BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: KNVB-directeur Kesler wil staatssecretaris of minister van Sport worden

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 01 juni 2010 - 11:55
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

KNVB-directeur Kesler wil staatssecretaris of minister van Sport worden (VoetbalZone)

Thomas
 Thomas - dinsdag 01 juni 2010 - 12:49   quote  deeplink  
Henk Kesler sluit niet uit dat hij verdergaat in de politiek. De KNVB-directeur neemt in de zomer afscheid van zijn huidige job en kijkt alvast vooruit: Als ze me straks vragen als staatssecretaris of minister van Sport, dan zou ik daar serieus over nadenken. Dat zou ik best willen.''

In NUSport zegt Kesler dat hij wel te porren is voor een baan in het kabinet: Ik stem VVD, ben al heel lang lid van die partij. Op 't ogenblik gaat het goed. Er is rust, nu Wilders en Verdonk weg zijn en Opstelten is aangesteld als voorzitter. De media zijn nooit scheutig met complimenten, die geven ze alleen als er rust is. Merk ik nu ook. Er is rust in de Zeister bossen, iedereen kan zich vinden in het huidige regime.''

Ik heb wel eens overwogen in de politiek te stappen, vervolgde Kesler. Als ze me nu vragen als staatssecretaris of minister van Sport, dan zou ik daar serieus over nadenken. Dat zou ik best willen. Soms jeuken mijn handen. In de politiek hebben ze de mond vol van veiligheid, dat is een populair thema. Als puntje bij paaltje komt, is het toch vooral heel hard roepen en weinig doen. De Voetbalwet is alwéér uitgesteld. Lijkt me sterk dat die voor het seizoen is afgetikt. De KNVB heeft alles voorbereid, het hele raamwerk staat. Waarom moet het zo lang duren?''
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 01 juni 2010 - 15:52   quote  deeplink  
misschien moet ie lekker met pensioen gaan. voor iedereen beter!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: KNVB-directeur Kesler wil staatssecretaris of minister van Sport worden









0.0059399