BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Geen hulp uit Den Haag voor Douglas

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 21 september 2010 - 05:37
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Geen hulp uit Den Haag voor Douglas (De Telegraaf)

Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 21 september 2010 - 05:47   quote  deeplink  
Geen hulp uit Den Haag voor Douglas

DEN HAAG - De Braziliaanse FC Twente-verdediger Franco Teixeira Douglas (22) krijgt geen hulp uit politiek Den Haag bij zijn poging om de verdediging van het Nederlands elftal te komen te versterken.

CDA en VVD, die op dit moment onderhandelen over een nieuw kabinet, zijn tegen een voorrangsprocedure. Douglas hoopt versneld voor naturalisatie in aanmerking te kunnen komen. Een uiteindelijke aanvraag moet door de nieuwe minister van Justitie worden beoordeeld. "Wij willen geen status aparte voor de sport", aldus CDA-Kamerlid Atsma. "We hebben eerder een discussie over Kalou gehad, die Nederlander moest worden, maar toen dat niet lukte, speelde hij een half jaar later in Engeland. Douglas kan de normale procedure aanvragen, dan is hij nog ruim voor het WK van 2018 Nederlander."

Uitzondering

De VVD denkt er hetzelfde over. "Voor iedereen gelden dezelfde regels", zegt het VVD-Kamerlid De Krom. "Maar de minister van Justitie kan wel een uitzondering maken."

De beoogde gedoogpartner PVV was niet bereikbaar voor commentaar. In de rest van de Tweede Kamer zijn de meningen verdeeld. "Iemand voortrekken omdat hij topsporter is, dat is niet nodig", aldus SP-Kamerlid Leijten. "Trouwens, we hebben genoeg goede voetballers in Nederland. Anders zouden we de WK-finale niet halen."

De PvdA en D66 zijn wel voor een versnelde procedure voor Douglas. "Als hij in aanmerking komt voor het Nederlands elftal, geeft dat absoluut een meerwaarde", aldus PvdA-Kamerlid Van Dekken. "Wij zijn erg voor excellentie in Nederland, op het gebied van economie, wetenschap en in de sport", aldus D66-Kamerlid Schouw.
adriu
 adriu - dinsdag 21 september 2010 - 11:26   quote  deeplink  
en terecht . een speler die de scheitsrechter een kop stoot wil geven. hoort niet thuis in het nederlandse voetbal elftal! ben zelf scheitsrechter, als die dit bij mij had gedaan, dan hat die dubbel rood gekreegen van mij.ben trouwens nog benieuwt wat de knvb er aan doet.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 27 september 2010 - 16:07   quote  deeplink  
heb je T-tjes teveel ingekocht?
morkanne
 morkanne - maandag 27 september 2010 - 17:31   quote  deeplink  
valt noch mee dat hij niet schrijft dat hij dubbel root had gegeven....
R()b
 R()b - woensdag 29 september 2010 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 - 11:26 schreef adriu het volgende:
en terecht . een speler die de scheitsrechter een kop stoot wil geven. hoort niet thuis in het nederlandse voetbal elftal! ben zelf scheitsrechter, als die dit bij mij had gedaan, dan hat die dubbel rood gekreegen van mij.ben trouwens nog benieuwt wat de knvb er aan doet.
Ja Johan
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 30 september 2010 - 12:48   quote  deeplink  
Niet voor Kalou dus ook niet voor Douglas!!
craven
 craven - donderdag 30 september 2010 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 - 11:26 schreef adriu het volgende:
en terecht . een speler die de scheitsrechter een kop stoot wil geven. hoort niet thuis in het nederlandse voetbal elftal! ben zelf scheitsrechter, als die dit bij mij had gedaan, dan hat die dubbel rood gekreegen van mij.ben trouwens nog benieuwt wat de knvb er aan doet.
misschien doet hij ze inburgeringscursus beter dan jij :)
R()b
 R()b - donderdag 30 september 2010 - 17:05   quote  deeplink  
Ik vraag me of hoe Adriu een wedstrijdformulier invuld :D
craven
 craven - zaterdag 02 oktober 2010 - 12:17   quote  deeplink  
net als het Ateam: tetetete tetetete tutetetetete tetetetetete
Donoss
 Donoss - zondag 03 oktober 2010 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 - 11:26 schreef adriu het volgende:
en terecht . een speler die de scheitsrechter een kop stoot wil geven. hoort niet thuis in het nederlandse voetbal elftal! ben zelf scheitsrechter, als die dit bij mij had gedaan, dan hat die dubbel rood gekreegen van mij.ben trouwens nog benieuwt wat de knvb er aan doet.
Als iets of wat uitoefen, weet ik wel hoe ik het moet schrijven, waar heb jij die scheitcursus gevolgt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 oktober 2010 door Donoss --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 03 oktober 2010 - 23:37   quote  deeplink  
Wat een onzin, Douglas als verdediger is absoluut een meerwaarde voor Oranje.
Heitinga komt absoluut te kort ondanks dat ik een Ajax supporter ben.
Theo voor De Jong en Bouma al;s linksback en we hebben een super achterhoede.
Niet te moeilijk doen want er komen genoeg buitenlanders waar we geen moer aan hebben!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Geen hulp uit Den Haag voor Douglas









0.0078358