BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Games / Xbox360 / topic: Microsoft kondigt Kinect prijs en bundel aan - UPDATE!

Headliner: Xbox360 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 20 juli 2010 - 18:30
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Microsoft kondigt Kinect prijs en bundel aan (XGN.nl)

Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 20 juli 2010 - 20:24   quote  deeplink  
Microsoft kondigt Kinect prijs en bundel aan - UPDATE!

En ik was zo enthousiast om meteen bij release Kinect aan te schaffen maar de huidige bundel stelt me zo teleur dat ik het zeker niet zal doen!

Prijs Kinect: 150 euro + game Kinect Adventures
Prijs bundel Xbox360 'slim' + 4gb harddisk + Kinect Adventures: 300 euro

Laat dat Kinect Adventures nou net het enige spel zijn waar ik absoluut NIET in geintreseerd ben! IK WIL KINECTIMALS of DANCE CENTRAL!
En waar ik mijn Xbox360 v1, die allereerste lomp grote herriebak die volgens domme gamers allemaal de red ring of death zouden hebben of volgens totaal overbodige programma's (lees: VARA Kassa) krassen zouden veroorzaken heel graag wilde inruilen tegen een Xbox 'slim' met 250gb harddisk, daar zou ik nu kunnen ruilen voor een 4gb slim model!!!!
HOE GEK KUNNEN ZE HET MAKEN??
MIJN 20gb harddisk die ik nu heb is al super klote!! Ik wil mijn games op de harddisk zetten zodat het lekkerder speelt en ik wil content bewaren ipv elke keer als er een leuke demo uitkomt weer dubben welk spel ik er nu weer vanaf moet gooien!

Dus Microsoft.... voor kerst wil ik een Xbox 360 'slim' met 250gb harddisk, ingebouwde Kinect en Kinectimals als game erbij als bundel! De prijs boeit me minder!

Meer Kinect informatie is te vinden op Kinect Headliner.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 november 2010 door Boudewijn --
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 12 september 2010 - 05:01   quote  deeplink  
UPDATE

Ze hebben gelukkig al een beetje geluisterd, er komt een bundel met een 250gb harddisk!

quote:
Microsoft is blij te verkondigen dat de Kinect in een aantal bundels zal verkocht worden. De Kinect is te koop vanaf 10 november in Europa. Zes dagen eerder krijgen Amerikaanse gamers het nieuwste snufje van Microsoft al. Een standalone bundel kost al gauw 149,99 euro. Daar krijg je de game Kinect Adventures bij.

Gamers die zonder Xbox 360 zitten hebben keuze uit nog twee andere bundels. Een bundel bevat de Xbox 360 Slim met 4GB geheugen, een Kinect-camera en de game Kinect Adventures. Daar betaal je 300 euro voor. Voor 100 euro meer krijg je hetzelfde pakket maar dan met 250GB geheugen. Keuze genoeg dus.

De Kinect is een geavanceerde EyeToy die je bewegingen overzet naar gameplay. Je hebt geen controller nodig om games te spelen. Op de launch krijg je de keuze tussen 15 titels waaronder Kinectimals, Kinect Sports en Dance Central. Het is nog de vraag of Microsoft de hype kan waarmaken. Het antwoord krijgen we op 10 november.
Deze bundel zal ik, ondanks het spel Adventures, gaan kopen zodra deze beschikbaar is. Hopelijk komt er nog een bundel met andere games maar ik verwacht van niet.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Xbox360 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Games / Xbox360 / topic: Microsoft kondigt Kinect prijs en bundel aan - UPDATE!









0.0093319