BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Schorsing voor Affelay - Niet voor Enoh???!!!

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
voetbal-angerfist
 voetbal-angerfist - dinsdag 16 maart 2010 - 18:19   quote  deeplink  
Ibrahim Affelay heeft de schorsing van 3wedstrijden geaccepteerd, dit meldt VI:
http://www.vi.nl/Nieuws-item/177642/Afellay-accepteert-straf-en-is-terug-tegen-Feyenoord.htm
16/03/2010 17:50

Afellay accepteert straf en is terug tegen Feyenoord

Ibrahim Afellay is akkoord gegaan met het schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal van de KNVB. De aanvoerder van PSV mist vanwege zijn misdragingen tijdens de topper tegen Ajax de komende drie duels van zijn ploeg.

Afellay kreeg het zondag aan de stok met zijn directe tegenstander Eyong Enoh. Op televisiebeelden was te zien hoe de PSV'er zijn opponent raakte met een elleboogstoot. Op basis van die beelden stelde de aanklager betaald voetbal een vooronderzoek in en kwam hij met een schikkingsvoorstel van vier duels schorsing, waarvan een voorwaardelijk.

Doordat Afellay de straf accepteert mist de hij duels met FC Twente (thuis), VVV-Venlo (uit) en Willem II (uit). Op 11 april, als PSV het in Eindhoven opneemt tegen Feyenoord, is de Oranje-international weer van de partij. Overigens komt PSV woensdag nog met een officiële verklaring naar buiten over het incident.

Maar Enoh, die gaat waarschijnlijk vrij uit?? Dit is niet de eerste keer dat het zo gaat, denk maar bijvoorbeeld aan Suarez tegen Feyenoord in november van 2009, toen gaf hij ook een elleboogstoot aan Babovic en ging hij gewoon vrij uit, omdat er niet genoeg beelden waren -- die waren er wel degelijk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 maart 2010 door voetbal-angerfist --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 16 maart 2010 - 21:45   quote  deeplink  
ja heel oneerlijk, ik ga me eens wat minder bezig houden met het nederlandse voetbal. Ik blijf psv steunen maar de rest boeit me echt geen flikker meer. Altijd dat zielige gedoe met die scheidsrechters en zo. En vaak ook nog ten nadele van mijn club! Ik had gisteren liverpool portsmouth gekeken. Ik weet zeker dat als luinge daar de scheids was dat beide teams met 8 man zouden eindigen. Daar lieten ze zelfs doorspelen. wat dat betreft had huub stevens gelijk vorig jaar: het zielige zeikgedoe kost nederlandse clubs de kop in Europa.
R()b
 R()b - dinsdag 16 maart 2010 - 23:14   quote  deeplink  
Nederlands voetbal wordt verrot gefloten , daarom zuigt onze competitie ook zo erg.
Heeft niet alleen met geld te maken.
Dick van Egmond zien fluiten afgelopen Zondag??
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 16 maart 2010 - 23:15   quote  deeplink  
je hoeft geen namen te noemen, alles is klote hiero!
R()b
 R()b - dinsdag 16 maart 2010 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 23:15 schreef patrickpsv15 het volgende:
je hoeft geen namen te noemen, alles is klote hiero!
Hoezo geen namen noemen?
Je hoeft niet bang te zijn dat de KNVB jou op de vingers tikt hoor!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 16 maart 2010 - 23:28   quote  deeplink  
hahahaha!
Moeka
 Moeka - woensdag 17 maart 2010 - 06:38   quote  deeplink  
Lijkt me nogal wiedes waarom affelay gestraft wordt en enoh niet. Een elleboog op het gezicht ten opzichte van iemand op de tenen staan.

Over het geval suarez kan door blijven steggelen maar feit blijft dat hij zich breed maakt net als babovic. Dat van babovic werd beoordeeld door de scheidsrechter en die wordt in bescherming genomen door de knvb dus een schorsing.

Het meesxt opvallende vind ik wel dat PSV de topper thuis tegen Ajax wint door fouten van de scheids dus vraag me af waarom jullie zo klagen.

PSV wordt steeds meer de club die jullie haten om haar arrogantie en gejank
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 17 maart 2010 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 - 06:38 schreef Moeka het volgende:
Lijkt me nogal wiedes waarom affelay gestraft wordt en enoh niet. Een elleboog op het gezicht ten opzichte van iemand op de tenen staan.

Over het geval suarez kan door blijven steggelen maar feit blijft dat hij zich breed maakt net als babovic. Dat van babovic werd beoordeeld door de scheidsrechter en die wordt in bescherming genomen door de knvb dus een schorsing.

Het meesxt opvallende vind ik wel dat PSV de topper thuis tegen Ajax wint door fouten van de scheids dus vraag me af waarom jullie zo klagen.

PSV wordt steeds meer de club die jullie haten om haar arrogantie en gejank
fouten van stekelenburg bedoel je... dat duwtje van bakkal tja daar valt over te discussieren. Maar kijk eens naar dat doelpunt van emanuelson? afellay wordt keihard neergehaald en daaruit scoort ajax de 3 - 3...
voetbal-angerfist
 voetbal-angerfist - woensdag 17 maart 2010 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 - 06:38 schreef Moeka het volgende:
Lijkt me nogal wiedes waarom affelay gestraft wordt en enoh niet. Een elleboog op het gezicht ten opzichte van iemand op de tenen staan.

Over het geval suarez kan door blijven steggelen maar feit blijft dat hij zich breed maakt net als babovic. Dat van babovic werd beoordeeld door de scheidsrechter en die wordt in bescherming genomen door de knvb dus een schorsing.

Het meesxt opvallende vind ik wel dat PSV de topper thuis tegen Ajax wint door fouten van de scheids dus vraag me af waarom jullie zo klagen.

PSV wordt steeds meer de club die jullie haten om haar arrogantie en gejank
Noem jij dat van suarez breed maken??
Dus als ik jou op straat een klap voor je bek geef
en dan zeg tegen de politie dat ik me breed maak,
dat ze me dan geloven en dus vrij uit ga??
ECHT NIET - De knvb is gewoon onderdeel van 020!
Moeka
 Moeka - woensdag 17 maart 2010 - 18:25   quote  deeplink  
@ PatrickPSV15, fouten van Stekelenburg vind ik een beetje overdreven maar ben het voor de rest wel met je eens. Verder kan ik nog wel een paar discutabele beslissingen noemen die de eerste wedstrijd in het voordeel van psv deed kantelen.

On topic, als enoh bestraft moet worden voor het staan op iemands voeten blijft er niemand meer op het veld over. Enkele minuten voor dit voorval zat Affelay trouwens ook Enoh te irriteren toen Enoh de bal afpakte in de 16 van Ajax, had Affelay daar dan al rood moeten krijgen?

@ angerfist je moet snel maar weer je ritalin slikken en voor Sesamstraat naar bed want je praat echt poep.

http://www.goal.com/nl/news/761/psv/2010/03/17/1837423/psv-onbegrijpelijk-dat-knvb-geen-rekening-houdt-met

Nog zo'n mooi voorbeeld van het nieuwe PSV wat zeurt jankt en anderen de schuld geeft. PSV is lekker bezig.

Heb het gevoel dat jullie het toch niet me eens gaan worden maar ja....
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 17 maart 2010 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 - 18:25 schreef Moeka het volgende:
@ PatrickPSV15, fouten van Stekelenburg vind ik een beetje overdreven maar ben het voor de rest wel met je eens. Verder kan ik nog wel een paar discutabele beslissingen noemen die de eerste wedstrijd in het voordeel van psv deed kantelen.

On topic, als enoh bestraft moet worden voor het staan op iemands voeten blijft er niemand meer op het veld over. Enkele minuten voor dit voorval zat Affelay trouwens ook Enoh te irriteren toen Enoh de bal afpakte in de 16 van Ajax, had Affelay daar dan al rood moeten krijgen?

@ angerfist je moet snel maar weer je ritalin slikken en voor Sesamstraat naar bed want je praat echt poep.

http://www.goal.com/nl/news/761/psv/2010/03/17/1837423/psv-onbegrijpelijk-dat-knvb-geen-rekening-houdt-met

Nog zo'n mooi voorbeeld van het nieuwe PSV wat zeurt jankt en anderen de schuld geeft. PSV is lekker bezig.

Heb het gevoel dat jullie het toch niet me eens gaan worden maar ja....
"De aanklager heeft de schorsing bepaald naar aanleiding van televisiebeelden, verklaringen van Afellay zelf en van de speler van Ajax, Eyong Enoh. De verklaring van Afellay komt overeen met de televisiebeelden, waarin duidelijk waarneembaar is dan de speler Enoh provoceert door bewust en met kracht op de voet van Afellay te gaan staan en hem een stomp in zijn maag te geven."

Dat is niet janken, dat is de waarheid. In plaats van dat je een tegenargument bedenkt noem je psv jankerts... nou daar kan ik pas om janken...
Machobla
 Machobla - woensdag 17 maart 2010 - 20:22   quote  deeplink  
Affelay is gewoon een zielig mannetje. Echt een calimero-figuur, past om die reden ook ontzettend goed bij P$V. Die kerel heeft eindelijk door dat hij niet goed genoeg is voor de echte top en dat ook komende zomer er voor hem weer geen enkele echte grote buitenlandse club aan de deur klopt. Op het komende WK zal hij alleen goed genoeg zijn om de schoenen van meneer Sneijder en meneer v/d Vaart te mogen poetsen... Daar is hij gewoon gefrustreerd over. Ga maar lekker door met andere personen de schuld geven Affelay!! Waarom zou je ook in de spiegel kijken? Je bent immers zoooo goed!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 17 maart 2010 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 - 20:22 schreef Machobla het volgende:
Affelay is gewoon een zielig mannetje. Echt een calimero-figuur, past om die reden ook ontzettend goed bij P$V. Die kerel heeft eindelijk door dat hij niet goed genoeg is voor de echte top en dat ook komende zomer er voor hem weer geen enkele echte grote buitenlandse club aan de deur klopt. Op het komende WK zal hij alleen goed genoeg zijn om de schoenen van meneer Sneijder en meneer v/d Vaart te mogen poetsen... Daar is hij gewoon gefrustreerd over. Ga maar lekker door met andere personen de schuld geven Affelay!! Waarom zou je ook in de spiegel kijken? Je bent immers zoooo goed!
hij geeft niet anderen te schuld. Hij vindt dat iemand die hem geprovoceerd heeft ook een schorsing moet krijgen. Dat is iets heel anders meneer ajakssiet!
Machobla
 Machobla - woensdag 17 maart 2010 - 20:48   quote  deeplink  
Misschien moet de heer Affelay dan een keer zijn ogen openen. Provocaties horen nu eenmaal bij topvoetbal. Als je daar niet mee om kunt gaan moet je vakken gaan vullen bij de Albert Heijn. Affelay kan als het ook maar heel even tegen zit niet met provocaties omgaan en is dus geen topspeler. Hij is bovendien een hele slechte aanvoerder door zijn team ontzettend in de steek te laten in de meest belangrijke periode in het seizoen. Als P$V in de komende drie wedstrijden punten laat liggen dan heeft hij daar een groot aandeel in gehad door zijn schorsing. Dat weet hij zelf maar al te goed...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 17 maart 2010 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 - 20:48 schreef Machobla het volgende:
Misschien moet de heer Affelay dan een keer zijn ogen openen. Provocaties horen nu eenmaal bij topvoetbal. Als je daar niet mee om kunt gaan moet je vakken gaan vullen bij de Albert Heijn. Affelay kan als het ook maar heel even tegen zit niet met provocaties omgaan en is dus geen topspeler. Hij is bovendien een hele slechte aanvoerder door zijn team ontzettend in de steek te laten in de meest belangrijke periode in het seizoen. Als P$V in de komende drie wedstrijden punten laat liggen dan heeft hij daar een groot aandeel in gehad door zijn schorsing. Dat weet hij zelf maar al te goed...
daar gaat het in dit topic niet om. Het gaat zich erom dat enoh ook geschorst had moeten worden.
Moeka
 Moeka - woensdag 17 maart 2010 - 21:03   quote  deeplink  
moet ooijer dan alsnog geschorst worden voor zijn provocerende gedrag tegen suarez eerder dit seizoen? Had matarazzi geschorst moeten worden omdat zidane zich niet kon inhouden?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 17 maart 2010 - 21:09   quote  deeplink  
ooijer stompte suarez niet in zijn buik en ging niet op zijn tenen staan.
Moeka
 Moeka - woensdag 17 maart 2010 - 21:25   quote  deeplink  
oh dus in de buik stompen en op de tenen staan is de grens? Heb je wel eens gevoetbald? Nogmaals beide heren zaten elkaar te irriteren de enige die zich niet kon beheersen en zich uit de tent liet lokken was affelay. Uit diezelfde wedstrijd kan ik nog wel wat fragmentjes vinden waarbij affelay provoceert zonder dat daar een ajaxied op reargeert! mag dat wel of had hij daar al voor geschorst moeten worden? Jullie hebben gewoon het kampioenschap weggegeven en Twente of heel misschien Ajax loopt er mee weg. Daar is niemand anders schuldig aan dan PSV zelf.
serge-fr
 serge-fr - donderdag 18 maart 2010 - 10:03   quote  deeplink  
Er is nog niks beslist in de competitie, psv kan nog steeds kampioen worden. En ja het is belachelijk dat Enoh vrij uit gaat. Maar je kan toch niet ontkennen, dat ajax het meest bevooroordeeld wordt door de knvb. Ze winnen de wedstrijden meestal doordat de tegenstander meestal onterecht een rode kaart krijgt, penalty(s) niet krijgen, spelers te snel in de wedstrijd een gele kaart krijgen. Waarbij ajax het tegenovergestelde krijgt in hun voordeel. De scheidsrechters fluiten meestal de wedstrijd kapot in het voordeel van ajax. En als ajax een keer geen penalty krijgt,dan wordt het door de media(NOS) extra toegelicht(bv tegen feyenoord).En de straffen die ze krijgen zijn meestal lager.Dus Enoh had ook gestraft moeten worden. Kan Affelay trouwens geen klacht indienen daarover,of heeft hij dat gedaan??
ztje
 ztje - donderdag 18 maart 2010 - 10:49   quote  deeplink  
Ik begrijp niets van de officiële reactie van PSV. Als je vindt dat Afellay te zwaar gestraft wordt, dan moet je niet akkoord gaan met het schikkingsvoorstel en dan moet je de juridische strijd aangaan.

Heeft PSV echt geen vertrouwen in een zorgvuldige rechtsgang in deze zaak? Ook in deze kwestie ben ik van mening: als PSV de tuchtcommissie en/of de KNVB wantrouwt - hetgeen een zeer zware beschuldiging is! - dan moeten ze bewijzen verzamelen en een zaak aanspannen!

Ze strooien met wat verdachtmakingen richting de KNVB en de tuchtcommissie, maar doen daar verder niks mee. Wat een laffe, ongeloofwaardige club.
voetbal-angerfist
 voetbal-angerfist - donderdag 18 maart 2010 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 - 10:03 schreef serge-fr het volgende:
Er is nog niks beslist in de competitie, psv kan nog steeds kampioen worden. En ja het is belachelijk dat Enoh vrij uit gaat. Maar je kan toch niet ontkennen, dat ajax het meest bevooroordeeld wordt door de knvb. Ze winnen de wedstrijden meestal doordat de tegenstander meestal onterecht een rode kaart krijgt, penalty(s) niet krijgen, spelers te snel in de wedstrijd een gele kaart krijgen. Waarbij ajax het tegenovergestelde krijgt in hun voordeel. De scheidsrechters fluiten meestal de wedstrijd kapot in het voordeel van ajax. En als ajax een keer geen penalty krijgt,dan wordt het door de media(NOS) extra toegelicht(bv tegen feyenoord).En de straffen die ze krijgen zijn meestal lager.Dus Enoh had ook gestraft moeten worden. Kan Affelay trouwens geen klacht indienen daarover,of heeft hij dat gedaan??
Volledig mee eens!!!
dit zeg ik al zo lang, maar mensen zeggen dan altijd dat ik door een "Feyenoord-bril" kijk.
Maar het is elke keer wel weer toevallig.....
ajacied
 ajacied - donderdag 18 maart 2010 - 12:50   quote  deeplink  
wat een gezeik zeg, ajax word ook vaak zat verkeerd beoordeeld maar goed zolang mensen die beslising moeten nemen kunnen er fouten gemaakt worden! allemaal niet te veel zeuren ik denk ook dat van appelvlaai een optelsom is !
Super AJAX
 Super AJAX - donderdag 18 maart 2010 - 13:09   quote  deeplink  
ojee ojee, ze gaan weer zeiken over dat Ajax bevooroordeeld wordt. YEAH RIGHT

dan kan ik ook zeggen dat als Suarez al de penalty`s zou krijgen waarop hij echt had dit seizoen, hadden we lang en breed bovenaan gestaan. Nu niet zeggen dat hij de schijn tegen heeft want dat betekent dat de scheidsrechters partijdig zijn en dus niet voor AJAX.

Gewoon even ophouden met dat gezeik. slechte verliezers. einde van de rit weeg je alle voors en tegens en dan kom je op een even balans.

Enoh bestraft worden???, eerst krijgt hij een klap in zijn gezicht en dat heeft hij terugbetaald met een klapje en op zijn voet staan. Affelay is ook niet wegens de klap in het gezicht bestraft maar voor twee elleboogstoten.

De eerste feit van hem werd tegen de eerste feit van Enoh weggestreept.

Eerst even nadenken voordat je, jezelf belachelijk maakt hier op de forum.

OF JE HET WILT OF NIET IN IEDEREEN ZIT EEN AJACIED
adriu
 adriu - donderdag 18 maart 2010 - 13:17   quote  deeplink  
wat dacht je van pantalic gaat tegen stander voorbij!! in strafschop gebied!! te!genstander valt en houd duiderlijk enkels van pantelic even vast! DUS ROOD !! dat hadden ze beter kunnen laten zien bij de scheits rechters vergadering ! nee weer een ajax speler als voorbeeld. je kan er nu op wachten dat de scheits rechters de ajax spelers extra in de gaten gaan houden!!???
serge-fr
 serge-fr - donderdag 18 maart 2010 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 - 13:17 schreef adriu het volgende:
wat dacht je van pantalic gaat tegen stander voorbij!! in strafschop gebied!! te!genstander valt en houd duiderlijk enkels van pantelic even vast! DUS ROOD !! dat hadden ze beter kunnen laten zien bij de scheits rechters vergadering ! nee weer een ajax speler als voorbeeld. je kan er nu op wachten dat de scheits rechters de ajax spelers extra in de gaten gaan houden!!???
Maak eerst je lagere school eens af.
voetbal-angerfist
 voetbal-angerfist - donderdag 18 maart 2010 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 - 13:09 schreef Super AJAX het volgende:
ojee ojee, ze gaan weer zeiken over dat Ajax bevooroordeeld wordt. YEAH RIGHT

dan kan ik ook zeggen dat als Suarez al de penalty`s zou krijgen waarop hij echt had dit seizoen, hadden we lang en breed bovenaan gestaan. Nu niet zeggen dat hij de schijn tegen heeft want dat betekent dat de scheidsrechters partijdig zijn en dus niet voor AJAX.

Gewoon even ophouden met dat gezeik. slechte verliezers. einde van de rit weeg je alle voors en tegens en dan kom je op een even balans.

Enoh bestraft worden???, eerst krijgt hij een klap in zijn gezicht en dat heeft hij terugbetaald met een klapje en op zijn voet staan. Affelay is ook niet wegens de klap in het gezicht bestraft maar voor twee elleboogstoten.

De eerste feit van hem werd tegen de eerste feit van Enoh weggestreept.

Eerst even nadenken voordat je, jezelf belachelijk maakt hier op de forum.

OF JE HET WILT OF NIET IN IEDEREEN ZIT EEN AJACIED
Dat suarez geen penalty's krijgt waar hij wel recht op had is zijn eigen schuld,
hij heeft vroeger de ene schwalbe na de andere laten zien en kreeg daarvoor wel een penalty,
maar daar hoor ik je niet over: Als tie een penalty krijgt wat geen penalty is!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 18 maart 2010 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 - 12:37 schreef voetbal-angerfist het volgende:

[..]

Volledig mee eens!!!
dit zeg ik al zo lang, maar mensen zeggen dan altijd dat ik door een "Feyenoord-bril" kijk.
Maar het is elke keer wel weer toevallig.....
ik denk dat de meeste mensen die niet voor ajax zijn het met 'm eens zijn.
voetbal-angerfist
 voetbal-angerfist - donderdag 18 maart 2010 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 - 14:37 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ik denk dat de meeste mensen die niet voor ajax zijn het met 'm eens zijn.
Ja, omdat de mensen die niet voor 020 zijn al die dingen zien,
en die wel voor 020 zijn, het niet willen zien en dus ook niet toegeven.
Thomas
 Thomas - donderdag 18 maart 2010 - 16:25   quote  deeplink  
Dat gezeur ook altijd om wie voordeel/nadeel behaald heeft in een seizoen... Elke club wordt weleens genaaid of bevoordeeld, so what.

Als jullie zo graag erover willen zeuren dat een club duidelijk meer voordeel hebben behaald door scheidsrechters/KNVB/wie dan ook, kom dan maar eens met een objectieve vergelijking waarin het voor elke club wordt uitgesplitst. Nu lijkt het meer op Calimero-gedrag van supporters van verschillende clubs....
ztje
 ztje - donderdag 18 maart 2010 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 - 16:25 schreef Thomas het volgende:
Dat gezeur ook altijd om wie voordeel/nadeel behaald heeft in een seizoen... Elke club wordt weleens genaaid of bevoordeeld, so what.

Als jullie zo graag erover willen zeuren dat een club duidelijk meer voordeel hebben behaald door scheidsrechters/KNVB/wie dan ook, kom dan maar eens met een objectieve vergelijking waarin het voor elke club wordt uitgesplitst. Nu lijkt het meer op Calimero-gedrag van supporters van verschillende clubs....
Volledig mee eens.
Stelletje kleuters.

Als je met steekhoudende berichten (ztje - donderdag 18 maart 2010 - 10:49) komt, is het opeens heel stil.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 maart 2010 door ztje --
Moeka
 Moeka - donderdag 18 maart 2010 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 - 14:37 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ik denk dat de meeste mensen die niet voor ajax zijn het met 'm eens zijn.
@ PatrickPSV15, Ik denk dat je gelijk hebt, je bent namelijk voor Ajax of tegen Ajax. Heeft verder niks te maken of de meeste mensen gelijk hebben ja of nee. Uit alle reacties blijkt maar 1 ding, je hebt mensen die complot theorieën zien en alleen maar anderen de schuld geven en de mensen die net als elke voetballer er mee eens zijn dat je geschorst moet worden voor ellebogen en niet voor iemand op de tenen staan.

@ thomas, ben het ook met jou eens. Het komt allemaal wel op hetzelfde neer. Of het nou de goal van Nac tegen PSV is of het niet geven van een penalty tijdens Feyenoord-Ajax is het gaat erom dat je die wedstrijden gewoon eerder moet beslissen als je kampioen wil worden. FC twente is misschien wel de gelukkigste maar ze vergeten in elk geval niet om wedstrijden te winnen en volgens mij wordt je zo kampioen.

Als laatste wil ik ff zeggen dat iedereen die vind dat Enoh moet worden geschorst voor provocerend gedrag een beetje zielig doet en gewoon maar naar kunstschaatsen moet kijken.
jaja
 jaja - donderdag 18 maart 2010 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 - 20:24 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

hij geeft niet anderen te schuld. Hij vindt dat iemand die hem geprovoceerd heeft ook een schorsing moet krijgen. Dat is iets heel anders meneer ajakssiet!
zullen we niet hebben op het incidentje van affelay richting vertongen. toen vertongen een fout maakte waardoor affelay kon scoren. uitlachen en wijzen dat is provoceren. maar nee geen psv-er die er na die wedstrijd over begon. dus als het in je nadeel valt moet je ook niet komen zeuren. buiten dat, affelay is een jankerd. als ie een verkoudheidje heeft meld die zich ziek. als hij een stomp of ellboog in zijn maag krijgt had hij jankend op de grond gelegen. dit was om zijn eigen gedrag goed te praten.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 18 maart 2010 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 - 20:10 schreef jaja het volgende:

[..]

zullen we niet hebben op het incidentje van affelay richting vertongen. toen vertongen een fout maakte waardoor affelay kon scoren. uitlachen en wijzen dat is provoceren. maar nee geen psv-er die er na die wedstrijd over begon. dus als het in je nadeel valt moet je ook niet komen zeuren. buiten dat, affelay is een jankerd. als ie een verkoudheidje heeft meld die zich ziek. als hij een stomp of ellboog in zijn maag krijgt had hij jankend op de grond gelegen. dit was om zijn eigen gedrag goed te praten.
1. je hebt geen bewijs dat afellay zich afmeldt om een kleine reden.
2. kijk alsjeblieft naar je eigen spelers. Suarez gaat voor ieder scheitje liggen en janken en huilen en kreunen en schreeuwen, ik wist nog na psv ajax toen hij huilend voor de camera zei: " ik weet niet waarom ooijer ruzie met me wilde maken"
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 18 maart 2010 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 - 18:40 schreef Moeka het volgende:

[..]

Als laatste wil ik ff zeggen dat iedereen die vind dat Enoh moet worden geschorst voor provocerend gedrag een beetje zielig doet en gewoon maar naar kunstschaatsen moet kijken.
Ik wil ff zeggen dat iedereen die denkt dat afellay terecht geschorst is voor die 2 elleboogstootjes in het gezicht van enoh maar op ballet moet gaan. kom op zeg, doe ff normaal man.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 maart 2010 door patrickpsv15 --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 18 maart 2010 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 - 18:40 schreef Moeka het volgende:

[..]

@ PatrickPSV15, Ik denk dat je gelijk hebt, je bent namelijk voor Ajax of tegen Ajax. Heeft verder niks te maken of de meeste mensen gelijk hebben ja of nee. Uit alle reacties blijkt maar 1 ding, je hebt mensen die complot theorieën zien en alleen maar anderen de schuld geven en de mensen die net als elke voetballer er mee eens zijn dat je geschorst moet worden voor ellebogen en niet voor iemand op de tenen staan.

Er is nog een derde groep, namelijk de groep die vindt dat spelers geschorst moeten worden wanneer er in iemands maag wordt gestompt.
Moeka
 Moeka - donderdag 18 maart 2010 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 - 23:27 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Er is nog een derde groep, namelijk de groep die vindt dat spelers geschorst moeten worden wanneer er in iemands maag wordt gestompt.
en juist dat is niet vast te stellen op de beelden en dus niet te bewijzen. Ben je nou klaar met janken, of ben je nu nu weer van mening dat elke keer als iemand doet alsofie pijn heeft iemand van de tegenpartij het veld uit moet?
Thomas
 Thomas - vrijdag 19 maart 2010 - 08:53   quote  deeplink  
Op de een of andere manier lijk je jezelf nogal tegen te spreken. Twee quotes:

quote:
Op donderdag 18 maart 2010 - 23:27 schreef patrickpsv15 het volgende:
Er is nog een derde groep, namelijk de groep die vindt dat spelers geschorst moeten worden wanneer er in iemands maag wordt gestompt.
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 - 23:25 schreef patrickpsv15 het volgende:
Ik wil ff zeggen dat iedereen die denkt dat afellay terecht geschorst is voor die 2 elleboogstootjes in het gezicht van enoh maar op ballet moet gaan. kom op zeg, doe ff normaal man.
Een tik in de maag is wel strafbaar, maar een tik met een elleboog niet? Of moet ik nu stellen: Een stomp in de maag is wel strafbaar en een knal met een elleboog in het gezicht niet?

Het is heel simpel: beide gevallen horen ABSOLUUT niet thuis op een voetbalveld. Het is dan aan de scheidsrechter en KNVB om te beoordelen wat er is gebeurd. Is er geen bewijs op camerabeelden en door de scheidsrechter het voorval niet is waargenomen, dan valt er gewoon niets te maken tegen een speler. Simple as that.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 19 maart 2010 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 - 23:41 schreef Moeka het volgende:

[..]

en juist dat is niet vast te stellen op de beelden en dus niet te bewijzen. Ben je nou klaar met janken, of ben je nu nu weer van mening dat elke keer als iemand doet alsofie pijn heeft iemand van de tegenpartij het veld uit moet?
Overigens opvallen dat we enoh niks horen zeggen over deze zaak. Enoh is toch echt 100% betrokken bij deze situatie, zowel als slachtoffer als aandoener.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 19 maart 2010 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 - 08:53 schreef Thomas het volgende:
Op de een of andere manier lijk je jezelf nogal tegen te spreken. Twee quotes:

[..]

[..]

Een tik in de maag is wel strafbaar, maar een tik met een elleboog niet? Of moet ik nu stellen: Een stomp in de maag is wel strafbaar en een knal met een elleboog in het gezicht niet?

Het is heel simpel: beide gevallen horen ABSOLUUT niet thuis op een voetbalveld. Het is dan aan de scheidsrechter en KNVB om te beoordelen wat er is gebeurd. Is er geen bewijs op camerabeelden en door de scheidsrechter het voorval niet is waargenomen, dan valt er gewoon niets te maken tegen een speler. Simple as that.
de tweede quote die je stuurde was sarcastisch:P
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 19 maart 2010 - 13:29   quote  deeplink  
Trouwens, kan iemand mij een verklaring geven van de knvb? want als het echt zo is, dat er 100% bewijs moet zijn om iemand te schorsen, en dat dat filmpje wat op youtube staat, het enige materiaal is dat we hebben, en dat eredivisielive en de knvb de beelden niet hebben gemanipuleerd, en dat de knvb dit als reden noemt dat enoh niet geschorst is, dan moet ik mijn ongelijk toegeven. Dat neemt niet weg dat ik deze regel nergens op slaan vindt...
ztje
 ztje - vrijdag 19 maart 2010 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 - 13:29 schreef patrickpsv15 het volgende:
Trouwens, kan iemand mij een verklaring geven van de knvb? want als het echt zo is, dat er 100% bewijs moet zijn om iemand te schorsen, en dat dat filmpje wat op youtube staat, het enige materiaal is dat we hebben, en dat eredivisielive en de knvb de beelden niet hebben gemanipuleerd, en dat de knvb dit als reden noemt dat enoh niet geschorst is, dan moet ik mijn ongelijk toegeven. Dat neemt niet weg dat ik deze regel nergens op slaan vindt...
Volgens het reglement tuchtrechtspraak betaald voetbal KNVB:
Artikel 40 punt 2:
Het bewijs dat de betrokkene de overtreding heeft begaan, dient te berusten op tenminste twee bewijsmiddelen.
Dus het is geen 100%, maar zelfs 200%.
Snap je nu eindelijk dat er echte bewijzen moeten zijn en geen emotie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 maart 2010 door ztje --
jaja
 jaja - vrijdag 19 maart 2010 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 - 23:22 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

1. je hebt geen bewijs dat afellay zich afmeldt om een kleine reden.
2. kijk alsjeblieft naar je eigen spelers. Suarez gaat voor ieder scheitje liggen en janken en huilen en kreunen en schreeuwen, ik wist nog na psv ajax toen hij huilend voor de camera zei: " ik weet niet waarom ooijer ruzie met me wilde maken"
vorig seizoen. is breed uit gemeten in de pers. met je bewijs. en suarez dat is terecht geweest. je verliest door geen penalty's te krijgen en door een onterecht doelpunt van bakkal. geemotioneerd zijn omdat je verliest vind ik juist een goed teken. je wilt winnen. je kan ook ellebogen geven dat is veel erger. maar ja die psv-bril he.
Moeka
 Moeka - vrijdag 19 maart 2010 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 - 13:29 schreef patrickpsv15 het volgende:
Trouwens, kan iemand mij een verklaring geven van de knvb? want als het echt zo is, dat er 100% bewijs moet zijn om iemand te schorsen, en dat dat filmpje wat op youtube staat, het enige materiaal is dat we hebben, en dat eredivisielive en de knvb de beelden niet hebben gemanipuleerd, en dat de knvb dit als reden noemt dat enoh niet geschorst is, dan moet ik mijn ongelijk toegeven. Dat neemt niet weg dat ik deze regel nergens op slaan vindt...
Hmm ik voel hier langzaam aan iemand bijdraaien. Wat betreft die "regel" ben ik blij dat mensen pas worden veroordeeld nadat er 100% onomstotelijk bewijs is geleverd. Anders zou er pas echt gemanipuleerd kunnen worden. Nogmaals, al die rare complot theorieën zitten alleen bij mensen in het hoofd. Anders was Ajax de laatste jaren echt wel kampioen geworden maar het is helaas nou eenmaal een eerlijke competitie... zucht(voordat iemand reageert dit was ook weer sarcasme).
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 19 maart 2010 - 21:52   quote  deeplink  
:P
ajax for live
 ajax for live - zaterdag 20 maart 2010 - 11:33   quote  deeplink  
patrickpsv15 - dinsdag 16 maart 2010 - 21:45 quote deeplink

ja heel oneerlijk, ik ga me eens wat minder bezig houden met het nederlandse voetbal. Ik blijf psv steunen maar de rest boeit me echt geen flikker meer. Altijd dat zielige gedoe met die scheidsrechters en zo. En vaak ook nog ten nadele van mijn club! Ik had gisteren liverpool portsmouth gekeken. Ik weet zeker dat als luinge daar de scheids was dat beide teams met 8 man zouden eindigen. Daar lieten ze zelfs doorspelen. wat dat betreft had huub stevens gelijk vorig jaar: het zielige zeikgedoe kost nederlandse clubs de kop in Europa.

he patrick die 15 achter je naam is dat 15 jaar je moet je niet zo aan stelle ik ga ook niet zeuren dat ajax de 1 wedstrijd tegen psv verloren had was ook nadelig voor ajax scheidsrechters zijn ook mensen maken foute dus word volwasse gr ajax kampion
Pearl.s.v...
 Pearl.s.v... - zondag 21 maart 2010 - 14:10   quote  deeplink  
Wat een gelul allemaal! Ajax fans moeten of hun mond houden of eerlijk toegeven dat die Eenoog ook een schorsing had moeten krijgen al was het maar 1 wedstrijd. Ze moeten dan niet met de kutsmoes aankomen dat er geen beelden van waren(heel stadion vol camera's). Verder moeten al die omhoog gevallen voetballertjes(vooral die van PSV en Ajax en Nederlands elftal) van tegenwoordig hun mond houden en een keer gaan presteren naar het geld dat ze krijgen... Arrogante T...lijers
Moeka
 Moeka - zondag 21 maart 2010 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 14:10 schreef Pearl.s.v... het volgende:
Wat een gelul allemaal! Ajax fans moeten of hun mond houden of eerlijk toegeven dat die Eenoog ook een schorsing had moeten krijgen al was het maar 1 wedstrijd. Ze moeten dan niet met de kutsmoes aankomen dat er geen beelden van waren(heel stadion vol camera's). Verder moeten al die omhoog gevallen voetballertjes(vooral die van PSV en Ajax en Nederlands elftal) van tegenwoordig hun mond houden en een keer gaan presteren naar het geld dat ze krijgen... Arrogante T...lijers
zo dat zijn nog eens argumenten, ben je gestoord of zo? Hele discussie is al afgerond en jij probeert hem weer op te laaien met dit kansloze bericht.
Pearl.s.v...
 Pearl.s.v... - maandag 22 maart 2010 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 20:10 schreef Moeka het volgende:

[..]

zo dat zijn nog eens argumenten, ben je gestoord of zo? Hele discussie is al afgerond en jij probeert hem weer op te laaien met dit kansloze bericht.
Nou nou Moeke, is het forum al gesloten dan? Op je teentjes getrapt? Waarschijnlijk ben je zelf ook zo'n arrogant voetballertje! En zo kansloos is mijn bericht niet, er is toch één persoon geweest die het de moeite vond om te reageren...Haha of niet Moeke? Till next time
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - woensdag 24 maart 2010 - 17:36   quote  deeplink  
kom op hé. affelay deed veel meer dan enoh en het zijn gwn de psv fans die hier van balen en drm zulke topics beginnen.
Dani Ortiz
 Dani Ortiz - maandag 29 maart 2010 - 23:15   quote  deeplink  
die beelden waren er idd, maar Suarez is toen niet geschorst omdat de scheids van dienst de situatie wel had beoordeeld (foutief in mijn ogen) en daarom kan die KNVB niet alsnog overgaan tot schorsing.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Schorsing voor Affelay - Niet voor Enoh???!!!









0.0115699