Moet jij eens iemand op zijn bek slaan. Zit je gelijk vast!!
Bedoel je dat er in die wijken grootschalige vechtpartijen dreigen uit te breken? Want daar is de ME voor.
Als ik iemand op zn bek timmer, toon ik al weinig respect, dus vind ik het niet raar dat iemand anders mij weer wil raken...
Ik begrijp jouw punt wel, maar treedt de politie een keer wat harder op, is het gelijk janken geblazen... Kijk, ze moeten een voorbeeld plaatsen, jammer dat die gozer de lul is, maar de volgende keer denkt hij (en anderen) wel twee keer na ...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 24 november 2009 - 14:39   quote  deeplink  
Kijk dat is al een hele andere reactie van je! Zo kunnen we een discussie aan gaan. Ik vind dat je de ME ook kan gebruiken om een wijk eens goed schoon te vegen. Zijn genoeg plekken in rotterdam waar je na zessen sávonds op je tellen moet letten. heb overigens zelf mee gemaakt dat ik met een joint over straat liep en twee agenten mij sommeerden hem weg te doen terwijl er 50 meter verder een groep van 20 man staat die ook staan te blowen maar daar zeggen ze niets tegen. Die gasten meten met twee maten. Je moet staan voor wat je bent. Ben zelf acht jaar millitair geweest en heb uitgevoerd wat er van me verwacht werd. Is bij de politie ver te zoeken!
Sem
 Sem - dinsdag 24 november 2009 - 14:54   quote  deeplink  
Wat verwacht je dan? Dat ze met z'n tweeen een groep van twintig gaan sommeren? Jij weet net zo goed als ik dat dat geen gasten zijn die dan zeggen: "Ja natuurlijk agent, ik zal hem thuis verder roken." Ik denk ook niet dat dat van die agenten wordt verwacht. Jij werd toch ook niet in je eentje op een basis Afghanen bijv. gestuurd? Het moet wel zinvol zijn. Maar een gozer die alleen loopt kan je wel aanspreken. Dan een grote mond opzetten is dom, je weet dat ze gelijk hebben. Kortom, kijk op zo'n moment naar jezelf ipv naar hen of naar die groep.
Met twee maten meten? Nee, ik denk het niet. Meer per situatie kijken van: is het verstandig om nu die en die actie uit te voeren?? Dat die situatiebeoordeling niet altijd goed gaat, ben ik met je eens, wrs is de openingpost hier een voorbeeld van.
De visie van de politie is vaak ruk, maar dat geeft jou niet meer rechten ofzo.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 november 2009 door Sem --
Fr08kevin
 Fr08kevin - dinsdag 24 november 2009 - 15:12   quote  deeplink  
"Wat verwacht je dan? Dat ze met z'n tweeen een groep van twintig gaan sommeren? Jij weet net zo goed als ik dat dat geen gasten zijn die dan zeggen: "Ja natuurlijk agent, ik zal hem thuis verder roken." Ik denk ook niet dat dat van die agenten wordt verwacht. Jij werd toch ook niet in je eentje op een basis Afghanen bijv. gestuurd? Het moet wel zinvol zijn."

Waarschijnlijk ook precies de reden dat hij suggereerd dat er ME naartoe moet.
Ben het voor een gedeelt zeker met hem eens zijn er echt veel die zn behandeling van de ME nodig hebben. Niet zn voorzover ik weet onnodige arrestatie.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 24 november 2009 - 15:13   quote  deeplink  
Vandaar dus dat de ME eens door sommige wijken moet gaan. Dan worden die groepen van 20 man ook aangepakt. Ze hoeven toch niet gelijk te meppen? Eerst praten. Ik zeg ook niet dat ik meer rechten heb. Je moet maar eens naar youtube gaan en kijken wat voor filmpjes je vind. "Je bent een aap in een pak" Krijg een kerel een stomp van een agent in zijn gezicht. Is geweldpleging! Stomp ik iemand! Word je gelijk aangeklaagd voor zware mishandeling. Ik denk dus dat zij denken dat ze meer rechten hebben. Hebben ze ook maar er zijn grenzen. Een agent hoort niet te stompen als er geen fysieke agressie is. Als voetbalsupporter word je gelijk een tijd opgesloten voor fysieke agressie. Je bent als voetbalsupporter nu gewoon loslopend wild. Je word als voetbalsupporter direct als een halve crimineel gezien!
Rovert
 Rovert - dinsdag 24 november 2009 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 15:13 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Je word als voetbalsupporter direct als een halve crimineel gezien!
Waarom zou dat zijn?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 24 november 2009 - 15:31   quote  deeplink  
Is iedereen over een kam scheren!! Als je zaterdagavond helemaal lazarus bent en iemand op zijn bek slaat krijg je een lagere straf dan als je dat op een Dinsdagmiddag doet en je hebt een Feyenoordshirt aan. Dan word je direct bestempeld als hooligan. Dus elke jongere voetbalsupporter die er een beetje ruig uitziet word direct bestempeld als hooligan. Hun beoordeling vind ik gewoon erg slecht.
Sem
 Sem - dinsdag 24 november 2009 - 15:31   quote  deeplink  
Eerst praten, ja dat gebeurt...krijg je een reactie: "Je bent een aap in een pak" dan zou ik ook een mep geven. Vind ik volledig terecht! Waar is zo'n reactie nou goed voor? Stoer doen bij je vriendjes die het filmen? Net als zo'n ventje die agent z'n pet afpakt ofzo...grappig hoor, maar wel meteen neerknuppelen zo'n kutventje. Gedraag je normaal en daag niet uit. Daar kom 'tie weer: Eerst respect tónen!
En over ME in die wijken, dat kan juridisch allemaal niet... er moet eerst serieuze dreiging zijn. Ja, die komt er als je twintig blowende gasten gaat aanspreken in je eentje, maar dan ben je te laat. Uitdagend gedrag moet je negeren of keihard aanpakken als je de capaciteit wél hebt. Zo van: "Roep en scheld jij maar lekker, de volgende keer krijg jij of een vriendje van je wél die knuppel in je nek."
Dan moet je ook niet zeiken, vind ik. Pech als je op het verkeerde moment op de verkeerde plek bent...moet je er maar neit bij willen horen.
Als ik de Kuip uitloop heb ik nooit te maken met fysieke agressie. Ik zíé het wel, maar mij gebeurt het niet.
Zo'n reactie van KKL dat het nog finaal uit de hand gaat lopen tussen supporters en politie...man, daar heb je zelf invloed op hoor. Als ik ook lees hoe rellen worden verheerlijkt door sommigen, tsja, als je dat dus zo leuk vindt, ga dan lekker oorlogje voeren met de politie. Ik verklap het alvast, je wint niet...dus ga ook niet janken dat ze zo hard zijn opeens...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 24 november 2009 - 15:34   quote  deeplink  
De complete wetgeving van Nederland klopt niet en dit is een van de vele goede voorbeelden!!
Sem
 Sem - dinsdag 24 november 2009 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 15:34 schreef Feyenoord till i die het volgende:
De complete wetgeving van Nederland klopt niet en dit is een van de vele goede voorbeelden!!
http://wetten.overheid.nl/zoeken/

Even in rood aangeven wat niet klopt...

;-)
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 24 november 2009 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 15:34 schreef Feyenoord till i die het volgende:
De complete wetgeving van Nederland klopt niet en dit is een van de vele goede voorbeelden!!
volgens mij klopt de handhaving gewoon niet.
De laatste keer dat er vanuit de overheid collectief gestraft werd was in 40-45 van de vorige eeuw. Want vertel mij maar eens waarom ik in mijn vrijheden beperkt moet worden voor iets waar ik part noch deel heb gehad....
Sem
 Sem - dinsdag 24 november 2009 - 15:49   quote  deeplink  
Hoe meer wetten, hoe meer mazen, en hoe moeilijker de handhaving. Op een gegeven moment niet meer te doen... Moet je als handhaver op de universiteit hebbengezeten om het nog te weten... hoe kunnen wij het dan weten?
sterski010
 sterski010 - dinsdag 24 november 2009 - 15:50   quote  deeplink  
Staat zelfs op geen stijl nu....
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/11/he_vriend_deze_staat_er_op_he.html

verhaal krijgt nog wel een staartje dus denk ik....
Rovert
 Rovert - dinsdag 24 november 2009 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 15:34 schreef Feyenoord till i die het volgende:
De complete wetgeving van Nederland klopt niet en dit is een van de vele goede voorbeelden!!
En nu ga je emigreren?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 24 november 2009 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 16:15 schreef Rovert het volgende:

[..]

En nu ga je emigreren?
heeft ie toch al gedaan
Rovert
 Rovert - dinsdag 24 november 2009 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 16:53 schreef hotjumper het volgende:

[..]

heeft ie toch al gedaan
pats, 1-0 om mijn oren
Rene Koster
 Rene Koster - dinsdag 24 november 2009 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 15:31 schreef Sem het volgende:
Eerst praten, ja dat gebeurt...krijg je een reactie: "Je bent een aap in een pak" dan zou ik ook een mep geven. Vind ik volledig terecht! Waar is zo'n reactie nou goed voor? Stoer doen bij je vriendjes die het filmen? Net als zo'n ventje die agent z'n pet afpakt ofzo...grappig hoor, maar wel meteen neerknuppelen zo'n kutventje. Gedraag je normaal en daag niet uit. Daar kom 'tie weer: Eerst respect tónen!
En over ME in die wijken, dat kan juridisch allemaal niet... er moet eerst serieuze dreiging zijn. Ja, die komt er als je twintig blowende gasten gaat aanspreken in je eentje, maar dan ben je te laat. Uitdagend gedrag moet je negeren of keihard aanpakken als je de capaciteit wél hebt. Zo van: "Roep en scheld jij maar lekker, de volgende keer krijg jij of een vriendje van je wél die knuppel in je nek."
Dan moet je ook niet zeiken, vind ik. Pech als je op het verkeerde moment op de verkeerde plek bent...moet je er maar neit bij willen horen.
Als ik de Kuip uitloop heb ik nooit te maken met fysieke agressie. Ik zíé het wel, maar mij gebeurt het niet.
Zo'n reactie van KKL dat het nog finaal uit de hand gaat lopen tussen supporters en politie...man, daar heb je zelf invloed op hoor. Als ik ook lees hoe rellen worden verheerlijkt door sommigen, tsja, als je dat dus zo leuk vindt, ga dan lekker oorlogje voeren met de politie. Ik verklap het alvast, je wint niet...dus ga ook niet janken dat ze zo hard zijn opeens...
Dus als iemand wat zeg wat jouw niet zint dan sla je hem op zijn smoel? Of zoals op het filmpje twee man houden hem vast de derde slaat hem een gebroken neus daarna boeien ze hem en flikkeren hem dusdanig op de grond dat hij een dikke knie heeft en twee gekneusde ribben en dat vind jij normaal???? En jij heb iets tegen hooligans? mmmmmmmmmm.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 24 november 2009 - 18:45   quote  deeplink  
Is bijvoorbeeld belachelijk dat een kinderverkrachter ooit nog vrij komt! Sommige moordenaars precies hetzelfde. Vind overigens dat bewezen meervoudige zware misdrijven (moord, verkrachting, kinderverkrachting, dierenverminkers)na veroordeling direct de doodstraf moeten krijgen. Scheelt een hoop geld.Als je een inbreker in je huis aan treft moet je hem lief vragen of hij wil vertrekken. Als je hem vast houd en blesseert hem ligt dan heb je gelijk mishandeling aan je broek of erger. Zo maar wat voorbeelden!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 24 november 2009 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 18:44 schreef Rene Koster het volgende:

[..]

Dus als iemand wat zeg wat jouw niet zint dan sla je hem op zijn smoel? Of zoals op het filmpje twee man houden hem vast de derde slaat hem een gebroken neus daarna boeien ze hem en flikkeren hem dusdanig op de grond dat hij een dikke knie heeft en twee gekneusde ribben en dat vind jij normaal???? En jij heb iets tegen hooligans? mmmmmmmmmm.
eens!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 24 november 2009 - 18:52   quote  deeplink  
Als dit waar is moet er natuurlijk keihard tegen opgetreden worden, maar ik vind toch het een onhaalbare kwestie is. De Politie heeft al zijn credits verloren door zijn tolerante gedrag en het zal lang gaan duren voordat dat weer hersteld word. ER MOET OPGETREDEN WORDEN!

TEGEN HOOLIGANS
TEGEN VANDALEN
TEGEN IEDEREEN DIE EEN MISBRIJF BEGAAT

Van dingen die FTID noemt word ik eigenlijk altijd een beetje moe. De politie/ME zal echt niet met twee maten meten, maar er word hier toch vaak tegen dingen aan geschopt.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 24 november 2009 - 19:07   quote  deeplink  
Ik ben ook erg vermoeiend!! roept mijn vrouw ook vaak tegen me!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 november 2009 door Feyenoord till i die --
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 24 november 2009 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 19:07 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik ben ook erg vermeoeiend!! roept mijn man ook vaak tegen me!
Foutje, kan gebeuren
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 24 november 2009 - 19:09   quote  deeplink  
Nee mijn man is wel blij met me!!
Rene Koster
 Rene Koster - dinsdag 24 november 2009 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 19:07 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik ben ook erg vermoeiend!! roept mijn vrouw ook vaak tegen me!
He die van mij ook.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 24 november 2009 - 19:28   quote  deeplink  
Hoe heet ze? Sanne?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 24 november 2009 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 15:31 schreef Sem het volgende:

Zo'n reactie van KKL dat het nog finaal uit de hand gaat lopen tussen supporters en politie...man, daar heb je zelf invloed op hoor. Als ik ook lees hoe rellen worden verheerlijkt door sommigen, tsja, als je dat dus zo leuk vindt, ga dan lekker oorlogje voeren met de politie. Ik verklap het alvast, je wint niet...dus ga ook niet janken dat ze zo hard zijn opeens...
Als je 5 man nodig heb om 1 man te arresteren wil ik het allemaal nog wel eens zien...

Voor de rest vind ik dat je iemand moet respecteren die een naaste van mij eventueel
uit de auto haald mocht die per toeval tegen een boom gereden zijn...
Maar de wet klopt geen donder van en de mazen moeten dan maar uit de wet gehaald worden..
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 24 november 2009 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 18:52 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
Als dit waar is moet er natuurlijk keihard tegen opgetreden worden, maar ik vind toch het een onhaalbare kwestie is. De Politie heeft al zijn credits verloren door zijn tolerante gedrag en het zal lang gaan duren voordat dat weer hersteld word. ER MOET OPGETREDEN WORDEN!

TEGEN HOOLIGANS
TEGEN VANDALEN
TEGEN IEDEREEN DIE EEN MISBRIJF BEGAAT

Van dingen die FTID noemt word ik eigenlijk altijd een beetje moe. De politie/ME zal echt niet met twee maten meten, maar er word hier toch vaak tegen dingen aan geschopt.
prima, maar niemand heeft nog kunnen uitleggen waarom ik daar de dupe van moet zijn? Ik ben, in combinatie met voetbal, nooit in contact geweest met justitie, waarom mag ik niet gewoon naar voetbal, zonder als crimineel behandeld te worden.
Rovert
 Rovert - dinsdag 24 november 2009 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 19:09 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Nee mijn man is wel blij met me!!
? Jij hebt een man????

oooooooooooke, nu wordt me veel duidelijk opeens
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 24 november 2009 - 22:34   quote  deeplink  
hahahahahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 24 november 2009 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 21:59 schreef hotjumper het volgende:

[..]

prima, maar niemand heeft nog kunnen uitleggen waarom ik daar de dupe van moet zijn? Ik ben, in combinatie met voetbal, nooit in contact geweest met justitie, waarom mag ik niet gewoon naar voetbal, zonder als crimineel behandeld te worden.
Omdat je met blikken bier gooid..
Die dan per (ongeluk)op een schedel van een agent beland hahahaha
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 24 november 2009 - 22:36   quote  deeplink  
is dat verboden dan?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 24 november 2009 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 - 22:36 schreef Jappie_FEY het volgende:
is dat verboden dan?
Voor mij niet,ik hou wel van een beetje humor..
Maar niet teveel he...
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 24 november 2009 - 22:38   quote  deeplink  
vooruit dan maar....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Modern day football...









0.0205309