BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Leo driessen

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
craven
 craven - vrijdag 19 februari 2010 - 00:38   quote  deeplink  
Kan iemand aub die man van de buis halen?? Wat een l*l is dat. Dat je voorkeur voor een club heb vindt ik geen probleem, maar die man heeft een slabbertje nodig als hij over aj*x heeft...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 19 februari 2010 - 00:43   quote  deeplink  
ach ja, hij zal ook wel voor feyenoord zijn als ze ooit europa-league spelen;)
craven
 craven - vrijdag 19 februari 2010 - 00:50   quote  deeplink  
Hahaha je hebt hem zeker noooit commentaar horen geven, die vent is vreselijk!!!!!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 19 februari 2010 - 01:27   quote  deeplink  
ik weet het, verschrikkelijk!
morkanne
 morkanne - vrijdag 19 februari 2010 - 07:07   quote  deeplink  
ajax heeft verloren en waar ligt het aan. Leo Driessen...
Je hoort ze nooit hierover als ajax eem keer gewonnen heeft
craven
 craven - vrijdag 19 februari 2010 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 - 07:07 schreef morkanne het volgende:
ajax heeft verloren en waar ligt het aan. Leo Driessen...
Je hoort ze nooit hierover als ajax eem keer gewonnen heeft
Goed lezen!!!! Ik ben niet voor 020! het gaat mij om het commentaar van Leo Driessen
rover
 rover - maandag 22 februari 2010 - 11:22   quote  deeplink  
hij is meer iemand voor te land ter zee en in de lucht of tobbedansen.
voor voetbal ongeschikt
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 22 februari 2010 - 15:35   quote  deeplink  
hij lult mij teveel, zeg lekker wat er gebeurd maar hij wil persé zijn eigen mening er doorheen drukken
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - maandag 05 april 2010 - 13:06   quote  deeplink  
Kan beter andere wedstrijden van commentaar voorzien dan wedstrijden van de eredivisie, meer geschikt voor schakken of dammen.

Over mevrouw Barend maar te zwijgen
ajaxkampioen2015
 ajaxkampioen2015 - donderdag 18 september 2014 - 14:24   quote  deeplink  
zeiken kan die ja!
Eide
 Eide - donderdag 18 september 2014 - 17:23   quote  deeplink  
Leo Driessen pro-Ajax? Dat is dan wel weer de bak van de dag.
El Gappo
 El Gappo - vrijdag 19 september 2014 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 17:23 schreef Eide het volgende:
Leo Driessen pro-Ajax? Dat is dan wel weer de bak van de dag.
Inderdaad! De beste grap van mijn week dit...Driessen pro-Ajax...enige wat die sufkop kan is zeiken over Ajax en elke tegenstander die tegen Ajax speelt ophemelen.
Als ik de wedstrijd aan zet hoop ik altijd dat ik hem niet hoor...verpest altijd mijn wedstrijd...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 september 2014 door El Gappo --
Loetje
 Loetje - woensdag 01 oktober 2014 - 06:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 17:23 schreef Eide het volgende:
Leo Driessen pro-Ajax? Dat is dan wel weer de bak van de dag.
Hahaha inderdaad. Die gast heeft maandverband nodig wanneer de tegenstander van Ajax de betere is. Wordt hij helemaal opgewonden van
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 oktober 2014 - 07:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 06:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hahaha inderdaad. Die gast heeft maandverband nodig wanneer de tegenstander van Ajax de betere is. Wordt hij helemaal opgewonden van
Die gast loopt in het maandverbandtenue..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 oktober 2014 door RenatoBos --
HansP
 HansP - woensdag 01 oktober 2014 - 23:26   quote  deeplink  
De broers driessen. (Leo en valentijn) zijn fervente ajaciieden
Vroeger lid van de fside
In zijn huidige functie kan leo het niet maken om pro ajax te zijn en is dus opzichtelijk anti
Valentijn nog altijd pro cruyff en ajax ( dat mag wel van de telegraaf)
Loetje
 Loetje - donderdag 02 oktober 2014 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 23:26 schreef HansP het volgende:
De broers driessen. (Leo en valentijn) zijn fervente ajaciieden
Vroeger lid van de fside
In zijn huidige functie kan leo het niet maken om pro ajax te zijn en is dus opzichtelijk anti
Valentijn nog altijd pro cruyff en ajax ( dat mag wel van de telegraaf)
Waar haal je dat vandaan dan?

En als het waar is, waarom dan anti gaan doen? Ben dan neutraal. Heel vreemd. Zeker een Fside lid of ex lid zal niet gauw anti gedrag gaan tonen lijkt me??
Loetje
 Loetje - donderdag 02 oktober 2014 - 00:11   quote  deeplink  
En dan nog wat daarover, zelfs in europese wedstrijden van Ajax die op RTL 7 uitgezonden worden (Europa League) is hij niet echt voor Ajax. Terwijl alle commentatoren daar doorgaans wel laten merken dat ze voor de Nederlandse clubs zijn. En zo hoort het ook
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 02 oktober 2014 - 09:32   quote  deeplink  
hij is in amsterdam geboren.. en hij heeft als een toegegeven dat hij toen hij klein was wedstrijden en trainingen van ajax bezocht.. en als echte voetbalfanaat ben je, als je uit amsterdam komt, in 99% van de gevallen voor ajax.. en natuurlijk zal hij wel eens kritisch zijn op ajax, maar dat zijn jullie als fans toch ook.. en ik weet nog dat hij altijd heel overdreven blij deed als suarez scoorde. Naja goed, je kunt niks met zekerheid zeggen maar ik schat de kans op 80% dat hij een voorkeur voor ajax heeft. Maar voetbalcommentators zijn nou eenmaal meestal gek op voetbal.. dus dan is de kans ook groot dat ze een clubvoorkeur hebben. De kunst is het om het goed te verbergen. En leo kan of wil en doet dat niet helemaal. Overigens heb ik lichtelijk het vermoeden dat jeroen gruetter een lichte voorkeur voor psv heeft. En ik vind hem heerlijk om naar te luisteren. Frank Snoeks is een ajax-fan daarentegen vermoed ik. (oh toevallig, ik heb opgezocht hij komt uit ijmuiden dus in de buurt van amsterdam). En theo reitsma komt ook uit de buurt van amsterdam! (velsen-noord). Maar ik kan het begrijpen. 2/3 van de Nederlanders is ajax-fan heb ik gehoord. Dus de kans is groot dat een aantal commentatoren dat ook zijn. Of ten minste een lichte voorkeur hebben. Nou het zal mij een rotzorg zijn. Over het algemeen weten ze het goed te verbergen. Leo heeft daar de meeste moeite mee..
ajaxkampioen2015
 ajaxkampioen2015 - donderdag 02 oktober 2014 - 15:09   quote  deeplink  
gewon het Comnetaar uit zetten! l.l is het!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 oktober 2014 door ajaxkampioen2015 --
ajaxkampioen2015
 ajaxkampioen2015 - donderdag 02 oktober 2014 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 15:09 schreef ajaxkampioen2015 het volgende:
gewon het Comentaar uit zetten! l.l is het!
HansP
 HansP - donderdag 02 oktober 2014 - 20:27   quote  deeplink  
De broertjes driessen en trawanten voetbalden bij buitenveldert zaterdag middag
Een vreselijk irritant ploegje nog steeds spijt dat ik ze toen niet harder heb aabgepakt
Maar ja
Iedereen vn mijn generatie weet dat zij fanatieke ajacieden zijn (niet erg ben ik ook) en fanatieke fsiders waren (ach arme zielen)
Wie van jullie kan zich nog herinneren wat er gebeurde bij ajax-vitesse 12-2?
Deze ex fsiders wel.
Maar terug naar onze leo ajacied in hart en nieren maar nu alleen binnenskamers naar buiten neutraal
Haha onredelijk en irriitant
Arme leo
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 02 oktober 2014 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 09:32 schreef patrickpsv15 het volgende:
hij is in amsterdam geboren.. en hij heeft als een toegegeven dat hij toen hij klein was wedstrijden en trainingen van ajax bezocht.. en als echte voetbalfanaat ben je, als je uit amsterdam komt, in 99% van de gevallen voor ajax.. en natuurlijk zal hij wel eens kritisch zijn op ajax, maar dat zijn jullie als fans toch ook.. en ik weet nog dat hij altijd heel overdreven blij deed als suarez scoorde. Naja goed, je kunt niks met zekerheid zeggen maar ik schat de kans op 80% dat hij een voorkeur voor ajax heeft. Maar voetbalcommentators zijn nou eenmaal meestal gek op voetbal.. dus dan is de kans ook groot dat ze een clubvoorkeur hebben. De kunst is het om het goed te verbergen. En leo kan of wil en doet dat niet helemaal. Overigens heb ik lichtelijk het vermoeden dat jeroen gruetter een lichte voorkeur voor psv heeft. En ik vind hem heerlijk om naar te luisteren. Frank Snoeks is een ajax-fan daarentegen vermoed ik. (oh toevallig, ik heb opgezocht hij komt uit ijmuiden dus in de buurt van amsterdam). En theo reitsma komt ook uit de buurt van amsterdam! (velsen-noord). Maar ik kan het begrijpen. 2/3 van de Nederlanders is ajax-fan heb ik gehoord. Dus de kans is groot dat een aantal commentatoren dat ook zijn. Of ten minste een lichte voorkeur hebben. Nou het zal mij een rotzorg zijn. Over het algemeen weten ze het goed te verbergen. Leo heeft daar de meeste moeite mee..
Grappig. Op het Ajaxforum worden Snoeks en Driessen als meest irritante en vervelende commentatoren beschouwd.
remco k
 remco k - donderdag 02 oktober 2014 - 21:08   quote  deeplink  
http://www.ajaxshowtime.com/opinie/36420/help-mee-stop-leo-driessen.html&page=4
VVout
 VVout - donderdag 02 oktober 2014 - 21:31   quote  deeplink  
Vind het Nederlands commentaar sowieso beneden pijl, heb niet het gevoel dat ze zelf plezier hebben aan het spelletje en hun vak. Ga eens Engels of Zuid-Amerikaans of Zuid Europees commentaar beluisteren, die gaan helemaal uit hun dak. Als je daar luistert alleen al, ga je mee in de stemming.
remco k
 remco k - donderdag 02 oktober 2014 - 21:40   quote  deeplink  
De enige topper die we hebben is iemand waar je van houd of je haat hem en dat is Sierd de Vos..

En je kunt hem niet verwijten er geen lol in te hebben....
Loetje
 Loetje - donderdag 02 oktober 2014 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:40 schreef remco k het volgende:
De enige topper die we hebben is iemand waar je van houd of je haat hem en dat is Sierd de Vos..

En je kunt hem niet verwijten er geen lol in te hebben....
Koekkoek!

Had hij trouwens de 5 meegereisde fans van PSV nog bij naam genoemd?
VVout
 VVout - donderdag 02 oktober 2014 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:40 schreef remco k het volgende:
De enige topper die we hebben is iemand waar je van houd of je haat hem en dat is Sierd de Vos..

En je kunt hem niet verwijten er geen lol in te hebben....
Heeft rake opmerkingen, zoals bijv. die over Mino Raiola. Hij zou meer €uries dan hersencellen hebben, beter gelijk vergeten die man. Voor de rest met bezieling bezig met zijn vak, zouden meer mensen moeten doen.
TheMenace
 TheMenace - donderdag 02 oktober 2014 - 22:28   quote  deeplink  
ik vind sierd de vos een topper!en die ene die vandaag commentator bij feyenoord was ook die voor telstar is,op zijn kom ik effe niet
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 03 oktober 2014 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:31 schreef VVout het volgende:
Vind het Nederlands commentaar sowieso beneden pijl, heb niet het gevoel dat ze zelf plezier hebben aan het spelletje en hun vak. Ga eens Engels of Zuid-Amerikaans of Zuid Europees commentaar beluisteren, die gaan helemaal uit hun dak. Als je daar luistert alleen al, ga je mee in de stemming.
Engels prima, veel beter zelfs, maar alsjeblieft geen Zuid-Amerikaanse of Zuid-Europese commentator. Dan krijg je minutenlang alleen maar GOLGOLGOLGOL!!!!. Vreselijk lijkt me dat.
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - vrijdag 03 oktober 2014 - 17:34   quote  deeplink  
GOOOOOLAAZO DEL REAL MADRID.

Zo gaat dat dan. Geweldig.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 07 oktober 2014 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 oktober 2014 - 17:34 schreef Uwe Warstein het volgende:
GOOOOOLAAZO DEL REAL MADRID.

Zo gaat dat dan. Geweldig.
Jij ook blij Wijdbeen....
VVout
 VVout - zaterdag 11 oktober 2014 - 21:17   quote  deeplink  


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 oktober 2014 door VVout --
nora
 nora - dinsdag 14 oktober 2014 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 15:00 schreef El Gappo het volgende:

[..]

Inderdaad! De beste grap van mijn week dit...Driessen pro-Ajax...enige wat die sufkop kan is zeiken over Ajax en elke tegenstander die tegen Ajax speelt ophemelen.
Als ik de wedstrijd aan zet hoop ik altijd dat ik hem niet hoor...verpest altijd mijn wedstrijd...
Deze Diessen was in zijn jonge jaren een groot fan van FC Amsterdam en deze gasten haten Ajax en dat is nog steeds te horen in zijn commentaar hij moet met spoed van die tv gegooid worden en nooit meer terug komen, het is wel grappig dat sommige kakkies denken dat hij voor Ajax is ha ha wat een grappig volkje is het toch.
nora
 nora - dinsdag 14 oktober 2014 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 00:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Waar haal je dat vandaan dan?

En als het waar is, waarom dan anti gaan doen? Ben dan neutraal. Heel vreemd. Zeker een Fside lid of ex lid zal niet gauw anti gedrag gaan tonen lijkt me??
Het is totaal niet waar Leo was een DWS fan en die haten Ajax !!!!
nora
 nora - dinsdag 14 oktober 2014 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 09:32 schreef patrickpsv15 het volgende:
hij is in amsterdam geboren.. en hij heeft als een toegegeven dat hij toen hij klein was wedstrijden en trainingen van ajax bezocht.. en als echte voetbalfanaat ben je, als je uit amsterdam komt, in 99% van de gevallen voor ajax.. en natuurlijk zal hij wel eens kritisch zijn op ajax, maar dat zijn jullie als fans toch ook.. en ik weet nog dat hij altijd heel overdreven blij deed als suarez scoorde. Naja goed, je kunt niks met zekerheid zeggen maar ik schat de kans op 80% dat hij een voorkeur voor ajax heeft. Maar voetbalcommentators zijn nou eenmaal meestal gek op voetbal.. dus dan is de kans ook groot dat ze een clubvoorkeur hebben. De kunst is het om het goed te verbergen. En leo kan of wil en doet dat niet helemaal. Overigens heb ik lichtelijk het vermoeden dat jeroen gruetter een lichte voorkeur voor psv heeft. En ik vind hem heerlijk om naar te luisteren. Frank Snoeks is een ajax-fan daarentegen vermoed ik. (oh toevallig, ik heb opgezocht hij komt uit ijmuiden dus in de buurt van amsterdam). En theo reitsma komt ook uit de buurt van amsterdam! (velsen-noord). Maar ik kan het begrijpen. 2/3 van de Nederlanders is ajax-fan heb ik gehoord. Dus de kans is groot dat een aantal commentatoren dat ook zijn. Of ten minste een lichte voorkeur hebben. Nou het zal mij een rotzorg zijn. Over het algemeen weten ze het goed te verbergen. Leo heeft daar de meeste moeite mee..
Totale onzin uit je duim gezogen !!! geloof mij ik ken hem redelijk goed zie mijn andere commentaar.
nora
 nora - dinsdag 14 oktober 2014 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 20:27 schreef HansP het volgende:
De broertjes driessen en trawanten voetbalden bij buitenveldert zaterdag middag
Een vreselijk irritant ploegje nog steeds spijt dat ik ze toen niet harder heb aabgepakt
Maar ja
Iedereen vn mijn generatie weet dat zij fanatieke ajacieden zijn (niet erg ben ik ook) en fanatieke fsiders waren (ach arme zielen)
Wie van jullie kan zich nog herinneren wat er gebeurde bij ajax-vitesse 12-2?
Deze ex fsiders wel.
Maar terug naar onze leo ajacied in hart en nieren maar nu alleen binnenskamers naar buiten neutraal
Haha onredelijk en irriitant
Arme leo
Inderdaad Leo voetbalde in buitenveldert en was inderdaad een stinkende provocerende kut voetballer en fervent DWS aanhanger en dan weet jij ook dat dit Ajax haters waren en dat is hij zijn hele leven al.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 14 oktober 2014 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2014 - 09:54 schreef nora het volgende:

[..]

Deze Diessen was in zijn jonge jaren een groot fan van FC Amsterdam en deze gasten haten Ajax en dat is nog steeds te horen in zijn commentaar hij moet met spoed van die tv gegooid worden en nooit meer terug komen, het is wel grappig dat sommige kakkies denken dat hij voor Ajax is ha ha wat een grappig volkje is het toch.
Haha inderdaad..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Leo driessen









0.0138700