BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: HL Video: De reden waarom Hans van Breukelen zo tekeer ging tegen Johan Derksen (VI Oranje)

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 30 juni 2010 - 05:14   quote  deeplink  
Headliner Video: De reden waarom Hans van Breukelen zo tekeer ging tegen Johan Derksen (VI Oranje) (HQ)

Hans van Breukelen ging eerder flink tekeer tegen Johan Derksen waarbij de verwensingen over en weer gingen maar nu komt de reden van Hans naar buiten. Een akkefietje van lang geleden zit Hans nog steeds dwars.



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 juni 2010 door Boudewijn --
dege
 dege - woensdag 30 juni 2010 - 09:54   quote  deeplink  
Vind die Johan zowieso een L*L van een vent
joey
 joey - woensdag 30 juni 2010 - 13:31   quote  deeplink  
Whahahahaaaa...Allebe hebben ze hele goede punten..:P
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 30 juni 2010 - 17:18   quote  deeplink  
Tjaa het heeft duidelijk erg dwars gezeten allemaal.
Ik denk dat de media idd mensen erg beschadigd alleen is Hans wel
erg snel van de kaart te brengen...
Geef mij Gijpie maar met z`n feestneus ....
fredje
 fredje - woensdag 30 juni 2010 - 18:15   quote  deeplink  
JD praat alsof hij de voorzitter is van de Fifa.
Eindelijk iemand die hem een draai geeft om zijn oren
alleen kon het wat mij betreft met wat minder emoties haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 juni 2010 door fredje --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 30 juni 2010 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 - 18:15 schreef fredje het volgende:
JD praat alsof hij de voorzitter is van de Fifa.
Eindelijk iemand die hem een draai geeft om zijn oren
alleen kon het wat mij betreft met wat minder emoties haha
Ik vond juist dat breukie een balletje opgooide die in de vorm van een skippy bal
met 200 km per uur terug in zijn gezicht kwam.
V Breukelen had zeker een punt betreft JD maar het kwam zo zielig gefrustreerd en tragisch
over.En waar ging het om?Derksen vond toendertijd dat Menzo beter onder de lat kon als Hansie????
craven
 craven - woensdag 30 juni 2010 - 19:42   quote  deeplink  
tsjaaa menzo....bordeaux....hahahhahaha
voetbaldeskundige
 voetbaldeskundige - woensdag 30 juni 2010 - 20:19   quote  deeplink  
Eindelijk werd JD op dezelfde argumenten aangesproken erg goed van HvB. JD is van oorsprong een linkse rakker waarvoor geld links lullen recht zakken vullen, doet veruit de meeste snabbels als zelfstandige in loondienst. Eet van veel walletjes acteerd de voetbaldeskundige te zijn omdat hij er al vanaf 1966 "mee bezig is". Ik ging met mijn vader al naar de eerste profwedstrijd in 1954 dus....Speelde een "met zijn onafhangelijk weekblad" een dubieuse rol over de berichtgeving Scheringa versus keeper Moens. Was ook toen niet zo principieel maar koos voor het advertentiegeld van Scheringa, wat nou onafhangelijk! Een beperkte linksback (zelf gezien) met zijn grootste kwaliteit de doodschop, maar ja een beroepsinbreker mag zich ook deskundige noemen.
Quiroz
 Quiroz - woensdag 30 juni 2010 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 - 20:19 schreef voetbaldeskundige het volgende:
Eindelijk werd JD op dezelfde argumenten aangesproken erg goed van HvB. JD is van oorsprong een linkse rakker waarvoor geld links lullen recht zakken vullen, doet veruit de meeste snabbels als zelfstandige in loondienst. Eet van veel walletjes acteerd de voetbaldeskundige te zijn omdat hij er al vanaf 1966 "mee bezig is". Ik ging met mijn vader al naar de eerste profwedstrijd in 1954 dus....Speelde een "met zijn onafhangelijk weekblad" een dubieuse rol over de berichtgeving Scheringa versus keeper Moens. Was ook toen niet zo principieel maar koos voor het advertentiegeld van Scheringa, wat nou onafhangelijk! Een beperkte linksback (zelf gezien) met zijn grootste kwaliteit de doodschop, maar ja een beroepsinbreker mag zich ook deskundige noemen.
trieste telegraaf slet. met je 'links' en 'rechts'. krijg daar ongelooflijke braakneigingen van
voetbaldeskundige
 voetbaldeskundige - woensdag 30 juni 2010 - 20:51   quote  deeplink  
Quiroz jammer dit bericht was bedoeld voor mensen die meer dan een regel kunnen lezen.
Ik lees trouwens de Volkskrant ook fout, ik ben een man dus ook fout volgens mij ben jij heeeeel erg fout......
Guyt
 Guyt - woensdag 30 juni 2010 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 - 09:54 schreef dege het volgende:
Vind die Johan zowieso een L*L van een vent
Lach me eigen helemaal gek met die Johan wat een leuke vent is dat zeg...
Guyt
 Guyt - woensdag 30 juni 2010 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 - 19:27 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik vond juist dat breukie een balletje opgooide die in de vorm van een skippy bal
met 200 km per uur terug in zijn gezicht kwam.
V Breukelen had zeker een punt betreft JD maar het kwam zo zielig gefrustreerd en tragisch
over.En waar ging het om?Derksen vond toendertijd dat Menzo beter onder de lat kon als Hansie????
Eens , een Derksen fan...
Guyt
 Guyt - woensdag 30 juni 2010 - 21:48   quote  deeplink  
Ik vind die van der Gijp juist nep nee die vind zn eigen echt lollig Derksen is echt grappig...
kale co
 kale co - donderdag 01 juli 2010 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 - 19:27 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik vond juist dat breukie een balletje opgooide die in de vorm van een skippy bal
met 200 km per uur terug in zijn gezicht kwam.
V Breukelen had zeker een punt betreft JD maar het kwam zo zielig gefrustreerd en tragisch
over.En waar ging het om?Derksen vond toendertijd dat Menzo beter onder de lat kon als Hansie????
hee leon nou ben ik het ff niet met je eens hoor gaaf man die derksen hij heeft wel gelijk meestal hahaahhaha blijft een j..d hahahahaha
tineke
 tineke - donderdag 01 juli 2010 - 14:30   quote  deeplink  
Ha ha, wat trok die arme Van Breukelen een oude koe uit de sloot! Zulk oud spul stinkt. Erg zielig en intussen laat hij zich "winen en dinen" in het Kurhouse. Eigenlijk schandalig.
remco k
 remco k - donderdag 01 juli 2010 - 16:20   quote  deeplink  
Derksen is een ziekte waar je niet snel vanaf komt/wilt. De man predikt verstand van voetbal te hebben, en gebruikt altijd Cruiyff als zijn kruiwagen, de man moet eens zelf in de spiegel kijken, hij verteld erg vaak leugens en dat komt vaak zat uit (zie het voorbeeld met Marco van Basten) een erg vevelende vent die kickt op het applaus van het publiek, laat die ouwe knar lekker in de strond zakken...
Quiroz
 Quiroz - donderdag 01 juli 2010 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 - 21:48 schreef Guyt het volgende:
Ik vind die van der Gijp juist nep nee die vind zn eigen echt lollig Derksen is echt grappig...
nee hoor. 500000 mensen kijken voor Gijpie, waaronder ik!!
voetbaldeskundige
 voetbaldeskundige - donderdag 01 juli 2010 - 17:42   quote  deeplink  
remco k snapt het en begrijpt de volksmennerij van Derksen. Als je deze engerd volgt en controleerd op het verschil van wat hij zegt en wat hij doet, dan wordt de aversie (sorry voor het moeilijke woord Quiroz)tegen deze figuur alleen maar groter. Of je moet van hele oude rock houden en de huwelijkse staat niet zo nauw nemen, dan heb je in Derksen een medestander.
voetbaldeskundige
 voetbaldeskundige - donderdag 01 juli 2010 - 18:09   quote  deeplink  
Beste Quiroz ik stop met jou iets uit te leggen, je weet wel trekken aan een dood paard etc.etc. het niveau wat Derksen leuk vindt kunnen niet goed lezen en goed luisteren.
voetbaldeskundige
 voetbaldeskundige - donderdag 01 juli 2010 - 19:07   quote  deeplink  
zoiets? trieste telegraaf slet. met je 'links' en 'rechts'. krijg daar ongelooflijke braakneigingen van
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 01 juli 2010 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 09:50 schreef kale co het volgende:

[..]

hee leon nou ben ik het ff niet met je eens hoor gaaf man die derksen hij heeft wel gelijk meestal hahaahhaha blijft een j..d hahahahaha
Nee Co ik ben een Derksen fan maar ook van Gijpie en Genee...
Ik neem ze alleen met een korreltje zout.
Hij zit ook altijd te zeiken over Dirkie Kuijt dat het zo fantsoenlijk ventje is..
Moet een groot compliment zijn voor Dirkie...

Ik mot niks van die slijmerige glade vieze shag v Gelderen hebben...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 01 juli 2010 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 14:30 schreef tineke het volgende:
Ha ha, wat trok die arme Van Breukelen een oude koe uit de sloot! Zulk oud spul stinkt. Erg zielig en intussen laat hij zich "winen en dinen" in het Kurhouse. Eigenlijk schandalig.
Tineke snapt het helemaal...
Senor_Martin1
 Senor_Martin1 - vrijdag 02 juli 2010 - 12:20   quote  deeplink  
Wat een slapjanus die van Breukelen! In zijn ogen mag er geen poll gehouden worden inzake de positie van de keeper in het Nederlands elftal. Het moet niet gekker worden zeg!
Hans wil ook dat er alleen maar positieve berichten over hem worden geplaatst. Hans dat heet censuur en accepteren we niet in Nederland. Je had in jouw tijd naar Rusland moeten gaan, daar deden ze wel aan censuur en politieke getinte journalistiek.
Wel eens gehoord van het spreekwoord: If you can't stand the heat, get out of the kitchen?
Doe er wat mee Hans, ga eens praten met iemand die je kan helpen.
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 03 juli 2010 - 02:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 18:09 schreef voetbaldeskundige het volgende:
het niveau wat Derksen leuk vindt kunnen niet goed lezen en goed luisteren.
Spreek eerst fatsoenlijk Nederlands voordat je een Allochtoon wat uit gaat leggen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 juli 2010 door Boudewijn --
voetbaldeskundige
 voetbaldeskundige - zaterdag 03 juli 2010 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juli 2010 - 02:01 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Spreek eerst fatsoenlijk Nederlands voordat je een Allochtoon wat uit gaat leggen
Nederlands is goeg geschreven, allochtoon hoort zonder hoofdletter. Ik snap de context van het allochtoon zijn niet. Staat tot geen enkele relevantie van de gemaakte opmerkingen mijnerzijds.
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 03 juli 2010 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juli 2010 - 18:39 schreef voetbaldeskundige het volgende:

[..]

Nederlands is goeg geschreven
oh?
bully
 bully - donderdag 08 juli 2010 - 00:45   quote  deeplink  
ach vind het een leuk amusemend programma.
kan er soms wel om lachen.
maar kan niet zeggen dat ik derksen en van der gijp serieus neem.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 08 juli 2010 - 07:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 - 20:19 schreef voetbaldeskundige het volgende:
Eindelijk werd JD op dezelfde argumenten aangesproken erg goed van HvB. JD is van oorsprong een linkse rakker waarvoor geld links lullen recht zakken vullen, doet veruit de meeste snabbels als zelfstandige in loondienst. Eet van veel walletjes acteerd de voetbaldeskundige te zijn omdat hij er al vanaf 1966 "mee bezig is". Ik ging met mijn vader al naar de eerste profwedstrijd in 1954 dus....Speelde een "met zijn onafhangelijk weekblad" een dubieuse rol over de berichtgeving Scheringa versus keeper Moens. Was ook toen niet zo principieel maar koos voor het advertentiegeld van Scheringa, wat nou onafhangelijk! Een beperkte linksback (zelf gezien) met zijn grootste kwaliteit de doodschop, maar ja een beroepsinbreker mag zich ook deskundige noemen.
Johan lacht zich gewoon een krul in z'n pik om al die mensen die hem serieus nemen. Zijn bewegingen in de voetbalwereld zijn er zuiver op gericht daar een goede boterham mee te verdienen. Zelf is hij de eerste om dat toe te geven. Door het ventileren van controversiële meningen trekt hij iedere uitzending een hoop publiek, ergo een dik pak poen. Met Genee en van der Gijp is het gewoon de moderne versie van "the three stooges".
Zijn ware passie schijnt bij de muziek te liggen.
kijk Check van gelder is natuurlijk gewoon een publiciteitsgeile joodse aandachtshoer die als hij de kans krijgt het liefst de hele selectie in de bips neemt.
erresses
 erresses - donderdag 08 juli 2010 - 13:18   quote  deeplink  
Ik vindt van breukelen wel een beetje op de emo-tour, maar snap wel wat hij bedoeld. Derks laat zich nergens op aanspreken, speelt als altijd de rol van de onaantastbare, die iedereen met kritiek gelijkgeeft en daarmee het vuur uit de aanvallen haalt. Ik vindt het langzamerhand wat irritant worden wat hij allemaal uitkraamt, zeker zijn anekdotes, eigenlijk eeft hij niet eens zoveel gevoel voo humor.
Maar Hans doet het hier op de verkeerde manier, als je gevoeligeden laat zien dan straft Derks dat genadeloos af, daar kan naamgenoot Kraaij van mee praten.
Derks is net als Smeets, ze zijn er al té lang, begint flink irritant te worden!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: HL Video: De reden waarom Hans van Breukelen zo tekeer ging tegen Johan Derksen (VI Oranje)









0.0165638