BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Nieuwe Kuip in Qatar, Kamelenraces in NO Polder. Feyenoord haalt uit. Speelronde 17

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 03 december 2010 - 14:34   quote  deeplink  
De joker uit batman:


Ruud Gullit zag eruit als een sjeik die net gehoord heeft dat de kamelenraces dit jaar in de Noordoostpolder worden gehouden. Zo'n sjheik kan zich dan na zo'n teleurstelling nog vergrijpen aan wat blonde uitwisselingsstudenten in zijn harem maar Ruudje de monogame is vooralsnog ontroostbaar.



Maar Ruud, Sportdwaas is ervan overtuigd, het is maar beter zo en Ronald de Boer zal je aanbevelen zitting te nemen in het comité dat de organisatie van het WK in 2022 ter hand zal nemen. Heb mijn twijfels of de Bavariameisjes wedstrijden zonder burka's kunnen bijwonen maar ik denk wel dat ze een vrijgeleide krijgen naar een harem (arabisch voor afwerkplek) van de vrome wereldse moslimleiders van het olierijke zandbakje aan de Perzische golf.

Gelukkig is er nog hoop voor België en Nederland want als mocde pleuris in het gebied uitbreekt kan de nieuwe Kuip soelaas bieden. Want die nieuwe Kuip komt er toch. Aan de Maas. De oude Maas en niet aan de nieuwe waterweg.

Inmiddels zitten we in de eredivisie op de helft van het seizoen. Alles is nog open en mochten de wedstrijden doorgang vinden zal alles nog dichter op elkaar komen te staan.

Op hoop en gevoel hier de voorspellingen voor speelronde 17 en mocht je favoriete clupje er niet goed van afkomen; niet getreurd ik zit er soms naast. Voor professionals zoals bookmakers verwijs ik naar o.a. www.betfair.com.



Ronde 17
FC Groningen - Vitesse 1-2
Ik ga voor een verrassing hier.

PSV - Heracles Almelo 4-1
Rutten's mannen moeten het doen tegen de kleintjes

FC Utrecht - sc Heerenveen 2-2
Gelijkspelletje.

FC Twente - De Graafschap 2-0
Als Bryan Ruiz en T. Janssen nog in Tukkerse dienst zijn na de winterstop, en fit, wordt Twente weer kampioen.

Excelsior - NAC Breda 3-1
Woudenstein door kunstgraseffect onneembare veste.

VVV-Venlo - Roda JC 1-3
Noord-Zuid Limburgse krachtmeting appeltje eitje voor Roda.

Ajax - N.E.C. 4-1
Toby terug in basis, Luis in rusthuis, Ajax weer geolied naar winst.

Willem II - Feyenoord 2-8
Ook zonder van Beukering gaat Feyenoord hier aan doelsaldo werken. Ik voel het.

ADO Den Haag - AZ 1-3
GJ Verbeek gaat voor het kampioensschap. Bondscoach GJ in Qatar 2022? Van mij mag het.

Gio's Recept van de week

TERONG-gebakken aubergine



BENODIGDHEDEN

2 aubergines
zout olie

BEREIDING

snijd de aubergines in de lengte door,daarna in plakken van 1 1/2e cm.dikte,en leg ze
in zout water

laat de plakken goed uitlekken en bak ze in ruim olie lichtbruin,uit laten lekken op
keukenpapier

SAUS

BENODIGDHEDEN

50 gram geraspte kokos
1 kleine ui
2 teentjes knoflook
1 plakje laos
1 blad salam
1 theelepel azijn
1 thellepel maggi
1 theelepel ve-tsin
1/2 bouillontablet
2 eetlepels olie

BEREIDING

maak 1 1/2 dl.santan van de kokos

snijd de ui en knoflook fijn,en fruit ze met laos en salamblad in wat olie

voeg onder goed roeren de ve-tsin,maggi,bouillontablet en satan toe

haal de pan van het vuur en voeg voorzichtig een theelepel zaijn toe:let op schiften

leg de plakken aubergine op een schaal en schenk er de saus overheen

Lekker met nasi kuning!!
Opeten op zondagavond rond de klok van zeven uur.



Slijmbal paardenlul van de week:
Blatter. "very interesting bid". Do I need to say more. What a horsedick. Pferdenschwanz.


Voor onbevestigde geruchten, de laatste SEEEKR©, een spelletje Pacman, avant-gardistische sportjournalistiek en primeurs blijf lezen: www.sportdwaas.blogspot.com nu ook op www.sportdwaas.nl www.lostpinio.blogspot.com Disclaimer:Sportdwaas is kritisch Feyenoord supporter en Kameraadje, heeft een abonnement op het Parool (tegen wil en dank) en Eredivisie-live. Sportdwaas volgt voetbal en American Football actief en beschouwt het aandeel Ajax vooralsnog niet koopwaardig. Sportdwaas heeft geen betaalde functies binnen de sportwereld in het algemeen en voetbal in het bijzonder en is van mening dat alle Nederlandse troepen onmiddellijk teruggeroepen moeten worden uit Afghanistan.

Dan moet het maar in Rio gebeuren!
Nijhuis naar de Jupiler League!



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 december 2010 door sportdwaas --
fr emiel
 fr emiel - vrijdag 03 december 2010 - 22:32   quote  deeplink  
echt een sukkkel

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Nieuwe Kuip in Qatar, Kamelenraces in NO Polder. Feyenoord haalt uit. Speelronde 17









0.0066080