BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Apple / iPad / topic: IOS 4.2 Gold Master voor iPad nu beschikbaar voor ontwikkelaars

Headliner: iPad Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 02 november 2010 - 13:33
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

iOS 4.2 Gold Master voor iPad nu beschikbaar voor ontwikkelaars (iPad Planet)

Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 02 november 2010 - 21:07   quote  deeplink  
iOS 4.2 Gold Master voor iPad nu beschikbaar voor ontwikkelaars

Apple heeft vanavond iOS 4.2 Gold aan ontwikkelaars ter beschikking gesteld. Het gaat om build 8C134 en het is de opvolger van drie betaversies die al eerder verschenen. Tot nu toe kwam elke twee weken een nieuwe betaversie van iOS 4.2 uit, maar voor de Gold Master heeft Apple een week extra gewacht. De nieuwe beta kan via het iOS Dev Center voor de iPad, iPhone en iPod touch worden gedownload. De Gold Master is de versie die vrijwel gelijk zou moeten zijn aan de definitieve versie die Apple aan het algemene publiek beschikbaar gaat stellen.

Nieuwe functionaliteit is er meestal niet meer gepland, wanneer de Gold Master is uitgebracht. De definitieve versie van iOS 4.2 komt in november beschikbaar voor alle iDevices (de exacte datum is onderwerp van speculatie). Voor de iPad betekent dat onder meer de langverwachte ondersteuning voor multitasking en folders, evenals andere iOS 4-functies die iPhone-gebruikers al eerder hadden.
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 02 november 2010 - 21:11   quote  deeplink  
Ik merk dat je ook iTunes 10.1 beta moet installeren, maar deze lijkt niet te werken op Windows 7 x64.
Ook moet er opnieuw eerst een complete(?) backup gemaakt worden van je iPad binnen iTunes dus dat is mooi klote!

Heeft iemand al geupgrade en kan wat beantwoorden:

1) Werkt na de upgrade naar 4.2 de backup functie wel zoals een backup funtie zou moeten werken (lees: ITunes backup super traag door fout ontwerp Apple programmeurs)

2) Heeft iemand iTunes werkend (of juist niet) op Windows 7 x64?
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 02 november 2010 - 21:13   quote  deeplink  
3) Wie heeft welke problemen met iTunes versie 10.1? Ik lees dat er veel crashes zijn en andere fouten (missende tekst etc.)
freakje72
 freakje72 - woensdag 03 november 2010 - 17:52   quote  deeplink  
itunes 10.1. beta werkt perfect bij mij met windows 7 ultimate 64 bits
ipad 4.2 gm draaiend en syncen is geen probleem

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: iPad Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Apple / iPad / topic: IOS 4.2 Gold Master voor iPad nu beschikbaar voor ontwikkelaars









0.0054299