BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / The Voice of Holland / topic: Jennifer Ewbank;Engelachtig........

Headliner: Voice of Holland Plaats een nieuw antwoord  
callie
 callie - vrijdag 12 november 2010 - 22:50   quote  deeplink  
Jennifer zingt heel goed,bijna engelachtig ,maar had graag eens wat pittigers van haar gezien,ze blijft er denk ik in , door haar achternaam,hetzelfde met die reggaezanger,zingt goed,maar alleen maar reggae,sorry,verwacht meer!
erwin the painter
 erwin the painter - donderdag 18 november 2010 - 12:19   quote  deeplink  
Sorry maar die meid is drama.
Slaapverwekkend en saai.
Om goed te kunnen zingen moet je ook wat met je stem kunnen en zei kan alleen maar piepen.
Over dat engeltje, waarschijnlijk een met helium op.
explode
 explode - zondag 21 november 2010 - 00:07   quote  deeplink  
Callie heeft gelijk: Jennifer zingt echt engelachtig. Ze heeft een verschrikkelijk mooie stem die alleen niet voor alle genres is in te zetten. Dat je er niet van houdt kan natuurlijk, maar dat je kwaliteit niet wil (of kan ) herkennen zegt eerder wat over de klagers. Klassieke muziek heeft geweldige muzikanten wat ook weinig mensen echt mooi vinden. In de voice zijn er niet veel die echt alles aan kunnen. Kim de Boer is wel weer een geweldenaar. Die is van laag toot hoog echt loepzuiver. Een hoop kandidaten waren alleen met hun auditie goed, zoals Ben Saunders.
We gaan het weer zien de komende weken.
Guyt
 Guyt - zaterdag 27 november 2010 - 01:51   quote  deeplink  
JENNIFER KEN NIET ZINGEN. HET IS ALLEMAAL DOORGESTOKEN KAART.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 27 november 2010 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 - 01:51 schreef Guyt het volgende:
JENNIFER KEN NIET ZINGEN. HET IS ALLEMAAL DOORGESTOKEN KAART.
Ze kan misschien best wel zingen, het komt er voor de meeste kijkers (inclusief mijzelf) niet uit met de manier waarop ze haar liedjes zingt.
Geen idee of ze echt wil doorzetten om zo 'klein' te blijven zingen maar ik zie liever een keer wat power van haar...
sandra alemania
 sandra alemania - zaterdag 27 november 2010 - 21:47   quote  deeplink  
Wie ben jij om te bepalen of ze kunnen zingen of niet. HOu je in en geef jou mening. Ik vind het prachtig wat ze doet en vind een ander minder.. Is het zo nodig om zo te reageren??Belachelijk
Guyt
 Guyt - zondag 28 november 2010 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 - 15:33 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ze kan misschien best wel zingen, het komt er voor de meeste kijkers (inclusief mijzelf) niet uit met de manier waarop ze haar liedjes zingt.
Geen idee of ze echt wil doorzetten om zo 'klein' te blijven zingen maar ik zie liever een keer wat power van haar...
Tja Boudewijn en daar heb je het probleem ik ben bang als zei een nummer krijgt met power dat je haar dan helemaal niet meer hoort. Ze heb totaal geen bereik. Is op haar best achter haar piano. Maar absoluut niet The Voice...
woppie
 woppie - woensdag 22 december 2010 - 18:44   quote  deeplink  
als die jennifer echt zo goed kon zingen waarom doet haar broer dan niks voor haar en geef dan echte goede zangers die geen kruiwagen hebben een kans. Daarbij ik vind er niks aan als ze zingt tis altijd hetzelfde gemier sorry mooi meisje dat wel maar zingen nee. En ja ik weet wel zeker dat the voice doorgestoken kaart is ja een notaris maar daarna maakt de coatch uit wie er weg gaat en daar komt meneer de Mol om de hoek kijken dus hoezo geen doorgestoken kaart tuurlijk wel.
Greetje
 Greetje - woensdag 29 december 2010 - 19:12   quote  deeplink  
Woppie,

Als Jennifer zoveel kruiwagens heeft hoeft ze niet met the Voice mee te doen. Maar ze wil het zonder kruiwagens doen. Jij vindt het misschien niet mooi, maar er zijn genoeg mensen in Nederland die het wel mooi vinden.
Jij bepaald niet of Jennifer goed is of niet en je schijnt er nogal wat van te weten in verband met alles wat niet goed is aan het programma zoals de notaris, de heer De Mol en de coatch (het is trouwens coach.
Waarom kijk je dan nog naar dit programma.
Of is het spreekwoord: Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten, op jouw van toepassing.
koekje
 koekje - zaterdag 01 januari 2011 - 13:37   quote  deeplink  
Het programma is leuk om naar te kijken, gewoon puur volksvermaak meer is het niet.
Jennifer en de coaches zijn om te gillen zo lachwekkend.
En verder zijn Ben, Lenny, Kim en Rafaella echte rasartiesten.
Gewoon doen waar je hart ligt en het met volle overtuiging doen.
Wat maakt het nou uit of je alleen reggae zingt, als dat je ding is moet je dat gewoon doen.
En dat doet hij overtuigend goed, eindelijk een keer wat anders.
Dan iedere keer dezelfde mainstream shit als popstars, idols en xfactor bah daar komen toch geen echte artiesten uit.
Een echte artiest doet toch gewoon zijn eigen ding is lekker eigenwijs en laat zich geen regels voorschrijven.
En dan lopen zeuren dat Lenny alleen reggae zingt , nee jennifer is lekker gevarieerd bezig met dat eeuwige kattengejank.
Het verbaast mij overig niks dat heleboel mensen het prachtig vinden omdat de koptelefoongeneratie bepaalde hoge tonen niet zo goed meer kunnen horen. Dus kijk daar de verklaring dat sommige mensen een engeltje horen.
Ik en gelukkig ook een heleboel andere mensen horen een snerpende toverkol en de koptelefoonmensen zien een engeltje en denken die ook te horen heel logisch.
Maar dat is overigens mijn mening en dat mag geloof ik, een eigen mening hebben.
meneetje
 meneetje - zaterdag 08 januari 2011 - 20:18   quote  deeplink  
zo leuk als ik het progamma vond! Zo bagger vind ik het nu. Complimenten voor Ben Saunders geweldig die man. Jennifer moeten ze eruit kicken wat een blamage dat kind
jacolien
 jacolien - zondag 09 januari 2011 - 00:56   quote  deeplink  
Jennifer kan best leuk zingen maar er waren er die veel beter waren en die zijn er al uit.Heeft ze haar naam mee? Ik vindt de Voice saai worden, jammer het begon leuk.
tamy
 tamy - maandag 10 januari 2011 - 19:18   quote  deeplink  
Jennifer kan echt niet zingen vraag me af wie voor haar stem zal wel de coaches zijn die willen slijmen bij haar broer
Olav
 Olav - maandag 10 januari 2011 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 januari 2011 - 19:18 schreef tamy het volgende:
Jennifer kan echt niet zingen vraag me af wie voor haar stem zal wel de coaches zijn die willen slijmen bij haar broer
Dit is echt de domste opmerking die tot nu toe ben tegengekomen hier (en dat zijn er nogal wat). Wie zegt dat zij niet kan zingen heeft een dikke plaat voor z'n kop. Dat het niet jouw genre is, dat kan gebeuren maar een beetje objectiviteit is wel op z'n plaats.
Waarom zouden de coaches moeten slijmen bij d'r broer? Alsof d'r broer een of andere god is? De coaches hebben het zelf al gemaakt, die hebben niks meer nodig van broertje Ewbank hoor.
erwin the painter
 erwin the painter - dinsdag 11 januari 2011 - 11:00   quote  deeplink  
jennifer is gewoon bagger kerel.
Ze moet gewoon lekker onder de douche of in de wc zingen,
maar op het podium is ze gewoon lachwekkend.
Feit dat ze zo ver komt is gewoon omdat de voice fake is.

Jennifer is bagger en ze blijft bagger.
Olav
 Olav - dinsdag 11 januari 2011 - 12:15   quote  deeplink  
Like I said....plaat voor je hoofd. Niet jouw muziek, prima, ook de mijne niet maar zingen kan ze wel.
erwin the painter
 erwin the painter - dinsdag 11 januari 2011 - 15:00   quote  deeplink  
liever een geluidwerende voor haar hoofd
Ride
 Ride - donderdag 13 januari 2011 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 - 11:00 schreef erwin the painter het volgende:
jennifer is gewoon bagger kerel.
Ze moet gewoon lekker onder de douche of in de wc zingen,
maar op het podium is ze gewoon lachwekkend.
Feit dat ze zo ver komt is gewoon omdat de voice fake is.

Jennifer is bagger en ze blijft bagger.
Daar mag ze best een liedje voor mij zingen... wel samen met mij dan...
erwin the painter
 erwin the painter - donderdag 13 januari 2011 - 16:47   quote  deeplink  
Reed gister met mn auto per ongeluk over een kat,
ja je raad het al het geluid dat uit dat arme beestje kwam leek op de zang van jennifer.
mike20mooi
 mike20mooi - zondag 23 januari 2011 - 07:06   quote  deeplink  
Heeeeeeeeey Jennifer

Ik vil wel dat je kan zingen, Ik ben heel trots op je en vind het heel jammer dat je eruit ging, Waarneer treed je in Nijmegen op

Liefs Mike
ikbenzangermike.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 januari 2011 door Boudewijn --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5926
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voice of Holland Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / The Voice of Holland / topic: Jennifer Ewbank;Engelachtig........









0.0086290