BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / MMA / K-1 / topic: De Glory Kickboxing & MMA World Series Live en exclusief op de Eurosport Player

Headliner: K-1 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Eurosport
 Eurosport - vrijdag 15 oktober 2010 - 13:35   quote  deeplink  
Eurosport heeft goed nieuws voor alle vechtsportliefhebbers in Nederland en Vlaanderen want alle 6 de MMA en de 5 kickboksgevechten van de Glory Kickboxing & MMA World Series zijn op zaterdag 16 oktober vanaf 19:00 uur exclusief en LIVE te bekijken (online) met de Eurosport Player. In plaats van de gebruikelijke €4,90 per maand heeft Eurosport nu een speciale actie; de vechtsportliefhebbers (en andere sportliefhebbers) betalen nu tijdelijk €3,90 voor een maand. Bij het afsluiten van het abonnement op www.eurosportplayer.nl moeten de vechtsportliefhebbers de promocode: Glory2010 invoeren waardoor zij de korting krijgen toegekend.
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 15 oktober 2010 - 14:20   quote  deeplink  
Ik kreeg een fout tijdens het invullen van de promocode (ik moest blijkbaar eerst op 'ok' klikken ipv meteen de rest van de gegevens in te vullen en onderaan op de button te klikken.
En ik kan niet met iDeal betalen... jammer...

Is het een maandelijks abonnement die ik weer moet stoppen of eenmalig een maand toegang en daarna stop het?
Eurosport
 Eurosport - vrijdag 15 oktober 2010 - 15:04   quote  deeplink  
Het klopt dat er niet met iDeal betaalt kan worden.

Deze volgorde moet u aanhouden om u voor de Player aan te melden:

- kies gewenste abonnement;
- vul de Promocode in, EN klik DIRECT op OK;
- Vul verdere gegevens in;
- Klik op voltooi-button.

Na het gebruik van de Promo-code kunt u een maand lang gebruik maken van de Eurosport Player. Dit abonnement stopt automatisch na 1 maand.
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 15 oktober 2010 - 16:50   quote  deeplink  
Nu we toch bezig zijn:
- wordt dit evenement in HD uitgezonden/gestreamed? (welke resolutie/bitrate)
- zijn altijd ALLE evenementen binnen 7 dagen nogmaals te bekijken (dus ook dit evenement)?
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 17 oktober 2010 - 05:37   quote  deeplink  
Ik kan het evenement nu nergens terug kijken... komt dat nog?

(en overigens werken sommige dropdowns niet in internet explorer, erg irritant!)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: K-1 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / MMA / K-1 / topic: De Glory Kickboxing & MMA World Series Live en exclusief op de Eurosport Player









0.0086679