BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Het beste voetbalveld ligt in de Rotterdamse Kuip

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 17 mei 2010 - 22:24
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Het beste voetbalveld ligt in de Rotterdamse Kuip (Soccernews.nl)

Royaal
 Royaal - maandag 17 mei 2010 - 22:58   quote  deeplink  
De Verenging van Contractspelers (VVCS) heeft de grasmat in de Rotterdamse Kuip als beste benoemd. Dat meldt Johan Derksen in het praatprogramma Voetbal International. Ook het veld in de Amsterdam ArenA is beter geworden en bezit de derde plaats.

Het afgelopen seizoen verkozen de aanvoerders van de Eredivisie nog het veld van PSV als beste, maar het veld is achteruit gegaan volgens de VVCS. Het Eindhovense laken is teruggezakt naar de vierde plaats. Het kunstgrasveld van Heracles Almelo wordt gezien als het slechtste veld.

De Rotterdamse club heeft sinds de 1937 slechts vier grasmatten versleten en dat was slechts éénmaal door de slechte conditie van het veld. De andere keren werden de velden vernieuwd door renovatie aan het stadion. Door een lampensysteem blijft het veld er in De Kuip mooi bij liggen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 17 mei 2010 - 23:10   quote  deeplink  
ze zullen niet 2x achter elkaar de prijs aan de zelfde club geven
R()b
 R()b - dinsdag 18 mei 2010 - 01:57   quote  deeplink  
Logisch toch is geen nieuws meer!
SanderS
 SanderS - dinsdag 18 mei 2010 - 10:39   quote  deeplink  
Ik was bij Feyenoord-AJAX voor de bekerfinale en bij het zien van die grasmat kreeg ik gewoon echt zin om te voetballen. Wat een biljartlaken!! Ik kan er mee leven!!
PSV-FOR-LIFE
 PSV-FOR-LIFE - woensdag 19 mei 2010 - 14:23   quote  deeplink  
Ach dan hebben ze tenminste toch nog een prijs te pakken...
Hopelijk gaan ze nu eindelijk wat doen aan het veld bij heracles, iedereen ziet gewoon dat de thuiswedstrijden in het voordeel zijn voor heracles ivm dat kl*te kunstgrasmat (sorry hier voor maar das nou eenmaal mijn mening).
Het is toch eigenlijk ook een soort competitievervalsing..
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - donderdag 20 mei 2010 - 12:09   quote  deeplink  
Kampioenen, Kampioenen holle holle holle!!
mister me
 mister me - dinsdag 25 mei 2010 - 12:48   quote  deeplink  
Hun het beste veld,,

Wij de beste club!!

Ajax!!
Robertos90
 Robertos90 - dinsdag 25 mei 2010 - 15:25   quote  deeplink  
@ psv-for-life

Heracles kan niks anders doen want hun hoofdsponsor Ten Cate maakt die rotzooi:P
Wolfmen
 Wolfmen - maandag 31 mei 2010 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 mei 2010 - 15:09 schreef hospik het volgende:
heb het gelezen (heb jij wel goed gelezen?)het overtuigende bewijs dat wij beter zijn dan fijenooit? kijk effe naar de ranglijsten van de afgelopen jaren of naar de prijzenkast....., en ik weet dat het niet origineel is! het is al een oud verhaal dat ajax met kop en schouders boven jullie uitsteekt!
Jah leuk als je het klinisch bekijkt als het je uitkomt en de koude cijfers erbij haalt!
Maar de topic gaat over het gras,laat 's zien hoe vaak de aRENa en daarvoor de Meer de afgelopen jaren uberhaupt in de top 2 stonden?!je zou verwachten dat zo'n veel betere club dat ook wel geregeld heeft toch?!ipv 100 grasmatten in 10 jaar?!

als laatste de info dat er inmiddels een hele nieuwe generatie is die alleen maar sucsessen van pisvee kennen,daarbij was Feyenoord de eerste in Nl met ee grote europese prijs en laatste en tevens recordhouder met 3 europese finales en 3 x gewonnen!kop en schouders valt reuze mee hoor,jah boven een club als willem2 of rkc dan kan je daarvan spreken of wou je zeggen dat Twente met kop en schouders boven 020 uitsteekt omdat die de afgelopen 3 jaren boven 020 zijn geeindigd?!

beetje relativeren!!gaat de rest van nederland mischien ook die grootsheid van de godenzonen waarderen ipv erop spugen!!
hospik
 hospik - maandag 31 mei 2010 - 16:50   quote  deeplink  
Welk een relaas wolfje hahah! Mij overtuig je niet.
Ajax steekt met kop en schouders boven Feyenoord uit

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 juni 2010 door Thomas --
Wolfmen
 Wolfmen - dinsdag 01 juni 2010 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 mei 2010 - 16:50 schreef hospik het volgende:
Welk een relaas wolfje hahah! Mij overtuig je niet.
Ajax steekt met kop en schouders boven 010 uit
Hoeft ook niet,is een forum en mooi nederlands hoor,bravo.
Je bent trouwens ook niet de enige daar die een plaat voor het hoofd,denk dat dat ook verklaart dat jullie zo populair zijn bij de rest van Nl!?
Kijk kost mij niet zoveel moeite te zeggen dat het op het moment wat minder bij Feyenoord gaat en bvb een club als psv heeft gedomineerd de afgelopen 10/12 jaar.
Neemt niet weg dat Feyenoord nog steeds een instituut is

Dat "imago"probleem hebben een psv en Feyenoord niet.....
Maar waarschijnlijk begin jij dan over Jaloezie?!

Maar als ik je niet kan overtuigen wat gematigder met de mond en imago te zijn,
kan je me mischien wel vertellen waarom zo'n grootste club die met kop en schouders boven de rest uitsteekt al 15 jaar zo'n flutgrasmat heeft?!verwacht je dan toch niet bij zo'n grootse club...uiteindelijk ging de topic daarover?!
en jah het word beter en Milan heeft ook al jaren een slecht veld.

Echter beter lijkt me niet goed genoeg voor zo'n grote club??en als je toch met iets nieuws komt(ArenA) dan maar meteen goed klinkt logischer toch?!
en B jullie zijn geen Milan en Milan pretendeerd ook niks.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Het beste voetbalveld ligt in de Rotterdamse Kuip









0.0052299