BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Enkelblessure Rooney doet Engeland beven

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 31 maart 2010 - 07:44
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Enkelblessure Rooney doet Engeland beven (Goal.com)

voetbal-angerfist
 voetbal-angerfist - woensdag 31 maart 2010 - 07:57   quote  deeplink  
ENKELBLESSURE ROONEY DOET ENGELAND BEVEN

Het 2-1 verlies van Manchester United in München was al vervelend, de blessure van sterspeler Wayne Rooney was vermoedelijk nog een pijnlijkere tik. De aanvaller strompelde met een enkelblessure van het veld.

Rooney was dit seizoen al 34 keer trefzeker voor United en was ook gisteravond weer van waarde door de openingstreffer aan te tekenen: 0-1. Aan het einde van de wedstrijd was iedereen rondom United anders gestemd.

"Hij kreeg een trap tegen zijn enkel. Woensdag bekijken we de schade, maar ik kan alleen hopen dat het meevalt", reageerde een bezorgde manager Alex Ferguson op de blessure. "Onze medische staf heeft hem onmiddelijk onder handen genomen."

Gisteravond vonden meteen de eerste onderzoeken plaats. De Schotse manager was toen wat opgeluchter. "Het lijkt niet al te ernstig. Of Rooney mee kan doen tegen Chelsea dat moeten we afwachten. Daarover kan ik nu nog niets zeggen."

Heel Engeland houdt het hart vast. De hoop van de natie op succes in Zuid-Afrika is gevestigd op Rooney. Ook in de aanloop naar het WK van 2006 raakte de aanvaller geblesseerd. Hij kon nooit schitteren op dat eindtoernooi.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Enkelblessure Rooney doet Engeland beven









0.0065560