BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Landzaat moet blijven

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Ronneke
 Ronneke - vrijdag 26 maart 2010 - 12:36   quote  deeplink  
Ik vind en dat zullen er waarschijnlijk niet veel zijn, dat Landzaat moet blijven.

Tegen twente viel pas echt op hoe hij in de tweede helft de rust heeft die bv. Fer, Wijnaldum, Biseswar niet hebben. Gaan alle ervaren spelers weg en houden alleen de jonge spelers op het middenveld dan gaan we wedstrijden zoals deze zeker verliezen volgend jaar. Bruins en Landzaat samen zijn volgens mij de spelers die voor creativiteit kunnen zorgen op het middenveld.

kom maar, kom maar, kom maar, met de kritiek !!!!

My word is final..............
willempje
 willempje - vrijdag 26 maart 2010 - 12:40   quote  deeplink  
Ik ben het helemaal met je eens!! Al zullen we wel afgebrand gaan worden, maar ik hoop dat hij mag blijven.
Terminator
 Terminator - vrijdag 26 maart 2010 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 12:36 schreef Ronneke het volgende:
Ik vind en dat zullen er waarschijnlijk niet veel zijn, dat Landzaat moet blijven.

Tegen twente viel pas echt op hoe hij in de tweede helft de rust heeft die bv. Fer, Wijnaldum, Biseswar niet hebben. Gaan alle ervaren spelers weg en houden alleen de jonge spelers op het middenveld dan gaan we wedstrijden zoals deze zeker verliezen volgend jaar. Bruins en Landzaat samen zijn volgens mij de spelers die voor creativiteit kunnen zorgen op het middenveld.

kom maar, kom maar, kom maar, met de kritiek !!!!

My word is final..............
ja ik ben het wel met je eens!landzaat moet zeker blijven!is zeker geen storende factor!
derq
 derq - vrijdag 26 maart 2010 - 12:40   quote  deeplink  
el ahmadi heeft die rust ook
Ronneke
 Ronneke - vrijdag 26 maart 2010 - 12:42   quote  deeplink  
Nou met deze reacties kan ik weer goed slapen hahahaha, toch nog 2 mede suporters die er zo over denken, mijn dag kan niet meer stuk.............
R()b
 R()b - vrijdag 26 maart 2010 - 12:42   quote  deeplink  
Op basis van zijn eerdere prestaties mag hij van mij weg.
1 of 2 wedstrijden goed spelen is geen contractverlenging waard.
En hij kost ook nogal wat.
Dus mij mening Landzaat mag weg.
sevillana
 sevillana - vrijdag 26 maart 2010 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 12:42 schreef R()b het volgende:
Op basis van zijn eerdere prestaties mag hij van mij weg.
1 of 2 wedstrijden goed spelen is geen contractverlenging waard.
En hij kost ook nogal wat.
Dus mij mening Landzaat mag weg.
eens
Ronneke
 Ronneke - vrijdag 26 maart 2010 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 12:40 schreef derq het volgende:
el ahmadi heeft die rust ook
Heb je wel gelijk in, maar is vaak besluiteloos en kapt en draait dan weer een paar keer zonder een meter terrein te winnen. Verder geen kritiek op El Ahmadi maar hij moet meer diepgang hebben en sneller een pass in de diepte geven.
Milo
 Milo - vrijdag 26 maart 2010 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 12:40 schreef derq het volgende:
el ahmadi heeft die rust ook
bruins ook, jumper, FTID, Bram, KKL en ik en nog wel een aantal zijn het er niet mee eens, en zijn het jaarsalaris is te gortig voor een neus! een neus hoort niks te krijgen van ons!
craven
 craven - vrijdag 26 maart 2010 - 12:45   quote  deeplink  
hij(el-ahmadi) moet aanspeelpunten hebben en geen collega,s die verstoppertje spelen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 maart 2010 door craven --
fredje
 fredje - vrijdag 26 maart 2010 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 12:42 schreef Ronneke het volgende:
Nou met deze reacties kan ik weer goed slapen hahahaha, toch nog 2 mede suporters die er zo over denken, mijn dag kan niet meer stuk.............
3
Koos-C
 Koos-C - vrijdag 26 maart 2010 - 12:51   quote  deeplink  
4
Ik vind ook dat Landzaat moet blijven.
Sowieso absoluut geen storende factoor in de media. Nooit een negatief woord en kan voetballend prima van waarde zijn.

El Ahmadi is overigens iemand die dat ook kan.
Dat kappen en kan grootendeels worden aangerekend op zijn teamgenoten.
Milo
 Milo - vrijdag 26 maart 2010 - 12:51   quote  deeplink  
jumper reactie!
Ronneke
 Ronneke - vrijdag 26 maart 2010 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 12:49 schreef fredje het volgende:

[..]

3
Bedankt man, ik ga nu werken en hoop er vanavond nog een paar bij te hebben. Trouwens dat gezeur over te veel salaris kan je makkelijk oplossen. Hij wil voor minder spelen, als dat binnen de normale verstandhoudingen ligt is dit toch goed? bv wat Schaken nu ook krijgt straks...........
Milo
 Milo - vrijdag 26 maart 2010 - 12:55   quote  deeplink  
pro makaay pro bruins pro landzaat straks wordt het nog pro antonio hahahahahaha
R()b
 R()b - vrijdag 26 maart 2010 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 12:53 schreef Ronneke het volgende:

[..]

Bedankt man, ik ga nu werken en hoop er vanavond nog een paar bij te hebben. Trouwens dat gezeur over te veel salaris kan je makkelijk oplossen. Hij wil voor minder spelen, als dat binnen de normale verstandhoudingen ligt is dit toch goed? bv wat Schaken nu ook krijgt straks...........
Dan blijft dit over :

Op basis van zijn eerdere prestaties mag hij van mij weg.
1 of 2 wedstrijden goed spelen is geen contractverlenging waard.
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 26 maart 2010 - 13:28   quote  deeplink  
Landzaat is een uitstekende speler die niet fit bij Feyenoord aankwam begin 2008. Hij is een goede controlerende middenvelder die ook goeie passes kan geven in de diepte. Zijn penalties zijn feilloos en zijn afstandschoten mogen er ook zijn (zie Ajax uit dit jaar). Als hij genoegen neemt met salarisverlaging een uitstekende teamspeler die zichzelf weg kan cijferen. Via dat akkefietje met Slory heeft ie Feyenoord ook van een lastpak af geholpen.

conclusie: blijven
Koos-C
 Koos-C - vrijdag 26 maart 2010 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 13:28 schreef sportdwaas het volgende:
Landzaat is een uitstekende speler die niet fit bij Feyenoord aankwam begin 2008. Hij is een goede controlerende middenvelder die ook goeie passes kan geven in de diepte. Zijn penalties zijn feilloos en zijn afstandschoten mogen er ook zijn (zie Ajax uit dit jaar). Als hij genoegen neemt met salarisverlaging een uitstekende teamspeler die zichzelf weg kan cijferen. Via dat akkefietje met Slory heeft ie Feyenoord ook van een lastpak af geholpen.

conclusie: blijven
100% mee eens!!!!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 26 maart 2010 - 13:34   quote  deeplink  
kssst, ksssst, wegwezen!
Xapter
 Xapter - vrijdag 26 maart 2010 - 14:10   quote  deeplink  
Om even het euforische meeloop gevoel van iedereen tegen te spreken..
leuk dat jullie zo blij zijn dat hij een HALFJE goed gespeeld heeft..
maar volgens mij zijn jullie een beetje vergeten dat hij op het moment 2 mil per jaar verdiend! Plafond-salaris leuk en aardig.. maar dan zou hij alsnog veel verdienen..

hij heeft ons 3 jaar lang leeggetrokken, fout van het bestuur, maar nu mag hij opdonderen!
willempje
 willempje - vrijdag 26 maart 2010 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 12:42 schreef R()b het volgende:
Op basis van zijn eerdere prestaties mag hij van mij weg.
1 of 2 wedstrijden goed spelen is geen contractverlenging waard.
En hij kost ook nogal wat.
Dus mij mening Landzaat mag weg.
Hij heeft meer dan 1 a 2 goede wedstrijden gespeeld, en vorig jaar heeft hij al aangegeven dat hij voor minder salaris wilde blijven, dus...!!
willempje
 willempje - vrijdag 26 maart 2010 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 12:45 schreef Milo het volgende:

[..]

bruins ook, jumper, FTID, Bram, KKL en ik en nog wel een aantal zijn het er niet mee eens, en zijn het jaarsalaris is te gortig voor een neus! een neus hoort niks te krijgen van ons!
belachelijke reactie dit, hij speelt nu voor Feyenoord en zijn verleden heeft hier niks mee te maken!!
willempje
 willempje - vrijdag 26 maart 2010 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 13:28 schreef sportdwaas het volgende:
Landzaat is een uitstekende speler die niet fit bij Feyenoord aankwam begin 2008. Hij is een goede controlerende middenvelder die ook goeie passes kan geven in de diepte. Zijn penalties zijn feilloos en zijn afstandschoten mogen er ook zijn (zie Ajax uit dit jaar). Als hij genoegen neemt met salarisverlaging een uitstekende teamspeler die zichzelf weg kan cijferen. Via dat akkefietje met Slory heeft ie Feyenoord ook van een lastpak af geholpen.

conclusie: blijven
Helemaal mee eens!!!
Rene45
 Rene45 - vrijdag 26 maart 2010 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 13:28 schreef sportdwaas het volgende:
Landzaat is een uitstekende speler die niet fit bij Feyenoord aankwam begin 2008. Hij is een goede controlerende middenvelder die ook goeie passes kan geven in de diepte. Zijn penalties zijn feilloos en zijn afstandschoten mogen er ook zijn (zie Ajax uit dit jaar). Als hij genoegen neemt met salarisverlaging een uitstekende teamspeler die zichzelf weg kan cijferen. Via dat akkefietje met Slory heeft ie Feyenoord ook van een lastpak af geholpen.

conclusie: blijven
Helemaal mee eens ja! Laat hem maar blijven. En Slory? Who the f*ck is Slory? Is dat die man die ooit 2 kansen tegen 020 miste die ze zelfs bij rolstoelvoetbal er nog in hadden geschoten?
craven
 craven - vrijdag 26 maart 2010 - 14:29   quote  deeplink  
niet eens, landzaat voegt helemaal niks toe, pakt domme rode kaarten, kost een een hoop salaris....wanneer heeft landzaat in godsnaam een goede wedstrijd gespeeld...
craven
 craven - vrijdag 26 maart 2010 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 14:23 schreef Rene45 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens ja! Laat hem maar blijven. En Slory? Who the f*ck is Slory? Is dat die man die ooit 2 kansen tegen 020 miste die ze zelfs bij rolstoelvoetbal er nog in hadden geschoten?
slory(ben absoluut geen fan van hem) maar heeft iig meer gescoord dan landzaat,biseswar,wijnaldum etc
Rene45
 Rene45 - vrijdag 26 maart 2010 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 14:32 schreef craven het volgende:

[..]

slory(ben absoluut geen fan van hem) maar heeft iig meer gescoord dan landzaat,biseswar,wijnaldum etc
Ja gek he... misschien omdat hij vleugelspits is... Slory heeft ook meer gescoord dan pakweg Bahia en van Dijk.
schele
 schele - vrijdag 26 maart 2010 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 14:23 schreef Rene45 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens ja! Laat hem maar blijven. En Slory? Who the f*ck is Slory? Is dat die man die ooit 2 kansen tegen 020 miste die ze zelfs bij rolstoelvoetbal er nog in hadden geschoten?
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha,
om over Tomasson nog maar te zwijgen of niet? Of mist die nooit grote kansen, hahahaha.
Landzaat is boven de 30, verdient veel te veel, pakt domme rode kaarten, en El ahamdi en Fer zijn niks minder !!
Bovendien speelt hij nu aanvallend, daar heb je ook Bruins die naar mijn mening ook bter is en beter kan worden 1!
craven
 craven - vrijdag 26 maart 2010 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 14:38 schreef Rene45 het volgende:

[..]

Ja gek he... misschien omdat hij vleugelspits is... Slory heeft ook meer gescoord dan pakweg Bahia en van Dijk.
en biseswar en wijnaldum niet he?
bram
 bram - vrijdag 26 maart 2010 - 14:51   quote  deeplink  
we kunnen veel mensen missen maar nietLUIGI
R()b
 R()b - vrijdag 26 maart 2010 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 14:18 schreef willempje het volgende:

[..]

Hij heeft meer dan 1 a 2 goede wedstrijden gespeeld, en vorig jaar heeft hij al aangegeven dat hij voor minder salaris wilde blijven, dus...!!
Nou ok fair enough!
Noem er eens 5 dan.
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 26 maart 2010 - 15:17   quote  deeplink  
Opportunistisch gelul dit!

die kerel speelt even goed en we lopen met hem weg
Laat die kerel lekker wegwezen
Zelfs 5 ton is al te veel
Hij pakt te veel onnodige gele en rode kaarten
Karim is vele malen beter
Fer en karim staan altijd in de basis
Ze hebben de toekomst en het talent
Moet je dan 5 ton per jaar uittrekken voor een bankzitter?
Of een speler die het af en toe in de beker laat zien?

Misschien is het nog niemand opgevallen, dus ik herhaal het maar even
We hebben een schuld van 36 miljoen

Weet hoe ze dat noemen (een schuld van 36 miljoen en dan bankzitters van 5 ton erbij houden)?

Wanbeleid!

Ga thuis lekker op de bank aan je pikkie trekken ofzo
Doe waar je goed in bent!
Wees supporter, hou je niet bezig met dingen waar je (zoals je telkens weer bewijst) totaal geen verstand van hebt!!!

ps.
Dit soort topics zorgen ervoor dat dit forum in kwaliteit hard achteruit hobbelt
R()b
 R()b - vrijdag 26 maart 2010 - 15:19   quote  deeplink  
Amen
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 26 maart 2010 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 14:32 schreef craven het volgende:

[..]

slory(ben absoluut geen fan van hem) maar heeft iig meer gescoord dan landzaat,biseswar,wijnaldum etc
Niet waar dus
Slory is in 3 jaar Feyenoord tot 7 goals gekomen (wat een geweldenaar...)
In de periode van Verbeek (volgens mij toch echt minder dan 3 jaar) maakte fer er ook 7
En dan heb ik het nog niet over Wijnaldum en Biseswar

Niet dat ik wil zeggen dat Wijnaldum en Biseswar het aantal goals maken die ze horen te maken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 maart 2010 door Phyxsius --
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 26 maart 2010 - 15:26   quote  deeplink  
Maar laat Landzaat maar lekker blijven hoor

het is immers niet zo dat we nog een talent als Mokohtjo hebben wiens ontwikkeling je op deze manier behoorlijk verpest

Of wacht eens, die hebben we wel...
ar
 ar - vrijdag 26 maart 2010 - 15:27   quote  deeplink  
mee eens,landzaat mag als duur betaalde prof weleens een wedstrijd goed spelen!
Koos-C
 Koos-C - vrijdag 26 maart 2010 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 15:26 schreef Phyxsius het volgende:
Maar laat Landzaat maar lekker blijven hoor

het is immers niet zo dat we nog een talent als Mokohtjo hebben wiens ontwikkeling je op deze manier behoorlijk verpest

Of wacht eens, die hebben we wel...
Met alleen jonkies ga je het ook niet redden.
Er zullen ook een stuk of 4/5 mannen tussen moeten lopen die hun sporen al verdiend hebben.
Ik denk dat je dan aan Landzaat niet zo'n verkeerde hebt.
Daarnaast heb je nog Tomasson en misschien van Bronckhorst en Hofland als ervaren spelers.
Vind dat niet zo verkeerd!
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 26 maart 2010 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 15:50 schreef Koos-C het volgende:

[..]

Met alleen jonkies ga je het ook niet redden.
Er zullen ook een stuk of 4/5 mannen tussen moeten lopen die hun sporen al verdiend hebben.
Ik denk dat je dan aan Landzaat niet zo'n verkeerde hebt.
Daarnaast heb je nog Tomasson en misschien van Bronckhorst en Hofland als ervaren spelers.
Vind dat niet zo verkeerd!
Klopt ervaring is belangrijk
Maar nu ga ik wat geks zeggen, dus schrik niet hoor

Een speler van 5 ton moet ook wat TOEVOEGEN
Dat houdt in dat hij wat moet brengen wat andere spelers niet brengen
En wat brengt Landzaat wat Karim niet brengt?
Karim heeft ook genoeg ervaring met zijn 25 jaar

We hebben Rob die zorgt voor de ervaring onder de doelmannen
We hebben Gio voor de ervaring bij de verdediging
En we hebben Tomasson voor de ervaring in de aanval
Gio en Tomasson brengen beide ervaring op het middenveld
Dat houdt in dat met Landzaat 3 spelers hebt die ervaring brengen op het middenveld

Kun je die 5 ton dan niet beter ergens anders voor gebruiken?
Nogmaals, we hebben een schuld van 36 miljoen
willempje
 willempje - vrijdag 26 maart 2010 - 16:08   quote  deeplink  
ps.
Dit soort topics zorgen ervoor dat dit forum in kwaliteit hard achteruit hobbelt
Dus alleen jij mag reageren dan, belachelijk. Als andere mensen een andere mening hebben dan jou hebben ze dus geen kwaliteit?? beetje kort door de bocht vind je niet??
sevillana
 sevillana - vrijdag 26 maart 2010 - 16:34   quote  deeplink  
al met al was hij, gezien het aantal wedstrijden die hij heeft gespeeld, een veel te dure kracht voor Feyenoord. dus wat mij betreft; "WEG WEZEN!"
craven
 craven - vrijdag 26 maart 2010 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 15:19 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Niet waar dus
Slory is in 3 jaar Feyenoord tot 7 goals gekomen (wat een geweldenaar...)
In de periode van Verbeek (volgens mij toch echt minder dan 3 jaar) maakte fer er ook 7
En dan heb ik het nog niet over Wijnaldum en Biseswar

Niet dat ik wil zeggen dat Wijnaldum en Biseswar het aantal goals maken die ze horen te maken
Dit seizoen wel phyxsius, check the records...
R()b
 R()b - vrijdag 26 maart 2010 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 16:08 schreef willempje het volgende:

Dus alleen jij mag reageren dan, belachelijk. Als andere mensen een andere mening hebben dan jou hebben ze dus geen kwaliteit?? beetje kort door de bocht vind je niet??
Dat is niet kort door de bocht , het is gewoon zijn mening.
Wat ook niet wordt gewaardeerd door jou.
En kort door de bocht is , Landzaat behouden met 2 goed gespeelde wedstrijden :s
Want nogmaals noem eens 5 goede wedstrijden op van Landzaat!?!?!

Heerlijk weer eens een discussie :D

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 maart 2010 door R()b --
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 26 maart 2010 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 16:58 schreef craven het volgende:

[..]

Dit seizoen wel phyxsius, check the records...
Ik weet even niet of je nou doelde op Wijnaldum en Biseswar die in mijn ogen te weinig goals maken of dat je bedoeld dat Slory dit seizoen meer heeft gescoord dan Fer, Wijnaldum en Biseswar samen
Dus ik pak "the records" en geef ze je beide

Slory dit seizoen, 4 goals
Wijnaldum 3
Fer 2
Landzaat 2
Biseswar 1

Ik geef toe Slory scoort meer, maar niet meer dan alle samen zoals jij zei

En de goals van Wijnaldum en Biseswar zijn er te weinig
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 26 maart 2010 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 16:08 schreef willempje het volgende:
ps.

Dus alleen jij mag reageren dan, belachelijk. Als andere mensen een andere mening hebben dan jou hebben ze dus geen kwaliteit?? beetje kort door de bocht vind je niet??
Lees even beter jongen
Ik zeg niks over wie mag reageren

Ik zeg alleen dat de suggestie om een speler, die op de bank zit en 2 goede wedstrijden speelt, een nieuw contract aan te bieden van 5 ton belachelijk is gelet op de schuld

En een jaar geleden zag iedereen op dit forum in dat dat wanbeleid is, nu niet meer.
Dus het niveau hobbelt achteruit, op voetbalgebied

En dat het wanbeleid is om landzaat een nieuw contract aan te bieden is niet slechts mijn mening
Maar vrijwel iedereen die tegenwoordig als gerenommeerd voetbalman wordt gezien heeft die mening

Dus jouw reactie is ongefundeerd en kinderachtig!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 maart 2010 door Phyxsius --
craven
 craven - vrijdag 26 maart 2010 - 17:33   quote  deeplink  
dat is dan een miscommunicatie, heb nergens bedoeld/gezegd dat hij meer scoorde dan hun samen. ik zeg ook nergens dat ik het een goede speler vondt maar idd dat de vleugelspelers veel te weinig brengen. m.a.w. dat na tomasson en cisse , slory komt op de doelpuntenmakerslijst is al; veelzeggend...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 maart 2010 door craven --
Milo
 Milo - vrijdag 26 maart 2010 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 15:17 schreef Phyxsius het volgende:
Opportunistisch gelul dit!

die kerel speelt even goed en we lopen met hem weg
Laat die kerel lekker wegwezen
Zelfs 5 ton is al te veel
Hij pakt te veel onnodige gele en rode kaarten
Karim is vele malen beter
Fer en karim staan altijd in de basis
Ze hebben de toekomst en het talent
Moet je dan 5 ton per jaar uittrekken voor een bankzitter?
Of een speler die het af en toe in de beker laat zien?

Misschien is het nog niemand opgevallen, dus ik herhaal het maar even
We hebben een schuld van 36 miljoen

Weet hoe ze dat noemen (een schuld van 36 miljoen en dan bankzitters van 5 ton erbij houden)?

Wanbeleid!

Ga thuis lekker op de bank aan je pikkie trekken ofzo
Doe waar je goed in bent!
Wees supporter, hou je niet bezig met dingen waar je (zoals je telkens weer bewijst) totaal geen verstand van hebt!!!

ps.
Dit soort topics zorgen ervoor dat dit forum in kwaliteit hard achteruit hobbelt
amen!
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 26 maart 2010 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 17:33 schreef craven het volgende:
dat is dan een miscommunicatie, heb nergens bedoeld/gezegd dat hij meer scoorde dan hun samen. ik zeg ook nergens dat ik het een goede speler vondt maar idd dat de vleugelspelers veel te weinig brengen. m.a.w. dat na tomasson en cisse , slory komt op de doelpuntenmakerslijst is al; veelzeggend...
Je hebt gelijk
Ik las het even terug en ik heb er in mijn hoofd er van gemaakt dat jij het over die 3 samen had
Jij hebt dat nooit gezegd
Mijn fout

Persoonlijk vind ik wel dat het niets zegt
Aangezien de goals van Slory incidenten waren
In de zin, hij voegde buiten de goals weinig toe
Al die andere zijn ook belangrijk en dreigend zonder te scoren
Slory rende alleen de bal voorbij

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 maart 2010 door Phyxsius --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 26 maart 2010 - 17:38   quote  deeplink  
Bruins...... Held
Milo
 Milo - vrijdag 26 maart 2010 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 14:19 schreef willempje het volgende:

[..]

belachelijke reactie dit, hij speelt nu voor Feyenoord en zijn verleden heeft hier niks mee te maken!!
wrong! eens neus altijd een neus, vraag maar jumper hij heeft nog wel een leuke foto van onze grote vriend.
loek
 loek - vrijdag 26 maart 2010 - 18:12   quote  deeplink  
Van mij mag hij dus wel blijven, ik vind dat hij zijn waarde wel heeft voor het elftal. Maar ja zo veel mensen zoveel meningen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5173
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Landzaat moet blijven









0.0087990