BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Mag Hans Kraay Jr. niet meer aanschuiven bij Voetbal International van SBS 6?

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 23 april 2010 - 20:17
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Mag Hans Kraay Jr. niet meer aanschuiven bij Voetbal International van SBS 6? (Tienfan.nl)

Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 23 april 2010 - 21:08   quote  deeplink  
Hans Kraay Jr. keert volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk niet terug aan tafel bij Voetbal International. Hans Kraaij Jr. is een van de gezichten van SBS 6 en dat is nu juist het probleem. De zender SBS 6 zou zijn presentator niet langer willen afstaan aan RTL 7 waar het succesvolle programma Voetbal International te zien is. Volgens Menno Tamming, free lance journalist, op twitter vertrekt Hans Kraaij Jr. bij de talkshow. Daarnaast liet Tamming aan SigaarSnor.blogspot.com weten dat René van der Gijp hem het nieuws gisteren vertelde tijdens een gezamenlijke presentatie in De Lier.

SBS zou Kraay Jr. alleen nog af willen staan als er een ruil komt tussen meerdere presentatoren. RTL-sterren als Linda de Mol, Wendy van Dijk en Johan Derksen zouden dan ook in SBS-programmas moeten optreden. Volgens René van der Gijp zal dat niet gebeuren: Ik ga niet als vrouw verkleed bij Uri Geller staan.

Hans Kraay Jr. is sinds de zomer van 2008 één van de vaste gasten van Voetbal International. Dit seizoen zit hij iedere maandag anderhalf uur lang aan tafel.

Dat zou zonde zijn! Ik vind het altijd wel vermakelijk hoe hij z'n rug recht houdt tegenover Derksen en het is gewoon grappig om te zien...
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 23 april 2010 - 21:21   quote  deeplink  
blij dat ie oprot! Jan Mulder, de weg is vrij
R()b
 R()b - zaterdag 24 april 2010 - 03:46   quote  deeplink  
Of Louis
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 24 april 2010 - 04:10   quote  deeplink  
Louis zal daar nooit gaan zitten denk ik... Jan Mulder waarschijnlijk ook niet maar dat zou inderdaad een aardige vervanging kunnen zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 april 2010 door Boudewijn --
sebbe1
 sebbe1 - maandag 26 april 2010 - 14:55   quote  deeplink  
Jan Mulder, zie daar geen aardige vervanging in.
craven
 craven - maandag 26 april 2010 - 15:25   quote  deeplink  
nee daar heb je wat aan, die dweilt alleen maar over de tafel..hans zal ik niet missen, bij alles wat ie zegt kijkt ie naar derksen of het goed is...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Mag Hans Kraay Jr. niet meer aanschuiven bij Voetbal International van SBS 6?









0.0102391