BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Blessures (topspelers)

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 06 juni 2010 - 12:40   quote  deeplink  
Ferdinand, Robben, Mikel, Ballack, Forlan, drogba, Essien. Pirlo, Camoranesi, Upson, king, Tomasson, Bendtner, kahlenberg, Sorensen, kjaer, Trasch, Zoua, Bastos.
Hoe is dit mogelijk? met deze spelers (als ze fit zijn) kun je een wk winnen, het is erg jammer dat al die (top)spelers het wk missen wegens blessures. En dan ook nog de niet geselecteerde ronaldinho pato cambiasso javier zanetti...
SanderS
 SanderS - zondag 06 juni 2010 - 13:05   quote  deeplink  
Ronaldinho is simpelweg niet meer goed genoeg. Pato is te lang geblesseerd geweest, dus ik snap dat Dunga daar geen risico mee gaat nemen. Cambiasso is onbegrijpelijk dat hij niet geselecteerd is. Maar goed, kijk naar Oranje 2jaar geleden. Geen van Bommel is te vergelijken. Zanetti is nu gewoon te vervangen door goede jongen andere verdedigers. Te vergelijken met Ooijer, maar Maradonna durft klaarblijklijk wel beslissingen te nemen.

Wat betreft de geblesseerde spelers. Inderdaad erg jammer. Maar dat heb je vaak met WK's en EK's. Er vallen er helaas altijd wel een paar af. Maar een aantal van de spelers die jij noemt gaan nog wel spelen op het WK. Waaronder, Forlan, Pirlo, Tomasson en laten we hopen Robben.
craven
 craven - zondag 06 juni 2010 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2010 - 13:05 schreef SanderS het volgende:
Ronaldinho is simpelweg niet meer goed genoeg. Pato is te lang geblesseerd geweest, dus ik snap dat Dunga daar geen risico mee gaat nemen. Cambiasso is onbegrijpelijk dat hij niet geselecteerd is. Maar goed, kijk naar Oranje 2jaar geleden. Geen van Bommel is te vergelijken. Zanetti is nu gewoon te vervangen door goede jongen andere verdedigers. Te vergelijken met Ooijer, maar Maradonna durft klaarblijklijk wel beslissingen te nemen.

Wat betreft de geblesseerde spelers. Inderdaad erg jammer. Maar dat heb je vaak met WK's en EK's. Er vallen er helaas altijd wel een paar af. Maar een aantal van de spelers die jij noemt gaan nog wel spelen op het WK. Waaronder, Forlan, Pirlo, Tomasson en laten we hopen Robben.
als je cambiasso en zanetti niet selecteerd maar Veron wel, dan verjong je niet echt en spoor je in mijn beleving niet echt...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 06 juni 2010 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2010 - 13:05 schreef SanderS het volgende:
Ronaldinho is simpelweg niet meer goed genoeg. Pato is te lang geblesseerd geweest, dus ik snap dat Dunga daar geen risico mee gaat nemen. Cambiasso is onbegrijpelijk dat hij niet geselecteerd is. Maar goed, kijk naar Oranje 2jaar geleden. Geen van Bommel is te vergelijken. Zanetti is nu gewoon te vervangen door goede jongen andere verdedigers. Te vergelijken met Ooijer, maar Maradonna durft klaarblijklijk wel beslissingen te nemen.
Van Marwijk niet dan? bijv. van Nistelrooy en seedorf niet selecteren?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 06 juni 2010 - 17:08   quote  deeplink  
En weer een blessure...: http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/133918/Muntari_dreigt_openingsduel_te_missen.html
henk K
 henk K - zondag 06 juni 2010 - 17:11   quote  deeplink  
we doen allemaal net of we zonder robben geen wk kunnen winnen kom op zeg genoeg kwaliteit blijft er over
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 06 juni 2010 - 23:06   quote  deeplink  
en weer...: http://www.sport1.nl/Voetbal/Nieuws/198615-chili-twee-duels-zonder-topscorer.html
SanderS
 SanderS - maandag 07 juni 2010 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2010 - 14:53 schreef craven het volgende:

[..]

als je cambiasso en zanetti niet selecteerd maar Veron wel, dan verjong je niet echt en spoor je in mijn beleving niet echt...
Volgens mij heb ik ook duidelijk gezegd dat het onbegrijpelijk is dat Cambiasso niet is geselecteerd. Wat Zanetti betreft zijn we het niet eens. Ik vind hem over de top. Veron is een prima speler, maar Cambiasso is vele malen beter.
SanderS
 SanderS - maandag 07 juni 2010 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2010 - 16:25 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Van Marwijk niet dan? bijv. van Nistelrooy en seedorf niet selecteren?
Van Nistelrooij heeft zelf bedankt, dan is het erg makkelijk om wanneer het eftal zich kwalificeerd voor het toernooi daarop terug te komen. Had ik ook niet geselecteerd. Wat Seedorf betreft... dit is echt achterhaald. Hij zit al heel lang niet meer bij Oranje, voor het geval je het niet door had.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 07 juni 2010 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 juni 2010 - 14:37 schreef SanderS het volgende:

[..]

Van Nistelrooij heeft zelf bedankt
van Nistelrooy was heel teleurgesteld dat hij niet mee mocht.
craven
 craven - dinsdag 08 juni 2010 - 00:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 juni 2010 - 14:36 schreef SanderS het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik ook duidelijk gezegd dat het onbegrijpelijk is dat Cambiasso niet is geselecteerd. Wat Zanetti betreft zijn we het niet eens. Ik vind hem over de top. Veron is een prima speler, maar Cambiasso is vele malen beter.
Zanetti over de top? jij volgt t italiaanse voetbal zeker niet? Hij was weer zeer bepalend in een eftal dat 3 prijzen won..
craven
 craven - dinsdag 08 juni 2010 - 00:53   quote  deeplink  
en Ooijer kan je echt niet vergelijken met zanetti....
de flh
 de flh - dinsdag 08 juni 2010 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 juni 2010 - 00:52 schreef craven het volgende:

[..]

Zanetti over de top? jij volgt t italiaanse voetbal zeker niet? Hij was weer zeer bepalend in een eftal dat 3 prijzen won..
yep
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 08 juni 2010 - 14:49   quote  deeplink  
en weer http://www.sport1.nl/Voetbal/Nieuws/198701-portugees-nani-mist-wk.html
rem321
 rem321 - dinsdag 08 juni 2010 - 22:43   quote  deeplink  
Hallo allemaal,
Kijk voor de leukste wk poule met de hoogste winkans op deze site:
www.everyoneweb.com/wkpoule2010

En win geweldige geldprijzen!!

Alvast bedankt;)
Quiroz
 Quiroz - woensdag 09 juni 2010 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 juni 2010 - 22:43 schreef rem321 het volgende:
Hallo allemaal,
Kijk voor de leukste wk poule met de hoogste winkans op deze site:
www.everyoneweb.com/wkpoule2010

En win geweldige geldprijzen!!

Alvast bedankt;)
en stop die poule maar in je reet

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5982
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Blessures (topspelers)









0.0076091