BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Games / PS3 / PS4 / topic: Medal of Honor

Headliner: PS3 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Pmaster
 Pmaster - vrijdag 22 oktober 2010 - 08:50   quote  deeplink  
Hallo allemaal, 8)

Ik zit met een probleem.

Sinds vorige week heb ik het spel Medal of Honor, de normale editie.

Nu wil ik deze gaan spelen op mijn Samsung 50 hertz FULL HD, maar valt het beeld me toch tegen. Soms lijkt het zelfs alsof ik met een pc game waarvan de videokaart verouderd is. Het is zeker mooi beeld, maar het is soms wat haperig. Ik heb al verschillende instellingen rechtgezet ( wat volgens mij hoorde ) in het PS3 menu en van mijn tv zelf.

Heeft iemand de oplossing over welke instelling ik moet gebruiken en welke juist niet.

Wel heb ik trouwens de tv via het PS3 menu op Automatisch gezet, deze stond op 50 Hertz.

Groet,
Pmaster
freakie
 freakie - zondag 24 oktober 2010 - 00:31   quote  deeplink  
pmaster.. Ik zou tegen jou willen zeggen dat het handig is om zowiezo bij elke game het optimale uit je ps3 te halen, en kwa beeld uit je tv, een HDMI kabel te kopen..

HDMI kabels zijn GEWELDIG.. Ik dacht eerst neeeee jo t kan niet beter zijn.. Maar WEL dus..

Dus koop een HDMI kabel.. Ik heb er 1 bestelt op bol.com..

Dan als je er een heb moet je je oude kabel en de HDMI kabel in de ps3 doen en dan de instellingen verandere in HDMI, je krijgt dat 30 sec om de zender van HDMI op je tv op e zoeken en dan op OK te drukken.. Als dat is gelukt kan je de oude kabel weg halen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PS3 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Games / PS3 / PS4 / topic: Medal of Honor









0.0050888