BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / MMA / K-1 / topic: Gerges door naar final 8. Schilt zijn plek in gevaar?

Headliner: K-1 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
K1.nl
 K1.nl - dinsdag 02 november 2010 - 00:52   quote  deeplink  
Gaat Gerges ten koste van Schilt naar de final 8? Of speelt hij een reserve partij?

http://www.k1.nl/k-1/k1-vechter-hesdy-gerges-nu-toch-naar-k-1-world-grand-prix-final-8

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 november 2010 door K1.nl --
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 02 november 2010 - 03:09   quote  deeplink  
quote:
Volgens de laatste berichten die ons bereikt hebben, zou Hesdy Gerges nu toch deelnemen aan de K-1 World Grand Prix Final 8 in Korea. Eerder werd Gerges uitgeschakeld door Semmy Schilt in de Final 16, maar zowel Daalder als Rutz tekenden beroep aan tegen de overwinning van Schilt omwille van het illegaal verhullen van een open wonde tijdens het gevecht.

Blijkbaar heeft de aanvraag tot diskwalificatie dan toch iets opgeleverd en zal het Gerges zijn die verder zal kunnen strijden voor de felbegeerde K-1 GP titel. Dit betekent wel dat één van de grote favorieten, die Schilt toch was, uit het toernooi zal verdwijnen. Meteen goed nieuws voor de andere favorieten zoals Alistair Overeem. Een officiële reactie van Gerges zelf of van het management van Schilt is er op dit moment nog niet.

Het gevolg van de deelname van Gerges aan het K-1 world Grand Prix Final 8 is wel dat Hesdy niet meer zal kunnen deelnemen aan het Its Showtime evenement dat op 18 december in The Sand in Amsterdam zal plaatsvinden. Its Showtime manager Rutz heeft al wel voor een vervanger gezorgd in de persoon van Chris Knowles. Knowles is zeker geen onbekende in de vechtwereld. Hij is een van de beste Super Heavyweights van de UK en staat momenteel op de eerste plaats in de Britse Muay Thai rangschikking. Hij draagt de bijnaam Gentle Destroyer en beschikt over uitmuntende bokskwaliteiten en een opmerkelijke uithouding voor een Super Heavyweight. Een te duchten tegenstander dus voor onze Rico Verhoeven.

Andere interessante wedstrijden op het Its Showtime evenement zijn de partij tussen Mosab Amrani en Mootje Khamal en het gevecht tussen Murthel Groenhart en Khalid Bourdif.
Wat een aanfluiting en zielige actie van team It's Showtime!
Hesdy Gerges had terecht verloren en nu moeten ze niet om zo'n kleinigheidje als een extra verbandje gaan lopen piepen.

Ik hoopte op een finale partij Schilt - Overeem!
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 02 november 2010 - 14:03   quote  deeplink  
Ik ben geen fan van Schilt, maar dit vind ik een zwakke actie van Gerges en Rutz. Je moet op de mat winnen of op de mat GeDQed worden, niet achteraf dit soort streken uithalen. Hadden ze maar meteen tijdens het gevecht moeten klagen over de behandeling van Schilt.

Ik vind het trouwens wel een vaag berichtje. Staat het nu vast dat Schilt geschorst is? Er staat dat Gerges een gevecht krijgt. Maar gaat dat dan over het gevecht over wie als eerst reserve mag staan bij het uitvallen van een vechter? Of echt als 1 van de 8 finalisten? Ik kom namelijk nergens berichten tegen dat ze Schilt schorsen. Dat lijkt me een meer voor de hand liggende kop voor de media.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5999
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: K-1 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / MMA / K-1 / topic: Gerges door naar final 8. Schilt zijn plek in gevaar?









0.0064029