BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Politiek / Binnenlandse Politiek / topic: CMO teleurgesteld over winst Wilders

Headliner: Politiek Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - donderdag 10 juni 2010 - 13:01
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

CMO teleurgesteld over winst Wilders (De Telegraaf)

Thomas
 Thomas - donderdag 10 juni 2010 - 13:10   quote  deeplink  
AMSTERDAM - Het Contactorgaan Moslims en Overheid (CMO) is teleurgesteld over de grote winst van de PVV van Geert Wilders bij de Tweede Kamerverkiezingen. Dat zei voorzitter Rasit Bal donderdag.

De PVV van Geert Wilders is heel erg groot geworden, terwijl hij het duidelijk had gemunt op moslims, een minderheidsgroep die heel erg bezig is zijn plek te vinden in deze samenleving, aldus Bal. Dit is heel erg beschamend voor Nederland. Het gaat om een zwakke, kwetsbare groep.

Bal denkt niet dat de partij van Wilders in een kabinet zal belanden. Ik heb vertrouwen in de gevestigde politieke partijen. Ik denk dat ze dat niet zullen doen.

Als de PVV wel in de regering komt, zou dat volgens het CMO erg slecht zijn voor Nederland. Een regering met de PVV kan nooit goed uitpakken voor Nederland. Dat zou de spanning tussen bevolkingsgroepen ongekend verhogen. Bal denkt bovendien dat het schadelijk zou zijn voor de internationale positie van Nederland.
Thomas
 Thomas - donderdag 10 juni 2010 - 13:12   quote  deeplink  
quote:

Dit is heel erg beschamend voor Nederland. Het gaat om een zwakke, kwetsbare groep.
Is het niet eens tijd dat er niet steeds zo naar een slachtoffersrol gezocht moet worden? Ik krijg hier weer het idee dat de heer Bal het probleem vooral bij de PVV neerlegt en het werkelijke probleem ontwijkt...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Politiek Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Politiek / Binnenlandse Politiek / topic: CMO teleurgesteld over winst Wilders









0.0061721