BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Scheidsrechters Vink en Bossen zakken voor 'pittig' examen

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - donderdag 05 augustus 2010 - 09:15
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Scheidsrechters Vink en Bossen zakken voor 'pittig' examen (Goal.com)

Thomas
 Thomas - donderdag 05 augustus 2010 - 10:01   quote  deeplink  
Pieter Vink en Ruud Bossen zijn tijdens de arbitersbijeenkomst in Zeist flink door de mand gevallen. De scheidsrechters slaagden er beiden niet in de jaarlijkse spelregeltoets voldoende af te sluiten, maar mogen komend weekeinde wel gewoon de fluit hanteren.

Vink (43) staat op de elitelijst van de UEFA, maar maakte een slechte beurt in Zeist, zo meldt De Telegraaf donderdag. Ondanks het feit dat de spelregels vooralsnog een onoverkomelijke hindernis zijn voor Vink, wordt de leidsman tijdens de eerste speelronde wel ingezet bij het duel tussen sc Heerenveen en PSV van komende zaterdag.

Bossen mag vrijdag in Kerkrade zelfs tijdens de seizoensopening Roda JC - FC Twente fluiten. Binnen twee weken moeten de arbiters herexamen doen. Mochten zij opnieuw zakken, dan worden zij 'tot nader order' niet meer ingedeeld. De nieuwe scheidsrechtersbaas is niet blij met het resultaat van het duo, maar toont begrip.

"Ik durf niet te zeggen welke vragen Pieter en Ruud de das om hebben gedaan", zegt Van Egmond. "Het is een heel pittig examen, waar elke keer weer scheidsrechters voor zakken. Het geeft ook de waarde van de test aan. Als iedereen slaagt, is die ook niks waard. Ruud en Pieter mogen in het programma blijven. En als ze het over twee weken alsnog goed doen, is er niets aan de hand. Ik heb bij alle scheidsrechters benadrukt: jongens, blijf leren, blijf studeren, zodat je tijdens de wedstrijd niet de mist in gaat."
PSVdaanPSV
 PSVdaanPSV - donderdag 05 augustus 2010 - 17:51   quote  deeplink  
Ondanks dat ik Vink een goede scheidsrechter vind (Bossen niet) is het natuurlijk schandalig dat je voor zo'n test zakt.
Quiroz
 Quiroz - donderdag 05 augustus 2010 - 19:02   quote  deeplink  
ongelooflijk zeg, aftreden klaar.
adriu
 adriu - zaterdag 07 augustus 2010 - 00:25   quote  deeplink  
bossen geen penaltie voor rodajc??? wat er wel een was!!! een speler van roda kapt tegenstander prachtig uit!! maar wort dan met 2 handen tegen gehouden en om ver gedrukt!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 augustus 2010 door adriu --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 08 augustus 2010 - 03:05   quote  deeplink  
Vink was geweldig!
knossen
 knossen - maandag 09 augustus 2010 - 00:07   quote  deeplink  
dat vink uberhaubt kan lezen!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Scheidsrechters Vink en Bossen zakken voor 'pittig' examen









0.0088748