BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: HL Video: Rene van der Gijp over de verstandelijk gehandicapte Feyenoord spelers

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 21 september 2010 - 05:04   quote  deeplink  
Rene van der Gijp over de verstandelijk gehandicapte Feyenoord spelers



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 september 2010 door Boudewijn --
Kruimeltjesam
 Kruimeltjesam - vrijdag 24 september 2010 - 19:13   quote  deeplink  
Dit zijn geen opmerkingen maar verdrietige uitlatingen door een heel domme schreeuwer.
chester
 chester - zondag 26 september 2010 - 13:42   quote  deeplink  
en daar moeten we ook nog kijkgeld voor betalen voor zo.n kop elke week weer zulke die zulke woorden op de buis zeggen mogen ze van mij verwijderen en snel ook ik hou niet zo van die vent ik denk dat die zelf veel te kort komt met zulke woorden .
R()b
 R()b - zondag 26 september 2010 - 14:08   quote  deeplink  
Ach zal wel uit een speech komen van hem , om weer eens een bedrijfje te mental coachen.
Gaaaap niets van aan trekken.
chester
 chester - zondag 26 september 2010 - 15:45   quote  deeplink  
morgen zal ik weer eens proberen een mail daar naar toe te sturen en kijken of ze hem dan weleens open maken heb al vaker gereageerd maar zonder resultaat ik denk dat ze mij niet moeten derksen is al net zo wilfred moet zo ook nog doorgaan gaan we stemmen dat dat programma weg gehaald wordt op tv
kampsjaak
 kampsjaak - maandag 27 september 2010 - 07:02   quote  deeplink  
valt toch wel mee. en gelijk heeft hij hoe kun je zo uit verdedigen dan moet je toch echt een andere baan zoeken dit ging helemaal nergens over.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 30 september 2010 - 12:47   quote  deeplink  
Hij heeft gewoon gelijk over bepaalde spelers! Als je ziet wat El Dramadi doet na zijn invalbeurt tegen 020!! Ik snap hem dan volledig. Cisse is ook zo'n geval met zijn teen!! Die kerel word volgens mij s'nachts schreeuwend wakker over de pijn in zijn teen. Ik vind je dan redelijk zwakzinnig, als ik ziet dat er mensen zijn die met een gebroken teen gewoon door voetballen. Kan nog begrijpen dat je dat niet moet willen maar al een jaar zeiken over diezelfde teen vind ik zwakzinnig!
el-loco
 el-loco - donderdag 30 september 2010 - 21:12   quote  deeplink  
van de gijp is zelf rijp voor de josti band
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 13 november 2010 - 14:47   quote  deeplink  
gijp///held als hij feyenoord met rust laat
kraai
 kraai - zondag 14 november 2010 - 12:37   quote  deeplink  
Wart zijn feyen..... tot zielige calimero mensen. Uit je dak gaan als Ajax verliest terwijl je eigen club dramatisch presteert. De reactie's op de uitspraak van van der Gijp bewijzen dit voor me.

Tuurlijk dat is een barre uitspraak maar hij heeft wel gelijk. Haal er dan uit wat hij bedoelt en neem de woorden niet exact.

Want net als mijn club Ajax moet er bij Feye... heel wat gebeuren!!!!!!!
FR-Han
 FR-Han - zondag 14 november 2010 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 12:37 schreef kraai het volgende:
Wart zijn feyen..... tot zielige calimero mensen. Uit je dak gaan als Ajax verliest terwijl je eigen club dramatisch presteert. De reactie's op de uitspraak van van der Gijp bewijzen dit voor me.

Tuurlijk dat is een barre uitspraak maar hij heeft wel gelijk. Haal er dan uit wat hij bedoelt en neem de woorden niet exact.

Want net als mijn club Ajax moet er bij Feye... heel wat gebeuren!!!!!!!
beste hans! gefeliciteerd dan maar!
craven
 craven - maandag 15 november 2010 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 12:37 schreef kraai het volgende:
Wart zijn feyen..... tot zielige calimero mensen. Uit je dak gaan als Ajax verliest terwijl je eigen club dramatisch presteert. De reactie's op de uitspraak van van der Gijp bewijzen dit voor me.

Tuurlijk dat is een barre uitspraak maar hij heeft wel gelijk. Haal er dan uit wat hij bedoelt en neem de woorden niet exact.

Want net als mijn club Ajax moet er bij Feye... heel wat gebeuren!!!!!!!
andersom is dat natuurlijk niet zo (cynisch)
adje
 adje - maandag 15 november 2010 - 12:29   quote  deeplink  
Hij houdt van Feyenoord, alleen baalt hij dat hij er nooit heeft gevoetbald, was toen der tijd wel sprake van. Zijn hele familie zijn Feyenoorders.
kansenbenutter
 kansenbenutter - woensdag 17 november 2010 - 00:07   quote  deeplink  
dat gijpo t alleen maar over zn "maatjes" Been,Gullit en Suurbier heeft(dissed) zegt voor mij al voldoende.
zn Fontanel is nooit dichtgegroeid.
el-loco
 el-loco - donderdag 18 november 2010 - 19:38   quote  deeplink  
vd gijp trekt volle zalen! Zijn familie was Feyenoord hij is anti!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: HL Video: Rene van der Gijp over de verstandelijk gehandicapte Feyenoord spelers









0.0073740