BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Weer onderuit in Rotterdam? Speelronde 7

Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 24 september 2010 - 20:24   quote  deeplink  
Lichtpuntjes...

Het werd een vluggertje in de beker voor Feyenoord. Nou ja 120 minuten en nog wat voordat de uitschakeling een feit was. Het ontbeert de A1+ van Feyenoord een beetje aan geluk maar als je maar blijft proberen komt het wel. De strafschop in de verlenging na aangeschoten hands was zo'n gelukje dat helaas door de uit vorm zijnde Fer niet werd verzilverd.

Als je zoals ik alle wedstrijden van F'noord1 integraal hebt gezien weet je dat er aardig gespeeld wordt en dat het uiteindelijk zal leiden tot betere resultaten. In de strafschoppenserie schoten de inleenLimburgers 2x mis. Feyenoord 3x. Dus over en uit. Het lag niet aan het bestuur of trainer maar aan de zenuwen van de spelers.

Uitspraken van Beenhakker helpen mijns inziens in niets om het zelfvertrouwen te vergroten. Het is niet makkelijk voor Been maar met een miljoen per jaar moet je ook niet teveel medelijden met hem hebben. Net zomin als met de spelers. In Nijmegen zal het niet makkelijk worden maar wie weet halen de jongens van Mario een puntje of meer. Ook worden langzaam maar zeker de posities in het elftal bezet door de beteren of talentvolleren. Mokotjo voor El Ahmadi is een verbetering en Bruins is gewaarschuwd. van Haaren, naast W. Sneijder een van die driebenige talenten, klopt nadrukkelijk op de deur.

De meest interessante wedstrijd van dit weekend is zaterdagavond in Enschede. Verwacht een kleine overwinning voor...zie verderop in dit artikel.

In Duitsland heeft Louis van Gaal Bayern weer op de juiste winnende koers gekregen en loopt Klaas-Jan 1 op 1. Goed voor de reputatie van het vaderlandse voetbal.

Ik verheug me op de komende dagen.

Op hoop en gevoel hier mijn voorspellingen voor speelronde 7 (voor professionele hulp en marktgevoel zie o.a. www.betfair.com)

Ronde 7
sc Heerenveen - Roda JC 1-2 18.45
Roda is in vorm en Heerenveen nog niet.

FC Twente Ajax 2-1
Zonder Tiendalli kan Twente het ook redden.

PSV - FC Groningen 3-1
Gewoon met Koevermans beginnen is mijn idee.

AZ - FC Utrecht 2-2 Jonathan volgende spits die floreert in het GJ Verbeek's universum.

ADO Den Haag - Heracles Almelo 3-1
ADO op weg naar Europa!

Excelsior - Vitesse 3-2
Dolle boel op Woudenstein. Feyenoord2 wint weer en maakt comeback van Persie mogelijk.

VVV-Venlo - De Graafschap 2-2
VVV pakt een punt tegen de superboeren

NAC Breda - Willem II 4-1
Geen problemen voor de inleenwestbrabanders.

N.E.C. - Feyenoord 1-3
Gelijkspelletje zou ook mooi zijn maar Feyenoord gaat voor de winst

Slijmbal Paardenlul van de week
(shoutfilm bij http://www.sportdwaas.blogpot.com):

De eer valt deze week te beurt aan .... Leo Beenhakker. Vlak voor de beladen wedstrijd tegen Ajax komt ie met een middenmoot verhaal. Kan allemaal wel zijn dat het zo is maar slechte timing en bevestiging dat de oude goede man niks meer te doen heeft. Fout dus.

Gio's recept van de week

SAJUR SPRUITJES TUMIS

benodigdheden

1 kg spruitjes
400 gr magere speklappen zonder zwoerd
2 grote uien
3 teenjes knoflook
1 theelepel trassi
2 schijfjes laos
3 eetlepels olie
3 tomaten
2 bouillontabletten

Bereiding:
spruitjes schoonmaken(muziekje van Massada erbij aan),wassen,halveren en laten
uitlekken in vergiet
spek en kleine smalle reepjes snijden
fruit de gesneden ui,knoflook,trassi en laos lichtbruin in de olie
voeg spek en in stukjes gesneden tomaat toe
als het spek gaar is,spruitjes,bouillontablettten en een beetje water toevoegen.Laat
de spruitjes nietr te gaar worden

Opeten zondagavond rond zeven uur.

Voor onbevestigde geruchten, de laatste SEEEKRĀ©, een spelletje Pacman, avant-gardistische sportjournalistiek en primeurs blijf lezen: www.sportdwaas.blogspot.com nu ook op www.sportdwaas.nl www.lostpinio.blogspot.com Disclaimer:Sportdwaas is kritisch Feyenoord supporter en Kameraadje, heeft een abonnement op het Parool (tegen wil en dank) en Eredivisie-live. Sportdwaas volgt voetbal en American Football actief en beschouwt het aandeel Ajax vooralsnog niet koopwaardig. Sportdwaas heeft geen betaalde functies binnen de sportwereld in het algemeen en voetbal in het bijzonder en is van mening dat alle Nederlandse troepen onmiddellijk teruggeroepen moeten worden uit Afghanistan. Dan moet het maar in Rio gebeuren!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 augustus 2015 - 13:36   quote  deeplink  
Tuurlijk 5-0.!
netsurfer
 netsurfer - zaterdag 17 september 2016 - 20:45   quote  deeplink  
Beenhakkers de paardenlul? Pijnlijk.
VVout
 VVout - zondag 18 september 2016 - 14:30   quote  deeplink  
GraverT
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 september 2016 - 21:35   quote  deeplink  
Die gaat vol voor de 1000
VVout
 VVout - maandag 19 september 2016 - 00:13   quote  deeplink  
Mist er nog eentje zie ik.
netsurfer
 netsurfer - maandag 19 september 2016 - 14:40   quote  deeplink  
Had inderdaad even de hulp nodig van de andere clubs. Ging me niet snel genoeg. :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Weer onderuit in Rotterdam? Speelronde 7









0.0090191