BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: VIDEO: De Jong schopt opnieuw speler het ziekenhuis in

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zondag 03 oktober 2010 - 15:20
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

De Jong schopt opnieuw speler het ziekenhuis in (Voetbalcentraal)

Boudewijn
 Boudewijn - zondag 03 oktober 2010 - 15:33   quote  deeplink  
De Jong schopt opnieuw speler het ziekenhuis in (VIDEO)

Nigel de Jong heeft laten zien dat hij zichzelf nog altijd niet onder controle kan houden. Na een grove tackle van de international in het duel met Newcastle United moest Ben Arfa met een brancard het veld worden afgedragen.

De wedstrijd was amper zes minuten oud toen De Jong zijn voet vol op het been van Hatem Ben Arfa plantte. De Fransman moest met een zuurstofmasker en een brancard het veld af en er wordt gevreesd voor een breuk in het onderbeen.

De Jong kreeg opvallend genoeg geen kaart voor de overtreding. De international was eerder dit jaar al eens in opspraak gekomen, toen hij in de WK-finale met een te hoog geheven been inging op Xabi Alonso. De Spanjaard brak bij de botsing een rib.



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 oktober 2010 door Boudewijn --
Quiroz
 Quiroz - zondag 03 oktober 2010 - 17:08   quote  deeplink  
Wat een enorme randdebiel is het toch ook. Gewoon uit het Nederlands Elftal zetten.
mboma
 mboma - zondag 03 oktober 2010 - 17:33   quote  deeplink  
6 minuten bezig????? slechts 3 minuten is de wedstrijd oud. Wat een mongool. Die jongen mist echt wat in zijn bovenkamer. aub nooit meer in nl elftal. is gewoon een schande voor het nl voetbal!!
morkanne
 morkanne - zondag 03 oktober 2010 - 19:46   quote  deeplink  
v Marwijk moet maar een signaal afgeven en hem niet meer selecteren
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 03 oktober 2010 - 23:31   quote  deeplink  
Het is toch duidelijk want ondanks dat ik een Ajaxsupporter ben moet Theo Janssens voor De Jong er in komen en Bouma als linksback.
van Marwijk moet Bouma overtuigen om nu al te komen!!!!!
R()b
 R()b - zondag 03 oktober 2010 - 23:50   quote  deeplink  
Schande zo gozer kan je niet meer selecteren voor het Nederlands Elftal.
Voor zoveel redenen.
craven
 craven - maandag 04 oktober 2010 - 01:09   quote  deeplink  
De jong komt tekort op dit niveau, doordat hij te laat is moet hij altijd tackelen...
Ride
 Ride - maandag 04 oktober 2010 - 14:08   quote  deeplink  
Hij is uit de selectie gehouden...
R()b
 R()b - maandag 04 oktober 2010 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 oktober 2010 - 14:08 schreef Ride het volgende:
Hij is uit de selectie gehouden...
MOOI!
En er nooit meer in!
SanderS
 SanderS - maandag 04 oktober 2010 - 17:20   quote  deeplink  
Ik ben een groot fan van N. de Jong. Heb hem vaak verdedigd. Maar wat hij gister deed gaat echt nergens over (en ik geef toe, het is niet de eerste keer). Als ik de FA/FIFA/UEFA en KNVB was zou ik deze man voor min 10wedstrijden schorsen voor elke officiele wedstrijd!

Wel vind ik het meteen overdreven dat mensen over zijn voetbalkwaliteiten gaan praten. Als voetballer is hij een echte topper. Hij durft vooruit te spelen en vind hij altijd de voetballende oplossing. Hij is sterk aan de bal, is redelijk snel heeft een goed trap en een echte winners mentaliteit. Ook bij ManC waar ze steeds proberen een betere te halen (Toure, Viera, Holland) staat hij toch steeds weer in de basis.

Maar dit heeft hij gister allemaal zo in de vuilinsbak gegooid!! Jammer....
craven
 craven - maandag 04 oktober 2010 - 19:56   quote  deeplink  
holland?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 04 oktober 2010 - 19:59   quote  deeplink  
wat een lul is die de jong toch
SanderS
 SanderS - dinsdag 05 oktober 2010 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 oktober 2010 - 19:56 schreef craven het volgende:
holland?
Haha... hoe dom van mezelf... ik geef het toe... ik bedoelde Stephen Ireland!
Loetje
 Loetje - dinsdag 05 oktober 2010 - 19:12   quote  deeplink  
het is te om te janken wat die gast doet!
ik hoop niet dat die ooit terugkeert bij ajax!
verder valt het me op dat tie er niet eens een rode kaart voor krijgt.
en met 2 wedstrijdjes schorsing heb je hem niet meer, gelijk tot na het EK schorsen vind ik.
en in de competitie een jaar schorsing omdat dit volgens mij de 9de keer ofzo al is, toen die nog bij ajax voetbalde was die al een kwal van een gozer en dat zegt een ajaxsupporter, ken je nagaan hoe gehaat die is!
hij leert dit nooit af!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 oktober 2010 door Loetje --
Loetje
 Loetje - dinsdag 05 oktober 2010 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 oktober 2010 - 01:09 schreef craven het volgende:
De jong komt tekort op dit niveau, doordat hij te laat is moet hij altijd tackelen...
weetje hij komt volgens mij niet tekort, soms merk je toch wel dat er opzet bij zit, echt triest!
kijk bijvoorbeeld in die wk finale, je weet als speler echt wel weten dat je been nooit zo hoog hoort, en dat weet een goede speler maar ook een slechte, wil wil gelijk even laten zien zo van: dit ben ik, maar daarom mag niemand die gozer
craven
 craven - vrijdag 08 oktober 2010 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2010 - 17:16 schreef SanderS het volgende:

[..]

Haha... hoe dom van mezelf... ik geef het toe... ik bedoelde Stephen Ireland!
ach zo, maar die speelt tegenwoordig bij aston villa toch?
craven
 craven - vrijdag 08 oktober 2010 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2010 - 19:15 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

weetje hij komt volgens mij niet tekort, soms merk je toch wel dat er opzet bij zit, echt triest!
kijk bijvoorbeeld in die wk finale, je weet als speler echt wel weten dat je been nooit zo hoog hoort, en dat weet een goede speler maar ook een slechte, wil wil gelijk even laten zien zo van: dit ben ik, maar daarom mag niemand die gozer
Tsjaa ik denk zelf dat hij wel tekort komt, ik snap overigens wat je bedoeld hoor, hij wilt laten zien dat hij aanwezig is. Echter zie ik het eerder als een tekortkoming, want als je werkelijk zo goed ben dan kent iedereen je wel en hoef je jezelf niet op zo,n manier te bewijzen
SanderS
 SanderS - zaterdag 09 oktober 2010 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 oktober 2010 - 19:00 schreef craven het volgende:

[..]

ach zo, maar die speelt tegenwoordig bij aston villa toch?
Zou goed kunnen idd. Hij is idd weg gegaan omdat hij moest concureren met De Jong, Viera, Toure en volgens mij Barry.
SanderS
 SanderS - zaterdag 09 oktober 2010 - 16:21   quote  deeplink  
Volgens de Daily Mail wil De Jong zijn interland carriere beeindigen. Ik zou dit echt balen vinden. Ik vind dat hij moet leren van zijn fouten. Deze ervaring moet hij meenemen in een volgende charge. Gecontroleerder de duels aangaan. Dan kan hij echt wel van waarde zijn in het NL elftal.

Ik moet wel zeggen dat ik het gister met Van Der Vaart lekker vond draaien, maar betwijfel of dit ook kan tegen grote tegenstanders. Dan heb ik liever een Maduro, De Jong, Janssen of de Zeeuw naast V. Bommel!
R()b
 R()b - zaterdag 09 oktober 2010 - 16:49   quote  deeplink  
Hahaha wat een klein kind zeg met z'n gedram!
Voelt zich niet welkom in 'Nederland'.
Nou je bent altijd welkom in je eigen land , alleen niet meer in het Nederlands elftal!!
swennos
 swennos - zondag 10 oktober 2010 - 04:43   quote  deeplink  
wat een gezeik zeg van iedereen hij ging er inderdaad erg hard in maar hij speelde ook de bal en als iedereen de helft van zijn inzet en winnaars mentaliteit had dan hadden we wk kampioen geweest hij heeft idd soms onnozele acties maar dat zit nou eenmaal in zijn spel stelletje wijven het is een contact sport daar komen nou eenmaal blessures in voor daar worden ze ook dik voor betaald
Mambo
 Mambo - zondag 10 oktober 2010 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 - 04:43 schreef swennos het volgende:
wat een gezeik zeg van iedereen hij ging er inderdaad erg hard in maar hij speelde ook de bal en als iedereen de helft van zijn inzet en winnaars mentaliteit had dan hadden we wk kampioen geweest hij heeft idd soms onnozele acties maar dat zit nou eenmaal in zijn spel stelletje wijven het is een contact sport daar komen nou eenmaal blessures in voor daar worden ze ook dik voor betaald
Het zit in zijn spel dat hij 6x per jaar iemand z'n been breekt ?
craven
 craven - zondag 10 oktober 2010 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 - 04:43 schreef swennos het volgende:
wat een gezeik zeg van iedereen hij ging er inderdaad erg hard in maar hij speelde ook de bal en als iedereen de helft van zijn inzet en winnaars mentaliteit had dan hadden we wk kampioen geweest hij heeft idd soms onnozele acties maar dat zit nou eenmaal in zijn spel stelletje wijven het is een contact sport daar komen nou eenmaal blessures in voor daar worden ze ook dik voor betaald
wat een gezwets van jou, tis geen K1 mafkees, tuurlijk is het een fysiek spel maar zoals de jong inkomt heeft niks met voetbal te maken.
swennos
 swennos - maandag 11 oktober 2010 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 - 13:08 schreef craven het volgende:

[..]

wat een gezwets van jou, tis geen K1 mafkees, tuurlijk is het een fysiek spel maar zoals de jong inkomt heeft niks met voetbal te maken.
http://voetbal.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=59669&abbr=voetbalcentraal
lees dit maar eens dit zijn spelers die die tackels kunnen ontvangen stelletje zeikwijven
craven
 craven - maandag 11 oktober 2010 - 12:11   quote  deeplink  
Ex ajacied dus voormalig teamgenoot, lijkt me duidelijk dat hij een "maat"niet laat vallen. gezwets dus...
Ride
 Ride - maandag 11 oktober 2010 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 - 12:11 schreef craven het volgende:
Ex ajacied dus voormalig teamgenoot, lijkt me duidelijk dat hij een "maat"niet laat vallen. gezwets dus...
Mwoah... hij vond Nederland ook niet te hard spelen in de WK-finale.
Is dus niet alleen maar ex-ajaxgezwets maar hetzelfde als wat Alex Fergusan al eerder aangaf.
Nederlanders zouden eens trots moeten zijn op het bereiken van de finale.
Spanje was zo goed dat je ze op 2 manieren kon bestrijden.
Met voetbal.. wordt je weggetikt met 3-0
Met strijd... en dan de kansen benutten.. had zo 2-0 voor ons kunnen zijn.

Spaanse klanten van mij vonden de wedstrijd helemaal niet hard. Die zijn Atletico Madrid gewend...
craven
 craven - maandag 11 oktober 2010 - 14:56   quote  deeplink  
Gaat ook niet om het nederlands eftal he, gaat om nigel de jong. Ik snap dat het geen zaalvoetbal is en vindt strijd natuurlijk ook niet verkeerd, gaat erom dan Nigel de Jong een recidivist is in het maken van onoorbare overtredingen
Ride
 Ride - dinsdag 12 oktober 2010 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 - 14:56 schreef craven het volgende:
Gaat ook niet om het nederlands eftal he, gaat om nigel de jong. Ik snap dat het geen zaalvoetbal is en vindt strijd natuurlijk ook niet verkeerd, gaat erom dan Nigel de Jong een recidivist is in het maken van onoorbare overtredingen
Akkoord, ben ik ook met je eens maar niet met die opmerking dat Zlatan zijn maatje dekt.
Die ziet het gewoon anders.
Terwijl die andere Zweden juist weer spraken over wilde honden en spelen als "varkens"...
craven
 craven - dinsdag 12 oktober 2010 - 12:24   quote  deeplink  
oke, misschien ziet Ibrahimovic het anders, dat kan, Ik denk dat hij een van de weinige is, maar oke
swennos
 swennos - dinsdag 12 oktober 2010 - 20:07   quote  deeplink  
en de coach van zwedem ook
Ride
 Ride - woensdag 13 oktober 2010 - 07:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 - 20:07 schreef swennos het volgende:
en de coach van zwedem ook
Na gisteren en de aktie van Ibra zullen ze eens bij zichzelf moeten kijken wie nu de wilde honden en varkens waren...
craven
 craven - woensdag 13 oktober 2010 - 14:22   quote  deeplink  
ja dat is een graadmeter....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5173
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: VIDEO: De Jong schopt opnieuw speler het ziekenhuis in









0.0104088