BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Games / Xbox360 / topic: ATTENTIE BANNED XBOX360 GEBRUIKERS! ONLINE ALTERNATIEF! (GRATIS EN LEGAAL)

Headliner: Xbox360 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
THEMESSIAH88
 THEMESSIAH88 - vrijdag 15 januari 2010 - 15:35   quote  deeplink  
Ben je om een of andere reden gebanned van Xbox live? Wil je wel heel graag MW2, Halo etc. online spelen?

Dat kan! Het gaat te werk met behulp van een programma genaamd Xlink Kai. Xlink Kai is een programma dat gebruikt maakt van de "System Link" optie die in veel multiplayer games zit (MW2!!). Dit is volledig gratis en legaal!

Het enige nadeel van deze System Link manier van verbinden is dat je alleen met mensen uit je eigen land en omgeving (Duitsland, Belgie, Frankrijk, Engeland!) kan spelen. Daarom ben ik op zoek naar Nederlandse medespelers.

De link naar de website van Xlink Kai:

http://www.teamxlink.co.uk/

Ga naar "Downloads" om het programma te downloaden

Je Xbox360 moet aan de router verbonden zitten die ook aan je PC verbonden is.
Wat je moet doen om het te laten werken is een port openen op je router(UDP port 30000). Dit is heel simpel.

Ga naar http://portforward.com/ en zoek je router merk en model, en dan word je daar verder uitgelegd.

Tot ziens op Xlink Kai! :D
erikkfr
 erikkfr - maandag 25 januari 2010 - 21:11   quote  deeplink  
kan dit ook met fifa 10
Airborne
 Airborne - woensdag 27 januari 2010 - 12:44   quote  deeplink  
Ben je blind ofzo? Spellen die de multiplayer-optie 'System Link' ondersteunen, kun je gebruiken. Welke spellen zoek je dan zelf maar uit, het staat op de covers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 januari 2010 door Airborne --
superfeyenoord
 superfeyenoord - zondag 11 april 2010 - 09:39   quote  deeplink  
hey heb je zeker ook live gold nodig ik heb namelijk standaard en kan dat met een normale route zoals netgear?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5974
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Xbox360 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Games / Xbox360 / topic: ATTENTIE BANNED XBOX360 GEBRUIKERS! ONLINE ALTERNATIEF! (GRATIS EN LEGAAL)









0.0067470